Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 13 oktyabr 2025

Oxşar xəbərlər

 "Kaspian Biznes Servisez" MMC-nin vergi borcu 148 min manata yaxınlaşıb

 "Kaspian Biznes Servisez" MMC-nin dövlət büdcəsinə külli miqdarda çox vergi borcu yaranıb. "Bakı Elektroavtomat"ın vergi borcu - 580 MİN MANATI ÖTÜB.  xəbər verir ki, MMC-nin hazırkı vergi borcu 147 mi

Azərbaycanda 3 telekomunikasiya şirkəti birləşir

"AG Telekom" MMC "Rahat Telecom" və "SN Telecom" MMC-lərin ona qoşulması nəticəsində yenidən təşkil edilir. "FEDE Company" MMC-nin nizamnamə kapitalı - KƏSKİN AZALDILDI. xəbər veri

"Trust Lux" MMC "Y.A.Ş" əmtəə nişanlı santexnik məhsullarını Türkiyə istehsalı adı ilə satırmış

"Trust Lux" MMC tərəfindən isə "Y.A.Ş" əmtəə nişanlı bir sıra sanitar-texniki məhsulların faktiki istehsal ölkəsinin Çin olmasına baxmayaraq, qablaşdırmada Türkiyəyə aid məlumatlar, xəritə təsviri, ştrixko

Azərbaycanda müəssisənin rəhbərliyi dəyişir - YIĞINCAQ

"Səfərli-1" müəssisəsində direktor dəyişikliyi ilə bağlı ümumi yığıncaq keçiriləcək. Azərbaycanda 2 milyon manatlıq şirkət nizamnamə kapitalını azaldır. xəbər verir ki, yığıncağın 08 dekabr 2025-ci il, saat 11:00-d

"Kontak Home"-un alman məhsulu adlandırdığı Çin malı çıxdı

"Kontakt Home" müştəriləri aldadıb. Dəfərlər bu qurumdan şikayət edilsə də məsələ öz həllini tapmayıb. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyi tərəfində

Rusiyada azərbaycanlı iş adamının sahibi olduğu dəniz limanı müsadirə edilib

Rusiyanın Krasnodar diyarının Tuapse şəhərində azərbaycanlı iş adamı Şahlar Novruzovun əmlakı müsadirə edilib. "SOCAR Petroleum S.A" "Lukoil"in Rumıniyadakı aktivlərinin alınması məsələsinə aydınlıq gətirib

Siqaret istehsalı artıb

Azərbaycanda 14 090.4 milyon ədəd siqaret və siqarlar istehsal edilib. xəbər verir ki, bu, 2025-ci ilin yanvar-oktyabr aylarının göstəricisidir. Dövlət Statistika Komitəsinə istinadən verilən məlumata görə, göstəricinin həcm

695 milyon dollar dəyərində meyvə-tərəvəz ixrac edilib

Azərbaycandan 695 milyon 474.5 min ABŞ dolları dəyərində 660.5 min ton meyvə-tərəvəz ixrac edilib. xəbər verir ki, göstərici 2025-ci ilin yanvar-oktyabr aylarını əhatə edir. Dövlət Gömrük Komitəsinin hesabatına görə, ötə

Azərbaycanda ölkədaxili elektron ticarətin həcmi - 80% ARTIB

Azərbaycanda son 1 bir ildə elektron ticarətin həcmində kəskin artım baş verib. xəbər verir ki, 2025-ci ilin ilk 9 ayında ölkə üzrə pərakəndə ticarət dövriyyəsi vergi daxil olmaqla 13 milyard 445 milyon manat təşkil edib


iqtisadi xeberler 1000 manatla biznes bank faizleri biznes krediti kripto