Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 13 oktyabr 2025

Oxşar xəbərlər

Azərbaycan pambıq sektorunda tarixi ilk: Prime Cotton USDA NOP Orqanik Sertifikatını əldə edən ilk şirkət oldu

Prime Cotton Azərbaycan pambıq sektorunda tarixi bir mərhələyə imza ataraq, ABŞ Kənd Təsərrüfatı Nazirliyinin National Organic Program (USDA NOP) çərçivəsində rəsmi Orqanik Sertifikat əldə edən ilk şirkət oldu. USDA NOP sertifikat

Birdən-birə bu qədər cavan adam - MİLYARD DOLLARI NECƏ QAZANIR? - SİYAHI

Dünyada 30 yaşdan cavan olaraq milyard qazananları ayrıca sayırlar. Adətən belələri sonradan dünya iqtisadiyyatına ciddi təsir edən adamlar olurlar. Bu il də belədir - süni intellekt, proqnozlaşdırma bazarları və onlayn quma

Rusiyada təsisçiləri Azərbaycandan olan şirkətlərin sayı artıb

Rusiyada təsisçiləri Azərbaycan vətəndaşları olan şirkətlərin sayı 2021-ci ildən indiyədək 3,6 dəfə artıb. xəbər verir ki, bu cür şirkətlərin sayı 2021-ci ilin dekabr ayından bəri 292-dən 1037-yə yüksəlib. Söhbət təsisç

"Nəvahi" ASC-nin səhmdarlarının ümumi yığıncağı keçiriləcək

18 .01.2026-cı il saat, 11.00-da  Hacıqabul rayonu, Navahi qəsəbəsində cəmiyyətin inzibati binasında "Nəvahi" ASC-nin səhmdarlarının ümumi yığıncağı keçiriləcək. Azərbaycanın taxıl şirkəti səhmdarlarını - YIĞINCAĞ

Dörd ay əvvəl yaradılmış şirkət nizamnamə kapitalını 14,6 milyon manat azaltdı

"Gipsinvest" MMC nizamnamə kapitalını azaldır. xəbər verir ki, şirkət nizamnamə kapitalının azalaraq 22 milyon 847 min 878 manat olduğunu elan edir. Buna qədər MMC-nin nizamnamə kapitalı 37 milyon 440 min 441 mana

Azərbaycanda restoranları ən çox gəlir götürən – 10 ŞƏHƏR/RAYON

Azərbaycanda şəhər və rayonların iaşə dövriyyəsi açıqlanıb. biznes və maliyyə xəbərləri portalı Dövlət Statistika Komitəsinə istinadən xəbər verir ki, 2025-ci ilin ilk 9 ayında ölkə üzrə restoran və bu kimi digər obyektləri

"Azərşin" ləğv olunur - SƏHMDARLARI TOPLANIR

21 yanvar 2026-cı il tarixdə, saat 11:00-da "Azərşin" ASC-nin (VÖEN: 1500490311) səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağının keçiriləcək. Azərbaycanın kollektor agentliyi - YIĞINCAQ KEÇİRƏCƏK. xəbər verir ki, yığıncaq Bak

Naxçıvanda sahibkarlarla görüş keçirilib - Güzəşt paketləri mexanizmləri barədə məlumat verilib

Dekabrın 11-də Naxçıvanda Azərbaycan Prezidentinin səlahiyyətli nümayəndəsi Ceyhun Cəlilovun iştirakı ilə muxtar respublikada fəaliyyət göstərən sahibkarlarla görüş keçirilib. Hökumət Naxçıvanı "TaxFree" zonay

"Express Lounge" qeydiyyatsız işləyirmiş... - FOTOLAR

Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, A.M.Şərifzadə küçəsi, ev 202A ünvanında yerləşən, fiziki şəxs Ağayev Fərid Qabil oğluna məxsus "Express Lounge" ictimai iaşə obyektində yoxlama keçirilib. "İvanovka" ticarə


iqtisadi xeberler avtomobil xeberleri investisiya dollar mezenne biznes xeberleri