Whatsapp biznesin üstünlükləri nələrdir?
Müəssisələr WhatsApp biznes sayəsində öz vebsaytlarında, e-ticarət mağazalarında və mobil tətbiqlərində istənilən yerdə "WhatsApp başlatma" simvolu yerləşdirməklə müştəriləri WhatsApp-da mesaj göndərməyə yönləndirə bilirlər. Bunun sayəsində müştərilərilə rahat söhbət başlada və əlaqə qura bilirlər.
WhatsApp biznes kiçik həcmli müştəri sorğularını idarə edən kiçik biznes sahibləri üçün nəzərdə tutulan sistemdir.
WhatsApp biznes bəzi əlavə funksiyalarla istehlakçı WhatsApp tətbiqi ilə eyni interfeysə malikdir.
Məsələn, şirkətlər təsdiqlənmiş "Biznes Profili" əldə edir ki, müştərilər kiminlə söhbət etdiklərinə etibar etsinlər. Onlar həmçinin kiçik bizneslərin mallarını platformada nümayiş etdirmələri və paylaşmaları üçün mobil vitrin olan kataloqlar da qura bilərlər.
Bir cihazda yalnız bir istifadəçi WhatsApp biznes tətbiqindən istifadə edə bilər.
Şəxsi WhatsApp proqramı ilə müqayisədə WhatsApp biznes şirkətlər üçün nəzərdə tutulmuş funksiyaları ehtiva edir.
WhatsApp biznes ilə müəssisələr daha zəngin, fərdiləşdirilmiş və mütəşəkkil müştəri söhbətlərini təmin etmək üçün əlavə funksiyaların kilidini aça bilər.
Yeni mesajlaşma standartı kimi SMS (Qısa Mesaj Xidməti) RCS mesajlaşması (Rich Communication Services) ilə əvəz etmək üçün uzun sürən mübahisədən sonra işgüzar mesajlaşmanı daha interaktiv etmək üçün daha böyük inkişafın bir hissəsidir.
WhatsApp bizneslərə hazır mövcud zəngin mesajlaşma növləri və API, həmçinin bəzi inkişaf işləri ilə mövcud olan daha interaktiv və fərdiləşdirilmiş funksiyalar ilə bu cür yeni nəsil təcrübələr yaratmağa imkan verir.
WhatsApp-ın özü zəngin mesajlaşma növləri müştəri xidmətlərindən kənara çıxmır.
WhatsApp biznes isə mesajlaşma və e-ticarətin kəsişməsini özündə yaradır.
WhatsApp-da edə bilmədiyiniz, lakin WhatsApp biznes edə bildikləriniz, WhatsApp biznes üstünlükləri bunlardır:
1.Tez cavablar
Tez cavablar WhatsApp biznes-də ən çox verilən suallar üçün sizə klaviatura qısa yolları yaratmağa imkan verir. Onun sayəsində agentliklər hər dəfə WhatsApp biznes-də eyni mesajları yazmaq məcburiyyətində qalmırlar.
2. Avtomatik mesajlar
Müəssisələr WhatsApp biznes vasitəsilə yeni müştəriləri qarşılamaq üçün salamlama mesajları göndərə və ya mesajlarının alındığını bildirə bilərlər.
3. Media mesajları
WhatsApp biznes-də media ilə zəngin mesajlar söhbətləri daha cəlbedici və yadda qalan etmək üçün hazırlanıb. Bu mesajlara audio, sənədlər, şəkillər, stikerlər və videolar aiddir.
4. Şablon mesajlar
Müştərilərin 85 faizi sizdən proaktiv rabitə almaq istəyir. Müəssisələr müştərilərə geniş miqyasda gedən mesajlar göndərmək üçün WhatsApp biznesin mesaj şablonlarından istifadə edə bilərlər.
5. Çatbotlar
WhatsApp biznes-də daha sürətli həllər və daim dəstək təmin etmək üçün mesajlaşma kanalları əlavə edən şirkətlərlə botlar vasitəsilə tez bir zamanda istənilən mesajlaşma strategiyası qura bilərsiniz
6. İnteraktiv mesajlar
WhatsApp biznes sınağı göstərdi ki, interaktiv mesajlaşma xüsusiyyətlərindən istifadə edən çatbotlar mətn əsaslı olanlarla müqayisədə əhəmiyyətli dərəcədə yüksək geri dönüş alırlar.
WhatsApp biznes-in təsvir etdiyi interaktiv mesajların iki əsas növü bunlardır:
1. Siyahı Mesajları: Siyahı mesajları müştərilərə 10-a qədər seçimdən ibarət menyu təqdim edir. Siyahı mesajlarının nümunələrinə FAQ menyusundakı seçimlər və ya mövcud rezervasiya vaxtları daxildir. Müştəri WhatsApp biznes-də yerləşdirdiyimiz siyahıdan özünə lazım olanı seçir.
2. Cavab Düymələri: WhatsApp biznes cavab düymələrinə 3-ə qədər seçim daxildir, hər bir seçim düymə kimi təqdim olunur. Müştəri qısa, konkret qeydli düyməyələrə toxunmaqla sizdən cavab alacaq.