Aqşin Mirzəzadə: "Etimad, məxfilik və müştərinin maliyyə rahatlığı "PASHA Private Banking" fəlsəfəsinin təməlində dayanır"

Aqşin Mirzəzadə: "PAŞA Bank"ın Özəl Bankçılıq blokunun baş direktoru Aqşin Mirzəzadə ilə müsahibə.
Aqşin bəy, "PASHA Private Banking" və onun fəlsəfəsinin təməlində hansı dəyərlər dayanır?
2010-cu ildə fəaliyyətə başlayan "PASHA Private Banking" Azərbaycan bazarında xidmət göstərən ilk yerli "private banking" institutudur. Biz beynəlxalq təcrübəni mənimsəyərək və yerli bazarın xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq, müştərilərlə uzunmüddətli və etibarlı əlaqələr qurub, onların məqsədlərinə uyğun fərdi və fərqli yanaşma əsasında maliyyə xidmətləri və məhsullarını yüksək keyfiyyətlə təqdim edirik. "PASHA Private Banking" ilk dəfə "private banking" yanaşmasını Azərbaycanda tətbiq edib.
İllər ərzində böyüyən "PASHA Private Banking" bu gün müştərilər üçün "private banking" xidmətləri və əsas fəaliyyət sahəsi olan sərvətin idarə edilməsini təklif edir. Müştəri sərvətlərinin idarə olunmasında riski müştərinin risk iştahasına və məqsədlərinə uyğunlaşdırmaq və düzgün şəkildə idarə etmək,  eyni zamanda sərvətlərin potensialını reallaşdırmaq xüsusi yanaşma tələb edir.
Bir sözlə, "PASHA Private Banking" fəlsəfəsinin təməlində etimad, məxfilik və müştəriləri maliyyə rahatlığı ilə təmin etmək və kompleks həlləri təqdim etmək öhdəliyi dayanır. Bizim başlıca məqsədimiz müştərilərimizin həyatını asanlaşdırmaq, sərvətlərini artırmaq və gələcək nəsillərə ötürməkdir.
"Private banking" və yerli bazarda geniş şəkildə təqdim olunan "VIP" bankçılıq  xidmətləri arasında əsas fərq nədir?
İlk öncə qeyd etmək istərdim ki, növbəsiz bankçılıq və şəxsi menecerin olması bu xidmətin "private banking" adlandırılması üçün kifayət deyil. "Private banking" – müştərilər ilə bank arasında etibara əsaslanan və uzunmüddətli münasibət deməkdir. Bu münasibət müştəriyə, onun ailə üzvlərinə sərgilənən fərdi yanaşma və müştəri yönümlülüyü ilə fərqlənir. Standart məhsullarla, amma VİP adı altında müştəri kütləsinə xidmət edən bankçılıqdan fərqli olaraq, "private banking" hər bir müştəri üçün fərdi həll yollarına diqqət yetirir.
Məsələn, "PASHA Private Banking" müştərilərə ölkədə ilk dəfə olaraq maliyyə konsultasiya və sərvətin idarə olunması xidmətləri, müvafiq risk iştahası üzrə investisiya strategiyasının həyata keçirilməsi və s. özəl xidmətlər təklif edib. Hər bir müştəri onlara verilən  xüsusi imtiyazlardan faydalana bilir.
Beləliklə, "PASHA Private Banking" olaraq əsas prioritetimiz güclü və uzunmüddətli əlaqələr qurmaq, müştəriyə özəl xidmət göstərmək, tam məxfiliyi təmin etmək və geniş çeşiddə investisiya xidmətləri təqdim etməkdir.
"PASHA Private Banking" yeni eksklüziv ödəniş kartlarını dövriyyəyə buraxıb. Bu kartlar maliyyə bazarında təklif olunan digər kartlardan nə ilə fərqlənir?
Yeniliklər sahəsində həmişə öndə olan "PASHA Private Banking" öz müştəriləri üçün bu günlərdə xüsusi ödəniş kartlarını – "Horizon" və "Heritage" kartlarını təqdim etdi.
Kartların "Horizon" və "Heritge" adlandırılmasında ilham mənbəyimiz müştərilərimiz qarşısındakı yeni perspektivləri, açılan yeni üfüqləri birgə kəşf etməkdir. Həmçinin əsas əzmimiz qazanılan sərvəti qoruyub növbəti nəsillərə miras olaraq çatdırmaqdır.
Bu kartlara sahiblik eksklüziv yanaşma, fərqli dəyər və premium bank xidmətləri deməkdir.
Müştəri məmnuniyyətini təmin etmək üçün "PASHA Private Banking" indiyə qədər hansı mühüm işlər görüb?
Ötən il açılışı olan yeni ofisimiz ənənəvi bankçılığı üstün tutan müştərilərimiz üçün atdığımız mühüm addımlardan biridir. Xüsusilə, söhbət aktivlərin və sərvətin idarə olunmasından getdikdə, hər bir məhsul və bank həllinə individual yanaşma tələb olunduqda, müştərilər real mütəxəssislərlə ünsiyyətdə olmağı üstün tuturlar. Ofis yüksək keyfiyyətli, təhlükəsiz və konfidensial xidmətin təmin olunması üçün bütün şəraitlə təchiz olunmuşdur.
Ənənəvilik vacib olsa da, dünya dəyişir və inkişaf edir. Texnologiyalar, nəsillər yenilənir və biz müştərilərimizin rahatlığını maksimal şəkildə saxlamaq üçün bu texnologiyalardan geri qalmırıq. Məqsədimiz sadəcə mobil tətbiq yaratmaq deyil, "private bankıng" üçün rəqəmsal filial qurmaqdır. "PASHA Private Banking" yuxarıda sadaladığım xidmətləri ən yüksək səviyyədə davam etdirir. Xidmətlərin rəqəmsallaşdırılmasına böyük diqqət ayrılır və mobil tətbiqdə bu yöndə ciddi işlər görülüb.
Fəaliyyətimiz bir sıra nüfuzlu beynəlxalq mükafatlarla, o cümlədən "Ən yaxşı Private Banking xidmətləri təqdim edən bank", "Ən yaxşı investisiya bankı", "Ən yaxşı bank qrupu" mükafatları ilə təltif edilib. Bu mükafatların alınmasında müştərilərin illər ərzində "PASHA Private Banking"ə göstərdiyi etimadın rolu böyükdür.
"PASHA Private Banking" üçün əsas strategiya – müştəri məmnuniyyətidir. Qeyd etdiklərimi nəzərə alaraq, əminliklə deyə bilərəm ki, dəyərli müştərilərimiz "PASHA Private Banking"in verdiyi imtiyaz və fürsətləri dəyərləndirib, onlara göstərilən yüksək səviyyəli xidmətdən məmnun qalacaqlar.
Təşəkkür edirik! / banker.az

Banklar     Tarix: 12 fevral 2024

Oxşar xəbərlər

Bir depozit, bir ağac: Birbank-la yaşıl dünyaya öz töhfəni ver

Ölkənin ilk rəqəmsal bankı Birbank Yaşıl dünya naminə həmrəylik ilində "Yaşıl. depozit" kampaniyasını təqdim edir. Kampaniya çərçivəsində oktyabr ayının sonunadək. Birbank tətbiqində depozit yerləşdirən hər kə

Xalq Bank 2024-cü ilin III rübünün yekunlarını açıqladı

2024-cü ilin II rübünün yekunlarına əsasən, ASC "Xalq" Bankının aktivlərin həcmi stabillik göstərərək 2.942 mlrd. manat təşkil etmişdir. Kredit portfelinin həcmi (digər maliyyə institutları daxil) ötən ilin analoj

"Azərbaycan Sənaye Bankı"nın maliyyə durumu bəlli oldu

"Azərbaycan Sənaye Bankı" 2024-cü ilin 3-cü rübünü 4 milyon 700 min manat xalis mənfəət ilə başa vurub. Ötən ilin müvafiq dövründə isə bankın mənfəəti 3 milyon 481 min manat olub ki, bu da illik müqayisədə mənfəəti

"Yelo Bank"da yeni aksiya – əmanət açan hər müştərinin adına ağac əkiləcək

31 oktyabradək Yelo Bank-ın "Yaşıl Əmanət" kampaniyası davam edir. xəbər verir ki, kampaniyaya əsasən Yelo Bank-da əmanət yerləşdirməklə 12%-dək gəlir qazana bilərsiz. İstər filialda, istərsə də onlayn qaydada əmanə

Bank Respublika və Sabah FK ağacəkmə aksiyası keçirdi

Ölkənin aparıcı banklarından biri olan Bank Respublika, "Yaşıl Dünya üçün Həmrəylik İli" çərçivəsində növbəti aksiya həyata keçirib. . Belə ki, Bankın əməkdaşları futbol üzrə ölkə çempionatının aparıcı klublarında

Naxçıvanda 8 ayda verilən kreditin məbləği açıqlanıb

Bu ilin yanvar-avqust aylarında Naxçıvan Muxtar Respublikasındakı təsərrüfat subyektlərinə 257 milyon manat kredit verilib. Bu barədə Naxçıvan Dövlət Statistika Komitəsindən bildirilib. Kredit lazımdır? Sərfəli krediti seçməy

2024-cü ilin ilk 3 rübündə xalis mənfəət edən bankların RENKİNQİ

Azərbaycan 2024-cü ilin ilk 9 ayı ərzində bank sektorunun bütün üzvləri xalis mənfəət əldə etdiklərini açıqladılar. -ın bankların hesabatları üzrə apardığı hesablamaya əsasən, sektor ilk doqquz ayda 848.77 milyon manat xali

9 ayda "Bank Respublika"nın kredit portfeli 178 milyon manatdan çox artıb

2023-cü ilin sonu ilə müqayisədə 2024-cü ilin 9 ayı ərzində (yanvar-sentyabr) "Bank Respublika"nın cəmi kredit portfeli (müştərilərə verilmiş kreditlər) 178 milyon 70 min manat və ya 15,2% artaraq 30 sentyabr 2024-c

"Azərbaycan Sənaye Bankı"nın xalis mənfəəti artıb

"Azərbaycan Sənaye Bankı" ASC (ASB) 2024-cü ilin 9 ayını (yanvar-sentyabr) 4 milyon 700 min manat xalis mənfəət ilə başa vurub. Bank 2023-cü ilin eyni dövrünü 3 milyon 481 min manat xalis mənfəət ilə bağlamışdı


iqtisadi xeberler pul qazanmaq birbank bitcoin qiymeti investisiya