SMM nə deməkdir?
İnternetə artan maraq sayəsində yeni sahələr yaranır və insanlara yeni iş imkanları verilir. SMM də onlardan biridir.
Adından da göründüyü kimi marketinq sahəsinə aid olan SMM markaların sosial mediada reklamı və təqdimatıdır.
SMM sahəsində əsas məqsəd sosial mediadan müştəri cəlbi və geniş təqdimat auditoriyasıdır. Bunun üçün "Meta" sistemini öyrənməyiniz və sosial media alqoritmasından xəbərdar olmağınız bəs edir.
SMM "Meta" alqoritmasına əsasən hansı saatlar daha çox insan sosial mediada olur, hansı saatlar daha çox aktiv reklam izlənilirsə, həmin saatlarda istifadə etdiyi sosial medianı aktiv saxlamalıdır.
Reklam büdcəsinə nəzarəti də SMM həmin alqoritmaya görə edir. Yəni gündəlik, aylıq reklamdan aslı olmayaraq SMM ona ayırmaq istədiyi büdcəni hesablayıb və uyğun saatlarda internetə yerləşdirir.
İş saatlarına gəldikdə isə SMM daha çox sərbəst qrafiklə çalışır. Buna görə daha çox əlavə gəlir mənbəyi kimi də SMM sahəsi seçilir.

"Yelo Bank"ın səhmdarları yığıncaq keçirəcək, nizamnaməyə dəyişikliklər olacaq
Trendyol və Azərlotereya əməkdaşlığa başladı – "1001 Sevinc" artıq ""Trendyol""da
Pulunuzu "EXTRA" artıracaq rəqəmsal xidmət: 10,5 %-dək gəlir
"Vicdanlı sahibkarlara hərtərəfli dəstək və xüsusi diqqət göstərilməlidir"
Qırğız nümayəndə heyəti "Abşeron Ticarət Mərkəzi"ndə sahibkarlarla görüşüb - FOTOLAR
Azərbaycandan kartof ixracı kəskin artıb
"Özəl sektorun iqtisadiyyatda payı 81,4% səviyyəsindədir"
SEO nədir və Google axtarışda necə 1-ci olaq?
ChatGPT nədir və ChatGPT necə istifadə edilir?
Marketinq nə demədir?
Biznes nədir və hansı növləri var?
Dünyanın ən zəngin idmançıları