Rusiyada paltar və ayaqqabı satışı - 40% AŞAĞI DÜŞÜB
Rusiya Ukraynaya ilə müharibəyə başladıqdan sonra 2022-ci ilin fevralından indiyədək ölkədə paltar və ayaqqabı satışı kəskin azalıb.
FED.az biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Forbes" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Fashion Consulting Group" şirkətindən bildirilib.
Rusiyaya qarşı xarici sanksiyaların tətbiq edilməsindən sonra ölkədə 100-dən çox xarici brend fəaliyyətini dayandırıb. Nəticədə satışa təklif olunan paltar və ayaqqabı həcmi 30%-dən çox azalıb. Müharibənin başladığı fevralın 24-dən sonra ölkədə Zara, Massimo Dutti və başqa brendləri təqdim edən Inditex, eləcə də H&M, Uniqlo, Adidas və başqa şirkətlər fəaliyyətlərini dayandırıblar.
Satışların azalmasının bir səbəbi də əhalinin real gəlirlərinin aşağı düşməsidir. Belə vəziyyətdə yerli vətəndaşlar ilk növbədə geyim və ayaqqabıya qənaət etməyə üstünlük verirlər.
Əvəzində xarici brendlərin ölkəni tərk etməsindən sonra Rusiyanın yerli istehsalçıları fəallaşıblar. "Ozon" market pleysində yerli məhsulların, o cümlədən, paltar, ayaqqabı və aksessuarların təklifi 2,8 dəfə artıb.

Ən çox gəlir gətirən onlayn bizneslər
Dünyanın ən dəyərli avtomobil şirkətləri
Dünyanın ən çox maaş verən şirkətləri
Start-up nədir?
ABŞ gəmiqayırma və dəniz nəqliyyatı üzrə Çinlə danışıqlara başlayır
Ağ Ev Nvidia-nın B30A çipini Çinə satmasını qadağan edib
Mask: "Hazırda beynim çiplərlə doludur"
"Süni intellekt sektoru üçün federal xilasetmə paketi olmayacaq"
Azərbaycan 113 milyon dollara yaxın mebel idxal edib
Mərkəzi Bank iki bankı cərimələdi
McDonalds haqqında maraqlı faktlar
Onlayn biznes növləri
Onlayn biznes ideyaları
Biznes təlimlər və tədris üsulları
"Freelance" nədir?