Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 13 oktyabr 2025

Oxşar xəbərlər

Azərbaycanın pambıq şirkəti bölünür - SƏHMDARLARI AYRILIR

28 noyabr 2025-ci il tarixdə saat 11-00 da "Kürdəmir – Pambıq" ASC-nin səhmdarlarının ümumi yığıncağı  keçirələcək. xəbər verir ki, yığıncaq Kürdəmir rayonu, Kürdəmir şəhəri, Sabir küçəsi, ev 12 ünvanında yerləşə

Türkiyənin tanınmış enerji şirkəti Azərbaycan bazarından gedir

Vertiv Güç Sistemleri Limited Şirketinin Azərbaycan Respublikasındakı Filialı ləğv olunduğunu elan edir. Azərbaycanda MTK ləğv olunur. xəbər verir ki, kreditorlar iki ay ərzində tələblərini AZ1025 Bakı şəhəri, Xətai rayonu

Azərbaycanın xaricə satdığı şəftalı kəskin artdı - 110 MİLYON DOLLAR

Bu ilin yanvar-sentyabr aylarında Azərbaycan xaricə 110,5 milyon ABŞ dolları dəyərində şaftalı ixrac edib. Qızıl 1-ci, pomidor 2-ci, pambıq lifi 3-cü olub - Qeyri-neft sektoru ixracı ilə bağlı yeni rəqəmlər. İxracdan ən ço

"Medaura Klinikası"nın dövlətə 241 min manatdan çox - VERGİ BORCU YARANIB

"Medaura Klinikası" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətinin (VÖEN:1401863531)  vergi borcu 241 min manatı ötüb. "Çınqıl İnşaat"ın vergi borcu 1,46 milyon manatı ötüb.  xəbər verir ki,  İqtisadiyyat Nazirliy

Dərman preparatlarının alınması ilə bağlı - TENDER LƏĞV OLUNDU

Azərbaycan Tibb Universitetinin Tədris Cərrahiyyə Klinikası psixotrop və güclü təsir edən dərman preparatlarının satın alınması üzrə açıq tenderi ləğv edib. Tibbi qurum 822 min manatlıq tender elan etdi - DETALLAR. xəbə

"Səbail-Bazar" ATSC-də yığıncaq keçiriləcək

26 noyabr 2025-ci il saat 11.00-da "Səbail-Bazar" ATSC səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı cəmiyyətin yerləşdiyi ünvanda keçiriləcərk:. "M.A.R.M" MMC-nin nizamnamə kapitalından 1,53 milyon mana

Biznes plan necə yazılır?

Biznes plan biznesin mahiyyəti və məqsədlərini, bu məqsədə çatmaq üçün seçilən metodları və vaxt aralığını, eyni zamanda biznesin maliyyə və marketinq şöbələri haqqında ətraflı təsviri özündə ehtiva edən rəsmi sənəddir. məluma

Azərbaycanda MTK ləğv olunur

"Nəsimi Holding" Mənzil-Tikinti Kooperativi (VÖEN: 1505231291) ləğv olunduğunu elan edir. "Caspian Catering Deliver"in vergi borcu - 303 MİN MANATI ÖTÜB. xəbər verir ki, reditorlar iki ay ərzində tələblərin

"SOCAR Polymer" ixrac gəlirlərini 207 milyon dollara çatdırıb

Bu ilin yanvar-sentyabr aylarında "SOCAR Polymer" MMC xaricə 207 milyon ABŞ dolları dəyərində məhsul ixrac edib. "Azəralüminium" ixracdan 15 milyon dollar itirib. bu barədə İqtisadi İslahatların Təhlil


iqtisadi xeberler bitkoin almaq valyuta mezennesi en son xeberler pul qazanmaq