Amazonda satış etmək üçün bilməli olduqlarınız
Amazonda satış etmək kiçik bizneslərin qlobal bazara çıxması üçün əla şansdır.
Amazon şirkəti e-ticarətini elə sistemdə hazırlayıb ki, rahatlıqla hər kəs qeydiyyatdan keçib istifadə edə bilər. Ona görə də Amazondakı mağazaların sayı günbəgün artır və alıcı əhatəsi genişlənir.
Hər il Amazonda milyardlarla insan müxtəlif kateqoriyalardan məhsullar alırlar. Mağazanızın belə bir alış-veriş saytında olması digər alış-veriş saytlarından 5 dəfə çox insana çatmağınız deməkdir. Üstəlik, satıcının qazancı bəzi alış-veriş saytlarından da qat-qat yüksəkdir.
Bu yüksəklik Amazondakı məhsulların baha olmasına görə deyil. Amazonda mağaza sayı çox olduğu üçün sağlam rəqabət mühiti formalaşıb. Münasib qiymətə və yaxşı keyfiyyətdə məhsul düşünməyəcəyiniz qədər çox qazanc gətirir.
Bəs Amazonda satışa etmək üçün nələri bilmək lazımdır?
1. Amazon saytından qeydiyyatdan keçin
Amazon satıcı hesabınız yoxdursa, əvvəlcə Amazonda satıcı hesabı kimi qeydiyyatdan keçməlisiniz. İki növ hesab mövcuddur - fərdi satıcı və ya pro satıcı. Birincisi ayda ödənişsizdir, lakin Amazon satdığınız hər bir məhsul üçün sizdən təxminən 1 dollar komissiya tutulacaq. Pro satıcısına isə daha çox əlavə funksiyalar daxildir olduğu üçün ayda 39,99 dollar ödənişlədir.
2. Satacağınız məhsulun siyahısını yaradın
Məhsullarınızı Amazon platformasına əlavə etmək üçün əvvəlcə onların siyahılarını yaratmalısınız. Siyahınızı yaratmaq üçün Amazonda bir çox bölmə var. Eyni zamanda Amazona məhsulunuzun şəkillərini də daxil etməlisiniz. Məhsullarınızı Amazona yerləşdirərkən onlar haqqında geniş məlumat verməyə və məhsul siyahınızı cəlbedici hazırlamağa çalışın. Bu məhsulunuza baxacaq Amazon alıcısında ona qarşı maraq yaradacaq.
3. İnventarınızı idarə edin
Amazon satıcıları inventarlarına xüsusi diqqət yetirməlidirlər. İnventar səviyyələri son dərəcə vacibdir. Ona görə də Amazondakı inventarınızı düzgün idarə etməyə və doldurmağa çalışın. Amazondakı məhsulunuzun inventar səviyyəsini bazarınız və satışlarınız üçün əlçatan saxlamağınız sizin üçün faydalı olacaq.
Sifarişlər verildikdə Amazonda inventar səviyyəniz avtomatik olaraq azalacaq. Məhsul siyahısı səhifəsində elementin mövcudluğunu göstərmək üçün inventar səviyyənizin müntəzəm olaraq yenilənəcəyinə əmin olun. Satış və inventar məlumatlarınızı inteqrasiya etmək üçün mürəkkəb sistemdən istifadə edə bilərsiniz.
Əgər Amazondakı məhsulun tükənəcəyini görsəniz, marketinq planınızı dəyişdirməyə çalışın və inventar səviyyənizi artırmaq üçün təchizatçılardan sifariş verin.
4. Amazondakı müştəri rəylərini izləyin
Bildiyimiz kimi, müştərilər əvvəllər məhsulu almış digər alıcıların rəylərinə mütləq baxırlar. Amazon müştəri rəyləri bu səbəbdən sizin mağazanız üçün vacibdir. Hədəf müştəriləriniz arasında qurduğunuz etibarlılıq faizi bu izləmə sayəsində arta bilər.
Məhsulunuzu alan müştərilər nələrdən razıdırsa, həmin yönləri Amazon mağazınıda daha qabarda bilərsiniz. Bu yeni alıcıların diqqətini çəkcək.
Narazı olan rəylərdə isə həmin müştərilərlə əlaqa qurmağa, onların narazılıqlarını düzəltməyə çalışın. Belə hallarda həm Amazondakı müştərinizi itirməyəcəksiniz, həm də empatiyanız sayəsində daim müştəri qazanacaqsınız.
Həmçinin Amazondakı mağazanızın sosial media hesabını yarada və sosial media platformasından da müştərilərin rəylərini analiz etmək sizə fayda verəcək.
Nəticə etibarı ilə Amazonda satışlarınızı və geri dönüşümlərinizi artırmaq üçün daha müsbət rəylər almağa, müştərilərlə daim ünsiyyət halında olmağa çalışın.