SMM nədir?

SMM nədir?Sosial media marketinqi (ing. Social Media Marketing, SMM) - Bu,tam hüquqlu bir marketinqdir və yalnız müxtəlif sosial platformalar vasitəsi ilə təbliğat deyil. Biznes.az məlumat verir ki, Sosial media hesablarının saxlanması marketinq və ünsiyyət strategiyasının bir hissəsidir.
Bu, bir şirkətin və ya markanın tanıdılması və digər iş problemlərinin həlli üçün sosial mediadan istifadə etmək üçün bir sıra fəaliyyətlərdir.Qısaltmada marketinq dəqiq bir söz deyil, çünki marketinq qarışığının bir hissəsi olan tanıtım deməkdir. Yəni, daha doğru bir ad, sosial şəbəkələrdə ingilis dilindən tanıtımdır. Sosial media tanıtımı (SMP). Sadə bir şəkildə, bu gələcək istehlakçı ilə sosial şəbəkələr vasitəsilə ünsiyyətdir.
Əsas vurğu, təşkilatçının iştirakı olmadan insanların sosial şəbəkələr vasitəsilə təkbaşına paylayacaqları bir mesaj (mətn və ya vizual) yaratmaqdır. Sosial şəbəkələr vasitəsilə ötürülən mesajların bir məhsul və ya xidmətin potensial istehlakçıları arasında daha çox güvən yaratdığına inanılır. Bu, qarşılıqlı əlaqənin əsasını təşkil edən sosial əlaqələrə görə sosial mediada tövsiyə olunan paylama sxemindən qaynaqlanır.
Sosial şəbəkələrdə tanıtım, hədəf auditoriyanı hədəfli şəkildə təsir etməyə, bu auditoriyanın ən çox təmsil olunduğu saytları və onunla ən uyğun ünsiyyət üsullarını seçməyə, eyni zamanda bu reklamla maraqlanmayan insanlara təsir etməyə imkan verir. ən az dərəcədə.
Sosial şəbəkələrdə promosyon yalnız mal və xidmətlərə tətbiq edilmir. Bu texnologiya kütləvi informasiya vasitələri tərəfindən fəal şəkildə istifadə olunur. Sosial media hesablarını yaradırlar, məzmunlarını yerləşdirirlər və bununla da abunəçiləri (məhsullarının oxucuları) toplayırlar.
Sosial şəbəkələrdə marketinqin əsas vəzifələri brendinq (marka tanıtımı), tamaşaçı sədaqətinin və populyarlığının artırılması, PR və müxtəlif şirkətlərin saytlarına trafikin artırılmasıdır.
SMM menecerləri brendlərin sosial media hesablarına nəzarət edən və SMM planlarını icra edən peşəkarlardır. smm meneceri hədəf auditoriyanı maarifləndirmək və onların sosial media hesablarının aktual və müvafiq materiallarla doldurulmasını təmin etməklə müvafiq strategiyalar hazırlayır və planlaşdırır. smm menecer Iddialara cavab verir, hər kəsin arqumentlərini dinləyir, təhlil edir və texnikalar inkişaf etdirirlər.

Mütəxəssislər Sosial Medianı necə effektiv şəkildə idarə edirlər?

SMM menecerləri brendlər üçün sosial media hesablarını uğurla idarə edən mütəxəssislərdir. Onun vəzifələrinə nəşrlər üçün yazmaq, auditoriyanı cəlb etmək, təhlil etmək və hesabat vermək daxildir. SMM menecerləri şirkətlərə sosial media tendensiyalarını izləməklə hədəf auditoriya ilə əlaqə qurmağa və brend şüurunu artırmağa kömək edir və hər zaman smm vakansiyası ehtiyac olur.
SMM nədir?

Sosial media mütəxəssisi nə qədər pul qazanır?

Sosial media marketinqi sahəsi sürətlə inkişaf edən bir sahədir. Bu sahədə karyeraya başlamaq yeni başlayanlar üçün maraqlı ola bilər. Bununla belə, illik maaş və təcrübə üçün ağlabatan gözləntilər təyin etmək çox vacibdir. Aşağıda təcrübəsiz sosial media marketoloqunun illik qazancının və təcrübəsinin ətraflı təsviri verilmişdir.
İllik gəliri: Sosial media marketinqinin illik mənfəətinə bir neçə dəyişən təsir edir. Bunlara təcrübə səviyyəsi, təcrübə sahəsi, müştəri bazası və şirkət mühiti kimi amillər daxildir. Bir başlanğıcın illik qazancı çox vaxt çox aşağı olur, çünki o, hələ də kiçik müştəri bazasına və kifayət qədər təcrübəyə malik ola bilməz.ilk olaraq siz smm vakansiyası araşdırması edib hər hansı bir agentliydə işə başlamanız daha yaxşı olar.
Başlanğıc səviyyəli sosial media marketoloqu ildə 30.000 ilə 50.000 dollar arasında qazanc əldə edə bilər. Bununla belə, biliklərinizi inkişaf etdirdikcə və müştəri portfelinizi genişləndirdikcə gəlirləriniz zamanla arta bilər.
Təcrübə: Sosial media marketinqi bilikləri peşəniz üçün vacibdir. İşəgötürənlər və müştərilər arasında təcrübə, etibar və bilik səviyyəsini artırır. Bir illik təcrübəyə malik sosial media marketoloqu əsas sahələrdə ixtisaslaşaraq müxtəlif layihələr üzərində işləmək imkanı tapa bilər. Bu müddət ərzində
Karyera inkişafı: Özünü təkmilləşdirmə və davamlı öyrənmə sosial media marketinqində karyera yüksəlişinin təməl daşlarıdır. Sahibkarlar üçün bazar tendensiyalarını izləmək, yeni platformaları araşdırmaq və sertifikat proqramlarında iştirak etmək çox vacibdir. Biznes.az məlumat verir ki, bu yolla siz daim yeni şeylər öyrənə, daha çox təcrübə qazana və qazancınızı artıra bilərsiniz.

SMM-in əsas elementləri

Məzmun yaradılması: Sosial media platformalarında cəlbedici məzmunun yaradılması və paylaşılması. Bu məzmuna mətn yazıları, şəkillər, videolar, infoqrafika və s. daxil ola bilər.
Auditoriyanın cəlb edilməsi: Şərhlərə, mesajlara cavab vermək və söhbətlərə qoşulmaqla sosial mediada izləyicilər və istifadəçilərlə qarşılıqlı əlaqə.
Ödənişli reklam: Daha geniş auditoriyaya çatmaq və xüsusi məzmunu və ya məhsulları/xidmətləri tanıtmaq üçün sosial media platformalarında ödənişli reklam kampaniyalarının aparılması.
Analitika və İzləmə: Sosial media kampaniyalarının effektivliyini ölçmək və dataya əsaslanan təkmilləşdirmələr etmək üçün onların fəaliyyətinin monitorinqi və təhlili.
Strateji Planlaşdırma: Ümumi marketinq məqsədləri və hədəf auditoriya ilə uyğunlaşan hərtərəfli sosial media strategiyasının hazırlanması.
SMM nədir?

Biznes     Tarix: 06 oktyabr 2023

Oxşar xəbərlər

" "Temirli Qrup" ASC-nin rəhbərliyi yenidən seçiləcək - YIĞINCAQ

30 iyun 2025-ci iltarixində "Temirli Qrup" ASC-nin səhmdarlarının iclası keçiriləcək. "Binəqədi Ağac Emalı" ASC-nin ümumi yığıncağı keçiriləcək. xəbər verir ki,  Bakı şəhəri, Xətai rayonu, H.Aslanov qəsəbəsi

"Bakı Hövsan Beynəlxalq Dəniz Limanı"nın Direktorlar şurasının yeni tərkibi seçiləcək

25 iyun 2025-ci il saat 11.00-da "Bakı Hövsan Beynəlxalq Dəniz Limanı" ASC səhmdarlarının növbəti illik ümumi yığıncağı keçiriləcək. "Almet" ASC-yə məxsus bina və qurğular İcra Hakimiyyəti tərəfindən söküləcə

Bu ilin 4 ayında 9 milyon tondan çox neft hasil edilib

2025-ci ilin yanvar-aprel ayları üzrə operativ məlumatlara əsasən, 4 ayda respublikada 9,1 milyon ton neft (kondensatla birlikdə) hasil edilib. xəbər verir ki, hasilatın 5,3 milyon tonu "Azəri-Çıraq-Günəşli"nin

"Təmir-Tikinti N.H." ASC-nin səhmdarlarının illik ümumi yığıncağı keçiriləcək

27 iyun 2025-ci il tarixdə saat 15:00-da "Təmir-Tikinti N.H." ASC-nin səhmdarlarının illik ümumi yığıncağı  keçiriləcəkdir. xəbər verir ki, iclasın gündəliyindəki məsələlər aşağıdakılardır:. 1. Cəmiyyətin illi

"Sumqayıt Aşqarlar" ASC- də yeni sədr və üzvlər seçiləcək

 29 iyun 2025-ci il tarixində, saat 10:00-da  "Sumqayıt Aşqarlar" ASC-nin səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağı keçiriləcək. Broyler şirkəti səhmdarlarına dividend ödəyəcək. xəbər verir ki, yığıncaq Sumqayıt şəhəri

"Bakelektroqaynaq" ASC səhmdarlarını - YIĞINCAĞA ÇAĞIRIR

30 iyun 2024-ci il tarixində saat 15.00-da "Bakelektroqaynaq" ASC-nin səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağı keçiriləcək. "EF-Qaz" ASC-də yeni sədr və üzvlər seçiləcək. xəbər verir ki, yığıncaq Bakı şəhəri

Ləğv prosesində olan konserv şirkəti əmlakını - SƏHMDARLARI ARASINDA BÖLƏCƏK

"18" iyun 2025-ci il tarixdə saat 11:00-da "Lənkəran-Konserv" ASC-nin (ləğv prosesindədir) səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcək. Azərbaycanda şirkət istifadəyə yararsız əmlakların

Dövlət dəstəyi ilə 10-a yaxın sahibkar "Caspian Agro" və "InterFood Azerbaijan" sərgilərində

Bakı Ekspo Mərkəzində 18-ci Azərbaycan Beynəlxalq Kənd Təsərrüfatı ("Caspian Agro") və 30-cu Yubiley Azərbaycan Beynəlxalq Qida Sənayesi ("İnterFood Azerbaijan") sərgiləri keçirilir. xəbər verir ki, b

"Sumqayıt Tikinti Xidmət" ASC -də səhmdarların toplantısı keçiriləcək

24 iyun 2025-ci il, saat 9.00-da "Sumqayıt Tikinti Xidmət" ASC səhmdarlarının  cəmiyyətin illik yığıncağı keçiriləcək. "Hədiyyələr" ASC səhmdarlarını - YIĞINCAĞA DƏVƏT EDİR. xəbər verir ki, yığıncaq Sumqayı


iqtisadi xeberler telefonla pul qazanmaq dollar məzənnəsi 1000 manatla biznes online pul qazanmaq