Hazır bizneslərdə ən çox edilən 5 səhv

Hazır bizneslərdə ən çox edilən 5 səhvRəngarəng olan iş dünyasında hər zaman yaxşı rənglərlə qarşılaşmaya bilərik. Hazır bizneslər vaxt keçdikcə durğunluq, zəifləmə və yüksəliş dövrlərindən keçə bilərlər. Bunlar nə qədər çalışılsa da, hazır bizneslərdən qaçınılmazdır.

Lakin bəzi doğru bildiyimiz, bəzənsə göz ardı etdiyimiz yanlışlar hazır bizneslərdə daha çox problem və gözlənilməz gedişat yarada bilərlər.
Hazır bizneslərdə ən çox edilən 5 səhvBu səbəbdən də hazır bizneslərdə ən çox edilən 5 səhvi gəlin müzakirə edək.

1. Hazır biznesimizlə eyni sahəyə gələn yeni tərəfdaşları önəmsəməmək.
Rəqibləri yaşa, təcrübəyə görə bölmək hazır biznesimizdə durğunluğa səbəb ola bilər. Yeni tərəfdaşlarla hər zaman əlaqədə olmalı, onların iş dünyasına qatıldığı zamanla hazır biznesimizin qatıldığı zamanı müqayisə etməli, dövrün fərqlərinə nəzər yetirməliyik.

2. Hazır biznesimizi sağlam rəqabətdən uzaq tutmaq.
Sağlam rəqabətdən uzaq olmaq bizə rahatlıq kimi görünə bilər. Lakin unutmayaq ki, iş həyatı konfort xoşlamır. Hazır bizneslərin rəqabətə qoşulmaması onların zəifləməyinə, bazarda geriliyinə və müştəri itkisinə səbəb ola bilər.

3. Komanda ruhunu 2-ci plana salmaq.
Hazır biznesi irəli aparan, onun ən xırda məsələlərini belə həll edən komandamızdır. Komanda ilə müdriyyət arasında əlaqələrin zəif olmaq, iş mühitində ailə mühiti formalaşdıra bilməmək hazır biznesimizi zəiflədə bilər.
Hazır bizneslərdə ən çox edilən 5 səhv4. Yeniliklərə açıq olmamaq.
Dövr dəyişdikcə biznes sahələrinə də yeni metodlar daxil olur, yaxud da köhnə metodlar uzaqlaşır. Bu səbəbdən də hazır biznesimizi dövrə uyğunlaşdırmamaq, iş sistemində tez-tez öyrədici təlimlər təşkil etməmək bizi dövrün yeniliklərindən uzaqlaşdıra bilər. Bu uzaqlaşmalarınsa bizim hazır biznesimizi iş dünyasından uzaqlaşdırması qaçınılmazdır.

5. Reklama yatırım etməmək.
21-ci əsrin ən çox gəlir gətirən sahəsi sözsüz ki, reklamlardır. Hazır biznesimizin nə qədər əhatə dairəsi, təcrübəsi və müştəri bazası olsa da, onlarlı əldə saxlamaq üçün reklama ehtiyac var. Bu səbəbdən də hazır bizneslərdə reklama ehtiyac görməmək yeni gəlirlər qazanmamaqla bərabər, stabil gəlirlərimizi də azaldacaq.

Biznes     Tarix: 02 iyul 2025

Oxşar xəbərlər

SMM nədir?

Sosial media marketinqi (ing. Social Media Marketing, SMM) - Bu,tam hüquqlu bir marketinqdir və yalnız müxtəlif sosial platformalar vasitəsi ilə təbliğat deyil. məlumat verir ki, Sosial media hesablarının saxlanması marketin

"Azerbaijan Technologies" istehlakçı hüquqlarını məhdudlaşdırıb - PROTOKOL YAZILDI

Antiinhisar və İstehlak Bazarlarına Nəzarət Dövlət Agentliyi tərəfindən aparılan nəzarət tədbirləri nəticəsində daha bir şirkətə qarşı inzibati protokol tərtib olunub. Əvvəl malda problem, sonra müqavilədə haqsızlıq: "Embawood"

İşəgötürənlərin müsahibə zamanı ən çox verdiyi suallar

İşəgötürənlərin bir iş müsahibəsində sizdən nə istədiklərini dəqiq bilsəydiniz, əla olmazdı? Bunun üçün zamanda səyahətə ehtiyac yoxdur. məlumat verir ki, yaxşı hazırlanaraq özünüzdən əmin olduqdan sonra "HR"lar

5 liderlik göstəricisi

Liderlik təşviqedici məqsədin müəyyən edilməsi, məqsədin effektiv təşkildə insanlara bildirilməsi, insanların həmin məqsədi anlaması və ona sadiq qalmasını təmin etməyi nəzərdə tutur. məlumat verir ki, liderlər özlərini v

Azərbaycanda sahibkarların 99,7%-i KOB subyektləridir

Azərbaycanda fəaliyyətdə olan sahibkarların 99,7 %-ni mikro, kiçik və orta biznes (KOB) subyektləri təşkil edir. bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinə (KOBİA) istinadən xəbə

Yerli şirkətlərin sərgisinə 30 mindən çox ziyarətçi qatılıb

18-21 iyun tarixlərində Bakı Ekspo Mərkəzində keçirilən 6-cı "Yerli şirkətlərin tanıtım sərgisi" başa çatıb. xəbər verir ki, Azərbaycan Respublikasının Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin yaydığı məlumatd

Azərbaycanda kazino oyunları ilə bağlı bəzi əməliyyatlar maliyyə sahəsinə aid edilməyəcək

Azərbaycanda kazino oyunları yalnız süni torpaq sahələrində təşkil edilə və keçirilə biləcək. Azərbaycanda kazino oyunlarının keçirilməsinə görə dövlət rüsumu alınacaq - MƏBLƏĞ. xəbər verir ki, bu, "Xəzər dənizinin (gölünün

Azərbaycanın pambıq lifi ixracından gəlirləri 90 milyon dolları ötüb

2025-ci ilin yanvar-may aylarında Azərbaycandan 90 milyon 342 min dollar dəyərində 62 min 659 ton pambıq lifi ixrac olunub. Dövlət Gömrük Komitəsinə istinadən xəbər verir ki, pambıq lifi ixracı ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisəd

ZARA-nın uğur hekayəsi

Qərargahı İspaniyanın şimal-qərbindəki Qalisiyada yerləşən ispan geyim pərakəndə satış şirkəti ZARA geyim, aksessuar, ayaqqabı, gözəllik və parfümeriya daxil olmaqla, sürətli moda sahəsində ixtisaslaşmış tekstil brendidir


iqtisadi xeberler pul qazanmaq dollar manat kursu dollarin kursu bu gun bitkoin