SMM nə deməkdir?
İnternetə artan maraq sayəsində yeni sahələr yaranır və insanlara yeni iş imkanları verilir. SMM də onlardan biridir.
Adından da göründüyü kimi marketinq sahəsinə aid olan SMM markaların sosial mediada reklamı və təqdimatıdır.
SMM sahəsində əsas məqsəd sosial mediadan müştəri cəlbi və geniş təqdimat auditoriyasıdır. Bunun üçün "Meta" sistemini öyrənməyiniz və sosial media alqoritmasından xəbərdar olmağınız bəs edir.
SMM "Meta" alqoritmasına əsasən hansı saatlar daha çox insan sosial mediada olur, hansı saatlar daha çox aktiv reklam izlənilirsə, həmin saatlarda istifadə etdiyi sosial medianı aktiv saxlamalıdır.
Reklam büdcəsinə nəzarəti də SMM həmin alqoritmaya görə edir. Yəni gündəlik, aylıq reklamdan aslı olmayaraq SMM ona ayırmaq istədiyi büdcəni hesablayıb və uyğun saatlarda internetə yerləşdirir.
İş saatlarına gəldikdə isə SMM daha çox sərbəst qrafiklə çalışır. Buna görə daha çox əlavə gəlir mənbəyi kimi də SMM sahəsi seçilir.
"Baku Distribution"un təsisçisi şirkətdən çıxıb
Hotel, restoran və istirahət mərkəzləri sahəsində xidmət göstərən "Baku Distribution" MMC-nin təsisçisi şirkətdən çıxıb. "Agroterm"dən 2 milyon çıxarıldı. xəbər verir təsisçi Məmmədov Ramil Xudaverd
Biznesə aid ən yaxşı 10 kitab
İstər biznesimizi, istərsə də özümüzü inkişaf etdirməyiminizin ən yaxşı yolu öyrənmək və araşdırmaqdır. Daim yenilənlənən və inkişaf tələb edən biznes sahəsinin də ayaqda qalması üçün öyrənilməyə ehtiyacı var. Biznes sahəsin
SEO nədir və Google axtarışda necə 1-ci olaq?
SEO ingilis dilində "Axtarış Motorunun Optimizasiyası" ifadəsinin baş hərflərindən yaranan və artıq beynəlxalq olan sözdür. Sadə dillə desək, SEO, müvafiq axtarışların görünməsini artırmaq üçün saytınızın optimallaşdırılmas
Yatırım olmadan necə biznes qurmaq olar?
Xərc olmadan qazanc olar? Əlbəttə, müasir dünyamızda mümkünsüz heç nə yoxdur. Əgər şəxsi biznesinizi qurmaq istəyirsinizsə, büdcənizə görə biznes qura bilmirsinizsə, kiçik bizneslərə üz tuta bilərsiniz. Bəzi kiçik bizneslə
Marketinq nə demədir?
Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma yolu ilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur. Marketinq məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək