Azərbaycanın taxıl şirkətinin rəhbərliyi dəyişir - TOPLANTI
30 iyun 2025-ci il tarixində, saat 10-da "Nadir Quliyev adına Bakı-Taxıl" ASC-nin səhmdarlarının növbəti Ümumi Yığıncağı keçiriləcək.
Azərbaycanın çay şirkətində yığıncaq olacaq
FED.az xəbər verir ki, ASC-nin yerləşdiyi Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu Dərnəgül qəsəbəsi, 2096-cı məhəllə ünvanda baş tutacaq.
Ümumi Yığıncağın gündəliyinə aşağıdakı məsələlər daxil edilib:
1. Cəmiyyətin 2024-cü il üçün illik hesabatlarının və yekun mühasibat balansının təsdiq edilməsi
2. Mənfəətin istifadəsinə dair
3. Cəmiyyətin Müşahidə Şurasının tərkibinin və sədrinin seçilməsi
4. Cəmiyyətin Təftiş komissiyasının tərkibinin və sədrinin seçilməsi
5. Digər məsələlər
Səhmdarların Ümumi Yığıncağının gündəliyi üzrə materiallarla "Nadir Quliyev adına Bakı-Taxıl" ASC-nin İnzibati Binasında (AZ1108, Baki şəhəri, Dərnəgül qəsəbəsi 2096-cı məhəllə), 22 №-li otaqda tanış olmaq olar.
Tel: 012 567-00-76
"Bakı yoltikintiservis"in səhmdarları toplanır
26 dekabr 2025-ci il tarixində saat 11.00-da "Bakı yoltikintiservis" ASC-nin səhmdarlarının növbəti illik ümumi yığıncağı keçiriləcək. "Sabunçu Bazarı"nın rəhbərliyi yenidən seçiləcək - TOPLANTI. xəbə
Bill Qeyts kimdir?
Bill Qeyts "Microsoft"un qurucusu və keçmiş baş direktoru, ictimai fəal və xeyriyyəçidir. məlumat verir ki, sahibkar korporasiyaya 1975-ci ildə yarandığı andan 200-ci ilə qədər rəhbərlik edib. Daha sonra sosia
Azərbaycanda 703,3 min manatlıq şirkət bağlanır
"Easycep Azerbaijan" MMC (VÖEN: 1703630501) ləğv olunduğunu elan edir. Azərbaycanda sığorta və təkrar sığorta brokerinin səhmləri - DÖVRİYYƏDƏN ÇIXARILIR. xəbər verir ki, kreditorlar iki ay ərzində tələblərin
SMM nədir?
Sosial media marketinqi (ing. Social Media Marketing, SMM) - Bu,tam hüquqlu bir marketinqdir və yalnız müxtəlif sosial platformalar vasitəsi ilə təbliğat deyil. məlumat verir ki, Sosial media hesablarının saxlanması marketin
Dünyanın əh bahalı brendləri - TOP-10
Dünyanın ən məşhur brendləri haqqında hər kəs eşidib. melumat verir ki, brend anlayışı şirkət anlayışından bir qədər məhduddur. Bir şirkət bir neçə markaya sahib ola bilər. Məsələn, "Google" brenddir, "Alphabet"