Françayzinq nədir və necə olur?
Françayzinq brendin ticarət nişanını və ya ticarət adını alıb fərqli yerdə onu işlədən fəaliyyətdir.
Texniki cəhətdən, iki tərəfi bağlayan müqavilə "françayzinq"dir, lakin bu termin daha çox françayzinin fəaliyyət göstərdiyi faktiki Biznesə aiddir.
Françayzinq münasibətlərinin iki fərqli növü var.
Biznes Format Françayzinq ən çox seçim olunan növdür.
Biznes formatlı françayzinqdə françayzer françayziyə təkcə ticarət adını, məhsullarını və xidmətlərini deyil, biznesin idarə edilməsi üçün bütöv bir sistem təqdim edir. Françayzi ümumiyyətlə françayzerdən sayt seçimi və inkişafı dəstəyi, əməliyyat təlimatları, təlim, brend standartları, keyfiyyətə nəzarət, marketinq strategiyası və biznes məsləhət dəstəyi alır.
Françayzinqlə daha az tanınsa da, ənənəvi və ya məhsul Paylama Fançayzinqi ümumi satışlarda biznes formatı françayzinqdən daha böyükdür. Ənənəvi və ya məhsul paylama françayzinqinə nümunələrə qablaşdırma, benzin, avtomobil və digər istehsal sənayelərində rast gəlmək olar.
Bir çox insanlar françayzinq haqqında düşünəndə ilk növbədə qanuna diqqət yetirirlər. Qanun əlbəttə ki, vacibdir, lakin françayzinqi başa düşmək üçün əsas şey bu deyil. Əsasən, françayzinq françayzerin marka dəyəri, françayzerin öz françayzilərini necə dəstəkləməsi, françayzerin məhsul və xidmətləri sistemin brend standartlarına uyğun çatdırmaq üzrə öhdəliklərini necə yerinə yetirməsi və ən əsası, françayzinq françayzerin françayzerlə olan əlaqəsidir.
Françaynerlərin müştəri tapmaq kimi problemləri də olmur. Brendin daimi müştəriləri olduğu üçün onlar yaxınlıqda olan françayzerə yönəlirlər.
Müəyyən dərəcədə istehlakçılar, brend gözləntiləri yerinə yetirildiyi müddətcə biznesin kimə məxsus olduğuna əhəmiyyət vermirlər.
Əgər siz françayzi olsanız, müştəri bazanızı qorumaq üçün, şübhəsiz ki, müştərilərinizlə münasibəti inkişaf etdirəcəksiniz və şübhəsiz ki, müştərilər xidmətlərinizin keyfiyyətinə və onlarla qurduğunuz şəxsi münasibətlərə görə sizdən istifadə etyməyə davam edəcəklər. Lakin ilk növbədə, onların gözləntilərini qarşılamaq üçün brendinizi yaxşı səviyyədə təqdim etməlisiniz.

Azərbaycandan kartof ixracı kəskin artıb
"Qala Sığorta" "A-Qrup Sığorta"nın müştərisini əlindən aldı
Yaşıl Kart Sistemi çərçivəsində yüksək məbləğdə sığorta ödənişi həyata keçirilib
Birbank Star – xərcləməyi rahatlaşdıran kredit kartı
Azərbaycanın qeyri-neft sektoru üzrə ixracı 7,3% artaraq 3,3 milyard dollara çatıb
Bakıda kosmetoloji vasitələrin satışı anbarı bağlandı
Mərkəzi Bank sabah faiz qərarı verir: gözlənti nədir?
Taleh Kazımov: "2026-cı ildə Azərbaycanda 2-3 IPO keçirilə bilər"
Yelo Invest-də komissiyasız alış günləri yenidən başladı
AccessBank-dan gömrük, vergi, səhiyyə və təhsil işçiləri üçün 7%-dək endirimlə nağd kredit imkanı
Dünyanın ən bahalı restoranları
Dünyanın ən çox maaş verən şirkətləri
Yatırım olmadan necə biznes qurmaq olar?
İşəgötürənlərin müsahibə zamanı ən çox verdiyi suallar
Kriptovalyuta nədir və necə alınır?