Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 14 mart 2023

Oxşar xəbərlər

Bu il əhali dərman və tibbi mallara gündəlik 3,9 milyon manat xərcləyib

2025-ci ilin yanvar-aprel aylarında pərakəndə ticarət şəbəkəsində 465 milyon manatlıq əczaçılıq məhsulları və tibbi ləvazimatları satılıb. Azərbaycanda iki ayda əhali 44 milyon manatlıq - İÇKİ VƏ SİQARET ALIB.  Dövlət Statistik

Daha bir xarici şirkət Azərbaycan bazarından gedir

"Alcon Pharmaceuticals Ltd" Şirkətinin Azərbaycan Respublikasındakı Nümayəndəliyi (VÖEN: 1501230911) ləğv olunduğunu elan edir. Azərbaycanda 137,6 min avroluq şirkət - LƏĞV OLUNUR . xəbər verir ki, kreditorlar ik

Broyler şirkəti səhmdarlarına dividend ödəyəcək

30 iyun 2025-ci il tarixində, saat 12:00-da "Cəlilabad Broyler" Cəmiyyətin Səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağı keçiriləcəkdir. Xaçmaz-Şərab" ASC-nin səhmdarları - BİR ARAYA GƏLƏCƏK - TOPLANTI. xəbər veri

TEMU-ya xəbərdarlıq edildi

Türkiyə bazarında fəaliyyət göstərən xarici e-ticarət platformaları istehlakçıların qorunması məqsədilə bir sıra hüquqi öhdəlikləri yerinə yetirməlidir. . "Shein" və "Temu" artıq rüsum ödəyir: Birləşmi

Tramp: "Pekinlə ticarət razılaşması Çin bazarının ABŞ biznesi üçün açılmasına imkan verəcək"

ABŞ Prezidenti Donald Tramp hesab edir ki, Vaşinqtonla Pekin arasında İsveçrədə keçirilən görüşlər nəticəsində əldə olunan ticarət və iqtisadi razılaşmalar Amerika biznesi üçün Çin bazarının açılmasına imkan verəcək. xəbə

"Moda" ASC mənfəətini bölüşdürəcək - TOPLANTI

29 iyun 2025- ci il saat 12.00-da "Moda" ASC səhmdarlarının növbəti illik ümumi yığıncağı keçiriləcək. Azərbaycanda zavod gəlirlə işləyə bilmir - YENİ MALİYYƏ MƏNBƏLƏRİNİN CƏLBİ ÜÇÜN YIĞINCAQ KEÇİRİR. xəbər veri

Gəncənin pivə şirkəti mənfəət və ya zərərini bölüşdürəcək - TOPLANTI

28 iyun 2025-ci il tarixində saat 12-00 də "Gəncə-Pivə" Açıq Tipli Səhmdar Cəmiyyətində 2024-ci maliyyə ilinin yekunları üzrə səhmdarların növbəti Ümumi Yığıncağını  kecirilməsi nəzərdə tutulur. Tikinti şirkət

 "Montin Bazar" ASC  səhmdarlarının illik  ümumi yığıncağı keçiriləcək

1  yanvar 2025-ci il  saat 10.30-da "Montin Bazar" ASC  səhmdarlarının növbəti illik  ümumi yığıncağı cəmiyyətin yerləşdiyi ünvanda keçiriləcək. "Bakı-Pivə" səhmdarlarına - DİVİDEND ÖDƏYƏCƏK. FED.azxəbə

"Binəqədi Ağac Emalı" ASC-nin ümumi yığıncağı keçiriləcək

28 iyun 2025-ci il tarixində "Binəqədi Ağac Emalı" ASC-nin ümumi yığıncağı keçiriləcək. Şirvan Sənaye ASC-nin səhmdarları - TOPLANIR. xəbər verir ki, gündəliyə daxildir:. 1. Səhmdar cəmiyyətin 2024-cü ildəki fəaliyyət


iqtisadi xeberler telefonla pul qazanmaq valyuta mezennesi emlak xeberleri iqtisadiyyat xeberleri