Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 13 oktyabr 2025

Oxşar xəbərlər

İnstaqramda biznes qurmağın yolları

Milyonlarla izləyicisi olan "Instagram" ən dinamik sosial media kanallarından biridir. melumat verir ki, həm əyləncəli, həm də pul qazandıran saytlardan biri olan İnstaqram bu gün bir çox insanın yerini aldığı mühitlərdə

Dünyanın ən zəngin idmançıları

2023-cü ildə dünyanın ən yüksək maaş alan 10 idmançısına futbolçular, basketbolçular, boksçular və qolfçular daxildir. 1. Lionel Messi. 36 yaşlı argentinalı futbolçunun illik gəliri 130 milyon dollardır. melumat verir ki

20 manatlıq şirkətin vergi borcu 879 min manatı ötüb

"Fortuna SL Project" MMC-nin (VÖEN:1008492961) vergi borcunun olduğu məlum olub. "İstanbul NS Klinikası"nın vergi borcu - 80 MİN MANATA YAXINLAŞIR.  xəbər verir ki məluamtlara əsasən şirkətin hazırkı verg

Abşeron Ticarət Mərkəzi sahibkarlara dəstəyi gücləndirir - FOTOLAR

Abşeron Ticarət Mərkəzi kiçik və orta sahibkarlığın inkişafı üçün dövlət-özəl tərəfdaşlığını gücləndirir. Abşeronun sahibkarları ilə görüş keçirilib - FOTOLAR. xəbər verir ki, Ticarət Mərkəzi yeni imkanlarla bağlı sahibkarları

"Gomas Auto" MMC-nin vergi borcu 1,2 miyon manata yaxınlaşıb

"Gomas Auto" MMC-nin (VÖEN: 130499441) vergi borcunun olduğu məlum olub. "Gomas Auto" MMC-yə - CƏRİMƏ PROTOKOLU YAZILIB.  xəbər verir ki məluamtlara əsasən şirkətin vergi borcu 1 milyon 184 min 476,8 manatdır

SOCAR yeni istiqrazlarına görə növbəti dəfə faiz ödəyib

Azərbaycan Dövlət Neft Şirkəti (SOCAR) 1 noyabr 2021-ci ildə dövriyyəyə buraxdığı 100 milyon ABŞ dolları dəyərində yeni isitqrazlara görə sayca 16-cı dəfə faiz ödənişi həyata keçirib. SOCAR Türkiyədə rus neftindən - İMTİN

"Xəyal Adası"nın səhmdarlarından biri dəyişib

"Xəyal Adası" MMC-də səhmdar dəyişikliyi baş verib. . bu barədə şirkətin illik hesabatına istinadən xəbər verir. Məluamta görə şirkətin 2023-cü ildə 100 milyon manat nizamə kapitalında 30% pay sahibi olan "Agr

Azərbaycanda MTK ləğv olunur

"Nəsimi Holding" Mənzil-Tikinti Kooperativi (VÖEN: 1505231291) ləğv olunduğunu elan edir. "Caspian Catering Deliver"in vergi borcu - 303 MİN MANATI ÖTÜB. xəbər verir ki, reditorlar iki ay ərzində tələblərin

Azərbaycanın mobil telefon bazarında "Samsung"un bazar payı azalıb

Azərbaycanın mobil telefon bazarında liderlər arasında kəskin mübarizə və pay bölgüsündə əhəmiyyətli dəyişikliklər müşahidə olunur. xəbər verir ki, "Statcounter" agentliyinin son hesabatına əsasən, 2025-ci ili


iqtisadi xeberler dollar manat kursu depozit faizleri bitkoin qiymeti dollar kursu