SMM nə deməkdir?
İnternetə artan maraq sayəsində yeni sahələr yaranır və insanlara yeni iş imkanları verilir. SMM də onlardan biridir.
Adından da göründüyü kimi marketinq sahəsinə aid olan SMM markaların sosial mediada reklamı və təqdimatıdır.
SMM sahəsində əsas məqsəd sosial mediadan müştəri cəlbi və geniş təqdimat auditoriyasıdır. Bunun üçün "Meta" sistemini öyrənməyiniz və sosial media alqoritmasından xəbərdar olmağınız bəs edir.
SMM "Meta" alqoritmasına əsasən hansı saatlar daha çox insan sosial mediada olur, hansı saatlar daha çox aktiv reklam izlənilirsə, həmin saatlarda istifadə etdiyi sosial medianı aktiv saxlamalıdır.
Reklam büdcəsinə nəzarəti də SMM həmin alqoritmaya görə edir. Yəni gündəlik, aylıq reklamdan aslı olmayaraq SMM ona ayırmaq istədiyi büdcəni hesablayıb və uyğun saatlarda internetə yerləşdirir.
İş saatlarına gəldikdə isə SMM daha çox sərbəst qrafiklə çalışır. Buna görə daha çox əlavə gəlir mənbəyi kimi də SMM sahəsi seçilir.

Şəmkirli tanınmış sahibkar vəfat edib
Azərbaycanda restoranları ən çox gəlir götürən – 10 ŞƏHƏR/RAYON
Bank ölən şəxsin borcunu vərəsədən tələb edə bilərmi?
Vətəndaşdan məktub var: Boş şeydi deyib, keçməyin
"Visa"nın Azərbaycandakı əməliyyatlardakı payı 60 faizə yüksəlib
Azərbaycan Mərkəzi Bankı yeni departament direktoru təyin edilib
Ləğv prosesində olan "Muğanbank" ASC fəaliyyətini yeni ünvanda davam etdirəcək
Mərkəzi Bank 206 min manata əsas vəsaitlərini sığortaladı
İşəgötürənlərin müsahibə zamanı ən çox verdiyi suallar
Cash Back nədir?
İban nədir?
1000 manatla hansı biznesi qurmaq olar?
Start-up nədir?