SMM nə deməkdir?
İnternetə artan maraq sayəsində yeni sahələr yaranır və insanlara yeni iş imkanları verilir. SMM də onlardan biridir.
Adından da göründüyü kimi marketinq sahəsinə aid olan SMM markaların sosial mediada reklamı və təqdimatıdır.
SMM sahəsində əsas məqsəd sosial mediadan müştəri cəlbi və geniş təqdimat auditoriyasıdır. Bunun üçün "Meta" sistemini öyrənməyiniz və sosial media alqoritmasından xəbərdar olmağınız bəs edir.
SMM "Meta" alqoritmasına əsasən hansı saatlar daha çox insan sosial mediada olur, hansı saatlar daha çox aktiv reklam izlənilirsə, həmin saatlarda istifadə etdiyi sosial medianı aktiv saxlamalıdır.
Reklam büdcəsinə nəzarəti də SMM həmin alqoritmaya görə edir. Yəni gündəlik, aylıq reklamdan aslı olmayaraq SMM ona ayırmaq istədiyi büdcəni hesablayıb və uyğun saatlarda internetə yerləşdirir.
İş saatlarına gəldikdə isə SMM daha çox sərbəst qrafiklə çalışır. Buna görə daha çox əlavə gəlir mənbəyi kimi də SMM sahəsi seçilir.
Azərbaycanda 140 restoran bu sistemə müraciət edib
Azərbaycanda 140-dan artıq ictimai iaşə müəssisəsi "Ulduz-reytinq" layihəsi üçün müraciət edib. xəbər verir ki, bunu Azərbaycan Qida Təhlükəsizliyi İnstitutunun (AQTİ) şöbə müdiri Samir Mehralıyev deyib. Onun sözlərin
Françayzinq nədir və necə olur?
Françayzinq brendin ticarət nişanını və ya ticarət adını alıb fərqli yerdə onu işlədən fəaliyyətdir. Texniki cəhətdən, iki tərəfi bağlayan müqavilə "françayzinq"dir, lakin bu termin daha çox françayzinin fəaliyyə
Shopify-da necə satışa başlamaq olar?
Shopify-da öz mağazanızı açmaq üçün sadəcə 8 etaplı qeydiyyatı tamamlasanız, bəs edir. Shopify sizə təqdim etdiyi xidmət infrastrukturu ilə tanış olmaq üçün 14 günlük ödənişsiz sınaq müddəti verir. İstəyirsinizsə, mağazanız
Azərbaycanda Beynəlxalq Simpozium Keçiriləcək - FOTOLAR
MÜSİAD Azərbaycan İdarə Heyətinin sədri Rəşad Cabirli, İdarə Heyətinin üzvləri və İqtisadi Araşdırmalar və Tədris Mərkəzinin (İATM) rəhbəri Radil Fətullayev Sumqayıt Dövlət Universitetinin (SDU) rektoru vəzifəsini icra edə