Rusiyada paltar və ayaqqabı satışı - 40% AŞAĞI DÜŞÜB
Rusiya Ukraynaya ilə müharibəyə başladıqdan sonra 2022-ci ilin fevralından indiyədək ölkədə paltar və ayaqqabı satışı kəskin azalıb.
FED.az biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Forbes" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Fashion Consulting Group" şirkətindən bildirilib.
Rusiyaya qarşı xarici sanksiyaların tətbiq edilməsindən sonra ölkədə 100-dən çox xarici brend fəaliyyətini dayandırıb. Nəticədə satışa təklif olunan paltar və ayaqqabı həcmi 30%-dən çox azalıb. Müharibənin başladığı fevralın 24-dən sonra ölkədə Zara, Massimo Dutti və başqa brendləri təqdim edən Inditex, eləcə də H&M, Uniqlo, Adidas və başqa şirkətlər fəaliyyətlərini dayandırıblar.
Satışların azalmasının bir səbəbi də əhalinin real gəlirlərinin aşağı düşməsidir. Belə vəziyyətdə yerli vətəndaşlar ilk növbədə geyim və ayaqqabıya qənaət etməyə üstünlük verirlər.
Əvəzində xarici brendlərin ölkəni tərk etməsindən sonra Rusiyanın yerli istehsalçıları fəallaşıblar. "Ozon" market pleysində yerli məhsulların, o cümlədən, paltar, ayaqqabı və aksessuarların təklifi 2,8 dəfə artıb.

"ABB-Qarabağ" kobrend kartı buraxılır
AccessBank İsveçrənin responsAbility Investment AG şirkətindən $10 milyon kredit cəlb edib
Yeni il ərəfəsində VTB Azərbaycan ilin sonuna qədər nağd kreditlər üzrə faiz dərəcələrini endirdi
140,6 min manatlıq broker şirkəti - LƏĞV OLUNUR
AFB Bank yeni "Neftçilər" filialını istifadəyə verdi
Körfəz ölkələrindən Azərbaycana pul köçürmələr 31 faiz artıb
Rabitəbank "11:FS Pulse" platforması ilə əməkdaşlığa başladı
11 ayda dövlət büdcəsinin gəlirləri proqnozu 324,6 milyon manat üstələyib
ƏDV qeydiyyat limiti artırılır
Sahil Babayev iclas keçirdi
Digital Card nədir?
Fond birjası nədir?
Biznes qurmaq istəyənlərə 10 sadə məsləhət
Start-up nədir?
Yatırım olmadan necə biznes qurmaq olar?