Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 13 oktyabr 2025

Oxşar xəbərlər

Ev quşlarının qiyməti kəskin bahalaşdı

Ölkə ərazisində heyvanlar arasında yayılan dabaq xəstəliyi bazarda qiymət dəyişikliklərinə yol açıb. xəbər verir ki, paytaxt və region bazarlarında ev quşlarının qiymətində son günlər kəskin artım müşahidə olunur. Xüsusə

"AzerGold" və "Azərxalça" xalçaçılıq mədəni irsinin təbliğinə həsr olunmuş birgə layihəyə başlayıb

Azərbaycan Respublikasının Birinci vitse-prezidenti Mehriban xanım Əliyevanın bilavasitə təşəbbüsü və dəstəyilə ölkəmizin ənənəvi xalçaçılıq sənətinin UNESCO-nun Qeyri-maddi mədəni irs üzrə Reprezentativ Siyahısına daxi

"Moskviçtexxidmət"in səhmdarları toplanır

15 dekabr 2025-ci il saat 14.00-da "Moskviçtexxidmət"ASC səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı  keçiriləcək. "Moskviçtexxidmət" ASC səhmdarlarına - DİVİDİEND ÖDƏYƏCƏK. xəbər verir ki, yığıncaq Bak

"Gəncə Cihazqayırma zavodu" nun səhmdarları toplanır

"Gəncə Cihazqayırma zavodu" ASC-nin (VÖEN: 2301024501) 20.12.2025-ci il tarixində saat 11:00  səhmdarların ümumi yığıncağının növbəti iclası keçiriləcək. Azərbaycanda iki ay əvvəl 1,7 milyon manatla yaradılmış şirkə

"Sabunçu Bazarı"nın rəhbərliyi yenidən seçiləcək - TOPLANTI

28 dekabr 2025-ci il saat 11.00-da "Sabunçu Bazarı" ASC səhmdarlarının  növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcək. xəbər verir ki, yığıncaq Sabunçu rayonu, Sabunçu qəsəbəsi, Əhməd Cavad küçəsi 4 nömrəli ünvand

Azərbaycan Benin və Qanadan keşyu idxal edib

Azərbaycan 2,3 milyon ABŞ dolları dəyərində 282 ton keşyu fındığı idxal edib. xəbər verir ki, göstərici 2025-ci ilin yanvar-avqust aylarına məxsusdur. Hesabat dövründə Azərbaycana Vyetnamdan 1,9 milyon ABŞ dolları dəyərind

Bu şirkət 3,4 milyon manatlıq tenderin qalibi oldu - DETALLAR

Dövlət Gömrük Komitəsi Tibbi Xidmət İdarəsinin Mərkəzi Hospitalı İmmunoseroloji, biokimyəvi və hematoloji reaktivlərin satın alınması üzrə tenderi yekunlaşdırıb. xəbər verir ki, satınalma nəticəsində qurum "İmago CO"

Sentyabr ayında inşaat maliyyəti 23% artıb

Türkiyənin inşaat maliyyətləri illik 23,18%, aylıq 0,87% artıb. xəbər verir ki, TÜİK-in açıqladığı məlumata görə, 2025-ci ilin sentyabr ayında inşaat maliyyət indeksi əvvəlki aya nisbətən 0,87%, əvvəlki ilin eyni ayına nisbətə

Ətin qiyməti ucuzlaşıb

Heyvanlar arasında yaranan dabaq xəstəliyi nəticəsində mal ətinə tələbatda azalma müşahidə edilir. Bu isə bəzi yerlərdə qiymətlərdə enməyə səbəb olub. Satıcılar ucuzlaşmanın təxminən 2 manat ətrafında olduğunu bildiriblər


iqtisadi xeberler bitcoin qiymeti telefonla pul qazanmaq bu gunun xeberleri bitkoin