SMM nə deməkdir?
İnternetə artan maraq sayəsində yeni sahələr yaranır və insanlara yeni iş imkanları verilir. SMM də onlardan biridir.
Adından da göründüyü kimi marketinq sahəsinə aid olan SMM markaların sosial mediada reklamı və təqdimatıdır.
SMM sahəsində əsas məqsəd sosial mediadan müştəri cəlbi və geniş təqdimat auditoriyasıdır. Bunun üçün "Meta" sistemini öyrənməyiniz və sosial media alqoritmasından xəbərdar olmağınız bəs edir.
SMM "Meta" alqoritmasına əsasən hansı saatlar daha çox insan sosial mediada olur, hansı saatlar daha çox aktiv reklam izlənilirsə, həmin saatlarda istifadə etdiyi sosial medianı aktiv saxlamalıdır.
Reklam büdcəsinə nəzarəti də SMM həmin alqoritmaya görə edir. Yəni gündəlik, aylıq reklamdan aslı olmayaraq SMM ona ayırmaq istədiyi büdcəni hesablayıb və uyğun saatlarda internetə yerləşdirir.
İş saatlarına gəldikdə isə SMM daha çox sərbəst qrafiklə çalışır. Buna görə daha çox əlavə gəlir mənbəyi kimi də SMM sahəsi seçilir.

Elektron siqareti ölkəyə gətirən iş adamları - Bəyanat yaydı
"Azər-Türk Bank"ın kredit reytinqləri təsdiqlənib - BANK YENİ STRATEGİYA HAZIRLAYIR
"PAŞA Bank" POS-terminallarında "UnionPay" kartlarla ödəniş qəbulunu təqdim edir
Dövlət qurumundan "Ramma" QSC-yə 18 milyon manatlıq sifariş
Aylıq cəmi 1%-dən qızıl təminatlı kredit
"Şüşəplastmas"ın rəhbərliyi dəyişir - TOPLANTI
ABB-də nağd kreditə 6%-dək endirim
Bir ekosistemindən yeni ödəniş həlli: m10 rəqəmsal kartı ilə sərhədsiz ödəniş dövrü başlayır
Avropa Bankı AccessBank-a 20 milyon dolları ayırır
AYİB Azərbaycanda gənc sahibkarlara dəstək üçün AccessBank-a 20 milyon ABŞ dolları ayırır
Dünyanın ən bahalı restoranları
Shopify-da necə satışa başlamaq olar?
"Coca-Cola" haqqında 5 maraqlı fakt
ChatGPT nədir və ChatGPT necə istifadə edilir?
Whatsapp biznesin üstünlükləri nələrdir?