"Apple" yenidən dünyanın ən dəyərli brendi olub
Beynəlxalq konsaltinq şirkəti olan "Interbrand" 2023-cü il üçün dünyanın ən dəyərli brendləri ilə bağlı yeni hesabatını açıqlayıb. Ardıcıl 11-ci ildir ki, birinci yerdə dəyəri 0.5 trilyon dolları keçən "Apple" brendi qərarlaşıb.
"Apple"dan sonra "Microsoft" (316.6 milyard dollar), "Amazon" (276.9 milyard dollar) və "Google" (260.2 milyard dollar) gəlir. Texnologiya brendləri arasında "Samsung" da ilk onluqdadır – Koreya şirkətinin brend dəyəri 91.4 milyard dollardır.
Hesabatda yer alan bütün brendlər 3.3 trilyon dollar dəyərindədir. Bununla belə, dəyərin artım tempi nəzərəçarpacaq dərəcədə azalıb: bu il 5.7%, keçən il isə 16% olub.
Bu il siyahıya iki Çin şirkəti daxil olub. HUAWEI və "Xiaomi" müvafiq olaraq 87 və 92-ci yerləri tutublar. Şirkətlərin dəyəri 7.2 milyard və 6.5 milyard dollar dəyərindədir. / banker.az

Biznes nədir və hansı növləri var?
Milyonlar qazandıran qəribə biznes ideyaları
Dünyanın ən varlı 10 müğənnisi
Az pulla hansı işi qurmaq olar?
Türkiyə Azərbaycanda neft alışını - 3 DƏFƏDƏN ÇOX AZALDIB
İngiltərə Bankı süni intellekt bumuna görə data-mərkəzlərin maliyyələşdirilməsinə nəzarəti gücləndirir
AYİB Şəkiyə 89 milyon avro ayırmağı planlaşdırır
"Baku Steel Art" 2-ci Beynəlxalq Metal Simpoziumu öz işinə başlayıb - FOTOLAR
Azərbaycan Rusiyadan qoyun ətinin alışını artırıb
AccessBank QSC Qmatic Care Orchestra 7 plus-yearly support 2025-2026 üzrə tender elan edir
"Coca-Cola" haqqında 5 maraqlı fakt
Biznes nədir?
Onlayn biznes növləri
Onlayn mağazalarda edilən TOP-5 səhvlər nələrdir?
Shopify-da necə satışa başlamaq olar?