Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 13 oktyabr 2025

Oxşar xəbərlər

Sarayda 20,3 milyon manata binalar tikəcək şirkət - MƏLUM OLDU

MİDA Abşeronun Saray qəsəbəsində çoxmənzilli yaşayış binalarının tikintisi ilə bağlı tenderin nəticələrini açıqlayıb. Sarayda 31,5 milyon manata binalar tikəcək şirkət - MƏLUM OLDU. xəbər verir ki, satınalma üzrə qalib "Ya

Yük daşınması 2 %-ə yaxın azalıb

2025-ci ilin yanvar-sentyabr aylarında nəqliyyat dəhlizləri ilə 24 milyon 154,1 min ton yük daşınıb. Dövlət Statistika Komitəsinə istinadən xəbər verir ki, bu, ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 1,9 % azdır. Məlumata əsasən

Bu şirkət 3,4 milyon manatlıq tenderin qalibi oldu - DETALLAR

Dövlət Gömrük Komitəsi Tibbi Xidmət İdarəsinin Mərkəzi Hospitalı İmmunoseroloji, biokimyəvi və hematoloji reaktivlərin satın alınması üzrə tenderi yekunlaşdırıb. xəbər verir ki, satınalma nəticəsində qurum "İmago CO"

Tramp "Netflix", "Victoria's Secret" şirkətlərin istiqrazlarına böyük investisiya qoyub

ABŞ Prezidenti Donald Tramp dəyər qiyməti 82 milyon dollardan 337 milyon dollara qədər olan istiqrazlar alıb. xəbər verir ki, avqust–oktyabr ayları ərzində baş verib. Siyahıya bələdiyyə orqanlarının istiqrazları, həmçini

"Trust Lux" MMC "Y.A.Ş" əmtəə nişanlı santexnik məhsullarını Türkiyə istehsalı adı ilə satırmış

"Trust Lux" MMC tərəfindən isə "Y.A.Ş" əmtəə nişanlı bir sıra sanitar-texniki məhsulların faktiki istehsal ölkəsinin Çin olmasına baxmayaraq, qablaşdırmada Türkiyəyə aid məlumatlar, xəritə təsviri, ştrixko

Azərbaycanda ölkədaxili elektron ticarətin həcmi - 80% ARTIB

Azərbaycanda son 1 bir ildə elektron ticarətin həcmində kəskin artım baş verib. xəbər verir ki, 2025-ci ilin ilk 9 ayında ölkə üzrə pərakəndə ticarət dövriyyəsi vergi daxil olmaqla 13 milyard 445 milyon manat təşkil edib

695 milyon dollar dəyərində meyvə-tərəvəz ixrac edilib

Azərbaycandan 695 milyon 474.5 min ABŞ dolları dəyərində 660.5 min ton meyvə-tərəvəz ixrac edilib. xəbər verir ki, göstərici 2025-ci ilin yanvar-oktyabr aylarını əhatə edir. Dövlət Gömrük Komitəsinin hesabatına görə, ötə

"Azərbaycan Sənaye Sığorta"nın səhmdarlarının yığıncağı keçiriləcək

26 dekabr 2025-ci il saat 16:00-da "Azərbaycan Sənaye Sığorta" ASC səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcək. "Azərbaycan Sənaye Sığorta" ASC-nin Direktorlar Şurasına yeni üvzlər seçiləcək

Afrikada ilk Azərbaycan biznes forumu keçirilib, 3 anlaşma memorandumu imzalanıb - FOTOLAR

25 noyabr 2025-ci il tarixində Efiopiyanın paytaxtı Əddis-Əbəbədə tarixi biznes hadisəsi baş verib: Afrika qitəsində ilk dəfə olaraq Azərbaycan iş adamlarının iştirakı və ilə birinci Azərbaycan-Efiopiya Biznes Forumu keçirilib


iqtisadi xeberler valyuta kurslari bitcoin qiymeti avtomobil xeberleri bitkoin qiymeti