Rusiyada paltar və ayaqqabı satışı - 40% AŞAĞI DÜŞÜB
Rusiya Ukraynaya ilə müharibəyə başladıqdan sonra 2022-ci ilin fevralından indiyədək ölkədə paltar və ayaqqabı satışı kəskin azalıb.
FED.az biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Forbes" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Fashion Consulting Group" şirkətindən bildirilib.
Rusiyaya qarşı xarici sanksiyaların tətbiq edilməsindən sonra ölkədə 100-dən çox xarici brend fəaliyyətini dayandırıb. Nəticədə satışa təklif olunan paltar və ayaqqabı həcmi 30%-dən çox azalıb. Müharibənin başladığı fevralın 24-dən sonra ölkədə Zara, Massimo Dutti və başqa brendləri təqdim edən Inditex, eləcə də H&M, Uniqlo, Adidas və başqa şirkətlər fəaliyyətlərini dayandırıblar.
Satışların azalmasının bir səbəbi də əhalinin real gəlirlərinin aşağı düşməsidir. Belə vəziyyətdə yerli vətəndaşlar ilk növbədə geyim və ayaqqabıya qənaət etməyə üstünlük verirlər.
Əvəzində xarici brendlərin ölkəni tərk etməsindən sonra Rusiyanın yerli istehsalçıları fəallaşıblar. "Ozon" market pleysində yerli məhsulların, o cümlədən, paltar, ayaqqabı və aksessuarların təklifi 2,8 dəfə artıb.

"ƏDV geri al" mexanizminin tətbiq sahələri genişləndirilir
Media subyektləri üçün vergi güzəştinin müddəti uzadılır
Almaniyanın avtomobil sektorunda məşğulluq ən aşağı səviyyəyə düşüb
ABŞ-da işsizlik sığortası müraciətləri azalıb
Böyük Britaniyanın sənaye istehsalı ən kəskin şəkildə azalıb
ABŞ-da bağlanmanın yaratdığı məlumat boşluğu sentyabr məşğulluq hesabatı ilə sona çatır
Azərbaycana gətirilən telefonlar üçün 100 manat rüsum alınacaq
Neft bahalaşdı
G20 iqtisadiyyatı 2030-cu ildə cəmi 2,9% böyüyəcək
Onlayn biznes ideyaları
"Freelance" nədir?
Fond birjası nədir?
Françayzinq nədir və necə olur?
Onlayn biznes növləri