Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 13 oktyabr 2025

Oxşar xəbərlər

"Neftçala Nohur Balıqçılıq" ASC-nin səhmdarları toplanır

"Neftçala Nohur Balıqçılıq" ASC-nin səhmdarları toplanır. "Zərif Mahud"un səhmdarları toplanır. xəbər verir ki, növbədənkənar ümumi yığıncaq 26 dekabr 2025-ci il saat 11.00-da Neftçala rayonu, Kürkən

"Azərbaycan Sənaye Sığorta"nın səhmdarlarının yığıncağı keçiriləcək

26 dekabr 2025-ci il saat 16:00-da "Azərbaycan Sənaye Sığorta" ASC səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcək. "Azərbaycan Sənaye Sığorta" ASC-nin Direktorlar Şurasına yeni üvzlər seçiləcək

Siqaret istehsalı artıb

Azərbaycanda 14 090.4 milyon ədəd siqaret və siqarlar istehsal edilib. xəbər verir ki, bu, 2025-ci ilin yanvar-oktyabr aylarının göstəricisidir. Dövlət Statistika Komitəsinə istinadən verilən məlumata görə, göstəricinin həcm

Bu şirkət 3,4 milyon manatlıq tenderin qalibi oldu - DETALLAR

Dövlət Gömrük Komitəsi Tibbi Xidmət İdarəsinin Mərkəzi Hospitalı İmmunoseroloji, biokimyəvi və hematoloji reaktivlərin satın alınması üzrə tenderi yekunlaşdırıb. xəbər verir ki, satınalma nəticəsində qurum "İmago CO"

Dövlət qurumu minlərlə ağac və gül kolları alır - TENDER

Goranboy Mənzil-Kommunal Təsərrüfatı İstehsalat Birliyi (VÖEN – 61003661) açıq müsabiqə elan edir. İcra Hakimiyyəti yarım milyon manatlıq - QIZILGÜL ALIR. xəbər verir ki, müsabiqənin predmeti həmişəyaşıl ağac və gül kollarını

Azərbaycanda müəssisənin rəhbərliyi dəyişir - YIĞINCAQ

"Səfərli-1" müəssisəsində direktor dəyişikliyi ilə bağlı ümumi yığıncaq keçiriləcək. Azərbaycanda 2 milyon manatlıq şirkət nizamnamə kapitalını azaldır. xəbər verir ki, yığıncağın 08 dekabr 2025-ci il, saat 11:00-d

Şəmkirli tanınmış sahibkar vəfat edib

Şəmkirli tanınmış iş adamı Hafiz İbrahimov vəfat edib. xəbər verir ki, Hafiz İbrahimov "Şəmkir Şampan Şərabları" ASC-nin Müşahidə Şurasının iri səhmdarı və sədri olub. Qeyd edək ki, H.İbrahimov bir neçə il əvvə

Tramp "Netflix", "Victoria's Secret" şirkətlərin istiqrazlarına böyük investisiya qoyub

ABŞ Prezidenti Donald Tramp dəyər qiyməti 82 milyon dollardan 337 milyon dollara qədər olan istiqrazlar alıb. xəbər verir ki, avqust–oktyabr ayları ərzində baş verib. Siyahıya bələdiyyə orqanlarının istiqrazları, həmçini

"Cənubtikintiservis"in səhmdarları toplaşır

9 yanvar 2026-cı il saat 10.00-da "Cənubtikintiservis" ASC səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcək. Maliyyə sıxıntısı yaşayan şirkət əmlakını satır - YIĞINCAQ. xəbər verir ki, yığıncaq Bakı şəhəri


iqtisadi xeberler bitkoin qiymeti kripto bitkoin almaq dollar məzənnəsi