Rusiyada paltar və ayaqqabı satışı - 40% AŞAĞI DÜŞÜB
Rusiya Ukraynaya ilə müharibəyə başladıqdan sonra 2022-ci ilin fevralından indiyədək ölkədə paltar və ayaqqabı satışı kəskin azalıb.
FED.az biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Forbes" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Fashion Consulting Group" şirkətindən bildirilib.
Rusiyaya qarşı xarici sanksiyaların tətbiq edilməsindən sonra ölkədə 100-dən çox xarici brend fəaliyyətini dayandırıb. Nəticədə satışa təklif olunan paltar və ayaqqabı həcmi 30%-dən çox azalıb. Müharibənin başladığı fevralın 24-dən sonra ölkədə Zara, Massimo Dutti və başqa brendləri təqdim edən Inditex, eləcə də H&M, Uniqlo, Adidas və başqa şirkətlər fəaliyyətlərini dayandırıblar.
Satışların azalmasının bir səbəbi də əhalinin real gəlirlərinin aşağı düşməsidir. Belə vəziyyətdə yerli vətəndaşlar ilk növbədə geyim və ayaqqabıya qənaət etməyə üstünlük verirlər.
Əvəzində xarici brendlərin ölkəni tərk etməsindən sonra Rusiyanın yerli istehsalçıları fəallaşıblar. "Ozon" market pleysində yerli məhsulların, o cümlədən, paltar, ayaqqabı və aksessuarların təklifi 2,8 dəfə artıb.

Azərbaycanda restoranları ən çox gəlir götürən – 10 ŞƏHƏR/RAYON
Bank ölən şəxsin borcunu vərəsədən tələb edə bilərmi?
Vətəndaşdan məktub var: Boş şeydi deyib, keçməyin
"Visa"nın Azərbaycandakı əməliyyatlardakı payı 60 faizə yüksəlib
Mərkəzi Bank 206 min manata əsas vəsaitlərini sığortaladı
Azərbaycan Mərkəzi Bankı yeni departament direktoru təyin edilib
Ləğv prosesində olan "Muğanbank" ASC fəaliyyətini yeni ünvanda davam etdirəcək
"Abşeron" Ticarət Mərkəzi yeni şəhərsalma təşəbbüslərində sahibkarların yanındadır
"Kapital Bank"ın BOKT-ı 2 milyon manat cəlb edir - ŞƏRTLƏR
"Regional BOKT"ın xalis mənfəəti artıb
Dünyada ən çox oxunan 5 kitab
Dünyanın ən çox maaş verən şirkətləri
Digital Card nədir?
Dünyanın ən bahalı restoranları
Dizaynerlər üçün TOP-5 Freelance sayt