Rusiyada paltar və ayaqqabı satışı - 40% AŞAĞI DÜŞÜB
Rusiya Ukraynaya ilə müharibəyə başladıqdan sonra 2022-ci ilin fevralından indiyədək ölkədə paltar və ayaqqabı satışı kəskin azalıb.
FED.az biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Forbes" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Fashion Consulting Group" şirkətindən bildirilib.
Rusiyaya qarşı xarici sanksiyaların tətbiq edilməsindən sonra ölkədə 100-dən çox xarici brend fəaliyyətini dayandırıb. Nəticədə satışa təklif olunan paltar və ayaqqabı həcmi 30%-dən çox azalıb. Müharibənin başladığı fevralın 24-dən sonra ölkədə Zara, Massimo Dutti və başqa brendləri təqdim edən Inditex, eləcə də H&M, Uniqlo, Adidas və başqa şirkətlər fəaliyyətlərini dayandırıblar.
Satışların azalmasının bir səbəbi də əhalinin real gəlirlərinin aşağı düşməsidir. Belə vəziyyətdə yerli vətəndaşlar ilk növbədə geyim və ayaqqabıya qənaət etməyə üstünlük verirlər.
Əvəzində xarici brendlərin ölkəni tərk etməsindən sonra Rusiyanın yerli istehsalçıları fəallaşıblar. "Ozon" market pleysində yerli məhsulların, o cümlədən, paltar, ayaqqabı və aksessuarların təklifi 2,8 dəfə artıb.

"Tikintidə sənədləşmə dövlətçilik mədəniyyətidir. Çünki sənədlər büdcəni qoruyur, büdcə isə xalqın inamıdır." – Aqil Talıbov
Süd emalı zavodunun nizamnamə kapitalı 1,5 milyon manat azaldılır
"Cənubtikintiservis"in səhmdarları toplaşır
Mərkəzi Bank kommersiya bankları ilə bağlı bu qaydaya dəyişiklik edib
5 BOKT-un nizamnamə kapitalı 10 milyon manatdan az deyil
İri bank "Neftçilər"də yeni filial açdı
5 BOKT-un illik vergiyəqədərki mənfəəti 6 milyon manatdan az deyil
Rabitəbankda "green friday" 3 günlük endirimli kredit fürsəti
ADB: "Azərbaycanda həm dövlət, həm də özəl şirkətlərə investisiya etməyə hazırıq"
Çinin dərman sənayesi qlobal bazara çıxmağa hazırlaşır
Françayzinq nədir və necə olur?
Dizaynerlər üçün TOP-5 Freelance sayt
Mcdonalds françayzinqi neçiyədir?
Kriptovalyuta nədir?
1000 manatla hansı biznesi qurmaq olar?