Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 13 oktyabr 2025

Oxşar xəbərlər

İsveçrənin məşhur şirkəti Azərbaycanda fəaliyyətini dayandırdı

"VNT SA" şirkətinin Azərbaycandakı nümayəndəliyi ləğv olundu. xəbər verir ki, "VNT SA" Şirkətinin Azərbaycan Respublikasındakı nümayəndəliyi fəaliyyətinin ləğv olunduğunu elan edib. Məlumata əsasən, nümayəndəliyi

Azərbaycanda müəssisənin rəhbərliyi dəyişir - YIĞINCAQ

"Səfərli-1" müəssisəsində direktor dəyişikliyi ilə bağlı ümumi yığıncaq keçiriləcək. Azərbaycanda 2 milyon manatlıq şirkət nizamnamə kapitalını azaldır. xəbər verir ki, yığıncağın 08 dekabr 2025-ci il, saat 11:00-d

Azərbaycanda müflis olmuş şirkətin hazırlq iclası keçirirəcək

"Hun Trading" MMC-nin müflis elan olunması ilə bağlı müvafiq qaydada Bakı Kommersiya Məhkəməsinə müraciət edilib. Azərbaycanda müflisləşən şirkətin məhkəmə iclası keçiriləcək. xəbər verir ki, E-2-2(113)-8247/202

"Səba" ASC-nin yığıncağının vaxtı dəyişdirildi

"Səba" ASC-nin 18.11.2025-ci il tarixinə saat 15:00-a təyin edilmiş səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağının vaxtı dəyişdirilir. İki şirkət "Səba" ASC-yə birləşir - YIĞINCAQ. xəbər verir ki, Azərbayca

"Tikintidə sənədləşmə dövlətçilik mədəniyyətidir. Çünki sənədlər büdcəni qoruyur, büdcə isə xalqın inamıdır." – Aqil Talıbov

15 noyabr tarixində "Gülüstan" Sarayında keçirilən Təchizat Zənciri Liderləri Zirvəsinin sponsorlarından biri Karabakh Group şirkəti olub. Şirkət tədbirdə xüsusi stendlə iştirak edərək Qarabağda və bir çox regiond

Azərbaycanda 2 milyon manatlıq şirkət nizamnamə kapitalını azaldır

"Eko Grup 2018" MMC nizamnamə kapitalını azaltdığını elan edir. xəbər verir ki, məbləğin nə qədər azaldılması açıqlanmır. Şirkətin hazırkı nizamnamə kapitalı isə 2 milyon  031 min 250 manatdır olub. Bu şirkət 3

"Neftçala Nohur Balıqçılıq" ASC-nin səhmdarları toplanır

"Neftçala Nohur Balıqçılıq" ASC-nin səhmdarları toplanır. "Zərif Mahud"un səhmdarları toplanır. xəbər verir ki, növbədənkənar ümumi yığıncaq 26 dekabr 2025-ci il saat 11.00-da Neftçala rayonu, Kürkən

"Baku Electronics" müştəriləri aldadıb

"Baku Electronics" MMC tərəfindən satışa çıxarılan bəzi məhsulların reklam və təqdimatında istehlakçılarda yanlış təsəvvür yaradan məlumatlardan istifadə olunduğu aşkar edilib. xəbər verir ki, Azərbaycan Respublikasını

Azərbaycanda notbuk istehsalı artıb

Kompüter, elektron və optik məhsulların, elektrik avadanlıqlarının istehsalı sahələri üzrə 253,4 milyon manatlıq məhsul istehsal olunub. xəbər verir ki, göstərici 2025-сi ilin yanvar-oktyabr aylarını əhatə edir. Əvvəlki ili


iqtisadi xeberler bank faizleri bitkoin almaq investisiya rubl mezenne