SMM nədir?

SMM nədir?Sosial media marketinqi (ing. Social Media Marketing, SMM) - Bu,tam hüquqlu bir marketinqdir və yalnız müxtəlif sosial platformalar vasitəsi ilə təbliğat deyil. Biznes.az məlumat verir ki, Sosial media hesablarının saxlanması marketinq və ünsiyyət strategiyasının bir hissəsidir.
Bu, bir şirkətin və ya markanın tanıdılması və digər iş problemlərinin həlli üçün sosial mediadan istifadə etmək üçün bir sıra fəaliyyətlərdir.Qısaltmada marketinq dəqiq bir söz deyil, çünki marketinq qarışığının bir hissəsi olan tanıtım deməkdir. Yəni, daha doğru bir ad, sosial şəbəkələrdə ingilis dilindən tanıtımdır. Sosial media tanıtımı (SMP). Sadə bir şəkildə, bu gələcək istehlakçı ilə sosial şəbəkələr vasitəsilə ünsiyyətdir.
Əsas vurğu, təşkilatçının iştirakı olmadan insanların sosial şəbəkələr vasitəsilə təkbaşına paylayacaqları bir mesaj (mətn və ya vizual) yaratmaqdır. Sosial şəbəkələr vasitəsilə ötürülən mesajların bir məhsul və ya xidmətin potensial istehlakçıları arasında daha çox güvən yaratdığına inanılır. Bu, qarşılıqlı əlaqənin əsasını təşkil edən sosial əlaqələrə görə sosial mediada tövsiyə olunan paylama sxemindən qaynaqlanır.
Sosial şəbəkələrdə tanıtım, hədəf auditoriyanı hədəfli şəkildə təsir etməyə, bu auditoriyanın ən çox təmsil olunduğu saytları və onunla ən uyğun ünsiyyət üsullarını seçməyə, eyni zamanda bu reklamla maraqlanmayan insanlara təsir etməyə imkan verir. ən az dərəcədə.
Sosial şəbəkələrdə promosyon yalnız mal və xidmətlərə tətbiq edilmir. Bu texnologiya kütləvi informasiya vasitələri tərəfindən fəal şəkildə istifadə olunur. Sosial media hesablarını yaradırlar, məzmunlarını yerləşdirirlər və bununla da abunəçiləri (məhsullarının oxucuları) toplayırlar.
Sosial şəbəkələrdə marketinqin əsas vəzifələri brendinq (marka tanıtımı), tamaşaçı sədaqətinin və populyarlığının artırılması, PR və müxtəlif şirkətlərin saytlarına trafikin artırılmasıdır.
SMM menecerləri brendlərin sosial media hesablarına nəzarət edən və SMM planlarını icra edən peşəkarlardır. smm meneceri hədəf auditoriyanı maarifləndirmək və onların sosial media hesablarının aktual və müvafiq materiallarla doldurulmasını təmin etməklə müvafiq strategiyalar hazırlayır və planlaşdırır. smm menecer Iddialara cavab verir, hər kəsin arqumentlərini dinləyir, təhlil edir və texnikalar inkişaf etdirirlər.

Mütəxəssislər Sosial Medianı necə effektiv şəkildə idarə edirlər?

SMM menecerləri brendlər üçün sosial media hesablarını uğurla idarə edən mütəxəssislərdir. Onun vəzifələrinə nəşrlər üçün yazmaq, auditoriyanı cəlb etmək, təhlil etmək və hesabat vermək daxildir. SMM menecerləri şirkətlərə sosial media tendensiyalarını izləməklə hədəf auditoriya ilə əlaqə qurmağa və brend şüurunu artırmağa kömək edir və hər zaman smm vakansiyası ehtiyac olur.
SMM nədir?

Sosial media mütəxəssisi nə qədər pul qazanır?

Sosial media marketinqi sahəsi sürətlə inkişaf edən bir sahədir. Bu sahədə karyeraya başlamaq yeni başlayanlar üçün maraqlı ola bilər. Bununla belə, illik maaş və təcrübə üçün ağlabatan gözləntilər təyin etmək çox vacibdir. Aşağıda təcrübəsiz sosial media marketoloqunun illik qazancının və təcrübəsinin ətraflı təsviri verilmişdir.
İllik gəliri: Sosial media marketinqinin illik mənfəətinə bir neçə dəyişən təsir edir. Bunlara təcrübə səviyyəsi, təcrübə sahəsi, müştəri bazası və şirkət mühiti kimi amillər daxildir. Bir başlanğıcın illik qazancı çox vaxt çox aşağı olur, çünki o, hələ də kiçik müştəri bazasına və kifayət qədər təcrübəyə malik ola bilməz.ilk olaraq siz smm vakansiyası araşdırması edib hər hansı bir agentliydə işə başlamanız daha yaxşı olar.
Başlanğıc səviyyəli sosial media marketoloqu ildə 30.000 ilə 50.000 dollar arasında qazanc əldə edə bilər. Bununla belə, biliklərinizi inkişaf etdirdikcə və müştəri portfelinizi genişləndirdikcə gəlirləriniz zamanla arta bilər.
Təcrübə: Sosial media marketinqi bilikləri peşəniz üçün vacibdir. İşəgötürənlər və müştərilər arasında təcrübə, etibar və bilik səviyyəsini artırır. Bir illik təcrübəyə malik sosial media marketoloqu əsas sahələrdə ixtisaslaşaraq müxtəlif layihələr üzərində işləmək imkanı tapa bilər. Bu müddət ərzində
Karyera inkişafı: Özünü təkmilləşdirmə və davamlı öyrənmə sosial media marketinqində karyera yüksəlişinin təməl daşlarıdır. Sahibkarlar üçün bazar tendensiyalarını izləmək, yeni platformaları araşdırmaq və sertifikat proqramlarında iştirak etmək çox vacibdir. Biznes.az məlumat verir ki, bu yolla siz daim yeni şeylər öyrənə, daha çox təcrübə qazana və qazancınızı artıra bilərsiniz.

SMM-in əsas elementləri

Məzmun yaradılması: Sosial media platformalarında cəlbedici məzmunun yaradılması və paylaşılması. Bu məzmuna mətn yazıları, şəkillər, videolar, infoqrafika və s. daxil ola bilər.
Auditoriyanın cəlb edilməsi: Şərhlərə, mesajlara cavab vermək və söhbətlərə qoşulmaqla sosial mediada izləyicilər və istifadəçilərlə qarşılıqlı əlaqə.
Ödənişli reklam: Daha geniş auditoriyaya çatmaq və xüsusi məzmunu və ya məhsulları/xidmətləri tanıtmaq üçün sosial media platformalarında ödənişli reklam kampaniyalarının aparılması.
Analitika və İzləmə: Sosial media kampaniyalarının effektivliyini ölçmək və dataya əsaslanan təkmilləşdirmələr etmək üçün onların fəaliyyətinin monitorinqi və təhlili.
Strateji Planlaşdırma: Ümumi marketinq məqsədləri və hədəf auditoriya ilə uyğunlaşan hərtərəfli sosial media strategiyasının hazırlanması.
SMM nədir?

Biznes     Tarix: 05 noyabr 2025

Oxşar xəbərlər

Ərəbistanda "şokolad müharibəsi" - Abu-Dabi də öz şokoladını buraxdı

Ərəb Əmirliklərinin daha bir Əmirliyi - Abu-Dabi də şokolad yarışına qoşulub. . xəbər verir ki, son illər Dubay şokoladının uğurunu təkrarlamaq istəyən Abu-Dabi əmirliyi özünəməxsus "brend şokolad"ını istehsal edib

Sentyabr ayında inşaat maliyyəti 23% artıb

Türkiyənin inşaat maliyyətləri illik 23,18%, aylıq 0,87% artıb. xəbər verir ki, TÜİK-in açıqladığı məlumata görə, 2025-ci ilin sentyabr ayında inşaat maliyyət indeksi əvvəlki aya nisbətən 0,87%, əvvəlki ilin eyni ayına nisbətə

"Qarabağ Taxıl"ın nizamnamə kapitalından 4 milyon manata yaxın götürüldü

"Qarabağ Taxıl" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətinin VÖEN: 500268351 nizamnamə kapitalı 3 milyon 919 min 945 manat məbləğində azaldılaraq 5 milyon 052 min 442 manat müəyyən edilib. xəbər verir ki, Bu barədə "Qaraba

Azərbaycan vətəndaşları Türkiyədə 96 mənzil alıblar

Türkiyə turizmdə rekord gəlir əldə edib. xəbər verir ki, ötən ay Azərbaycan vətəndaşları Türkiyədə 96 mənzil alıblar. Türkiyə Statistika Təşkilatı (TÜİK) bu barədə bildirib. Ay ərzində Türkiyədə mənzil alan əcnəbilərin siyahısınd

Regional Su Meliorasiya Xidməti bu şirkətdən 1,6 milyon manata nasos aqreqatları aldı

Regional Su Meliorasiya Xidməti Publik Hüquqi Şəxsi D tipli nasos və D tipli nasos aqreqatlarının (mühərriklə birlikdə) satın alınması üzrə müqavilə imzalayıb. Dövlət qurumu "Universal PRO" ilə 500 min manatlı

Azərbaycanda kafe və restoranların gəlirləri 2,2 milyard manatı keçdi

2025-ci ilin yanvar-oktyabr aylarında ictimai iaşə dövriyyəsi 2024-cü ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə real ifadədə 13,2 faiz artaraq 2 milyard 239,3 milyon manat olub. Bu il Azərbaycanda əhali geyimə 7,5 milyard manat xərcləyib

Ev quşlarının qiyməti kəskin bahalaşdı

Ölkə ərazisində heyvanlar arasında yayılan dabaq xəstəliyi bazarda qiymət dəyişikliklərinə yol açıb. xəbər verir ki, paytaxt və region bazarlarında ev quşlarının qiymətində son günlər kəskin artım müşahidə olunur. Xüsusə

Elektromobil idxalı azalıb

Azərbaycana 52 milyon 83 min dollar dəyərində 1 732 ədəd yalnız elektrik mühərriki ilə hərəkətə gətirilən nəqliyyat vasitəsi (elektromobil) idxal olunub. xəbər verir ki, 2025-ci ilin yanvar-oktyabr ayları əhatə edən göstəricidir

"AzerGold" və "Azərxalça" xalçaçılıq mədəni irsinin təbliğinə həsr olunmuş birgə layihəyə başlayıb

Azərbaycan Respublikasının Birinci vitse-prezidenti Mehriban xanım Əliyevanın bilavasitə təşəbbüsü və dəstəyilə ölkəmizin ənənəvi xalçaçılıq sənətinin UNESCO-nun Qeyri-maddi mədəni irs üzrə Reprezentativ Siyahısına daxi


iqtisadi xeberler telefonla pul qazanmaq dollar məzənnəsi bitcoin qiymeti avtomobil xeberleri