Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 28 avqust 2025

Oxşar xəbərlər

Məhəllə marketləri yox olurmu? Kamal Mirzəyevin cavabı

Azərbaycanda pərakəndə bazarı sürətlə dəyişir. Kamal Mirzəyev bizə məhəllə marketlərinin gələcək taleyindən, POS materialların satışa təsirindən və FMCG sektorunda hansı alətlərin daha uğurlu nəticə verdiyindən danışır. 1.Azərbaycand

İşəgötürənlərin müsahibə zamanı ən çox verdiyi suallar

İşəgötürənlərin bir iş müsahibəsində sizdən nə istədiklərini dəqiq bilsəydiniz, əla olmazdı? Bunun üçün zamanda səyahətə ehtiyac yoxdur. məlumat verir ki, yaxşı hazırlanaraq özünüzdən əmin olduqdan sonra "HR"lar

Jaguar Land Rover istehsalı dayandırdı

Britaniyanın ən böyük avtomobil istehsalçısı Jaguar Land Rover (JLR) kiberhücumdan sonra fabriklərini üç həftədən çox bağlı saxlayacaq. xəbər verir ki, istehsalın dayandırılmasının sentyabrın 24-dək uzadılacağı açıqlandı

Azərbaycan və Rusiyanın ortaq şirkəti ləğv edilir

"AzRusTrans" QSC (VÖEN: 2003950691) ləğv edilir. İsveçrənin əczaçılıq şirkəti Azərbaycan bazarından gedir. xəbər verir ki, kreditorlar iki ay ərzində tələblərini AZ1025 Bakı şəhəri, Xətai rayonu, Həsən Salmani küçəsi

Çanta tikmək geyimdən sərfəli imiş - "Armani"nin milyardlıq imperiyası satılacaq

Dünya şöhrətli modelyer Gorgio Armaninin vəfatından sonra təbii ki, dərhal onun biznesinin kimə qismət olacağı, necə idarə olunacağı və mümkün satış variantlarının müzakirəsi başlayıb. Bu maraqlıdır – Giorgio Armani. xəbə

CV hazırlayarkən buraxılan 5 səhv

Geyimimizə görə qarşılanıb ağlımıza görə yola salındığımız kimi, CV də bizi tanımayanların haqqımızda ilkin rəy vermələrini təmin edəcək oxşar vasitədir. məlumat verir ki, peşəkar və qüsursuz hazırlanmış bir CV qarşı tərəfd

Hindistan Azərbaycanın ŞƏT-ə üzvlük müraciətini yenidən bloklayıb

Hindistan Azərbaycanın ŞƏT-ə üzvlük müraciətini yenidən bloklayıb. İlham Əliyev: "Hindistan beynəlxalq təşkilatlarda Azərbaycandan qisas almağa çalışır". "Qafqazinfo"ya istinadən xəbər verir ki, bu barəd

Dünyanın ən varlı 10 adamı

Dünyanın ən zəngin adamlarının reytinqində lider "Louis Vuitton Moët Hennessy" şirkətlər qrupunun prezidenti və baş icraçı direktoru Bernar Arnodur. məlumat verir ki, o, İlon Mask və Ceff Bezosu qabaqlayaraq birinc

"KOB FEST" sərgi-satış yarmarkası bu dəfə Şuşada

Sentyabrın 20-21-də Şuşa şəhərində "KOB FEST" sərgi-satış yarmarkası təşkil olunacaq. xəbər verir ki, Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin (KOBİA) təşkilatçılığı ilə keçiriləcək yarmarkada Şuşa şəhərind


iqtisadi xeberler online pul qazanmaq biznes ideyalari dollarin kursu bu gun bitkoin qiymeti