Rusiyada paltar və ayaqqabı satışı - 40% AŞAĞI DÜŞÜB
Rusiya Ukraynaya ilə müharibəyə başladıqdan sonra 2022-ci ilin fevralından indiyədək ölkədə paltar və ayaqqabı satışı kəskin azalıb.
FED.az biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Forbes" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Fashion Consulting Group" şirkətindən bildirilib.
Rusiyaya qarşı xarici sanksiyaların tətbiq edilməsindən sonra ölkədə 100-dən çox xarici brend fəaliyyətini dayandırıb. Nəticədə satışa təklif olunan paltar və ayaqqabı həcmi 30%-dən çox azalıb. Müharibənin başladığı fevralın 24-dən sonra ölkədə Zara, Massimo Dutti və başqa brendləri təqdim edən Inditex, eləcə də H&M, Uniqlo, Adidas və başqa şirkətlər fəaliyyətlərini dayandırıblar.
Satışların azalmasının bir səbəbi də əhalinin real gəlirlərinin aşağı düşməsidir. Belə vəziyyətdə yerli vətəndaşlar ilk növbədə geyim və ayaqqabıya qənaət etməyə üstünlük verirlər.
Əvəzində xarici brendlərin ölkəni tərk etməsindən sonra Rusiyanın yerli istehsalçıları fəallaşıblar. "Ozon" market pleysində yerli məhsulların, o cümlədən, paltar, ayaqqabı və aksessuarların təklifi 2,8 dəfə artıb.

"MJ Financial Services" BOKT-ın nizamnamə kapitalı 16 dəfə artırılır
ABB növbəti dəfə yüksək təhlükəsizlik sertifikatı aldı
Avropadan Azərbaycana pul köçürmələr yüksəlib – Ölkələr üzrə SİYAHI
ASC "Xalq" Bankının Müşahidə Şurasına yeni müstəqil üzvlər seçilib
5-ci böyük bank qazancını bölüşdürməyə hazırlaşır
AccessBank və AYİB-dən qadın sahibkarlığına dəstək: Access2Success layihəsi dördüncü dəfə uğurla başa çatdı
Vəhşi heyvan hücumları ilə bağlı fermerlərə çağırış edildi
Şirkət ləğv olunur - Əmlakı və pulları bölüşdürüləcək
162 illik şirkət iflas etdi
"iPhone 15" modelinin üstünlükləri
Dünyanın ən çox maaş verən şirkətləri
Elon Musk kimdir?
Startup nədir və necə olur?
İban nədir?