SMM nə deməkdir?
İnternetə artan maraq sayəsində yeni sahələr yaranır və insanlara yeni iş imkanları verilir. SMM də onlardan biridir.
Adından da göründüyü kimi marketinq sahəsinə aid olan SMM markaların sosial mediada reklamı və təqdimatıdır.
SMM sahəsində əsas məqsəd sosial mediadan müştəri cəlbi və geniş təqdimat auditoriyasıdır. Bunun üçün "Meta" sistemini öyrənməyiniz və sosial media alqoritmasından xəbərdar olmağınız bəs edir.
SMM "Meta" alqoritmasına əsasən hansı saatlar daha çox insan sosial mediada olur, hansı saatlar daha çox aktiv reklam izlənilirsə, həmin saatlarda istifadə etdiyi sosial medianı aktiv saxlamalıdır.
Reklam büdcəsinə nəzarəti də SMM həmin alqoritmaya görə edir. Yəni gündəlik, aylıq reklamdan aslı olmayaraq SMM ona ayırmaq istədiyi büdcəni hesablayıb və uyğun saatlarda internetə yerləşdirir.
İş saatlarına gəldikdə isə SMM daha çox sərbəst qrafiklə çalışır. Buna görə daha çox əlavə gəlir mənbəyi kimi də SMM sahəsi seçilir.

Bankların kredit portfeli 30 milyarda yaxınlaşdı
Dövlət fondları hesabına biznes kreditlərin həcmi yüksəlib
"XalqKart"da Yeni ilə özəl 6% keşbek
202 min manat vergi borcu olan şirkət nizamanmə kapitalını - İKİQAT AZALDIR
Əcnəbilərin manatda uzunmüddətli əmanətləri tarixi rekord yeniləyib
"Banklar və bəzi qurumlar bazar günü işləsin" - Tıxacın həlli üçün təklif
Əhalinin bankdakı əmanətləri ₼16 mlrd.-a çatdı – Əmanətçilərin sayı yüksəlir
Azərbaycanın beton şirkətinin rəhbərliyi seçiləcək - TOPLANTI
"McDonald"s Azərbaycan" səhm buraxmaqla kapitalını 3.2 milyon manata çatdırıb
CV-nin tərtib edilməsi prinsipləri
Françayzinq nədir və necə olur?
Dünyanın ən varlı 10 müğənnisi
Layihə menecmenti nədir?
Elon Musk kimdir?