SMM nə deməkdir?
İnternetə artan maraq sayəsində yeni sahələr yaranır və insanlara yeni iş imkanları verilir. SMM də onlardan biridir.
Adından da göründüyü kimi marketinq sahəsinə aid olan SMM markaların sosial mediada reklamı və təqdimatıdır.
SMM sahəsində əsas məqsəd sosial mediadan müştəri cəlbi və geniş təqdimat auditoriyasıdır. Bunun üçün "Meta" sistemini öyrənməyiniz və sosial media alqoritmasından xəbərdar olmağınız bəs edir.
SMM "Meta" alqoritmasına əsasən hansı saatlar daha çox insan sosial mediada olur, hansı saatlar daha çox aktiv reklam izlənilirsə, həmin saatlarda istifadə etdiyi sosial medianı aktiv saxlamalıdır.
Reklam büdcəsinə nəzarəti də SMM həmin alqoritmaya görə edir. Yəni gündəlik, aylıq reklamdan aslı olmayaraq SMM ona ayırmaq istədiyi büdcəni hesablayıb və uyğun saatlarda internetə yerləşdirir.
İş saatlarına gəldikdə isə SMM daha çox sərbəst qrafiklə çalışır. Buna görə daha çox əlavə gəlir mənbəyi kimi də SMM sahəsi seçilir.

Trendyol və Azərlotereya əməkdaşlığa başladı – "1001 Sevinc" artıq ""Trendyol""da
Qırğız nümayəndə heyəti "Abşeron Ticarət Mərkəzi"ndə sahibkarlarla görüşüb - FOTOLAR
"Vicdanlı sahibkarlara hərtərəfli dəstək və xüsusi diqqət göstərilməlidir"
Azərbaycandan kartof ixracı kəskin artıb
"Yelo Bank"ın səhmdarları yığıncaq keçirəcək, nizamnaməyə dəyişikliklər olacaq
"Özəl sektorun iqtisadiyyatda payı 81,4% səviyyəsindədir"
Pulunuzu "EXTRA" artıracaq rəqəmsal xidmət: 10,5 %-dək gəlir
"Qala Sığorta" "A-Qrup Sığorta"nın müştərisini əlindən aldı
Yaşıl Kart Sistemi çərçivəsində yüksək məbləğdə sığorta ödənişi həyata keçirilib
Birbank Star – xərcləməyi rahatlaşdıran kredit kartı
Biznes qurmaq üçün nə lazımdır?
Biznes təlimlər və tədris üsulları
Biznes qurmaq istəyənlərə 10 sadə məsləhət
Evdə biznes qurmağın yolları
Dünyanın ən zəngin idmançıları