Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 29 may 2025

Oxşar xəbərlər

Ən bahalı otellər hansılardır?

Dünyada otellər çoxdur. məlumat verir ki, onların sırasında xüsusi fərqlənənlər var. Bu yazıda məhz ən bahalı otellərdən bəhs edəcəyik. "Park Hyatt-Vendôme" oteli. Paris. Fransa . Bu oteldə bir gecə qalmaq 15 0

"Tərtər Kəndkimya" ATSC-nin rəhbərliyi seçiləcək - TOPLANTI

9 avqust 2025-ci il saat 10.00-da "Tərtər Kəndkimya" ATSC səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcək. xəbər verir ki, ümumi yığıncağın gündəliyində aşağıdakı məsələlər durur:. 1. 2024-cü ilin maliyy

Start-up nədir?

Start-up ingilis dilindən tərcümədə "başlamaq, işə salmaq" mənalarını verir. məlumat verir ki, start-up dedikdə mövcud olmayan hər hansı bir ideyanın reallaşdırılması və ya daha əvvəldən mövcud olan hər hansı bi

"Paşa Holdinq" gəlirlərini və şirkətlərini açıqladı - MƏBLƏĞLƏR, ƏTRAFLI

Azərbaycanın ən böyük biznes-maliyyə qrupu olan "PAŞA Holding" 2024-cü ilin yekunları üzrə əsas göstəricilərini açıqlayıb. xəbər verir ki, "PAŞA Holding" öz törəmə şirkətləri vasitəsi ilə ölkə iqtisadiyyatını

Azərbaycanda sahibkarların 99,7%-i KOB subyektləridir

Azərbaycanda fəaliyyətdə olan sahibkarların 99,7 %-ni mikro, kiçik və orta biznes (KOB) subyektləri təşkil edir. bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinə (KOBİA) istinadən xəbə

Yerli şirkətlərin sərgisinə 30 mindən çox ziyarətçi qatılıb

18-21 iyun tarixlərində Bakı Ekspo Mərkəzində keçirilən 6-cı "Yerli şirkətlərin tanıtım sərgisi" başa çatıb. xəbər verir ki, Azərbaycan Respublikasının Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin yaydığı məlumatd

Biznesə aid ən yaxşı 10 kitab

İstər biznesimizi, istərsə də özümüzü inkişaf etdirməyiminizin ən yaxşı yolu öyrənmək və araşdırmaqdır. Daim yenilənlənən və inkişaf tələb edən biznes sahəsinin də ayaqda qalması üçün öyrənilməyə ehtiyacı var. Biznes sahəsin

Biznes qurmaq istəyənlərə 10 məsləhət

Hər şəxsi biznesini yaratmaq və yaratdığı biznesdə uğur qazanmaq istəyir. Lakin hər şey dediyimiz anda gerçəkləşmədiyi kimi bizneslər də istədiyimiz an yaranmır. Bunun üçün müəyyən vaxt və əmək tələb olunur. Biznesdə siz

Ləğv prosesində olan tikinti şirkəti əmlakını səhmdarları arasında böləcək

2025-ci il avqust ayının 4-də saat 14:00-da ləğv prosesində olan "Bakı Mexanizasiya Tikinti" ASC-nin səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcək. xəbər verir ki, yığıncağın ünvanı Bakı şəhəri, Nərimano


iqtisadi xeberler valyuta xeberleri pul qazanmaq bitkoin qiymeti dollar məzənnəsi