SMM nə deməkdir?
İnternetə artan maraq sayəsində yeni sahələr yaranır və insanlara yeni iş imkanları verilir. SMM də onlardan biridir.
Adından da göründüyü kimi marketinq sahəsinə aid olan SMM markaların sosial mediada reklamı və təqdimatıdır.
SMM sahəsində əsas məqsəd sosial mediadan müştəri cəlbi və geniş təqdimat auditoriyasıdır. Bunun üçün "Meta" sistemini öyrənməyiniz və sosial media alqoritmasından xəbərdar olmağınız bəs edir.
SMM "Meta" alqoritmasına əsasən hansı saatlar daha çox insan sosial mediada olur, hansı saatlar daha çox aktiv reklam izlənilirsə, həmin saatlarda istifadə etdiyi sosial medianı aktiv saxlamalıdır.
Reklam büdcəsinə nəzarəti də SMM həmin alqoritmaya görə edir. Yəni gündəlik, aylıq reklamdan aslı olmayaraq SMM ona ayırmaq istədiyi büdcəni hesablayıb və uyğun saatlarda internetə yerləşdirir.
İş saatlarına gəldikdə isə SMM daha çox sərbəst qrafiklə çalışır. Buna görə daha çox əlavə gəlir mənbəyi kimi də SMM sahəsi seçilir.

Əczaçılıq məhsullarının idxalına çəkilən xərc azalıb
Mənzil qiymət artımının səbəbləri
Azərbaycanda ölkədaxili elektron ticarətin həcmi - 80% ARTIB
Expressbankda kredit faizləri endi! – KAMPANİYA
"Kaspian Biznes Servisez" MMC-nin vergi borcu 148 min manata yaxınlaşıb
ABB-nin balansındakı avtomobillər satışa çıxarılır – Qiymətlər
Yolun başlanğıcı: "PAŞA Həyat Sığorta" 15 yaşında
Azərbaycanda 5 BOKT-un balans kapitalı 25 milyon manatdan çoxdur
Kapital Bank və Təhsil Tələbə Kredit Fondu arasında əməkdaşlıq memorandumu imzalanıb
ABB-nin dəstəyi ilə Agile sammiti – süni intellekt və data təcrübəsi paylaşılacaq
Onlayn biznes növləri
Ən bahalı otellər hansılardır?
Biznes qurmaq üçün nə lazımdır?
Bill Qeyts kimdir?
Startup nədir və necə olur?