SMM nə deməkdir?
İnternetə artan maraq sayəsində yeni sahələr yaranır və insanlara yeni iş imkanları verilir. SMM də onlardan biridir.
Adından da göründüyü kimi marketinq sahəsinə aid olan SMM markaların sosial mediada reklamı və təqdimatıdır.
SMM sahəsində əsas məqsəd sosial mediadan müştəri cəlbi və geniş təqdimat auditoriyasıdır. Bunun üçün "Meta" sistemini öyrənməyiniz və sosial media alqoritmasından xəbərdar olmağınız bəs edir.
SMM "Meta" alqoritmasına əsasən hansı saatlar daha çox insan sosial mediada olur, hansı saatlar daha çox aktiv reklam izlənilirsə, həmin saatlarda istifadə etdiyi sosial medianı aktiv saxlamalıdır.
Reklam büdcəsinə nəzarəti də SMM həmin alqoritmaya görə edir. Yəni gündəlik, aylıq reklamdan aslı olmayaraq SMM ona ayırmaq istədiyi büdcəni hesablayıb və uyğun saatlarda internetə yerləşdirir.
İş saatlarına gəldikdə isə SMM daha çox sərbəst qrafiklə çalışır. Buna görə daha çox əlavə gəlir mənbəyi kimi də SMM sahəsi seçilir.

"Azərneftkimyaquraşdırma"nın səhmdarları toplanır
Xalq Bank istiqraz buraxılışına start verir
Mərkəzi Bank 2026-cı il üçün pul siyasətinin əsas istiqamətləri barədə BƏYANAT yaydı
Səyahətə hazırlaşanlar üçün Yelo App-də rahat həllər
Azərbaycan pambıq sektorunda tarixi ilk: Prime Cotton USDA NOP Orqanik Sertifikatını əldə edən ilk şirkət oldu
Dörd ay əvvəl yaradılmış şirkət nizamnamə kapitalını 14,6 milyon manat azaltdı
Azərbaycanın sığorta bazarı 12 %-ə yaxın böyüyüb
"PAŞA Həyat" əmək qabiliyyətini itirmiş şəxsin ipoteka borcunu ödədi
Mərkəzi Bank növbəti ildə faizlərə toxunmaya biləcəyinə işarə edir
Mərkəzi Bank növbəti il 8 dəfə faiz qərarı verəcək – Tarixlər açıqlandı
Onlayn biznes ideyaları
Marketinq nə demədir?
Dünyanın əh bahalı brendləri - TOP-10
Cv hazırlayarkən nələrə diqqət yetirməliyik?
Bitcoin nədir?