SMM nədir?

SMM nədir?Sosial media marketinqi (ing. Social Media Marketing, SMM) - Bu,tam hüquqlu bir marketinqdir və yalnız müxtəlif sosial platformalar vasitəsi ilə təbliğat deyil. Biznes.az məlumat verir ki, Sosial media hesablarının saxlanması marketinq və ünsiyyət strategiyasının bir hissəsidir.
Bu, bir şirkətin və ya markanın tanıdılması və digər iş problemlərinin həlli üçün sosial mediadan istifadə etmək üçün bir sıra fəaliyyətlərdir.Qısaltmada marketinq dəqiq bir söz deyil, çünki marketinq qarışığının bir hissəsi olan tanıtım deməkdir. Yəni, daha doğru bir ad, sosial şəbəkələrdə ingilis dilindən tanıtımdır. Sosial media tanıtımı (SMP). Sadə bir şəkildə, bu gələcək istehlakçı ilə sosial şəbəkələr vasitəsilə ünsiyyətdir.
Əsas vurğu, təşkilatçının iştirakı olmadan insanların sosial şəbəkələr vasitəsilə təkbaşına paylayacaqları bir mesaj (mətn və ya vizual) yaratmaqdır. Sosial şəbəkələr vasitəsilə ötürülən mesajların bir məhsul və ya xidmətin potensial istehlakçıları arasında daha çox güvən yaratdığına inanılır. Bu, qarşılıqlı əlaqənin əsasını təşkil edən sosial əlaqələrə görə sosial mediada tövsiyə olunan paylama sxemindən qaynaqlanır.
Sosial şəbəkələrdə tanıtım, hədəf auditoriyanı hədəfli şəkildə təsir etməyə, bu auditoriyanın ən çox təmsil olunduğu saytları və onunla ən uyğun ünsiyyət üsullarını seçməyə, eyni zamanda bu reklamla maraqlanmayan insanlara təsir etməyə imkan verir. ən az dərəcədə.
Sosial şəbəkələrdə promosyon yalnız mal və xidmətlərə tətbiq edilmir. Bu texnologiya kütləvi informasiya vasitələri tərəfindən fəal şəkildə istifadə olunur. Sosial media hesablarını yaradırlar, məzmunlarını yerləşdirirlər və bununla da abunəçiləri (məhsullarının oxucuları) toplayırlar.
Sosial şəbəkələrdə marketinqin əsas vəzifələri brendinq (marka tanıtımı), tamaşaçı sədaqətinin və populyarlığının artırılması, PR və müxtəlif şirkətlərin saytlarına trafikin artırılmasıdır.
SMM menecerləri brendlərin sosial media hesablarına nəzarət edən və SMM planlarını icra edən peşəkarlardır. smm meneceri hədəf auditoriyanı maarifləndirmək və onların sosial media hesablarının aktual və müvafiq materiallarla doldurulmasını təmin etməklə müvafiq strategiyalar hazırlayır və planlaşdırır. smm menecer Iddialara cavab verir, hər kəsin arqumentlərini dinləyir, təhlil edir və texnikalar inkişaf etdirirlər.

Mütəxəssislər Sosial Medianı necə effektiv şəkildə idarə edirlər?

SMM menecerləri brendlər üçün sosial media hesablarını uğurla idarə edən mütəxəssislərdir. Onun vəzifələrinə nəşrlər üçün yazmaq, auditoriyanı cəlb etmək, təhlil etmək və hesabat vermək daxildir. SMM menecerləri şirkətlərə sosial media tendensiyalarını izləməklə hədəf auditoriya ilə əlaqə qurmağa və brend şüurunu artırmağa kömək edir və hər zaman smm vakansiyası ehtiyac olur.
SMM nədir?

Sosial media mütəxəssisi nə qədər pul qazanır?

Sosial media marketinqi sahəsi sürətlə inkişaf edən bir sahədir. Bu sahədə karyeraya başlamaq yeni başlayanlar üçün maraqlı ola bilər. Bununla belə, illik maaş və təcrübə üçün ağlabatan gözləntilər təyin etmək çox vacibdir. Aşağıda təcrübəsiz sosial media marketoloqunun illik qazancının və təcrübəsinin ətraflı təsviri verilmişdir.
İllik gəliri: Sosial media marketinqinin illik mənfəətinə bir neçə dəyişən təsir edir. Bunlara təcrübə səviyyəsi, təcrübə sahəsi, müştəri bazası və şirkət mühiti kimi amillər daxildir. Bir başlanğıcın illik qazancı çox vaxt çox aşağı olur, çünki o, hələ də kiçik müştəri bazasına və kifayət qədər təcrübəyə malik ola bilməz.ilk olaraq siz smm vakansiyası araşdırması edib hər hansı bir agentliydə işə başlamanız daha yaxşı olar.
Başlanğıc səviyyəli sosial media marketoloqu ildə 30.000 ilə 50.000 dollar arasında qazanc əldə edə bilər. Bununla belə, biliklərinizi inkişaf etdirdikcə və müştəri portfelinizi genişləndirdikcə gəlirləriniz zamanla arta bilər.
Təcrübə: Sosial media marketinqi bilikləri peşəniz üçün vacibdir. İşəgötürənlər və müştərilər arasında təcrübə, etibar və bilik səviyyəsini artırır. Bir illik təcrübəyə malik sosial media marketoloqu əsas sahələrdə ixtisaslaşaraq müxtəlif layihələr üzərində işləmək imkanı tapa bilər. Bu müddət ərzində
Karyera inkişafı: Özünü təkmilləşdirmə və davamlı öyrənmə sosial media marketinqində karyera yüksəlişinin təməl daşlarıdır. Sahibkarlar üçün bazar tendensiyalarını izləmək, yeni platformaları araşdırmaq və sertifikat proqramlarında iştirak etmək çox vacibdir. Biznes.az məlumat verir ki, bu yolla siz daim yeni şeylər öyrənə, daha çox təcrübə qazana və qazancınızı artıra bilərsiniz.

SMM-in əsas elementləri

Məzmun yaradılması: Sosial media platformalarında cəlbedici məzmunun yaradılması və paylaşılması. Bu məzmuna mətn yazıları, şəkillər, videolar, infoqrafika və s. daxil ola bilər.
Auditoriyanın cəlb edilməsi: Şərhlərə, mesajlara cavab vermək və söhbətlərə qoşulmaqla sosial mediada izləyicilər və istifadəçilərlə qarşılıqlı əlaqə.
Ödənişli reklam: Daha geniş auditoriyaya çatmaq və xüsusi məzmunu və ya məhsulları/xidmətləri tanıtmaq üçün sosial media platformalarında ödənişli reklam kampaniyalarının aparılması.
Analitika və İzləmə: Sosial media kampaniyalarının effektivliyini ölçmək və dataya əsaslanan təkmilləşdirmələr etmək üçün onların fəaliyyətinin monitorinqi və təhlili.
Strateji Planlaşdırma: Ümumi marketinq məqsədləri və hədəf auditoriya ilə uyğunlaşan hərtərəfli sosial media strategiyasının hazırlanması.
SMM nədir?

Biznes     Tarix: 06 oktyabr 2023

Oxşar xəbərlər

"Zəyəm Texnologiyalar Parkı"nın işçilərinin sayı - AZALIB

Bu ilin I yarısında "Zəyəm Texnologiyalar Parkı"nın işçilərinin sayı 198 nəfər təşkil edib. bu barədə şirkətin yarımillik hesbatına istinadən xəbər verir. Məlumata görə bu ötən ilin sonu ilə müqayisədə 15 nəfə

Rusiya erməni iş adamını ölkəyə buraxmayıb

Ermənistan parlamentinin keçmiş deputatı, biznesmen Samvel Aleksanyan Rusiyaya buraxılmayıb. Putin: "2024-cü ildə Rusiya ilə Ermənistan arasında ticarət dövriyyəsi rekord həddə çata bilər". xəbər verir ki, bu barəd

Mühəndislik və təchizat şirkəti MMC-yə çevrilir

"Universal Construction Engineering And Supply" Qapali Səhmdar Cəmiyyəti (VÖEN: 1702162821) təşkilati-hüquqi formasını dəyişir. Daha bir xarici şirkət Azərbaycan bazarını - TƏRK EDİR. xəbər verir ki, şirkət "Universa

"Radius Plus"un nizamnamə kapitalı 3 dəfə azaldılır

"Radius Plus" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyərinin nizamnamə kapitalı 3 dəfə azaldılır. Azərbaycanda şirkətin sərmayəsi 1 milyon dollar azaldılır. FED.a xəbər verir ki, cəmiyyətin nizamnamə kapitalı azaldılaraq 66,6

"Beeonline" ASC səhmdarlarının yığıncağı keçiriləcək

20 noyabr 2024-cü il, saat 12:00-də  "Beeonline" Açıq Səhmdar Cəmiyyəti (VÖEN: 3103792511)  növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcəkdir. Azərbaycanda 24 illik şirkət - LƏĞV EDİLİR. xəbər verir ki, yığıncaq Bak

"KOB-ların 30 faizi ticarət sektorunda çalışır"

KOB-lar tərəfindən yaradılmış əlavə dəyərin təqribən 30%-i ticarət sahəsində fəaliyyət göstərən sahibkarların payına düşür. . KOBİA "yaşıl iqtisadiyyat"a və iqlim dəyişikliyi ilə mübarizəyə dair qlobal təşəbbüsl

"Səudiyyə Ərəbistanında açılacaq Ticarət Evi məhsullarımıza marağı təşviq edəcək"

Azərbaycanın Səudiyyə Ərəbistanında açmağı planlaşdırdığı Ticarət Evi Azərbaycan məhsullarına marağı təşviq edəcək. Azərbaycan Səudiyyə Ərəbistanında Ticarət Evi açmaq istəyir. xəbər verir ki, bunu İqtisadiyyat Nazirliy

Bu il 50 min rus və 19 min hindli Azərbaycandakı xidmətlərdən - NARAZI QALIB

Bu ilin 8 aynda Azərbayccandakı xidmətlədən narazı qalan turistlərin sayı məlum olub. Azərbaycana gələn turistlərin sayının ölkələrə görə - RENKİNQİ (YANVAR, AVQUST-2024).  biznes və maliyyə xəbərləri protalı ölkələr Dövlə

"Forbes" Rusiyanın zərərlə işləyən şirkətlərinin reytinqini - AÇIQLAYIB

"Qazprom" "Forbes" jurnalının 2023-cü ilin sonunda Rusiyanın ən zərərlə işləyən şirkətləri reytinqində birinci yeri tutub. "Türkiyə banklarının Rusiya şirkətlərinin hesablarını bağlamasına ABŞ səbə


iqtisadi xeberler iqtisadiyyat xeberleri pul qazanmaq internetden pul qazanmaq dollar məzənnəsi