SMM nə deməkdir?
İnternetə artan maraq sayəsində yeni sahələr yaranır və insanlara yeni iş imkanları verilir. SMM də onlardan biridir.
Adından da göründüyü kimi marketinq sahəsinə aid olan SMM markaların sosial mediada reklamı və təqdimatıdır.
SMM sahəsində əsas məqsəd sosial mediadan müştəri cəlbi və geniş təqdimat auditoriyasıdır. Bunun üçün "Meta" sistemini öyrənməyiniz və sosial media alqoritmasından xəbərdar olmağınız bəs edir.
SMM "Meta" alqoritmasına əsasən hansı saatlar daha çox insan sosial mediada olur, hansı saatlar daha çox aktiv reklam izlənilirsə, həmin saatlarda istifadə etdiyi sosial medianı aktiv saxlamalıdır.
Reklam büdcəsinə nəzarəti də SMM həmin alqoritmaya görə edir. Yəni gündəlik, aylıq reklamdan aslı olmayaraq SMM ona ayırmaq istədiyi büdcəni hesablayıb və uyğun saatlarda internetə yerləşdirir.
İş saatlarına gəldikdə isə SMM daha çox sərbəst qrafiklə çalışır. Buna görə daha çox əlavə gəlir mənbəyi kimi də SMM sahəsi seçilir.

Kapital Bank-dan Beynəlxalq Bankçılıq Günündə daha bir uğur
Assosiasiya: "Daxili bazarda zərgərlik məmulatlarına tələbat sabitdir"
ADB xarici şoklara qarşı həssaslığı azaltmaqda Azərbaycana kömək edəcək
Mirzə Qədim İrəvani "Xalq Əmanəti" layihəsinin 26-cı nəşrində
"Servis haqqı" ləğv edilməlidir: "Əlavə ödəniş işçiyə çatmır"
Azərbaycanda uçuş cədvəlindəki mümkün dəyişikliklərə qarşı sığorta xidməti istifadəyə verildi
Azərbaycanda şənbə günü işləyən bankların SİYAHISI
Bank Respublika ilə Yeni il daha rahat
ABB sədrinin 1-ci müavini öz xahişi ilə vəzifəsindən ayrılıb
"PAŞA Bank" sahibkarlara illik 12%-dən başlayan biznes krediti təklif edir
SMM nədir?
Fond birjası nədir?
Dünyanın əh bahalı brendləri - TOP-10
Dünyanın ən varlı 10 adamı
ChatGPT nədir və ChatGPT necə istifadə edilir?