Startup nədir və necə olur?
Startap Amerikada Silikon Vadisində başlayan və sonra bütün dünyaya yayılan biznes modeli trendidir. Startap sözünün hərfi mənası "sıfırdan, başlanğıcdan hərəkətə keçən bir şirkət üçün istifadə olunan termin"dir.
Startup tez bir zamanda yenilik etmək və ideyalar yaratmaq məqsədi daşıyır. Başlanğıcın vizyonu adətən dünyaya müsbət təsir göstərə biləcək bir məhsul və ya xidmət inkişaf etdirməkdir.
Məsələn, ümumi həll olunmamış problemi həll edən unikal biznes planı yarada və maliyyələşdirə bilərsiniz. Startupun bu fikri ifadə edən hissəsi onun səthi hissəsidir.
Əslində startupın mahiyyəti dünyada milyardlarla insan tərəfindən paylaşılan ehtiyac, istək və ya problemin həllini təmin etməkdir. Bu iki anlayışın əsas diqqəti fərdlərə ehtiyac və problemlərinə doğru həll yolları göstərməkdir.
Bununla belə, sahibkarlıqdan fərqli olaraq startupda mənfəət və qazanc əldə etmək prioritet deyil.
İstehlakçıların ehtiyac və problemlərini qarşılamaq üçün həll yolları tapmağa və maksimum fayda təmin etməyə yönəlmiş startap, ümumiyyətlə, fondlar, investorlar və inkubasiya mərkəzləri tərəfindən maliyyələşdirilir.
Startapın ilk addımı orijinal ideyaya sahib olmaqdır. Bazar araşdırması və rəqib təhlili aparmaq, ideyanın nə dərəcədə real olduğunu və mövcud bazarın onun üçün necə göründüyünü müəyyən etməksə növbəti addımdır.
Bazar araşdırmasından sonra şirkətin strukturunu, məqsədlərini, missiyasını və dəyərlərini ümumiləşdirən biznes planının yaradılmasıdır.
Ən vacib etap isə vəsait tapmaqdır. İnnovativ məhsul və ya xidmətlərini effektiv şəkildə inkişaf etdirmək və bazara çıxarmaq üçün startapın xarici maliyyəyə ehtiyacı var. Bu, əmanətlərdən, dostlardan, ailədən, investorlardan və ya kreditdən gələ bilər.