Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 14 mart 2023

Oxşar xəbərlər

"ESG prinsipləri yerli biznes üçün çox əhəmiyyətlidir"

Ətraf mühit, Sosial və Korporativ İdarəetmə (ESG) prinsipləri ətraf mühitin qorunması, insan sağlamlığı və sosial inkişaf kimi vacib sivil elementləri əhatə etməklə yanaşı, müxtəlif aspektlərdən yerli biznes üçün çox əhəmiyyətlidir

Azərbaycanda tikinti şirkətinə sədr seçiləcək - TOPLANTI

25 dekabr 2024-cü il saat 11.00-da "Bakı Yoltikintiservis" ASC səhmdarlarının növbəti illik ümumi yığıncağı keçiriləcəkdir.  "Şəki-Bazar"ASC-nin səhmdarları toplanır. xəbər verir ki, iclasın gündəliyindək

"Cənubtikintiservis"in səhmdarlarını təkrar - YIĞINCAĞA ÇAĞIRIR

"Cənubtikintiservis" Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin 28 oktyabr 2024-cü il tarixində çağırılmış növbədənkənar ümumi yığıncağının yetərsay olmadığı üçün təkrar növbədənkar ümumi yığıncağının çağırılması zərurəti yaranıb

Biz mənzil, maşın axtaranda o pul qazanır: Turbo.az, Bina.az və Tap.az-ın sahibi - Türk şirkətini $1,1 milyarda aldı

Türk dünyasında böyük alqı-satqı baş tutub. xəbər verir ki, Türkiyənin Rəqabət, yəni antiinhisar qurumu Türkiyənin məşhur "Həpsiburada" alış-satış platformasının Qazaxıstanın elektron ticarət nəhəngi olan şirkətin

Nvidia gəlirlərini kəskin artırıb - DETALLAR

Nvidia, süni intellekt texnologiyalarına tələbatın artması ilə 2023-cü ilin son rübündə də rekord göstəricilər əldə edib. Nvidia Apple-ı geridə qoydu, Dünyanın ən dəyərli şirkəti oldu. xəbər verir ki, şirkətin gəliri ötə

"8-ci km bazarı"nın ətrafındakı küçə ticarəti yığışdırıldı

Bakının Nizami rayonunda yerləşən "8-ci km Ticarət Mərkəzi"nin ətrafındakı küçə ticarəti yığışdırılıb. "8-ci km Ticarət Mərkəzi" MMC - LƏĞV OLUNDU. xəbər verir ki, bu faktı Nizami Rayon İcra Hakimiyyətində

"Cəlilabad Məişət" ASC səhmdarlarını - YIĞINCAĞA ÇAĞIRIR

"Cəlilabad Məişət" ASC səhmdarlarının 2023-cü ilin yekunlarına dair növbəti ümumi yığıncaq 10 dekabr 2024-cü il tarixdə saat 10:00 da  keçiriləcəkdir. 13,4 min manat nizamnamə kapitalına malik olan şirkət - LƏĞ

"Amazon" "Temu" ilə rəqabət aparacaq yeni mağazasını təqdim etdi

Amazon bu həftə yeni bir rəqib olaraq "Amazon Haul" adlanan onlayn mağazasını təqdim etdi. xəbər verir ki, yeni platforma Shein və Temu kimi ucuz qiymət təklif edən sürətli moda markaları ilə rəqabət aparmaq məqsəd

"Karton Etiket Məhsulları" ASC-nin səhmdarlarının toplantısı keçiriləcək

28.12.2024-cü il saat 11:00 – da "Karton Etiket Məhsulları" ASC- nin səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcək. "Cəlilabad Məişət" ASC səhmdarlarını - YIĞINCAĞA ÇAĞIRIR. xəbər verir ki


iqtisadi xeberler bitkoin rubl mezenne pul qazanmaq bitkoin almaq