Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 13 oktyabr 2025

Oxşar xəbərlər

"Abşeron" Ticarət Mərkəzi yeni şəhərsalma təşəbbüslərində sahibkarların yanındadır

Bakı şəhərinin sosial-iqtisadi inkişafı istiqamətində strateji əhəmiyyətli şəhərsalma təşəbbüslərinin dəstəklənməsi üzrə dövlət-özəl tərəfdaşlığına qoşulan Abşeron Ticarət Mərkəzi KOBİA (Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin

"Trust Lux" MMC "Y.A.Ş" əmtəə nişanlı santexnik məhsullarını Türkiyə istehsalı adı ilə satırmış

"Trust Lux" MMC tərəfindən isə "Y.A.Ş" əmtəə nişanlı bir sıra sanitar-texniki məhsulların faktiki istehsal ölkəsinin Çin olmasına baxmayaraq, qablaşdırmada Türkiyəyə aid məlumatlar, xəritə təsviri, ştrixko

"Tikintidə sənədləşmə dövlətçilik mədəniyyətidir. Çünki sənədlər büdcəni qoruyur, büdcə isə xalqın inamıdır." – Aqil Talıbov

15 noyabr tarixində "Gülüstan" Sarayında keçirilən Təchizat Zənciri Liderləri Zirvəsinin sponsorlarından biri Karabakh Group şirkəti olub. Şirkət tədbirdə xüsusi stendlə iştirak edərək Qarabağda və bir çox regiond

Fındıq ixracı artıb

Azərbaycandan 124 milyon 455 min dollar dəyərində 15 428 ton fındıq ixrac olunub. xəbər verir ki, göstərici 2025-ci ilin yanvar-oktyabr aylarını əhatə edir. Qeyd edək ki, 2024-cü ilin 10 ayında isə Azərbaycandan 96 milyo

"Azərşin" ləğv olunur - SƏHMDARLARI TOPLANIR

21 yanvar 2026-cı il tarixdə, saat 11:00-da "Azərşin" ASC-nin (VÖEN: 1500490311) səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağının keçiriləcək. Azərbaycanın kollektor agentliyi - YIĞINCAQ KEÇİRƏCƏK. xəbər verir ki, yığıncaq Bak

İsveçrənin məşhur şirkəti Azərbaycanda fəaliyyətini dayandırdı

"VNT SA" şirkətinin Azərbaycandakı nümayəndəliyi ləğv olundu. xəbər verir ki, "VNT SA" Şirkətinin Azərbaycan Respublikasındakı nümayəndəliyi fəaliyyətinin ləğv olunduğunu elan edib. Məlumata əsasən, nümayəndəliyi

"Səba" ASC-nin yığıncağının vaxtı dəyişdirildi

"Səba" ASC-nin 18.11.2025-ci il tarixinə saat 15:00-a təyin edilmiş səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağının vaxtı dəyişdirilir. İki şirkət "Səba" ASC-yə birləşir - YIĞINCAQ. xəbər verir ki, Azərbayca

PMD Group Cityscape Global 2025 sərgisində iştirak etdi

17–20 noyabr 2025-ci il tarixlərində Səudiyyə Ərəbistanının Ər-Riyad şəhərində dünyanın ən nüfuzlu daşınmaz əmlak sərgilərindən biri olan Cityscape Global 2025 sərgisi keçirilmişdir. "PMD Group" MMC və onun törəm

Maliyyə sıxıntısı yaşayan şirkət əmlakını satır - YIĞINCAQ

15 yanvar 2026-cı il saat 11:00-da "Binəqədi LTD" ASC səhmdarlarının növbəti illik ümumi yığıncağı Abşeron rayonu, Şamaxı şosesi 46 nömrəli ünvanda, cəmiyyətə məxsus istehsalat sahəsində keçiriləcək. "Azərbayca


iqtisadi xeberler iqtisadiyyat xeberleri kripto biznes xeberleri internetden pul qazanmaq