Sentyabrın 15-də avtobuslarda gediş haqqı artırılacaq? - AÇIQLAMA
"Hazırda şirkətimiz gündəlik 40000 manat ziyanla işləyir".
azxeber.com xəbər verir ki, bu sözləri xəzər xəbər-ə sərnişindaşıma ilə məşğul olan sahibkar deyib.
Sərnişindaşıyanlar narazılıq edirlər. Deyirlər ki, pandemiyadan sonra yaranan vəziyyət onları çıxılmaz vəziyyətdə qoyub. Maliyyə baxımından çətinlikləri var. Avtobusların ehtiyat hissələri isə 2-3 dəfə baha qiymətə satılır:
"Qarajda təmir səbəbindən saxlanılan çoxlu sayda avtobus var. Maddi durum onları təmir etməyə imkan vermir. Ehtiyac olduğuna görə 16-17 avtobus təmir edib xəttə buraxırıq. Günü-gündən vəziyyətimiz pisləşir. Bu cür davam edərsə şirkət iflasa uğrayacaq".
Daşıyıcı şirkətlərin rəhbərləri çıxış yolunu qiymət artımına getməkdə görürlər. Təbii ki, buna qərarı tarif (qiymət) şurası verir.
Yaxın günlərdə yeni tədris ilinin başlanacağını nəzərə alsaq, bu zaman ictimai nəqliyyata tələb birə-beş artacaq. Bəs indiki məqamda Bakı Nəqliyyat Agentliyi (BNA) nə düşünür?
Məsələ ilə bağlı BNA-nın mətbuat katibi Mais Ağayev bildirdi ki, baş verənlərdən məlumatlıdırlar. Vəziyyət bu cür davam edərsə sərnişindaşımada mənfi təsirlər gözləniləndir. Məsələni tənzimləmək üçün qurum tərəfindən yeni mexanizm hazırlanıb və yaxın vaxtlarda işə salınacaq. Bu model həm də şirkətlərin maliyyə dayanıqlığını təmin edəcək.

Nazirliyin avtomobilləri endirimlə hərraca çıxarılır
Gömrük xətti ilə büdcə daxilolmaları azalıb
Vətəndaşlardan onlayn cərimə ödənişi zamanı komissiya tutulur
SOCAR-a yaxın daha bir şirkət təsis edildi
Ukrayna iqtisadiyyatının inkişafı Rusiya aktivlərindən asılıdır
Türkiyədən Suriyaya illər sonra fasiləsiz qaz ixracı reallaşdırılıb
Gümüş bahalaşdı
Saytlara maliyyə dəstəyinin məbləği artırıldı
İngiltərə iqtisadiyyatı 0,1% böyüsə də, istehsal sektoru azalıb
Biznes nədir və hansı növləri var?
İnvestisiyanın necə cəlb etmək olar?
1000 manatla hansı biznesi qurmaq olar?
Dünyanın ən dəyərli avtomobil şirkətləri
Hazır biznes, yoxsa sıfırdan qurulan biznes?