Rusiyada paltar və ayaqqabı satışı - 40% AŞAĞI DÜŞÜB
Rusiya Ukraynaya ilə müharibəyə başladıqdan sonra 2022-ci ilin fevralından indiyədək ölkədə paltar və ayaqqabı satışı kəskin azalıb.
FED.az biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Forbes" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Fashion Consulting Group" şirkətindən bildirilib.
Rusiyaya qarşı xarici sanksiyaların tətbiq edilməsindən sonra ölkədə 100-dən çox xarici brend fəaliyyətini dayandırıb. Nəticədə satışa təklif olunan paltar və ayaqqabı həcmi 30%-dən çox azalıb. Müharibənin başladığı fevralın 24-dən sonra ölkədə Zara, Massimo Dutti və başqa brendləri təqdim edən Inditex, eləcə də H&M, Uniqlo, Adidas və başqa şirkətlər fəaliyyətlərini dayandırıblar.
Satışların azalmasının bir səbəbi də əhalinin real gəlirlərinin aşağı düşməsidir. Belə vəziyyətdə yerli vətəndaşlar ilk növbədə geyim və ayaqqabıya qənaət etməyə üstünlük verirlər.
Əvəzində xarici brendlərin ölkəni tərk etməsindən sonra Rusiyanın yerli istehsalçıları fəallaşıblar. "Ozon" market pleysində yerli məhsulların, o cümlədən, paltar, ayaqqabı və aksessuarların təklifi 2,8 dəfə artıb.

Elektron siqaretlərlə bağlı qadağa gələn ilin aprelin 1-dən qüvvəyə minə bilər
Rusiyada İslam bankı yaradılacaq
"AtaSığorta"ya satışları dayandırmaq barədə göstəriş verilib
Bir ildə Azərbaycanda istifadəyə verilən müəssisələr - SİYAHI
Bankların əhalidən aldığı nağd dollar satışı $300 mln. üstələyir
Xalq Bank 21 illiyini qeyd edir
"Azərterminalkompleks" Birliyi 245 minlik tenderi ləğv etdi – SƏBƏB
Almaniyanın daşıma şirkəti Azərbaycan bazarından gedir
Biznesə aid ən yaxşı 10 kitab
Ən çox gəlir gətirən onlayn bizneslər
Bill Qeyts kimdir?
ChatGPT nədir və ChatGPT necə istifadə edilir?
Biznes təlimlər və tədris üsulları