"X" Maskın antisemit ifadələrinə görə milyonlarla dollar itirə bilər
"X" (keçmiş tviter) sahibi İlon Maskın antisemit ifadələrinə görə 75 milyon dollar itirə bilər.
Bu barədə müvafiq daxili sənədlərlə tanış olmuş "The New York Times" qəzeti yazıb.
"X" sosial şəbəkə şirkəti sahibi İlon Maskın antisemit konspirologiyaları dəstəkləməsi fonunda onlarla iri brend öz marketinq kampaniyalarını dayandırmasına görə 75 milyon dollaradək gəlir itirə bilər", – qəzet nəql edib.
Sənədlər şirkətin əvvəllər məlum olduğundan daha çətin vəziyyətdə olduğunu, həmçinin Mask və platforma ilə bağlı narahatlıqların ötən həftə reklam kampaniyalarını dayandırmış IBM, "Apple" və "Disney" kimi şirkətlərdən çox uzaqlara yayıldığını göstərir. Sənədlərdə "Airbnb", "Amazon", "Coca-Cola" və "Microsoft" kimi şirkətlərin 200-dən çox reklam bloku sadalanır, onların bir çoxu sosial şəbəkədə reklamlarını dayandırıb və ya dayandırmağı düşünür.
Sənədlər "X" satış komandasından qaynaqlanır və bu ay bütün reklam xətalarının, o cümlədən artıq fasilə vermiş şirkətlərin və bunu etmək riski altında ola biləcək digər firmaların təsirini izləmək üçün nəzərdə tutulub. Orada, "X" əməkdaşlarına görə, reklamvericilər geri qayıtmasa, şirkətin ilin sonuna qədər reklam gəlirindən nə qədər itirəcəyi sadalanır.
Reklamın dondurulması ilin son üç ayında baş verir ki, bu da ənənəvi olaraq sosial media şirkətinin ən güclü rübüdür, çünki brendlər Qara Cümə və Kiberbazar ertəsi kimi tədbirlər üçün bayram aksiyaları keçirir. 2021-ci ilin son üç ayında – keçən il şirkət Mask vəzifəyə gəlməzdən öncə dördüncü rübdə qazancını bildirmişdi – şirkət 1,57 milyard dollar gəlir əldə edib ki, bunun da təxminən 90 faizi reklamdan əldə olunub. / banker.az