SMM nə deməkdir?
İnternetə artan maraq sayəsində yeni sahələr yaranır və insanlara yeni iş imkanları verilir. SMM də onlardan biridir.
Adından da göründüyü kimi marketinq sahəsinə aid olan SMM markaların sosial mediada reklamı və təqdimatıdır.
SMM sahəsində əsas məqsəd sosial mediadan müştəri cəlbi və geniş təqdimat auditoriyasıdır. Bunun üçün "Meta" sistemini öyrənməyiniz və sosial media alqoritmasından xəbərdar olmağınız bəs edir.
SMM "Meta" alqoritmasına əsasən hansı saatlar daha çox insan sosial mediada olur, hansı saatlar daha çox aktiv reklam izlənilirsə, həmin saatlarda istifadə etdiyi sosial medianı aktiv saxlamalıdır.
Reklam büdcəsinə nəzarəti də SMM həmin alqoritmaya görə edir. Yəni gündəlik, aylıq reklamdan aslı olmayaraq SMM ona ayırmaq istədiyi büdcəni hesablayıb və uyğun saatlarda internetə yerləşdirir.
İş saatlarına gəldikdə isə SMM daha çox sərbəst qrafiklə çalışır. Buna görə daha çox əlavə gəlir mənbəyi kimi də SMM sahəsi seçilir.

Bank ölən şəxsin borcunu vərəsədən tələb edə bilərmi?
Vətəndaşdan məktub var: Boş şeydi deyib, keçməyin
"Kapital Bank"ın BOKT-ı 2 milyon manat cəlb edir - ŞƏRTLƏR
"Abşeron" Ticarət Mərkəzi yeni şəhərsalma təşəbbüslərində sahibkarların yanındadır
"Visa"nın Azərbaycandakı əməliyyatlardakı payı 60 faizə yüksəlib
Mərkəzi Bank 206 min manata əsas vəsaitlərini sığortaladı
Bölgələr üzrə bank kreditləri: Hansı şəhərdə ucuz, hansında bahalıdır?
Azərbaycan Mərkəzi Bankı yeni departament direktoru təyin edilib
Ləğv prosesində olan "Muğanbank" ASC fəaliyyətini yeni ünvanda davam etdirəcək
"PAŞA Bank" və "Deloitte" "Best Managed Companies Azerbaijan 2026" layihəsi üzrə görüş keçirdi
Cv hazırlayarkən nələrə diqqət yetirməliyik?
"Coca-Cola" haqqında 5 maraqlı fakt
Hazır biznes, yoxsa sıfırdan qurulan biznes?
"iPhone 15" modelinin üstünlükləri
CV-nin tərtib edilməsi prinsipləri