"Yükdaşıma ilə məşğul olan şəxslər artıq məcburi qaydada sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi olmayacaqlar"
Xəbər verdiyimiz kimi, Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsində dəyişiklik edilməsi haqqında Qanun layihəsi Milli Məclisdə müzakirə olunur.
Marja.az xəbər verir ki, Vergi Məcəlləsinə ediləcək dəyişikliyə əsasən, 2024-cü ildən yükdaşıma fəaliyyətilə məşğul olan şəxslər növbəti ildən vergiyə yeni qayda ilə cəlb olunacaqlar.
"Bizcon Audit" MMC-nin direktor-auditoru Anar Bayramov bildirib ki, Vergi Məcəlləsinə nəzərdə tutulmuş digər dəyişikliyə əsasən 2024-cü il tarixdən yükdaşıma fəaliyyəti ilə məşğul olan şəxslər artıq məcburi qaydada sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi olmayacaqlar:
"Bildiyimiz kimi mövcud qanunvericiliyə əsasən yükdaşıma fəaliyyəti ilə məşğul olan şəxlər dövriyyələrindən asılı olmayaraq nəqliyyat vasitəsinin hər tonuna görə 1 manat sadələşdirilmiş vergi ödəyirlər. Yəni 40 ton yükdaşıma qabiliyyəti olan nəqliyyat vasitəsilə Bakı şəhərində yükdaşımanı həyata keçirən vergi ödəyicisinin illik dövriyyəsi 1 milyon manat olsa belə, həmin şəxs ancaq aylıq 80(40 ton*1 manat* 2 əmsal) manat sadələşdirilmiş vergi ödəyirdisə, artıq nəzərdə tutulmuş dəyişikliyə əsasən növbəti ildən həmin şəxsin dövriyyəsi ümumi qaydada vergiyə cəlb ediləcək. Yəni dövriyyə 200 min manatdan azdırsa mənfəət(gəlir), dövriyyəsi 200 min manatdan artıq olarsa o zaman həm də ƏDV ödəyicisi olacaqdır və dövriyyəsindən ƏDV hesablayıb büdcəyə ödəyəcək. Əgər vətəndaşlara xidmət göstərəcəksə və dövriyyə 200 min manatdan az olacaqsa, o zaman 2% dərəcəsi ilə sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi kimi fəaliyyət göstərə bilər. Bəs niyə yükdaşıma fəaliyyəti məcburi sadələşdirilmiş rejimin çıxarılıb, ümumi qaydada vergiləndirildi? Əsas səbəblərdən biri bu sahədə ciddi şəkildə sui-istifadə hallarının baş verməsidir. Belə ki, qeyd etdiyimiz kimi yükdaşıma fəaliyyəti ilə məşğul olan şəxs dövriyyəsindən asılı olmayaraq sabit qaydada az məbləğdə sadələşdirilmiş vergi ödəyir. Təcrübədə rastlaşırıq ki, bəzi şirkətlər öz vergi yükünü azaltmaq məqsədilə yükdaşıma şirkətlərindən daşıma ilə bağlı yüksək məbləğdə xərc sənədləri alırlar. Bununla həm süni şəkildə mənfəətlərini az göstərərək az vergi ödəyirlər, həm də pul vəsaitlərini nağdlaşdırırlar. Məlumat üçün qeyd edək ki, məcburi qaydada sadələşdirilmiş verji rejimində fəaliyyət göstərən yükdaşıma fəaliyyəti ilə məşğul olan şəxslər tərəfindən elektron qaimə faktura üzrə 2022-ci il ərzində 300 milyon manata yaxın daşıma xidməti göstərilmişdir".
Anar Bayramov əlavə edib ki, digər diqqəti çəkən məqamın da olduğunu qeyd edib: "Bildiyimiz kimi yükdaşıma fəaliyyəti ilə məşğul olan şəxslər mövcud qanunvericiliyə əsasən sadələşdirilmiş vergi ödəyicisidir və ƏDV ödəyərək aldıqları yükdaşıma nəqliyyat vasitələrinə görə ödədikləri ƏDV-ni əvəzləşdirə bilməzlər. Əgər vergi ödəyicisi 2024-cü ildən ƏDV ödəyicisi olduğu dövrdə həmin nəqliyyat vasitəsini təqdim edərsə o zaman 159.7-ci maddəyə əsasən alarkən ödənilmiş ƏDV-si əvəzləşdirilməyən nəqliyyat vasitələrinin satışı ƏDV-yə cəlb edilməyəcək".

Qarabağda Türkiyə şirkətlərinin həyata keçirdiyi layihələrin dəyəri ümumən 5 milyard dollardır
ABŞ səhmlərinə komissiyasız investisiya üçün SON 3 GÜN
SOCAR-da dövlət büdcəsinə ödəniləcək dividend müzakirə olunub və ödəniş məqbul hesab edilib
"NORM"da Direktorlar Şurasının yeni üzvü təyin ediləcək - YIĞINCAQ
"Trendyol Azərbaycan"ın kapitalı 168 mln. manata qaldırılıb
Azərbaycandan Çinə pul köçürmələr azalıb
Bank Respublika "ASAN Məktub" proqramı çərçivəsində uşaqların arzularını gerçəkləşdirdi
Birdən-birə bu qədər cavan adam - MİLYARD DOLLARI NECƏ QAZANIR? - SİYAHI
Qırmızı Ürəklər Fondu 5 il ərzində minlərlə insanın həyatına toxundu
Yelo Bank əməkdaşları arasında futbol çempionatı keçirilib
Cash Back nədir?
Green Card nədir və onu necə əldə etmək olar?
Biznesə aid ən yaxşı 10 kitab
İşəgötürənlərin müsahibə zamanı ən çox verdiyi suallar