"Apple" yenidən dünyanın ən dəyərli brendi olub
Beynəlxalq konsaltinq şirkəti olan "Interbrand" 2023-cü il üçün dünyanın ən dəyərli brendləri ilə bağlı yeni hesabatını açıqlayıb. Ardıcıl 11-ci ildir ki, birinci yerdə dəyəri 0.5 trilyon dolları keçən "Apple" brendi qərarlaşıb.
"Apple"dan sonra "Microsoft" (316.6 milyard dollar), "Amazon" (276.9 milyard dollar) və "Google" (260.2 milyard dollar) gəlir. Texnologiya brendləri arasında "Samsung" da ilk onluqdadır – Koreya şirkətinin brend dəyəri 91.4 milyard dollardır.
Hesabatda yer alan bütün brendlər 3.3 trilyon dollar dəyərindədir. Bununla belə, dəyərin artım tempi nəzərəçarpacaq dərəcədə azalıb: bu il 5.7%, keçən il isə 16% olub.
Bu il siyahıya iki Çin şirkəti daxil olub. HUAWEI və "Xiaomi" müvafiq olaraq 87 və 92-ci yerləri tutublar. Şirkətlərin dəyəri 7.2 milyard və 6.5 milyard dollar dəyərindədir. / banker.az
ABŞ-də mini-OPEC formalaşıb
ABŞ-nin neft kəşfiyyatı və hasilatı sektorunda son illərdə böyük birləşmə və satınalmalar baş verib. Bu hadisələr nəticəsində ölkənin neft emalı bazarında mini-OPEC-i xatırladan potensial kartel formalaşıb, bu barədə xaric
ABŞ qlobal neft qiymətləri üzrə proqnozunu azaldıb
ABŞ Energetika Nazirliyi 2024-cü ildə "Brent" markalı etalon neftin orta qiyməti ilə bağlı proqnozunu 86,37 ABŞ dollarından 84,44 dollaradək endirib. ABŞ Energetika Nazirliyinin Enerji İnformasiya Administrasiyasını
"Realme" 320W gücündə "adapter" təqdim edib
Çin elektronika istehsalçısı "Realme" 320W gücündə yükləyici (adapter) təqdim edib, bu barədə -ya istinadən xəbər verir. Bunun üçün şirkət eyni vaxtda enerji ilə doldurula bilən dörd ayrı elementdən ibarət 442
Azərbaycanda LPG istehsalı azalmaqdadır
Azərbaycanda yanacaq kimi istifadə edilən, təzyiq altında maye halında saxlanılan propan və butanın (LPG) istehsal həcmi azalıb. xəbər verir ki, 2024-cü ilin ilk yarısında 90.9 min tonluq "balon qaz" kimi tanına