Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 14 mart 2023

Oxşar xəbərlər

"Azərbaycanda yeni bizneslərin yaradılmasına dəstək göstəriləcək"

Azərbaycanda rəqəmsal iqtisadiyyata dair yeni bizneslərin yaradılmasına dəstək göstərmək planlaşdırılır. 4SIM "Binance"la Anlaşma Memorandumu imzalayıb. xəbər verir ki, bunu İqtisadiyyat Nazirliyinin tabeliyindək

Bakıda 4-cü "Rebuild Karabakh" sərgisi keçiriləcək

Oktyabrın 15-17-də Bakı Ekspo Mərkəzində IV Azərbaycan Beynəlxalq Qarabağın Bərpa, Yenidənqurma və İnkişafı Sərgisi ("Rebuild Karabakh 2024") keçiriləcək. bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Kiçik və Orta Biznesi

Misli-dən voleybola böyük dəstək – AVF ilə müqavilə imzalandı - FOTOLAR

Azərbaycan Voleybol Federasiyası (AVF) ilə "Azərlotereya" ASC-nin "Misli" brendi arasında əməkdaşlıq müqaviləsinin imzalanma mərasimi keçirilib. xəbər verir ki, tərəflər arasında müqavilə rəsmilərin iştirak

"Göygöl Şərab Zavodu" ASC-nin səhmdarlarınını - YIIĞINCA ÇAĞIRIR

2024-cü il oktyabr ayının 29-da saat 11.00-da "Göygöl Şərab Zavodu" ASC-nin səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcəkdir. "Cənubtikintiservis"in səhmdarları toplanır. xəbər verir ki, yığınca

Azərbaycanda mebel şirkəti səhmdarlarını yığıncağa çağırır

12 noyabr 2024-cü il saat 10.30-da "Səbail Mebel" ASC səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcəkdir. Azərbaycanda çay şirkəti ləğv olunur - SƏHMLƏRİ DÖVRİYYƏDƏN ÇIXARILIR. xəbər verir ki, iclasın gündəliyindək

"Azərsun Holding" 35 milyona Cəbrayılda limonad zavodu tikir –300 iş yeri - ABDOLBARI GÖZƏL AÇIQLADI

Oktyabrın 3-də Cəbrayıl şəhərində "Azərsun Holding" MMC-nin alkoqolsuz içki məhsulları istehsalı kompleksinin təməli qoyulub. xəbər verir ki, prezident İlham Əliyevin iştirak etdiyi tədbirdə "Azərsun Holding"

"Elveem-Servis" nizamnamə akpitalını daha 1,2 milyon manat azaltdı

"Elveem-Servis" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti (VÖEN: 1800261511) nizamnamə kapitalının 1646550 AZN məbləğdən 446550 AZN məbləğə azaldığını elan edir. Azərbaycanda şirkət nizamnamə kapitalını 1,5 milyon manatda

Bakıda Emin Ağalarovun adına yeni çatdırılma şirkəti yaradıldı

3 oktyabr 2024-cü ildə İş adamı Emin Ağalarovun adına Dövlət Vergi Xidmətinin Bakı şəhəri Lokal Gəlirlər Baş İdarəsi tərəfindən yeni çatdırılma şirkəti dövlət qeydiyyatına alınıb. xəbər verir ki, şirkətin adı "Restaurant

Bakıda "Trendyol"un ofisi açıldı - FOTOLAR

Bu gün Bakıda Türkiyənin onlayn- alış-veriş platforması "Trendyol"un nümayəndəliyi açılıb. Azərbaycan "Trendyol"dan ən çox mal alan ölkə oldu. xəbər verir ki, "Trendyol"un Bakı nümayəndəliy


iqtisadi xeberler bank faizleri biznes qurmaq kripto biznes krediti