"Amazon" dünyanın ən bahalı brendi olub
"Amazon" şirkəti "Apple" korporasiyasını qabaqlayaraq, dünyanın ən bahalı brendi olub. bu barədə "Brand Finance Global 500" reytinqində deyilir. Buna baxmayaraq, il ərzində şirkət 51 milyard dollar dəyər itirib – kapitallaşması 350.3 milyard dollardan 299.3 milyard dollara düşüb.
Amazon İngiltərədəki - 3 ANBARINI BAĞLAYACAQ
"Apple"ın brend dəyəri 16% azalaraq 297.5 milyard dollar səviyyəsində qərarlaşıb. Üçüncü yeri "Google" (281.4 milyard dollar), dördüncü yeri "Microsoft" (191.6 milyard dollar), beşinci yeri isə "Walmart" (113.8 milyard dollar) tutub.
FED.az Banker.az-a istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Lenta.ru"ya istinadən xəbər verir.
Ümumilikdə, "Twitter" və "Snapchat"ın reytinqdən çıxmasından sonra reytinqdəki texnologiya şirkətlərinin sayı 50-dən 48-ə düşüb. "Amazon" şirkətinin rəhbəri Ceff Bezos keçən il 85 milyard dollar itirib. Həmçinin 2022-ci ilin noyabrında şirkət kütləvi ixtisarlar həyata keçirib.

Ən çox gəlir gətirən onlayn bizneslər
Dünyanın ən dəyərli avtomobil şirkətləri
Dünyanın ən çox maaş verən şirkətləri
Start-up nədir?
ABŞ gəmiqayırma və dəniz nəqliyyatı üzrə Çinlə danışıqlara başlayır
Ağ Ev Nvidia-nın B30A çipini Çinə satmasını qadağan edib
Mask: "Hazırda beynim çiplərlə doludur"
"Süni intellekt sektoru üçün federal xilasetmə paketi olmayacaq"
Azərbaycan 113 milyon dollara yaxın mebel idxal edib
Qızılın qiyməti yüksəldi
Biznes qurmaq üçün nə lazımdır?
Evdə biznes qurmağın yolları
Proqramçılar üçün TOP-5 Freelance sayt
"iPhone 15" modelinin üstünlükləri