SEO nədir və Google axtarışda necə 1-ci olaq?
SEO ingilis dilində "Axtarış Motorunun Optimizasiyası" ifadəsinin baş hərflərindən yaranan və artıq beynəlxalq olan sözdür.
Sadə dillə desək, SEO, müvafiq axtarışların görünməsini artırmaq üçün saytınızın optimallaşdırılması prosesi deməkdir.
Axtarış nəticələrində veb saytınızın səhifələrinin görünməsi nə qədər çox olarsa, biznesinizlə əlaqəli potensial müştəriləri veb saytınıza cəlb etməyiniz də bir o qədər yüksək olar.
Veb sayt yaratdığınız zaman axtarış motorlarının botları saytınızı skan etməyə başlayır. Səhifələriniz indeksləşdirmə üçün uyğundursa, səhifələr indekslənəcək. İndekslənmiş səhifələr axtarış nəticələrində görünməyə başlayır. Səhifənin məzmunu nə qədər yaxşı optimallaşdırılsa, səhifəniz axtarış nəticələrində bir o qədər çox görünəcək.
Yəni, SEO, veb saytınızı axtarış motorları üçün həmişə daha yaxşı optimallaşdırma prosesidir.
SEO üzvi ödəniş axtarış motoru nəticələrində (SERP) vebsaytda məhsul və xidmət səhifələrinin sıralamasını yaxşılaşdırmaqla potensial müştərilərin qarşısına çıxartmağa xidmət edir.
Sizə maraqlı gələ bilər ki, bizim saytımızı niyə ödənişsiz təqdim edir? Əslində ödənişsiz etmir bunu, sadəcə ödənişi siz etmirsiniz.
Siz saytınızın davamlı önə çıxması üçün reklamlardan istifadə edəcəksiniz. Axtarış motorları da həmin reklamlardan ödəniş alırlar, pullarını reklamlardan qazandıqları üçün SEO-ya çox əhəmiyyət verirlər. Yəni reklamlardan yaxşı gəlir gəlir və bu gəlir mənbəyi də reklamlardır.
Axtarış sisteminə axtarış sorğusu daxil etdikdən sonra görünən səhifə axtarış motorunun nəticələri səhifəsi (aka SERP) adlanır. SERP sizə "üzvi (təbii) nəticələr" və "klik başına ödənişli reklamlar" (PPC) adlananları göstərir. Üzvi nəticələr ödənilmir (SEO), PPC reklamları isə ödənişlidir.
Hələ saytınız üçün SEO tədqiqatlarına başlamamısınızsa, bunun üçün gec deyil. SEO-da hələ də imkanınız var, hələ də bu biznesə sərmayə qoya və ödənişli reklamlar sayəsində qazanc götürə bilərsiniz.
Googledə necə birinci ola bilərik?
Skan etmə zamanı hörümçəklər veb saytınızdakı səhifələr haqqında hər cür məlumat toplayır. Bu, axtarış edənə saytınızdakı müvafiq səhifəni asanlıqla tapmağa imkan verir.
Səhifənizin açılış sürəti, başlıq etiketləri, sosial media səhifənizdən gələn siqnallar, səhifənizdəki daxili keçidlər, geri keçidlər və s. kimi bir çox məlumat toplayırlar.
Saytınızın SEO üçün nə dərəcədə optimallaşdırıldığını müəyyən edən 200-dən çox səhifə sıralama faktorunun olduğu bildirilir. Başlıqlarınızın etiketləri, məzmun keyfiyyəti, saytın açılma sürəti, veb səhifənin URL-ləri, şəkil alt teqləri, daxili və xarici keçidlər kimi bir çox amillər bura daxildir.
Veb saytınızı axtarış motorları üçün optimallaşdırmaq mürəkkəb bir şey deyil! Əgər texniki bilikləriniz azdırsa və texniki məsələlərlə məşğul olmaq istəmirsinizsə, bu prosedurlar sizin üçün çətin ola bilər. Ancaq SEO ilə bağlı mütəxəssislər var ki, sizə kömək etmələri üçün onlarla əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Bəs axtarış motorunun optimallaşdırılmasının hansı növləri var? SEO taktikalarını üç qrupa ayıra bilərik;
1. Səhifə daxili SEO (ON-Page SEO)
Səhifə daxili SEO, reytinqlərinizi yaxşılaşdırmaq üçün məzmun yaratmaqla məşğuldur. Bu SEO müntəzəm olaraq yüksək keyfiyyətli məzmun istehsal edərək, səhifələrinizə və məzmununuza açar sözlər əlavə etməklə səhifənizi öndə saxlayır.
2. Səhifə xarici SEO (OFF-Page SEO)
Səhifədənkənar SEO strategiyaları veb saytınızdan kənarda baş verən hərəkətlərdir. Məsələn, sosial media hesablarınızda paylaşmaq, məzmununuzu başqa saytlara əlavə etmək və məzmununuzu qeyd etmək və s.
3. Texniki SEO
Texniki SEO strategiyaları veb saytınızın arxasında baş verən bir prosesdir.
Texniki SEO texniki cəhətdən Google alqoritmasına uyğun veb səhifə hazırlamayır və sayta aid texniki düzəlişləri edir.