Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 13 oktyabr 2025

Oxşar xəbərlər

Şəmkirli tanınmış sahibkar vəfat edib

Şəmkirli tanınmış iş adamı Hafiz İbrahimov vəfat edib. xəbər verir ki, Hafiz İbrahimov "Şəmkir Şampan Şərabları" ASC-nin Müşahidə Şurasının iri səhmdarı və sədri olub. Qeyd edək ki, H.İbrahimov bir neçə il əvvə

Azərbaycanda şirkətlər qrupu nizamnamə kapitalını 5 milyon manatdan çox azaldıb

"A+A Şirkətlər Qrupu" MMC nizamnamə kapitalının 200 00 manata endirildiyini elan edib. 10 milyon manatlıq dövlət qurumu - NİZAMNAMƏ KAPİTALINI AZALDIR. xəbər verir ki, şirkətin hazırkı nizamnamə kapitalı 5 283 29

PMD Group Cityscape Global 2025 sərgisində iştirak etdi

17–20 noyabr 2025-ci il tarixlərində Səudiyyə Ərəbistanının Ər-Riyad şəhərində dünyanın ən nüfuzlu daşınmaz əmlak sərgilərindən biri olan Cityscape Global 2025 sərgisi keçirilmişdir. "PMD Group" MMC və onun törəm

Süd emalı zavodunun nizamnamə kapitalı 1,5 milyon manat azaldılır

"Kürdəmir Süd Emalı Zavodu" MMC nizamnamə kapitalının 15 00 00 manatdan 13 milyon 496 min 480 manatadək azaldığını elan edir. "STS" şirkəti nizamnamə kapitalını - KƏSKİN AZALDIR. xəbər verir ki, bu d

Rusiyada azərbaycanlı iş adamının sahibi olduğu dəniz limanı müsadirə edilib

Rusiyanın Krasnodar diyarının Tuapse şəhərində azərbaycanlı iş adamı Şahlar Novruzovun əmlakı müsadirə edilib. "SOCAR Petroleum S.A" "Lukoil"in Rumıniyadakı aktivlərinin alınması məsələsinə aydınlıq gətirib

 "Kaspian Biznes Servisez" MMC-nin vergi borcu 148 min manata yaxınlaşıb

 "Kaspian Biznes Servisez" MMC-nin dövlət büdcəsinə külli miqdarda çox vergi borcu yaranıb. "Bakı Elektroavtomat"ın vergi borcu - 580 MİN MANATI ÖTÜB.  xəbər verir ki, MMC-nin hazırkı vergi borcu 147 mi

Lənkəranda təmir və abadlıq işlərinə 1,4 milyon manat xərclənəcək

Lənkəran Şəhər İcra Hakimiyyəti abadlıq və təmir işlərinin satın alınması ilə bağlı tenderin nəticələrini açıqlayıb. Lənkəranın su və kanalizasiya sistemini 39,6 milyon manata quracaq şirkət müəyyənləşib. xəbər verir ki

Bakıda kosmetoloji vasitələrin satışı anbarı bağlandı

Bakıda kosmetoloji vasitələrin satışı anbarının fəaliyyəti dayandırılıb. Bakıda əyləncə klubu bağlandı - VİDEO. Bu barədə -a Fövqəladə Hallar Nazirliyindən məlumat verilib. Bildirilib ki, Dövlət Yanğın Nəzarəti Xidməti tərəfində

"Müasir Mühəndis Texnologiyaları"nın təsisçisi dəyişir

 "Müasir Mühəndis Texnologiyaları" MMC-nin 07 dekabr 2026-ci il tarixində saat 11:00-da təsisçilərin ümumi yığıncağı keçiriləcək. "Azərşin" ləğv olunur - SƏHMDARLARI TOPLANIR. xəbər verir ki, gündəlikd


iqtisadi xeberler valyuta kurslari internetden pul qazanmaq online pul qazanmaq telefonla pul qazanmaq