Rusiyada paltar və ayaqqabı satışı - 40% AŞAĞI DÜŞÜB
Rusiya Ukraynaya ilə müharibəyə başladıqdan sonra 2022-ci ilin fevralından indiyədək ölkədə paltar və ayaqqabı satışı kəskin azalıb.
FED.az biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Forbes" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Fashion Consulting Group" şirkətindən bildirilib.
Rusiyaya qarşı xarici sanksiyaların tətbiq edilməsindən sonra ölkədə 100-dən çox xarici brend fəaliyyətini dayandırıb. Nəticədə satışa təklif olunan paltar və ayaqqabı həcmi 30%-dən çox azalıb. Müharibənin başladığı fevralın 24-dən sonra ölkədə Zara, Massimo Dutti və başqa brendləri təqdim edən Inditex, eləcə də H&M, Uniqlo, Adidas və başqa şirkətlər fəaliyyətlərini dayandırıblar.
Satışların azalmasının bir səbəbi də əhalinin real gəlirlərinin aşağı düşməsidir. Belə vəziyyətdə yerli vətəndaşlar ilk növbədə geyim və ayaqqabıya qənaət etməyə üstünlük verirlər.
Əvəzində xarici brendlərin ölkəni tərk etməsindən sonra Rusiyanın yerli istehsalçıları fəallaşıblar. "Ozon" market pleysində yerli məhsulların, o cümlədən, paltar, ayaqqabı və aksessuarların təklifi 2,8 dəfə artıb.

"Müasir Mühəndis Texnologiyaları"nın təsisçisi dəyişir
Azərbaycanda 3 telekomunikasiya şirkəti birləşir
Kapital Bank-dan Beynəlxalq Bankçılıq Günündə daha bir uğur
Assosiasiya: "Daxili bazarda zərgərlik məmulatlarına tələbat sabitdir"
ADB xarici şoklara qarşı həssaslığı azaltmaqda Azərbaycana kömək edəcək
Mirzə Qədim İrəvani "Xalq Əmanəti" layihəsinin 26-cı nəşrində
"Servis haqqı" ləğv edilməlidir: "Əlavə ödəniş işçiyə çatmır"
Azərbaycanda uçuş cədvəlindəki mümkün dəyişikliklərə qarşı sığorta xidməti istifadəyə verildi
"iPhone 15" modelinin üstünlükləri
Kriptovalyuta nədir?
1000 manatla hansı biznesi qurmaq olar?
"Freelance" nədir?
Ən varlı "youtube" blogerlər nə qədər qazanır?