Marketinq nə demədir?

Marketinq nə demədir?Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur.

Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, markanın etibarlılıq görüntüsünü gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq məqsədi ilə məzmun vasitəli perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.

Qısacası- marketinq məhsulun inkişafı, ya da satış meydançası və ya pərakəndə satış zamanı zəruri komponentdir.

Marketinqin məqsədi şirkət istehlakçılarının hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları keçirmək, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və ən əsası: "Müştərilərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?" sualına cavab axtarmaqdır.

Bu araşdırmaya marketinqin məqsədləri, marketinq növləri ilə yanaşı marketinqin 4P-i və reklam arasındakı fərqi araşdırmaq da daxildir.

İstər tariflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, hər biri bu araşdırmaları təcrübədən aslı olmayaraq ilk dəfə edirmiş kimi məsuliyyətli və dəqiq etməlidir.
Marketinqin əsas məqsədi nədir?
Marketinq insanların şirkətinizin məhsul və ya xidmətinə maraq göstərməsi prosesidir. Bu, bazar araşdırması, təhlili və ideal müştərinizin maraqlarını başa düşmək yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektlərinə aiddir.
Burdan belə nəticə çıxarda bilərik ki- marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. Bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olmalıdır ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Marketinq nə demədir?Marketinq növləri hansılardır?

Marketinq kampaniyalarınızı harada həyata keçirtməyiniz müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin və hər növdə hansı alətlər qarışığının brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq marketoloqa bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növləri var ki, onlar günümüzdə ən aktuaı marketinq sahələridir:

Bloq marketinqi: Bloqlar artıq fərdi yazıçı üçün eksklüziv deyil. Brendlər indi öz sənayeləri haqqında yazmaq və məlumat almaq üçün internetə baxan potensial müştərilərin marağını artırmaq üçün bloqlar dərc edirlər.

Sosial media marketinqi: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla izləyicilərində təəssürat yarada bilərlər.

Axtarış motoru marketinqi: Bu marketinq növü SEO-dan bir qədər fərqlidir. Müəssisələr indi öz auditoriyasına yüksək təsir göstərən indeksin səhifələrində bağlantılar yerləşdirmək üçün axtarış motoruna pul ödəyə bilərlər. (Buna"klik başına ödəmə" adlanan konsepsiya da deyilir).

Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklamlar olsa da, indi tək reklam yox- bütün platformalarda marketoloqlar müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür video kontent hazırlamaya xərc qoyur və gəlir götürürlər.

Biznes     Baxılıb: 210   Tarix: 14 mart 2023
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Azərbaycanda çörək şirkətinin - ƏMLAKI BÖLÜŞDÜRÜLƏCƏK

2024-cü il aprel ayının 28-də saat 14-00-da "Göyçay-çörək" ASC-nin səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağı keçiriləcək. Azərbaycanda çörək şirkəti ləğv olunur - SƏHMDARLARI TOPLANIR. xəbər verir ki, yığıncaq Göyça

"Masallı Aqrotexservis" ASC-nin - SƏHMDARLARI TOPLANIR

"Masallı Aqrotexservis" ASC-nin səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağı 29 aprel 2024-cü il saat 11.00-da keçiriləcək. Şotlandiya şirkəti Azərbaycandakı filialını bağlayır. xəbər verir ki, yığıncaq Masallı şəhəri

Azərbaycanda iki broyler müəssisəsi birləşir

"Yumurta No 1" MMC (VÖEN 680027991) fəaliyyətinə xitam verir. xəbər verir ki, şirkət "Hacıqabul Quşçuluq Şirkəti" MMC-yə (VÖEN 810012191) qoşulduğunu elan edir. "Yumurta No 1" MMC-nin hüquq v

Azərbaycanda logistika şirkəti - LƏĞV OLUNUR

"United Logistics Services" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti -in (VÖEN 1405177981) Ümumi Yığıncağı 11.03.2024 tarixdə hüquqi şəxsin hüquq və vəzifələri hüquq varisliyi qaydasında başqa şəxslərə keçmədən ləğv edilməs

Azərbaycanda kuryer şirkəti ləğv edilir

"Kuryer Baku" MMC ləğv olunduğunu elan edir. "Bakı Elektrik Quraşdırma-2" ASC-nin səhmdarları - TOPLANIR. xəbər verir ki, kreditorlar iki ay ərzində tələblərini AZ0100 Baku şəhəri, Abşeron rayonu, Abşero

"Azenco" ASC-nin mənfəəti bölüşdürüləcək - TOPLANTI

26 aprel 2024-cü il saat 14.00-da "Azenco" ASC-nin səhmdarlarının növbəti illik ümumi yığıncağı keçiriləcək. "Azəroksigen" ASC-nin səhmdarları - TOPLANIR. xəbər verir ki, yığıncağın gündəliyinə aşağıdak

"Crocus" holdinqin ticarət mərkəzləri fəaliyyətini dayandırdı

"Vegas Crocus City", "Vegas Kuntsevo" və "Vegas Kashirskoye" ticarət mərkəzləri martın 25-dən qeyri-müəyyən müddətə bağlanıb. "Crocus City Hall"da həlak olan və zərər çəkənlərin – BAN

Telcon şirkətinin Təsisçisi və Texnik Direktoru Azər Həmzəyevin müsahibəsi gündəm oldu

Telcon şirkətinin Təsisçisi və Texnik Direktoru Azər Həmzəyevin müsahibəsini təqdim edirik. Azər müəllim, qısaca olaraq, Telcon-un fəaliyyəti nədən ibarətdi? . Telcon MMC 2010-cu ildən Azərbaycan bazarında fəaliyyət göstərə

Şotlandiya şirkəti Azərbaycandakı filialını bağlayır

"URS Corporation Limited" şirkətinin Azərbaycan Respublikasındakı filialı ləğv olunduğunu elan edir. Azərbaycanda şirkət müflis olduğunu - ELAN ETDİ. xəbər verir ki, kreditorlar iki ay ərzində tələblərini AZ106


iqtisadi xeberler en son xeberler leobank kart depozit faizleri birbank