SMM nə deməkdir?
İnternetə artan maraq sayəsində yeni sahələr yaranır və insanlara yeni iş imkanları verilir. SMM də onlardan biridir.
Adından da göründüyü kimi marketinq sahəsinə aid olan SMM markaların sosial mediada reklamı və təqdimatıdır.
SMM sahəsində əsas məqsəd sosial mediadan müştəri cəlbi və geniş təqdimat auditoriyasıdır. Bunun üçün "Meta" sistemini öyrənməyiniz və sosial media alqoritmasından xəbərdar olmağınız bəs edir.
SMM "Meta" alqoritmasına əsasən hansı saatlar daha çox insan sosial mediada olur, hansı saatlar daha çox aktiv reklam izlənilirsə, həmin saatlarda istifadə etdiyi sosial medianı aktiv saxlamalıdır.
Reklam büdcəsinə nəzarəti də SMM həmin alqoritmaya görə edir. Yəni gündəlik, aylıq reklamdan aslı olmayaraq SMM ona ayırmaq istədiyi büdcəni hesablayıb və uyğun saatlarda internetə yerləşdirir.
İş saatlarına gəldikdə isə SMM daha çox sərbəst qrafiklə çalışır. Buna görə daha çox əlavə gəlir mənbəyi kimi də SMM sahəsi seçilir.

Qızılın qiyməti düşüb
Ağ Ev, süni intellekt qanun layihəsinə qarşı çıxır
Tesla, ABŞ-də istehsalda Çin istehsalı hissələrdən imtina edir
1100,0 min nəfər pensiyaçı qeydiyyatda olub
Almaniya Azərbaycandan neft alışını artırıb
ABŞ körfəz ölkələrinə qabaqcıl süni intellekt çiplərinin satışını təsdiqləyib
ABŞ-da oktyabr ayı üzrə məşğulluq göstəriciləri açıqlanmayacaq
Fransa Aİ ticarət sazişini qəbul etmir
"ƏDV geri al" mexanizminin tətbiq sahələri genişləndirilir
ABŞ-da işsizlik sığortası müraciətləri azalıb
Dünyanın ən varlı 10 müğənnisi
Az pulla hansı işi qurmaq olar?
Marketinq nə demədir?
Milyonlar qazandıran qəribə biznes ideyaları
Bitcoin necə işləyir?