Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 13 oktyabr 2025

Oxşar xəbərlər

Rusiyada azərbaycanlı iş adamının sahibi olduğu dəniz limanı müsadirə edilib

Rusiyanın Krasnodar diyarının Tuapse şəhərində azərbaycanlı iş adamı Şahlar Novruzovun əmlakı müsadirə edilib. "SOCAR Petroleum S.A" "Lukoil"in Rumıniyadakı aktivlərinin alınması məsələsinə aydınlıq gətirib

"Müasir Mühəndis Texnologiyaları"nın təsisçisi dəyişir

 "Müasir Mühəndis Texnologiyaları" MMC-nin 07 dekabr 2026-ci il tarixində saat 11:00-da təsisçilərin ümumi yığıncağı keçiriləcək. "Azərşin" ləğv olunur - SƏHMDARLARI TOPLANIR. xəbər verir ki, gündəlikd

Azərbaycanda ölkədaxili elektron ticarətin həcmi - 80% ARTIB

Azərbaycanda son 1 bir ildə elektron ticarətin həcmində kəskin artım baş verib. xəbər verir ki, 2025-ci ilin ilk 9 ayında ölkə üzrə pərakəndə ticarət dövriyyəsi vergi daxil olmaqla 13 milyard 445 milyon manat təşkil edib

2,3 milyon manatlıq aqro şirkəti ləğv edilir

"ASK Aqro" MMC ləğv olunduğunu elan edir. xəbər verir ki, kreditorlar iki ay ərzində tələblərini AZ1065 Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, İzmir küçəsi, ev 14, mənzil "Azərbaycan Sənaye Korporasiyası" Açıq Səhmda

Bərdə "Tikinti" ASC Səhmdarlarının ümumi yığıncağı keçiriləcək

 25 yanvar 2026-cı il saat 11:00 da Bərdə "Tikinti" ASC Səhmdarlarının ümumi yığıncağı keçiriləcək. xəbər verir ki, yığıncaq Bərdə şəhəri Heydər Əliyev prospekti ünvanında cəmiyyətin inzibati binasında olacaqGündəli

Azərbaycanda notbuk istehsalı artıb

Kompüter, elektron və optik məhsulların, elektrik avadanlıqlarının istehsalı sahələri üzrə 253,4 milyon manatlıq məhsul istehsal olunub. xəbər verir ki, göstərici 2025-сi ilin yanvar-oktyabr aylarını əhatə edir. Əvvəlki ili

Şəmkirli tanınmış sahibkar vəfat edib

Şəmkirli tanınmış iş adamı Hafiz İbrahimov vəfat edib. xəbər verir ki, Hafiz İbrahimov "Şəmkir Şampan Şərabları" ASC-nin Müşahidə Şurasının iri səhmdarı və sədri olub. Qeyd edək ki, H.İbrahimov bir neçə il əvvə

"Özəl sektorun iqtisadiyyatda payı 81,4% səviyyəsindədir"

Azərbaycan iqtisadiyyatının qarşısında ən mühüm çağırışlardan biri iqtisadi şaxələnmədir. xəbər verir ki, bunu Azərbaycan Prezidentinin köməkçisi, Azərbaycan  Prezidentinin Administrasiyasının İqtisadi məsələlər və innovati

Lənkəranda təmir və abadlıq işlərinə 1,4 milyon manat xərclənəcək

Lənkəran Şəhər İcra Hakimiyyəti abadlıq və təmir işlərinin satın alınması ilə bağlı tenderin nəticələrini açıqlayıb. Lənkəranın su və kanalizasiya sistemini 39,6 milyon manata quracaq şirkət müəyyənləşib. xəbər verir ki


iqtisadi xeberler bitkoin leobank kart valyuta mezennesi dollar mezenne