Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 29 may 2025

Oxşar xəbərlər

Amazonda satış etmək üçün bilməli olduqlarınız

Amazonda satış etmək kiçik bizneslərin qlobal bazara çıxması üçün əla şansdır. Amazon şirkəti e-ticarətini elə sistemdə hazırlayıb ki, rahatlıqla hər kəs qeydiyyatdan keçib istifadə edə bilər. Ona görə də Amazondakı mağazaları

"Paşa Holdinq" gəlirlərini və şirkətlərini açıqladı - MƏBLƏĞLƏR, ƏTRAFLI

Azərbaycanın ən böyük biznes-maliyyə qrupu olan "PAŞA Holding" 2024-cü ilin yekunları üzrə əsas göstəricilərini açıqlayıb. xəbər verir ki, "PAŞA Holding" öz törəmə şirkətləri vasitəsi ilə ölkə iqtisadiyyatını

Azərbaycanda sahibkarların 99,7%-i KOB subyektləridir

Azərbaycanda fəaliyyətdə olan sahibkarların 99,7 %-ni mikro, kiçik və orta biznes (KOB) subyektləri təşkil edir. bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinə (KOBİA) istinadən xəbə

Biznes təlimlər və tədris üsulları

Biznes təlimləri biznesin müxtəlif aspektləri, o cümlədən qaydalar, qabaqcıl təcrübələr və uğur üçün zəruri bacarıqlar haqqında biliklərin inkişaf etdirilməsini əhatə edir. İş dünyası haqqında öyrənmək üçün bir neçə yanaşm

Dünyanın ən çox maaş verən şirkətləri

İşə düzəlmək istəyən hər kəs ilk növbədə maaşla maraqlanır. məlumat verir ki, hər kəs yüksək əmək haqqı qarşılığında işləməyi arzulasa da, buna heç də hamı müəssər olmur. Yüksək məvacib almaq üçün təkcə ixtisasa yiyələnmə

Bakı rusiyalı milyarderi "qara siyahı"ya salıb

XİN bununla bağlı rəsmi xəbər yaymayıb, amma Malofeyevin anti-Azərbaycan mövqeyinə görə bu qadağanı çoxdan haqq edib. Rusiyanın mobil provayderlərində "az" domenli saytlara giriş məhdudlaşdırılıb. xəbər verir ki

"Sədərək"dəki sahibkarlar TM-nin sahiblərindən narazıdırlar - "Yanğından qorxuruq, burada təhlükəsizlik qorumur, bərbad vəziyyətdir"

"Sədərək"​ Ticarət Mərkəzində çalışan icarədarlar buradakı texniki təhlükəsizlik vəziyyətindən və işlətdikləri obyektlərin sığortasız olmasından narahatdırlar. "Sədərək" və "Binə" kimi bazarlar

Onlayn biznes növləri

Gündəlik olaraq pul qazanmağ, öz işinizi, vaxtınızı özünüz təyin etmək kimi bir qrafik istəyirsinizsə, "freelancer" olaraq çalışmaq sizə uyğundur. Ən asan pul qazanmaq yollarından biri olan freelance işləri müəyyə

SMM nə deməkdir?

İnternetə artan maraq sayəsində yeni sahələr yaranır və insanlara yeni iş imkanları verilir. SMM də onlardan biridir. Adından da göründüyü kimi marketinq sahəsinə aid olan SMM markaların sosial mediada reklamı və təqdimatıdır


iqtisadi xeberler leobank kart valyuta mezennesi valyuta kurslari internetden pul qazanmaq