Rusiyada paltar və ayaqqabı satışı - 40% AŞAĞI DÜŞÜB
Rusiya Ukraynaya ilə müharibəyə başladıqdan sonra 2022-ci ilin fevralından indiyədək ölkədə paltar və ayaqqabı satışı kəskin azalıb.
FED.az biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Forbes" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Fashion Consulting Group" şirkətindən bildirilib.
Rusiyaya qarşı xarici sanksiyaların tətbiq edilməsindən sonra ölkədə 100-dən çox xarici brend fəaliyyətini dayandırıb. Nəticədə satışa təklif olunan paltar və ayaqqabı həcmi 30%-dən çox azalıb. Müharibənin başladığı fevralın 24-dən sonra ölkədə Zara, Massimo Dutti və başqa brendləri təqdim edən Inditex, eləcə də H&M, Uniqlo, Adidas və başqa şirkətlər fəaliyyətlərini dayandırıblar.
Satışların azalmasının bir səbəbi də əhalinin real gəlirlərinin aşağı düşməsidir. Belə vəziyyətdə yerli vətəndaşlar ilk növbədə geyim və ayaqqabıya qənaət etməyə üstünlük verirlər.
Əvəzində xarici brendlərin ölkəni tərk etməsindən sonra Rusiyanın yerli istehsalçıları fəallaşıblar. "Ozon" market pleysində yerli məhsulların, o cümlədən, paltar, ayaqqabı və aksessuarların təklifi 2,8 dəfə artıb.

ABB bu dəfə səhiyyə sektorunu araşdırdı
Azərbaycanda inflyasiyanın artım tempi aşağı düşüb
TuranBank Asiya İnkişaf Bankı ilə 8 mln USD Revolver kredit sazişi imzalayıb
İlin son faizini qaçırmayın
Banklarda ən çox bu sığorta məhsulları təklif olunur – STATİSTİKA
"PAŞA Bank" süni intellekt üzrə təlim proqramına qeydiyyata start verdi
Əhalinin 53%-i sığortalıdır - SORĞU
Bərdə "Tikinti" ASC Səhmdarlarının ümumi yığıncağı keçiriləcək
Azərbaycanda bank sığortaçılığı sahəsində tədqiqat işi aparılıb
Whatsapp biznesin üstünlükləri nələrdir?
CV hazırlayarkən buraxılan 5 səhv
Dünyanın TOP-3 biznes universiteti hansılardı?
İnstaqramda biznes qurmağın yolları
İnvestisiyanın necə cəlb etmək olar?