SMM nə deməkdir?
İnternetə artan maraq sayəsində yeni sahələr yaranır və insanlara yeni iş imkanları verilir. SMM də onlardan biridir.
Adından da göründüyü kimi marketinq sahəsinə aid olan SMM markaların sosial mediada reklamı və təqdimatıdır.
SMM sahəsində əsas məqsəd sosial mediadan müştəri cəlbi və geniş təqdimat auditoriyasıdır. Bunun üçün "Meta" sistemini öyrənməyiniz və sosial media alqoritmasından xəbərdar olmağınız bəs edir.
SMM "Meta" alqoritmasına əsasən hansı saatlar daha çox insan sosial mediada olur, hansı saatlar daha çox aktiv reklam izlənilirsə, həmin saatlarda istifadə etdiyi sosial medianı aktiv saxlamalıdır.
Reklam büdcəsinə nəzarəti də SMM həmin alqoritmaya görə edir. Yəni gündəlik, aylıq reklamdan aslı olmayaraq SMM ona ayırmaq istədiyi büdcəni hesablayıb və uyğun saatlarda internetə yerləşdirir.
İş saatlarına gəldikdə isə SMM daha çox sərbəst qrafiklə çalışır. Buna görə daha çox əlavə gəlir mənbəyi kimi də SMM sahəsi seçilir.

"PAŞA Bank" və "Deloitte" "Best Managed Companies Azerbaijan 2026" layihəsi üzrə görüş keçirdi
Bölgələr üzrə bank kreditləri: Hansı şəhərdə ucuz, hansında bahalıdır?
ABB "İlin əqdi" mükafatını qazandı
AFB Bank-dan cəmi 1 iş gününə "Sürətli Tender Qarantiyası"
Badam bağlarına dəymiş zərər üzrə 200 min manat sığorta ödənişi edilib
"Fitch": Azərbaycan bankları 2026-cı ildə daha mülayim kreditləşmə artımına keçəcək
Komissiyalardan gəlir artır: Banklar 359.3 milyon manat qazanıb
4 sığorta şirkətinə icrası məcburi olan göstəriş verilib, 1 sığorta şirkətinin vəzifəli şəxsləri cərimələnib
Azərbaycanda 2 milyon manatlıq şirkət nizamnamə kapitalını azaldır
Dizaynerlər üçün TOP-5 Freelance sayt
Amazonda satış etmək üçün bilməli olduqlarınız
1000 manatla hansı biznesi qurmaq olar?
Dünyanın ən varlı 10 müğənnisi