SMM nə deməkdir?
İnternetə artan maraq sayəsində yeni sahələr yaranır və insanlara yeni iş imkanları verilir. SMM də onlardan biridir.
Adından da göründüyü kimi marketinq sahəsinə aid olan SMM markaların sosial mediada reklamı və təqdimatıdır.
SMM sahəsində əsas məqsəd sosial mediadan müştəri cəlbi və geniş təqdimat auditoriyasıdır. Bunun üçün "Meta" sistemini öyrənməyiniz və sosial media alqoritmasından xəbərdar olmağınız bəs edir.
SMM "Meta" alqoritmasına əsasən hansı saatlar daha çox insan sosial mediada olur, hansı saatlar daha çox aktiv reklam izlənilirsə, həmin saatlarda istifadə etdiyi sosial medianı aktiv saxlamalıdır.
Reklam büdcəsinə nəzarəti də SMM həmin alqoritmaya görə edir. Yəni gündəlik, aylıq reklamdan aslı olmayaraq SMM ona ayırmaq istədiyi büdcəni hesablayıb və uyğun saatlarda internetə yerləşdirir.
İş saatlarına gəldikdə isə SMM daha çox sərbəst qrafiklə çalışır. Buna görə daha çox əlavə gəlir mənbəyi kimi də SMM sahəsi seçilir.

"Moody"s": Azərbaycan bank sektoru 2026-cı ilə stabil və müsbət göstəricilərlə daxil olur
Mərkəzi Banka yeni səlahiyyət verilib
"S&P" Azərbaycan Mərkəzi Bankının valyuta ehtiyatlarının bu il 3,5% artacağını proqnozlaşdırıb
Vergi ödəyicisi kimi qeydiyyatda olmayanlar üçün təhrif olunmuş məlumatlara görə cərimə artırılır
S&P: Azərbaycanın fiskal şəffaflıq səviyyəsi bir çox regional ölkələrlə müqayisədə daha yüksəkdir
İşəgötürənlərin müsahibə zamanı ən çox verdiyi suallar
Marketinq nə demədir?
"Freelance" nədir?
ZARA-nın uğur hekayəsi
Proqramçılar üçün TOP-5 Freelance sayt