SEO nədir və Google axtarışda necə 1-ci olaq?

SEO nədir və Google axtarışda necə 1-ci olaq?SEO ingilis dilində "Axtarış Motorunun Optimizasiyası" ifadəsinin baş hərflərindən yaranan və artıq beynəlxalq olan sözdür.

Sadə dillə desək, SEO, müvafiq axtarışların görünməsini artırmaq üçün saytınızın optimallaşdırılması prosesi deməkdir.

Axtarış nəticələrində veb saytınızın səhifələrinin görünməsi nə qədər çox olarsa, biznesinizlə əlaqəli potensial müştəriləri veb saytınıza cəlb etməyiniz də bir o qədər yüksək olar.

Veb sayt yaratdığınız zaman axtarış motorlarının botları saytınızı skan etməyə başlayır. Səhifələriniz indeksləşdirmə üçün uyğundursa, səhifələr indekslənəcək. İndekslənmiş səhifələr axtarış nəticələrində görünməyə başlayır. Səhifənin məzmunu nə qədər yaxşı optimallaşdırılsa, səhifəniz axtarış nəticələrində bir o qədər çox görünəcək.

Yəni, SEO, veb saytınızı axtarış motorları üçün həmişə daha yaxşı optimallaşdırma prosesidir.

SEO üzvi ödəniş axtarış motoru nəticələrində (SERP) vebsaytda məhsul və xidmət səhifələrinin sıralamasını yaxşılaşdırmaqla potensial müştərilərin qarşısına çıxartmağa xidmət edir.

Sizə maraqlı gələ bilər ki, bizim saytımızı niyə ödənişsiz təqdim edir? Əslində ödənişsiz etmir bunu, sadəcə ödənişi siz etmirsiniz.
SEO nədir və Google axtarışda necə 1-ci olaq?Siz saytınızın davamlı önə çıxması üçün reklamlardan istifadə edəcəksiniz. Axtarış motorları da həmin reklamlardan ödəniş alırlar, pullarını reklamlardan qazandıqları üçün SEO-ya çox əhəmiyyət verirlər. Yəni reklamlardan yaxşı gəlir gəlir və bu gəlir mənbəyi də reklamlardır.

Axtarış sisteminə axtarış sorğusu daxil etdikdən sonra görünən səhifə axtarış motorunun nəticələri səhifəsi (aka SERP) adlanır. SERP sizə "üzvi (təbii) nəticələr" və "klik başına ödənişli reklamlar" (PPC) adlananları göstərir. Üzvi nəticələr ödənilmir (SEO), PPC reklamları isə ödənişlidir.

Hələ saytınız üçün SEO tədqiqatlarına başlamamısınızsa, bunun üçün gec deyil. SEO-da hələ də imkanınız var, hələ də bu biznesə sərmayə qoya və ödənişli reklamlar sayəsində qazanc götürə bilərsiniz.

Googledə necə birinci ola bilərik?

Skan etmə zamanı hörümçəklər veb saytınızdakı səhifələr haqqında hər cür məlumat toplayır. Bu, axtarış edənə saytınızdakı müvafiq səhifəni asanlıqla tapmağa imkan verir.

Səhifənizin açılış sürəti, başlıq etiketləri, sosial media səhifənizdən gələn siqnallar, səhifənizdəki daxili keçidlər, geri keçidlər və s. kimi bir çox məlumat toplayırlar.

Saytınızın SEO üçün nə dərəcədə optimallaşdırıldığını müəyyən edən 200-dən çox səhifə sıralama faktorunun olduğu bildirilir. Başlıqlarınızın etiketləri, məzmun keyfiyyəti, saytın açılma sürəti, veb səhifənin URL-ləri, şəkil alt teqləri, daxili və xarici keçidlər kimi bir çox amillər bura daxildir.

Veb saytınızı axtarış motorları üçün optimallaşdırmaq mürəkkəb bir şey deyil! Əgər texniki bilikləriniz azdırsa və texniki məsələlərlə məşğul olmaq istəmirsinizsə, bu prosedurlar sizin üçün çətin ola bilər. Ancaq SEO ilə bağlı mütəxəssislər var ki, sizə kömək etmələri üçün onlarla əlaqə saxlaya bilərsiniz.

Bəs axtarış motorunun optimallaşdırılmasının hansı növləri var? SEO taktikalarını üç qrupa ayıra bilərik;

1. Səhifə daxili SEO (ON-Page SEO)

Səhifə daxili SEO, reytinqlərinizi yaxşılaşdırmaq üçün məzmun yaratmaqla məşğuldur. Bu SEO müntəzəm olaraq yüksək keyfiyyətli məzmun istehsal edərək, səhifələrinizə və məzmununuza açar sözlər əlavə etməklə səhifənizi öndə saxlayır.

2. Səhifə xarici SEO (OFF-Page SEO)

Səhifədənkənar SEO strategiyaları veb saytınızdan kənarda baş verən hərəkətlərdir. Məsələn, sosial media hesablarınızda paylaşmaq, məzmununuzu başqa saytlara əlavə etmək və məzmununuzu qeyd etmək və s.

3. Texniki SEO

Texniki SEO strategiyaları veb saytınızın arxasında baş verən bir prosesdir.

Texniki SEO texniki cəhətdən Google alqoritmasına uyğun veb səhifə hazırlamayır və sayta aid texniki düzəlişləri edir.

Biznes     Tarix: 13 oktyabr 2025

Oxşar xəbərlər

Qırğız nümayəndə heyəti "Abşeron Ticarət Mərkəzi"ndə sahibkarlarla görüşüb - FOTOLAR

Qırğız Respublikasının Nazirlər Kabineti sədrinin müavini Bakıt Torobayevin rəhbərlik etdiyi nümayəndə heyəti "Abşeron Ticarət Mərkəzi"ndə olub. . xəbər verir ki, iqtisadi və humanitar sahələrdə əməkdaşlıq üzr

Süd emalı zavodunun nizamnamə kapitalı 1,5 milyon manat azaldılır

"Kürdəmir Süd Emalı Zavodu" MMC nizamnamə kapitalının 15 00 00 manatdan 13 milyon 496 min 480 manatadək azaldığını elan edir. "STS" şirkəti nizamnamə kapitalını - KƏSKİN AZALDIR. xəbər verir ki, bu d

"Servis haqqı" ləğv edilməlidir: "Əlavə ödəniş işçiyə çatmır"

Türkiyə hökumətinin qərarı ilə iaşə müəssisələrində ayrıca "servis pulu"nun hesablanması qadağan edilib. Bunun səbəbi "servis pulu"nun işçilərə verilməməsidir. Bundan sonra "servis pulu" könüll

"Nəzərdə tutulan güzəştlər Naxçıvanı Türkiyənin iş adamları üçün daha da cəlbedici edəcək"

"Naxçıvan üçün tətbiq olunacaq güzəştlər Türkiyədən investisiya axınını daha da sürətləndirəcək". Hökumət Naxçıvanı "TaxFree" zonaya çevirir – BÜTÜN VERGİLƏR LƏĞV EDİLDİ. xəbər verir ki, bunu Azərbayca

"Abşeron" Ticarət Mərkəzi yeni şəhərsalma təşəbbüslərində sahibkarların yanındadır

Bakı şəhərinin sosial-iqtisadi inkişafı istiqamətində strateji əhəmiyyətli şəhərsalma təşəbbüslərinin dəstəklənməsi üzrə dövlət-özəl tərəfdaşlığına qoşulan Abşeron Ticarət Mərkəzi KOBİA (Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin

Azərbaycanda 2 milyon manatlıq şirkət nizamnamə kapitalını azaldır

"Eko Grup 2018" MMC nizamnamə kapitalını azaltdığını elan edir. xəbər verir ki, məbləğin nə qədər azaldılması açıqlanmır. Şirkətin hazırkı nizamnamə kapitalı isə 2 milyon  031 min 250 manatdır olub. Bu şirkət 3

695 milyon dollar dəyərində meyvə-tərəvəz ixrac edilib

Azərbaycandan 695 milyon 474.5 min ABŞ dolları dəyərində 660.5 min ton meyvə-tərəvəz ixrac edilib. xəbər verir ki, göstərici 2025-ci ilin yanvar-oktyabr aylarını əhatə edir. Dövlət Gömrük Komitəsinin hesabatına görə, ötə

"Kontak Home"-un alman məhsulu adlandırdığı Çin malı çıxdı

"Kontakt Home" müştəriləri aldadıb. Dəfərlər bu qurumdan şikayət edilsə də məsələ öz həllini tapmayıb. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyi tərəfində

Yük daşınması 2 %-ə yaxın azalıb

2025-ci ilin yanvar-sentyabr aylarında nəqliyyat dəhlizləri ilə 24 milyon 154,1 min ton yük daşınıb. Dövlət Statistika Komitəsinə istinadən xəbər verir ki, bu, ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 1,9 % azdır. Məlumata əsasən


iqtisadi xeberler iqtisadiyyat xeberleri avtomobil xeberleri bank faizleri dollar kursu