Rusiyada paltar və ayaqqabı satışı - 40% AŞAĞI DÜŞÜB
Rusiya Ukraynaya ilə müharibəyə başladıqdan sonra 2022-ci ilin fevralından indiyədək ölkədə paltar və ayaqqabı satışı kəskin azalıb.
FED.az biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Forbes" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Fashion Consulting Group" şirkətindən bildirilib.
Rusiyaya qarşı xarici sanksiyaların tətbiq edilməsindən sonra ölkədə 100-dən çox xarici brend fəaliyyətini dayandırıb. Nəticədə satışa təklif olunan paltar və ayaqqabı həcmi 30%-dən çox azalıb. Müharibənin başladığı fevralın 24-dən sonra ölkədə Zara, Massimo Dutti və başqa brendləri təqdim edən Inditex, eləcə də H&M, Uniqlo, Adidas və başqa şirkətlər fəaliyyətlərini dayandırıblar.
Satışların azalmasının bir səbəbi də əhalinin real gəlirlərinin aşağı düşməsidir. Belə vəziyyətdə yerli vətəndaşlar ilk növbədə geyim və ayaqqabıya qənaət etməyə üstünlük verirlər.
Əvəzində xarici brendlərin ölkəni tərk etməsindən sonra Rusiyanın yerli istehsalçıları fəallaşıblar. "Ozon" market pleysində yerli məhsulların, o cümlədən, paltar, ayaqqabı və aksessuarların təklifi 2,8 dəfə artıb.

İşləməyən şəxslər də icbari sığorta haqqı ödəyəcəklər
Əczaçılıq məhsullarının idxalına çəkilən xərc azalıb
ABŞ-ın iri bankı yeni proqnozlarını açıqlayıb: qızıl, neft, səhm bazarı…
Azərbaycanda güzəştli kreditləşmənin əsas hissəsi hansı sahələrdə cəmləşib?
Mənzil qiymət artımının səbəbləri
Azərbaycanda ölkədaxili elektron ticarətin həcmi - 80% ARTIB
ABB-nin balansındakı avtomobillər satışa çıxarılır – Qiymətlər
Expressbankda kredit faizləri endi! – KAMPANİYA
"Kaspian Biznes Servisez" MMC-nin vergi borcu 148 min manata yaxınlaşıb
ƏDV geri al və onun üstünlükləri
Dünyanın ən varlı 10 adamı
Dünyanın ən çox maaş verən şirkətləri
Biznes qurmaq istəyənlərə 10 məsləhət
ChatGPT nədir və ChatGPT necə istifadə edilir?