"Apple" yenidən dünyanın ən dəyərli brendi olub
Beynəlxalq konsaltinq şirkəti olan "Interbrand" 2023-cü il üçün dünyanın ən dəyərli brendləri ilə bağlı yeni hesabatını açıqlayıb. Ardıcıl 11-ci ildir ki, birinci yerdə dəyəri 0.5 trilyon dolları keçən "Apple" brendi qərarlaşıb.
"Apple"dan sonra "Microsoft" (316.6 milyard dollar), "Amazon" (276.9 milyard dollar) və "Google" (260.2 milyard dollar) gəlir. Texnologiya brendləri arasında "Samsung" da ilk onluqdadır – Koreya şirkətinin brend dəyəri 91.4 milyard dollardır.
Hesabatda yer alan bütün brendlər 3.3 trilyon dollar dəyərindədir. Bununla belə, dəyərin artım tempi nəzərəçarpacaq dərəcədə azalıb: bu il 5.7%, keçən il isə 16% olub.
Bu il siyahıya iki Çin şirkəti daxil olub. HUAWEI və "Xiaomi" müvafiq olaraq 87 və 92-ci yerləri tutublar. Şirkətlərin dəyəri 7.2 milyard və 6.5 milyard dollar dəyərindədir. / banker.az

"ABB-Qarabağ" kobrend kartı buraxılır
AccessBank İsveçrənin responsAbility Investment AG şirkətindən $10 milyon kredit cəlb edib
Yeni il ərəfəsində VTB Azərbaycan ilin sonuna qədər nağd kreditlər üzrə faiz dərəcələrini endirdi
140,6 min manatlıq broker şirkəti - LƏĞV OLUNUR
Rabitəbank "11:FS Pulse" platforması ilə əməkdaşlığa başladı
Anar Həsənov AHK Azərbaycan İdarə Heyətinə sədr seçildi
"Express Lounge" qeydiyyatsız işləyirmiş... - FOTOLAR
ƏDV qeydiyyat limiti artırılır
11 ayda dövlət büdcəsinin gəlirləri proqnozu 324,6 milyon manat üstələyib
Sahil Babayev iclas keçirdi
Cash Back nədir?
Bitcoin necə işləyir?
Start-up nədir?
CV hazırlayarkən buraxılan 5 səhv
1000 manatla hansı biznesi qurmaq olar?