Rusiyada paltar və ayaqqabı satışı - 40% AŞAĞI DÜŞÜB
Rusiya Ukraynaya ilə müharibəyə başladıqdan sonra 2022-ci ilin fevralından indiyədək ölkədə paltar və ayaqqabı satışı kəskin azalıb.
FED.az biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Forbes" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Fashion Consulting Group" şirkətindən bildirilib.
Rusiyaya qarşı xarici sanksiyaların tətbiq edilməsindən sonra ölkədə 100-dən çox xarici brend fəaliyyətini dayandırıb. Nəticədə satışa təklif olunan paltar və ayaqqabı həcmi 30%-dən çox azalıb. Müharibənin başladığı fevralın 24-dən sonra ölkədə Zara, Massimo Dutti və başqa brendləri təqdim edən Inditex, eləcə də H&M, Uniqlo, Adidas və başqa şirkətlər fəaliyyətlərini dayandırıblar.
Satışların azalmasının bir səbəbi də əhalinin real gəlirlərinin aşağı düşməsidir. Belə vəziyyətdə yerli vətəndaşlar ilk növbədə geyim və ayaqqabıya qənaət etməyə üstünlük verirlər.
Əvəzində xarici brendlərin ölkəni tərk etməsindən sonra Rusiyanın yerli istehsalçıları fəallaşıblar. "Ozon" market pleysində yerli məhsulların, o cümlədən, paltar, ayaqqabı və aksessuarların təklifi 2,8 dəfə artıb.

Qırmızı Ürəklər Fondu 5 il ərzində minlərlə insanın həyatına toxundu
Yelo Bank əməkdaşları arasında futbol çempionatı keçirilib
Kreditini Birbank-a gətirənlər 3% endirim qazanır- Kampaniya davam edir
Baş nazir: "Azərbaycanda 4600 Türkiyə şirkəti işləyir"
Türkiyəyə ən çox yatırımı SOCAR edib - Əli Əsədov
Serbiyadan Azərbaycana investisiya qoyuluşu 28 dəfədən çox artıb
Azərbaycana yatırılan investisiyaların həcmi 360 milyard dolları ötüb
Azərbaycanın KOB sektoru üzrə artım dinamikası davam edir
Almaniyadan Azərbaycana investisiyalar yarıbayarı azalıb
Dizaynerlər üçün TOP-5 Freelance sayt
Milyonlar qazandıran qəribə biznes ideyaları
Dünyanın ən çox maaş verən şirkətləri
Yatırım olmadan necə biznes qurmaq olar?