Rusiyada paltar və ayaqqabı satışı - 40% AŞAĞI DÜŞÜB
Rusiya Ukraynaya ilə müharibəyə başladıqdan sonra 2022-ci ilin fevralından indiyədək ölkədə paltar və ayaqqabı satışı kəskin azalıb.
FED.az biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Forbes" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Fashion Consulting Group" şirkətindən bildirilib.
Rusiyaya qarşı xarici sanksiyaların tətbiq edilməsindən sonra ölkədə 100-dən çox xarici brend fəaliyyətini dayandırıb. Nəticədə satışa təklif olunan paltar və ayaqqabı həcmi 30%-dən çox azalıb. Müharibənin başladığı fevralın 24-dən sonra ölkədə Zara, Massimo Dutti və başqa brendləri təqdim edən Inditex, eləcə də H&M, Uniqlo, Adidas və başqa şirkətlər fəaliyyətlərini dayandırıblar.
Satışların azalmasının bir səbəbi də əhalinin real gəlirlərinin aşağı düşməsidir. Belə vəziyyətdə yerli vətəndaşlar ilk növbədə geyim və ayaqqabıya qənaət etməyə üstünlük verirlər.
Əvəzində xarici brendlərin ölkəni tərk etməsindən sonra Rusiyanın yerli istehsalçıları fəallaşıblar. "Ozon" market pleysində yerli məhsulların, o cümlədən, paltar, ayaqqabı və aksessuarların təklifi 2,8 dəfə artıb.

Qarabağda Türkiyə şirkətlərinin həyata keçirdiyi layihələrin dəyəri ümumən 5 milyard dollardır
ABŞ səhmlərinə komissiyasız investisiya üçün SON 3 GÜN
SOCAR-da dövlət büdcəsinə ödəniləcək dividend müzakirə olunub və ödəniş məqbul hesab edilib
"NORM"da Direktorlar Şurasının yeni üzvü təyin ediləcək - YIĞINCAQ
"Trendyol Azərbaycan"ın kapitalı 168 mln. manata qaldırılıb
Azərbaycandan Çinə pul köçürmələr azalıb
Bank Respublika "ASAN Məktub" proqramı çərçivəsində uşaqların arzularını gerçəkləşdirdi
Qırmızı Ürəklər Fondu 5 il ərzində minlərlə insanın həyatına toxundu
Yelo Bank əməkdaşları arasında futbol çempionatı keçirilib
Kriptovalyuta məzənnəsi necə analiz olunur?
Dünyanın ən bahalı restoranları
Yatırım olmadan necə biznes qurmaq olar?
Dünyada ən çox oxunan 5 kitab
"iPhone 15" modelinin üstünlükləri