SMM nə deməkdir?
İnternetə artan maraq sayəsində yeni sahələr yaranır və insanlara yeni iş imkanları verilir. SMM də onlardan biridir.
Adından da göründüyü kimi marketinq sahəsinə aid olan SMM markaların sosial mediada reklamı və təqdimatıdır.
SMM sahəsində əsas məqsəd sosial mediadan müştəri cəlbi və geniş təqdimat auditoriyasıdır. Bunun üçün "Meta" sistemini öyrənməyiniz və sosial media alqoritmasından xəbərdar olmağınız bəs edir.
SMM "Meta" alqoritmasına əsasən hansı saatlar daha çox insan sosial mediada olur, hansı saatlar daha çox aktiv reklam izlənilirsə, həmin saatlarda istifadə etdiyi sosial medianı aktiv saxlamalıdır.
Reklam büdcəsinə nəzarəti də SMM həmin alqoritmaya görə edir. Yəni gündəlik, aylıq reklamdan aslı olmayaraq SMM ona ayırmaq istədiyi büdcəni hesablayıb və uyğun saatlarda internetə yerləşdirir.
İş saatlarına gəldikdə isə SMM daha çox sərbəst qrafiklə çalışır. Buna görə daha çox əlavə gəlir mənbəyi kimi də SMM sahəsi seçilir.

"MJ Financial Services" BOKT-ın nizamnamə kapitalı 16 dəfə artırılır
ABB növbəti dəfə yüksək təhlükəsizlik sertifikatı aldı
Avropadan Azərbaycana pul köçürmələr yüksəlib – Ölkələr üzrə SİYAHI
ASC "Xalq" Bankının Müşahidə Şurasına yeni müstəqil üzvlər seçilib
Xarici şirkət Azərbaycanda filialını bağlayır
5-ci böyük bank qazancını bölüşdürməyə hazırlaşır
AccessBank və AYİB-dən qadın sahibkarlığına dəstək: Access2Success layihəsi dördüncü dəfə uğurla başa çatdı
Vəhşi heyvan hücumları ilə bağlı fermerlərə çağırış edildi
Şirkət ləğv olunur - Əmlakı və pulları bölüşdürüləcək
Dünyanın TOP-5 bahalı geyim şirkətləri
Hazır bizneslərdə ən çox edilən 5 səhv
Biznes nədir və hansı növləri var?
Whatsapp biznesin üstünlükləri nələrdir?
Shopify-da necə satışa başlamaq olar?