Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 28 avqust 2025

Oxşar xəbərlər

AQC Elmi-Metodiki Şurasının ilk toplantısı keçirilib

Azərbaycan Qiymətləndiricilər Cəmiyyətinin (AQC) tərkibində Elmi-Metodiki Şuranın ilk toplantısı keçirilib. AQC-nin İctimaiyyətlə əlaqələr və kommunikasiya departamentindən verilən məlumata görə, iclası giriş sözü ilə aça

Azərbaycan və ABŞ arasında birgə investisiya platforması yaradılacaq

Regionda strateji layihələrin birgə maliyyələşdirilməsi üçün Azərbaycan və ABŞ arasında birgə investisiya platformasının yaradılması təklif edilir. xəbər verir ki, bunu Nazirlər Kabinetində keçirilən Prezident İlham Əliyevi

Shopify-da necə satışa başlamaq olar?

Shopify-da öz mağazanızı açmaq üçün sadəcə 8 etaplı qeydiyyatı tamamlasanız, bəs edir. Shopify sizə təqdim etdiyi xidmət infrastrukturu ilə tanış olmaq üçün 14 günlük ödənişsiz sınaq müddəti verir. İstəyirsinizsə, mağazanız

"Bakı Gəmiqayırma Zavodu"nun rəhbəri dəyişib

Azərbaycan Nəqliyyat və Kommunikasiya Holdinqinin (AZCON) tabeliyində "Bakı Gəmiqayırma Zavodu" MMC-nin idarə heyətinin sədri Elşad Nuriyev vəzifəsindən azad edilib. Elektron Təhlükəsizlik Xidmətinin rəhbəri dəyişdi

"Veysəloğlu Distribusiya" şirkəti "Dəyərlərimizin izi ilə" devizi altında Şuşada möhtəşəm tədbir keçirdi

Veysəloğlu Şirkətlər Qrupuna daxil olan "Veysəloğlu Distribusiya" şirkəti 160 nəfərlik rəhbər heyətin iştirakı ilə 23-24 avqust tarixlərində Şuşa şəhərində "timbildinq" formatında genişmiqyaslı tədbi

"Azərpambığ"ın ixrac gəlirləri 32 %-ə yaxın azalıb

Bu ilin yanvar-iyul aylarında "Azərpambıq Aqrar Sənaye Kompleksi" MMC 23,9 milyon ABŞ dolları dəyərində məhsul ixrac edib. "SOCAR Polymer" ixrac gəlirlərini 14 %-dən çox artırıb. xəbər verir ki, bu barəd

Startup nədir və necə olur?

Startap Amerikada Silikon Vadisində başlayan və sonra bütün dünyaya yayılan biznes modeli trendidir. Startap sözünün hərfi mənası "sıfırdan, başlanğıcdan hərəkətə keçən bir şirkət üçün istifadə olunan termin"dir

Rüşvətxorluğa qarşı yeni dövlət standartı qəbul edilib

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyinin tabeliyində olan Azərbaycan Standartlaşdırma İnstitutu (AZSTAND) tərəfindən AZS ISO 37001:2021 "Rüşvətxorluğ

"Baku Distribution"un təsisçisi şirkətdən çıxıb

Hotel, restoran və istirahət mərkəzləri sahəsində xidmət göstərən "Baku Distribution" MMC-nin təsisçisi şirkətdən çıxıb. "Agroterm"dən 2 milyon çıxarıldı.    xəbər verir təsisçi Məmmədov Ramil Xudaverd


iqtisadi xeberler biznes xeberleri dollar mezenne rubl mezenne valyuta xeberleri