Rusiyada paltar və ayaqqabı satışı - 40% AŞAĞI DÜŞÜB
Rusiya Ukraynaya ilə müharibəyə başladıqdan sonra 2022-ci ilin fevralından indiyədək ölkədə paltar və ayaqqabı satışı kəskin azalıb.
FED.az biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Forbes" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Fashion Consulting Group" şirkətindən bildirilib.
Rusiyaya qarşı xarici sanksiyaların tətbiq edilməsindən sonra ölkədə 100-dən çox xarici brend fəaliyyətini dayandırıb. Nəticədə satışa təklif olunan paltar və ayaqqabı həcmi 30%-dən çox azalıb. Müharibənin başladığı fevralın 24-dən sonra ölkədə Zara, Massimo Dutti və başqa brendləri təqdim edən Inditex, eləcə də H&M, Uniqlo, Adidas və başqa şirkətlər fəaliyyətlərini dayandırıblar.
Satışların azalmasının bir səbəbi də əhalinin real gəlirlərinin aşağı düşməsidir. Belə vəziyyətdə yerli vətəndaşlar ilk növbədə geyim və ayaqqabıya qənaət etməyə üstünlük verirlər.
Əvəzində xarici brendlərin ölkəni tərk etməsindən sonra Rusiyanın yerli istehsalçıları fəallaşıblar. "Ozon" market pleysində yerli məhsulların, o cümlədən, paltar, ayaqqabı və aksessuarların təklifi 2,8 dəfə artıb.

Rheinmetall satışlarının 58 milyard avroya çatacağını gözləyir
Hong Kong və Səudiyyə Ərəbistan 1 milyard dollarlıq fond yaradır
"Maliyyə sektorunda inkişaf dinamikası bu qədər güclü olmayıb"
Azərbaycan böyük həcmli mis ixracına başlayıb
Yeni layihə - Sərnişinlər hansı istiqamətə hansı müddətdə çatacaqlarını təyin edəcəklər
Azərbaycanın hava yüklərini daşıyan aviaşirkəti yeni təyyarələr alır
Almaniyanın maliyyə naziri: "Aİ lazım gələrsə öz bazarını qoruyacaq"
Neftin qiyməti yüksəlib
Qızılın qiyməti düşüb
"Qeyri-neft gəlirlərinin dinamik olaraq artması neft amilindən asılılığı azaldır"
Green Card nədir və onu necə əldə etmək olar?
İnstaqramda biznes qurmağın yolları
Mcdonalds françayzinqi neçiyədir?
Dünyanın ən çox maaş verən şirkətləri
IBAN nədir?