Rusiyada paltar və ayaqqabı satışı - 40% AŞAĞI DÜŞÜB
Rusiya Ukraynaya ilə müharibəyə başladıqdan sonra 2022-ci ilin fevralından indiyədək ölkədə paltar və ayaqqabı satışı kəskin azalıb.
FED.az biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Forbes" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Fashion Consulting Group" şirkətindən bildirilib.
Rusiyaya qarşı xarici sanksiyaların tətbiq edilməsindən sonra ölkədə 100-dən çox xarici brend fəaliyyətini dayandırıb. Nəticədə satışa təklif olunan paltar və ayaqqabı həcmi 30%-dən çox azalıb. Müharibənin başladığı fevralın 24-dən sonra ölkədə Zara, Massimo Dutti və başqa brendləri təqdim edən Inditex, eləcə də H&M, Uniqlo, Adidas və başqa şirkətlər fəaliyyətlərini dayandırıblar.
Satışların azalmasının bir səbəbi də əhalinin real gəlirlərinin aşağı düşməsidir. Belə vəziyyətdə yerli vətəndaşlar ilk növbədə geyim və ayaqqabıya qənaət etməyə üstünlük verirlər.
Əvəzində xarici brendlərin ölkəni tərk etməsindən sonra Rusiyanın yerli istehsalçıları fəallaşıblar. "Ozon" market pleysində yerli məhsulların, o cümlədən, paltar, ayaqqabı və aksessuarların təklifi 2,8 dəfə artıb.

Bank filial və şöbələrində növbə sistemlərinin qurulması üçün avadanlıqlar və xidmətlər satın alır
Birbank-dan bayram sürprizi: metroda gediş haqqına 50% endirim edildi
"On numara"da ciddi nöqsanlar aşkarlanıb
Bir ildə "Yelo Bank"ın işçi sayı 169 nəfər artıb
"Yeni BEMZ" ASC-nin səhmdarlarının yığıncağı keçiriləcək
11 ayda dövlət büdcəsindən 292,7 milyon manat geri qaytarılıb
33 min 615 baş heyvanın alınmasına 89,8 milyon manat məbləğində güzəşt tətbiq edilib
Qırmızı Ürəklər Fondu "Bayram Səbəti" xeyriyyə aksiyasına start verir
Dünyanın ən zəngin şəxsləri məlum olub - 10-dan 9-u ABŞ-da
Biznesə aid ən yaxşı 10 kitab
SWIFT nədir?
Green Card nədir və onu necə əldə etmək olar?
Kriptovalyuta nədir?
SMM nə deməkdir?