Aqşin Mirzəzadə: "Etimad, məxfilik və müştərinin maliyyə rahatlığı "PASHA Private Banking" fəlsəfəsinin təməlində dayanır"

Aqşin Mirzəzadə: "PAŞA Bank"ın Özəl Bankçılıq blokunun baş direktoru Aqşin Mirzəzadə ilə müsahibə.
Aqşin bəy, "PASHA Private Banking" və onun fəlsəfəsinin təməlində hansı dəyərlər dayanır?
2010-cu ildə fəaliyyətə başlayan "PASHA Private Banking" Azərbaycan bazarında xidmət göstərən ilk yerli "private banking" institutudur. Biz beynəlxalq təcrübəni mənimsəyərək və yerli bazarın xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq, müştərilərlə uzunmüddətli və etibarlı əlaqələr qurub, onların məqsədlərinə uyğun fərdi və fərqli yanaşma əsasında maliyyə xidmətləri və məhsullarını yüksək keyfiyyətlə təqdim edirik. "PASHA Private Banking" ilk dəfə "private banking" yanaşmasını Azərbaycanda tətbiq edib.
İllər ərzində böyüyən "PASHA Private Banking" bu gün müştərilər üçün "private banking" xidmətləri və əsas fəaliyyət sahəsi olan sərvətin idarə edilməsini təklif edir. Müştəri sərvətlərinin idarə olunmasında riski müştərinin risk iştahasına və məqsədlərinə uyğunlaşdırmaq və düzgün şəkildə idarə etmək,  eyni zamanda sərvətlərin potensialını reallaşdırmaq xüsusi yanaşma tələb edir.
Bir sözlə, "PASHA Private Banking" fəlsəfəsinin təməlində etimad, məxfilik və müştəriləri maliyyə rahatlığı ilə təmin etmək və kompleks həlləri təqdim etmək öhdəliyi dayanır. Bizim başlıca məqsədimiz müştərilərimizin həyatını asanlaşdırmaq, sərvətlərini artırmaq və gələcək nəsillərə ötürməkdir.
"Private banking" və yerli bazarda geniş şəkildə təqdim olunan "VIP" bankçılıq  xidmətləri arasında əsas fərq nədir?
İlk öncə qeyd etmək istərdim ki, növbəsiz bankçılıq və şəxsi menecerin olması bu xidmətin "private banking" adlandırılması üçün kifayət deyil. "Private banking" – müştərilər ilə bank arasında etibara əsaslanan və uzunmüddətli münasibət deməkdir. Bu münasibət müştəriyə, onun ailə üzvlərinə sərgilənən fərdi yanaşma və müştəri yönümlülüyü ilə fərqlənir. Standart məhsullarla, amma VİP adı altında müştəri kütləsinə xidmət edən bankçılıqdan fərqli olaraq, "private banking" hər bir müştəri üçün fərdi həll yollarına diqqət yetirir.
Məsələn, "PASHA Private Banking" müştərilərə ölkədə ilk dəfə olaraq maliyyə konsultasiya və sərvətin idarə olunması xidmətləri, müvafiq risk iştahası üzrə investisiya strategiyasının həyata keçirilməsi və s. özəl xidmətlər təklif edib. Hər bir müştəri onlara verilən  xüsusi imtiyazlardan faydalana bilir.
Beləliklə, "PASHA Private Banking" olaraq əsas prioritetimiz güclü və uzunmüddətli əlaqələr qurmaq, müştəriyə özəl xidmət göstərmək, tam məxfiliyi təmin etmək və geniş çeşiddə investisiya xidmətləri təqdim etməkdir.
"PASHA Private Banking" yeni eksklüziv ödəniş kartlarını dövriyyəyə buraxıb. Bu kartlar maliyyə bazarında təklif olunan digər kartlardan nə ilə fərqlənir?
Yeniliklər sahəsində həmişə öndə olan "PASHA Private Banking" öz müştəriləri üçün bu günlərdə xüsusi ödəniş kartlarını – "Horizon" və "Heritage" kartlarını təqdim etdi.
Kartların "Horizon" və "Heritge" adlandırılmasında ilham mənbəyimiz müştərilərimiz qarşısındakı yeni perspektivləri, açılan yeni üfüqləri birgə kəşf etməkdir. Həmçinin əsas əzmimiz qazanılan sərvəti qoruyub növbəti nəsillərə miras olaraq çatdırmaqdır.
Bu kartlara sahiblik eksklüziv yanaşma, fərqli dəyər və premium bank xidmətləri deməkdir.
Müştəri məmnuniyyətini təmin etmək üçün "PASHA Private Banking" indiyə qədər hansı mühüm işlər görüb?
Ötən il açılışı olan yeni ofisimiz ənənəvi bankçılığı üstün tutan müştərilərimiz üçün atdığımız mühüm addımlardan biridir. Xüsusilə, söhbət aktivlərin və sərvətin idarə olunmasından getdikdə, hər bir məhsul və bank həllinə individual yanaşma tələb olunduqda, müştərilər real mütəxəssislərlə ünsiyyətdə olmağı üstün tuturlar. Ofis yüksək keyfiyyətli, təhlükəsiz və konfidensial xidmətin təmin olunması üçün bütün şəraitlə təchiz olunmuşdur.
Ənənəvilik vacib olsa da, dünya dəyişir və inkişaf edir. Texnologiyalar, nəsillər yenilənir və biz müştərilərimizin rahatlığını maksimal şəkildə saxlamaq üçün bu texnologiyalardan geri qalmırıq. Məqsədimiz sadəcə mobil tətbiq yaratmaq deyil, "private bankıng" üçün rəqəmsal filial qurmaqdır. "PASHA Private Banking" yuxarıda sadaladığım xidmətləri ən yüksək səviyyədə davam etdirir. Xidmətlərin rəqəmsallaşdırılmasına böyük diqqət ayrılır və mobil tətbiqdə bu yöndə ciddi işlər görülüb.
Fəaliyyətimiz bir sıra nüfuzlu beynəlxalq mükafatlarla, o cümlədən "Ən yaxşı Private Banking xidmətləri təqdim edən bank", "Ən yaxşı investisiya bankı", "Ən yaxşı bank qrupu" mükafatları ilə təltif edilib. Bu mükafatların alınmasında müştərilərin illər ərzində "PASHA Private Banking"ə göstərdiyi etimadın rolu böyükdür.
"PASHA Private Banking" üçün əsas strategiya – müştəri məmnuniyyətidir. Qeyd etdiklərimi nəzərə alaraq, əminliklə deyə bilərəm ki, dəyərli müştərilərimiz "PASHA Private Banking"in verdiyi imtiyaz və fürsətləri dəyərləndirib, onlara göstərilən yüksək səviyyəli xidmətdən məmnun qalacaqlar.
Təşəkkür edirik! / banker.az

Banklar     Baxılıb: 26   Tarix: 12 fevral 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Bank profil və toplu SMS-in göndərilməsi ilə əlaqədar tender elan edir

"AccessBank" Profil və toplu SMS – in göndərilməsi ilə əlaqədar tender elan edir. Tenderdə iştirak etməkdə maraqlı olan şirkətlər ətraflı məlumat əldə etmək üçün [email protected] elektron ünvanına, yaxud (+99

"Bank Avrasiya"da mühüm təyinat

"Bank Avrasiya" ASC-nin Audit Komitəsinin sədri dəyişdirilib. xəbər verir ki, Babaşov Vurğun Sitam  oğlu Audit Komitəsinin sədri seçilib. Buna qədər vəzifədə Əhmədov Zaur Qalib  oğlu idi. Vurğun Babaşov 27 iyu

Kreditlərinizi Kapital Bank-a gətirin daha sərfəli şərtlər əldə edin

Kapital Bank digər banklarda kredit öhdəliyi olan müştərilər üçün "Refinans" kredit imkanını təqdim edir. Belə ki, bu xidmətdən faydalanmaqla müştərilər digər banklarda olan kredit öhdəliyini Kapital Bank-a gətirməkl

Azərbaycan əhalisi və biznesi tərəfindən ödənilən kredit faizlərinin məbləği artıb

2024-cü ilin yanvar ayında Azərbaycan əhalisi və biznesi tərəfindən kreditlər üzrə 239,7 milyon manatlıq faizlər ödənilib. Bu məbləğ 2023-cü ilin Yanvar ayında 199,9 milyon manat təşkil etmişdi. Beləliklə, cari ilin Yanva

ABB yeni loyallıq proqramı – "Fayda Max"-ı təqdim etdi

() ABB yeni loyallıq proqramı olan "Fayda Max"-ı təqdim edib. Bank bu proqramla oyun qaydalarını dəyişir. Müştərilər yaranmış fürsətdən istifadə etməklə daha çox mükafatlar qazanırlar. Belə faydalı proqramları

Kreditlərinizi Kapital Bank-a gətirin daha sərfəli şərtlər əldə edin

() Kapital Bank digər banklarda kredit öhdəliyi olan müştərilər üçün "Refinans" kredit imkanını təqdim edir. Belə ki, bu xidmətdən faydalanmaqla müştərilər digər banklarda olan kredit öhdəliyini Kapital Bank-a gətirməkl

ABB daha bir vacib maliyyə xidmətini də rəqəmsallaşdırdı

() Müştərilərin universal maliyyə tərəfdaşı olan ABB ehtiyacları nəzərə alaraq daha bir rəqəmsal həlli bazara təqdim edib. Artıq daşınmaz əmlakın icbari sığortasını da ABB mobile tətbiqindən əldə etmək mümkündür. Müştərilə

"Rabitəbank" Şirvan filialında təmir işləri ilə bağlı tender elan edir

"Rabitəbank" ASC Şirvan filialında yeni əlavə yerin təmir edilməsi ilə bağlı tender elan edir. Əlavə suallarınız yaranarsa, əlaqədar şəxsin elektron ünvanına yaza ( və ) və ya telefonla (+994 51 271 48 48) müraciə

Kapital Bank-dan ilk kreditiniz sərfəli olsun

() Ölkənin birinci bankı Kapital Bank nağd kredit almaq istəyən müştərilər üçün sərfəli fürsətlər yaradır. Belə ki, bankdan ilk dəfə gündəlik təlabat krediti əldə edənlər hər 200 AZN üçün 51 manatdan başlayaraq aylıq ödəni


iqtisadi xeberler dollar mezenne biznes xeberleri dollar məzənnəsi bitkoin qiymeti