Rusiyada paltar və ayaqqabı satışı - 40% AŞAĞI DÜŞÜB
Rusiya Ukraynaya ilə müharibəyə başladıqdan sonra 2022-ci ilin fevralından indiyədək ölkədə paltar və ayaqqabı satışı kəskin azalıb.
FED.az biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Forbes" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Fashion Consulting Group" şirkətindən bildirilib.
Rusiyaya qarşı xarici sanksiyaların tətbiq edilməsindən sonra ölkədə 100-dən çox xarici brend fəaliyyətini dayandırıb. Nəticədə satışa təklif olunan paltar və ayaqqabı həcmi 30%-dən çox azalıb. Müharibənin başladığı fevralın 24-dən sonra ölkədə Zara, Massimo Dutti və başqa brendləri təqdim edən Inditex, eləcə də H&M, Uniqlo, Adidas və başqa şirkətlər fəaliyyətlərini dayandırıblar.
Satışların azalmasının bir səbəbi də əhalinin real gəlirlərinin aşağı düşməsidir. Belə vəziyyətdə yerli vətəndaşlar ilk növbədə geyim və ayaqqabıya qənaət etməyə üstünlük verirlər.
Əvəzində xarici brendlərin ölkəni tərk etməsindən sonra Rusiyanın yerli istehsalçıları fəallaşıblar. "Ozon" market pleysində yerli məhsulların, o cümlədən, paltar, ayaqqabı və aksessuarların təklifi 2,8 dəfə artıb.

Airbus Dubay Hava Sərgisində flydubai-dən böyük sifariş almağa hazırlaşır
Buğda idxalı 1 milyon tonu keçdi
Bu il 20,75 milyon ton həcmində neft ixrac edilib
Server çöküb - Saytlar işləmir
Çindən maşın gətirmək qaydaları çətinləşəcək
Tesla, Çin istehsalı olan komponentlərdən istifadə etməmək qərarı alıb
Yaponiya iqtisadiyyatı altı rübdə ilk dəfə zəifləyib
Fındıq ixracı artıb
Fransa bizdən neft alışını 3 dəfədən çox artırıb
İsveçrənin məşhur şirkəti Azərbaycanda fəaliyyətini dayandırdı
Dünyanın ən çox maaş verən şirkətləri
Onlayn biznes ideyaları
Ev şəraitində pul qazanmağın yolları
"Freelance" nədir?
Biznes qurmaq istəyənlərə 10 sadə məsləhət