Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Tarix: 14 mart 2023

Oxşar xəbərlər

Azersun Holdinqin prezidenti Abdolbari Gozal vəfat edib

Azərbaycanın tanınmı. is adamı, "Azersun Holdinq"in sahəbə və rəhbəri Abdolbari Gozal vəfat edib. xəbər verir ki, iş adamı uzun sürən xəstəlikdən sonra bu gün Dubayda vəfat edib. "Dərin hüznlə bildirmək istəyiri

"Aqroservis" ASC səhmdarlarının yığıncağının vaxtı dəyişdirildi

"Aqroservis" Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin Səhmdarlarının Ümumi Yığıncağının vaxtı dəyişdiriir. "Aqroservis"də dəyişikliklər olacaq - İCLAS ELAN EDİLDİ. xəbər verir ki, yığıncağın vaxtı dəyişdirələrk 17 fevra

Azərbaycanda yeni yaradılmış 9.3 milyon manatlıq holdinq şirkəti ləğv edilir

"Gradus Holding" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti ləğv olunduğunu elan edir. Azərbaycanda 9,3 milyon manat sərmayə ilə - HOLDİNG YARADILIB. xəbər verir ki, kreditorlar iki ay ərzində tələblərini AZ1040 Bakı şəhəri

Azərbaycanda daha 6 KOB subyektinə "Startap" şəhadətnaməsi verilib

İqtisadiyyat Nazirliyinin tabeliyindəki Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi (KOBİA) daha 6 KOB subyektinə "Startap" şəhadətnaməsi verib. Daha 8 şəxsə "Startap" şəhadətnaməsi verildi - 3 İL VERGİLƏR

Türk film sektoru dünya rekordu qırdı

Türk film sektoru 2024-cü ildə 500 milyon dollardan çox ixrac gəliri ilə böyük uğur qazandı. 300-dən çox serial 150-dən çox ölkəyə ixrac edilərək 1 milyarddan çox izləyiciyə çatdı. Xüsusilə Yaxın Şərq, Latın Amerikası v

Süni intellekt çiplərinə tələbatın artması TSMC-yə rekord mənfəət gətirib

Tayvan çip istehsalçısı TSMC, 2024-cü ilin dördüncü rübündə rekord göstəricilər açıqladı. xəbər verir ki, şirkət, NT$868.46 milyard (təxminən $26.36 milyard) xalis gəlir və NT$374.68 milyard (təxminən $11.3 milyard) xali

Dövlət Dil Komissiyası yanında Monitorinq Mərkəzi - LƏĞV OLUNUR

Azərbaycan Respublikasının Dövlət Dil Komissiyası yanında Monitorinq Mərkəzi (VÖEN: 1306841601)ləğv olunduğunu elan edir. "Azərsu" ASC-nin "Sutikinti" müəssisəsi adını və təşkilati-hüquqi formasını dəyişir

Nəqliyyat şirkəti mənfəətini bölüşdürümək və dividend ödəmək üçün səhmdarlarını - YIĞINCAĞA ÇAĞIRIR

15 fevral 2025-ci il saat 13.00-da "Böyükşor Avtonəqliyyat" ASC səhmdarlarının növbəti illik ümumi yığıncağı keçiriləcəkdir. "Ask plaza" bağlanır. xəbər verir ki, yığıncaq Bakı şəhəri, Böyükşor qəsəbəsi

Xankəndidə 100 manat sərmayə ilə tibb mərkəzi yaradılıb

21 noyabr 2024-cü il tarixində İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidməti "Xankəndi Tibb Mərkəzi" MMC-ni (VÖEN: 880014271) dövlət qeydiyyatına alıb. Türk vətəndaşı Azərbaycanda 100 min dollar sərmayə il


iqtisadi xeberler bitkoin kicik biznes bank faizleri bitcoin