Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 14 iyul 2025

Oxşar xəbərlər

ƏDV geri al və onun üstünlükləri

ƏDV-in geri qaytarılması İlham Əliyevin 21 mart 2020-ci il tarixli fərmanı ilə təsdiqini tapan və həmin gündən qüvvəyə minən "Fiziki şəxs olan istehlakçılar tərəfindən Azərbaycan Respublikasının ərazisində pərakənd

Onlayn biznes növləri

Gündəlik olaraq pul qazanmağ, öz işinizi, vaxtınızı özünüz təyin etmək kimi bir qrafik istəyirsinizsə, "freelancer" olaraq çalışmaq sizə uyğundur. Ən asan pul qazanmaq yollarından biri olan freelance işləri müəyyə

SEO nədir və Google axtarışda necə 1-ci olaq?

SEO ingilis dilində "Axtarış Motorunun Optimizasiyası" ifadəsinin baş hərflərindən yaranan və artıq beynəlxalq olan sözdür. Sadə dillə desək, SEO, müvafiq axtarışların görünməsini artırmaq üçün saytınızın optimallaşdırılmas

Kriptovalyuta nədir və necə alınır?

Texnoloji inkişaf dövründən bəri rəqəmsal valyuta yaratmaq üçün bir çox cəhdlər edilmişdir. Həmin cəhdlərin nəticəsində Flooz, Beenz, DigiCash kimi sistemlər hazırlanmış, lakin bu cəhdlər saxtakarlıq, maliyyə problemlər

Biznes təlimlər və tədris üsulları

Biznes təlimləri biznesin müxtəlif aspektləri, o cümlədən qaydalar, qabaqcıl təcrübələr və uğur üçün zəruri bacarıqlar haqqında biliklərin inkişaf etdirilməsini əhatə edir. İş dünyası haqqında öyrənmək üçün bir neçə yanaşm

Rusiyada ventilyator satışı - 6 DƏFƏ ARTIB 

Rusiyada havaların isti keçməsi ventilyator və kondisioner satışını kəskin artırıb. . xəbər verir ki, 4-10 iyul arasında "Yandeks market"də ventilyator satışı 6 dəfə. Kondisioner satışı isə 2,7 dəfə artıb. . "Wildberrie

"Poz-Qazan"da iyunda - 33 BÖYÜK UDUŞ QAZANILIB

Ölkənin qanuni lotereya təşkilatçısı və idman mərc oyunları operatoru "Azərlotereya"nın "Poz-Qazan" oyunları iyun ayında rekord sayda böyük uduşlarla yadda qalıb. xəbər verir ki, ötən ay nə az, nə ço

Hazır biznes, yoxsa sıfırdan qurulan biznes?

İstər maraq dairəmiz, istərsə də ixtisaslaşdığımız sahələrə görə dəyişə bilən seçimdir. Yəni hazır bizneslər içərisində də öz biznesimizi yaradıb, həmin sahəyə yeniliklər gətirməklə hazır bizneslərdən daha uğurlu ola bilərik

Bakı rusiyalı milyarderi "qara siyahı"ya salıb

XİN bununla bağlı rəsmi xəbər yaymayıb, amma Malofeyevin anti-Azərbaycan mövqeyinə görə bu qadağanı çoxdan haqq edib. Rusiyanın mobil provayderlərində "az" domenli saytlara giriş məhdudlaşdırılıb. xəbər verir ki


iqtisadi xeberler bitcoin qiymeti internetden pul qazanmaq dollar manat kursu dollar kursu