Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 14 mart 2023

Oxşar xəbərlər

"Bakı Rail-Trans" QSC-də yığıncaq keçiriləcək

28 iyun 2025-ci il saat 11:00-da "Bakı Rail-Trans" QSC-nin səhmdarlarının ümumi yığıncağı keçiriləçək. Azərbaycanda quşçuluq şirkətinin səhmdarları toplanır. xəbər verir ki, yığıncaq Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu

Azərbaycanda şirkət istifadəyə yararsız əmlaklarını silir - TOPLANTI

30 iyun 2025-ci il saat 11:00-da "AY-ATA" Qapalı Səhmdar Cəmiyyəti səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağı keçiriləcək. "Loğman" ASC səhmdarlarının yığıncağı - KEÇİRİLƏCƏK. xəbər verir ki, gündəlikdək

FMCG və Retail Foruma az qaldı

Azərbaycanın ən aktual satış və marketinq tədbirinə az qaldı!. 07 İYUN tarixində baş tutacaq FMCG & Retail 2025 Forum – sürətlə dəyişən istehlak bazarında rəqabətə davamlı qalmaq, markanı inkişaf etdirmək və satışlar

Dropshipping nədir?

Dropshipping anbarsız satış kimi başa düşülür. Ehtiyat saxlamaq əvəzinə tədarükçü şirkətin məhsullarını satışa çıxarmaq və daxil olan sifarişləri bu təchizatçı şirkətin anbarından birbaşa alıcılara çatdırmaq dropshippin

"Səba" ASC şirkətlərinin nizamanamə kapitalındakı paylarını və əmlaklarını satır

30 iyun 2025-ci il saat 16.00-da  "Səba" ASC səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağı keçiriləcək. "Yardımlı-Məişət" ASC-nin səhmdarları növbədənkənar toplanır. xəbər verir ki, Bakı şəhəri, Yasamal rayonu

Dəstək və əzm sayəsində əldə olunan nailiyyətlər: qəhrəmanlarımızın uşaqları beynəlxalq olimpiadalarda - FOTOLAR

Geniş auditoriya IMEC və TIMO beynəlxalq olimpiadalarında qızıl medallara layiq görülən azərbaycanlı məktəblilərin hekayələri ilə artıq tanış olub. xəbər verir ki, "McDonald"s Azərbaycan"ın dəstəyi sayəsind

Tramp: "Pekinlə ticarət razılaşması Çin bazarının ABŞ biznesi üçün açılmasına imkan verəcək"

ABŞ Prezidenti Donald Tramp hesab edir ki, Vaşinqtonla Pekin arasında İsveçrədə keçirilən görüşlər nəticəsində əldə olunan ticarət və iqtisadi razılaşmalar Amerika biznesi üçün Çin bazarının açılmasına imkan verəcək. xəbə

Bu ilin 4 ayında 9 milyon tondan çox neft hasil edilib

2025-ci ilin yanvar-aprel ayları üzrə operativ məlumatlara əsasən, 4 ayda respublikada 9,1 milyon ton neft (kondensatla birlikdə) hasil edilib. xəbər verir ki, hasilatın 5,3 milyon tonu "Azəri-Çıraq-Günəşli"nin

Hazır bizneslərdə ən çox edilən 5 səhv

Rəngarəng olan iş dünyasında hər zaman yaxşı rənglərlə qarşılaşmaya bilərik. Hazır bizneslər vaxt keçdikcə durğunluq, zəifləmə və yüksəliş dövrlərindən keçə bilərlər. Bunlar nə qədər çalışılsa da, hazır bizneslərdən qaçınılmazdır


iqtisadi xeberler dollarin kursu bu gun avtomobil xeberleri online pul qazanmaq biznes xeberleri