Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 29 may 2025

Oxşar xəbərlər

Ləğv prosesində olan tikinti şirkəti əmlakını səhmdarları arasında böləcək

2025-ci il avqust ayının 4-də saat 14:00-da ləğv prosesində olan "Bakı Mexanizasiya Tikinti" ASC-nin səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcək. xəbər verir ki, yığıncağın ünvanı Bakı şəhəri, Nərimano

"Freelance" nədir?

Artıq neçə ildir ki, texnologiyadakı son inkişaflar və internet istifadəsinin artması ilə iş həyatına yeni bir anlayış daxil olmuşdur. Bu konsepsiyanın adı sərbəst iş modelidir. Yaradıcılıq və sektoral bacarıqlar nümayi

Azərbaycanda kazino oyunlarının yalnız süni torpaqlarda oynanılmasına icazə verilməsinin səbəbi açıqlanıb

Azərbaycanda kazino oyunlarının yalnız süni torpaq sahələrində təşkil edilməsinə icazə verilməsinin səbəbi açıqlanıb. xəbər verir ki, Milli Məclisin Hüquq siyasəti və dövlət quruculuğu komitəsi və İqtisadi siyasət, sənay

"Yardımlı-Məişət" ASC-yə sədr seçiləcək - TOPLANTI

"03" avqust 2025-ci il tarixdə saat 11:00-da, Yardımlı şəhəri, H.Əliyev küçəsi, 19 ünvanında "YARDIMLI-MƏİŞƏT" ASC-nin səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcək. "Tərtər Kəndkimya"

Azərbaycanda kazino oyunlarının keçirilməsinə icazə veriləcək

Azərbaycanda süni torpaq sahələrində kazino oyunlarının keçirilməsinə icazə veriləcək. xəbər verir ki, bununla bağlı "Xəzər dənizinin (gölünün) Azərbaycan Respublikasına mənsub olan bölməsində süni torpaq sahələrini

Dünyanın ən dəyərli avtomobil şirkətləri

İldən-ilə dəyərli avtomobillərin sayı artmaqdadır. məlumat verir ki, günümüzdə avtomobil şirkətləri ortaya çıxardıqları qeyri-adi dizaynları və dəbdəbəli sloqanları ilə güclü rəqabətin içindədirlər. Bu yazıda dünyanın ə

Azərbaycanda sahibkarların 99,7%-i KOB subyektləridir

Azərbaycanda fəaliyyətdə olan sahibkarların 99,7 %-ni mikro, kiçik və orta biznes (KOB) subyektləri təşkil edir. bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinə (KOBİA) istinadən xəbə

Azərbaycanda kazino oyunlarının keçirilməsinə görə böyük məbləğdə dövlət rüsumu alınacaq - MƏBLƏĞ

Xəzər dənizinin (gölünün) Azərbaycana mənsub olan bölməsində süni torpaq sahələrində kazino oyunlarının təşkili ilə bağlı lisenziya verilməsinə görə dövlət rüsumu müəyyənləşir. xəbər verir ki, bununla bağlı "Dövlət rüsum

Dropshipping nədir?

Dropshipping anbarsız satış kimi başa düşülür. Ehtiyat saxlamaq əvəzinə tədarükçü şirkətin məhsullarını satışa çıxarmaq və daxil olan sifarişləri bu təchizatçı şirkətin anbarından birbaşa alıcılara çatdırmaq dropshippin


iqtisadi xeberler leobank kart valyuta xeberleri biznes xeberleri bitkoin almaq