Rusiyada paltar və ayaqqabı satışı - 40% AŞAĞI DÜŞÜB
Rusiya Ukraynaya ilə müharibəyə başladıqdan sonra 2022-ci ilin fevralından indiyədək ölkədə paltar və ayaqqabı satışı kəskin azalıb.
FED.az biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Forbes" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Fashion Consulting Group" şirkətindən bildirilib.
Rusiyaya qarşı xarici sanksiyaların tətbiq edilməsindən sonra ölkədə 100-dən çox xarici brend fəaliyyətini dayandırıb. Nəticədə satışa təklif olunan paltar və ayaqqabı həcmi 30%-dən çox azalıb. Müharibənin başladığı fevralın 24-dən sonra ölkədə Zara, Massimo Dutti və başqa brendləri təqdim edən Inditex, eləcə də H&M, Uniqlo, Adidas və başqa şirkətlər fəaliyyətlərini dayandırıblar.
Satışların azalmasının bir səbəbi də əhalinin real gəlirlərinin aşağı düşməsidir. Belə vəziyyətdə yerli vətəndaşlar ilk növbədə geyim və ayaqqabıya qənaət etməyə üstünlük verirlər.
Əvəzində xarici brendlərin ölkəni tərk etməsindən sonra Rusiyanın yerli istehsalçıları fəallaşıblar. "Ozon" market pleysində yerli məhsulların, o cümlədən, paltar, ayaqqabı və aksessuarların təklifi 2,8 dəfə artıb.

Qızılın qiyməti düşüb
Ağ Ev, süni intellekt qanun layihəsinə qarşı çıxır
Çin Yaponiyaya iqtisadi təzyiqi artırır
Avstraliya Ehtiyat Bankı faiz dərəcələrini sabit saxlaya bilər
Tesla, ABŞ-də istehsalda Çin istehsalı hissələrdən imtina edir
1100,0 min nəfər pensiyaçı qeydiyyatda olub
Almaniya Azərbaycandan neft alışını artırıb
ABŞ körfəz ölkələrinə qabaqcıl süni intellekt çiplərinin satışını təsdiqləyib
ABŞ-da oktyabr ayı üzrə məşğulluq göstəriciləri açıqlanmayacaq
Azərbaycan xaricdən ət alışını azaldıb
Shopify-da necə satışa başlamaq olar?
İKEA şirkətinin tarixi
Kriptovalyuta nədir?
Kriptovalyuta nədir və necə alınır?
Dünyanın TOP-3 biznes universiteti hansılardı?