Rusiyada paltar və ayaqqabı satışı - 40% AŞAĞI DÜŞÜB
Rusiya Ukraynaya ilə müharibəyə başladıqdan sonra 2022-ci ilin fevralından indiyədək ölkədə paltar və ayaqqabı satışı kəskin azalıb.
FED.az biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Forbes" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Fashion Consulting Group" şirkətindən bildirilib.
Rusiyaya qarşı xarici sanksiyaların tətbiq edilməsindən sonra ölkədə 100-dən çox xarici brend fəaliyyətini dayandırıb. Nəticədə satışa təklif olunan paltar və ayaqqabı həcmi 30%-dən çox azalıb. Müharibənin başladığı fevralın 24-dən sonra ölkədə Zara, Massimo Dutti və başqa brendləri təqdim edən Inditex, eləcə də H&M, Uniqlo, Adidas və başqa şirkətlər fəaliyyətlərini dayandırıblar.
Satışların azalmasının bir səbəbi də əhalinin real gəlirlərinin aşağı düşməsidir. Belə vəziyyətdə yerli vətəndaşlar ilk növbədə geyim və ayaqqabıya qənaət etməyə üstünlük verirlər.
Əvəzində xarici brendlərin ölkəni tərk etməsindən sonra Rusiyanın yerli istehsalçıları fəallaşıblar. "Ozon" market pleysində yerli məhsulların, o cümlədən, paltar, ayaqqabı və aksessuarların təklifi 2,8 dəfə artıb.

ABB mobile tətbiqində ABŞ istiqrazlarına investisiya imkanı
Kapital Bank-ın kiberdələduzluqla mübarizə mövzusunda təlimləri davam edir
2,3 milyon manatlıq aqro şirkəti ləğv edilir
Bankların noyabr üzrə şikayət indeksi açıqlandı – SİYAHI
2025-ci ildəki 60% artımdan sonra 2026-cı ildə qızılı nə gözləyir?
DSMF bütün ödənişlərin nağdsız ödənilməsi üçün bank xidmətlərinə ₼52 milyon xərcləyəcək
FHN işçilərinə KOMİSSİYASIZ kredit təklifi
İndiyədək heyvandarlıq sığortası üzrə 3,2 milyon manat ödəniş həyata keçirilib
Taleh Kazımov: "Azərbaycanın qlobal kapital bazarlarına qoşulmasına dair "Euroclear" və "Clearstream" ilə danışıqlar aparılır"
2025-ci ildə hansı iqtisadiyyat daha yaxşı nəticə göstərib?
Dünyada ən çox oxunan 5 kitab
Digital Card nədir?
Dünyanın ən varlı 10 müğənnisi
İlon Mask kimdir?
Ən çox soruşulan müsahibə sualları hansılardır?