Rusiyada paltar və ayaqqabı satışı - 40% AŞAĞI DÜŞÜB
Rusiya Ukraynaya ilə müharibəyə başladıqdan sonra 2022-ci ilin fevralından indiyədək ölkədə paltar və ayaqqabı satışı kəskin azalıb.
FED.az biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Forbes" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Fashion Consulting Group" şirkətindən bildirilib.
Rusiyaya qarşı xarici sanksiyaların tətbiq edilməsindən sonra ölkədə 100-dən çox xarici brend fəaliyyətini dayandırıb. Nəticədə satışa təklif olunan paltar və ayaqqabı həcmi 30%-dən çox azalıb. Müharibənin başladığı fevralın 24-dən sonra ölkədə Zara, Massimo Dutti və başqa brendləri təqdim edən Inditex, eləcə də H&M, Uniqlo, Adidas və başqa şirkətlər fəaliyyətlərini dayandırıblar.
Satışların azalmasının bir səbəbi də əhalinin real gəlirlərinin aşağı düşməsidir. Belə vəziyyətdə yerli vətəndaşlar ilk növbədə geyim və ayaqqabıya qənaət etməyə üstünlük verirlər.
Əvəzində xarici brendlərin ölkəni tərk etməsindən sonra Rusiyanın yerli istehsalçıları fəallaşıblar. "Ozon" market pleysində yerli məhsulların, o cümlədən, paltar, ayaqqabı və aksessuarların təklifi 2,8 dəfə artıb.

"PAŞA Bank" illik 10%-dən 1 mln AZN-dək faktorinq krediti təklif edir
Kreditinizi Birbank-a gətirin, 3% Yeni il endirimi qazanın
"Azərşin" ləğv olunur - SƏHMDARLARI TOPLANIR
Bank gecikən kreditə görə müştərinin və yaxud zaminin hesabına blok qoya bilərmi? – HÜQUQ
"Nəzərdə tutulan güzəştlər Naxçıvanı Türkiyənin iş adamları üçün daha da cəlbedici edəcək"
"BOKT İnternational" və "M Bulak BOKT"ın vəifəli şəxsləri cərimələnib
Kriptovalyutalar çökəcək, qızıl 10 min dollara çatacaq: "Saxo Bank"ın 2026-cı il üçün proqnozu
Unibank 0 % komissiyalı və 2 % endirimli kredit kampaniyası keçirir
VTB Qrupu bankları arasında biznes köçürmələr komissiyasız oldu
Çin texnoloji liderliyini növbəti olaraq hansı sahələrdə möhkəmləndirəcək?
İlon Mask kimdir?
Marketinq nə demədir?
Biznes nədir və hansı növləri var?
SEO nədir və Google axtarışda necə 1-ci olaq?
Françayzinq nədir və necə olur?