SMM nədir?

SMM nədir?Sosial media marketinqi (ing. Social Media Marketing, SMM) - Bu,tam hüquqlu bir marketinqdir və yalnız müxtəlif sosial platformalar vasitəsi ilə təbliğat deyil. Biznes.az məlumat verir ki, Sosial media hesablarının saxlanması marketinq və ünsiyyət strategiyasının bir hissəsidir.
Bu, bir şirkətin və ya markanın tanıdılması və digər iş problemlərinin həlli üçün sosial mediadan istifadə etmək üçün bir sıra fəaliyyətlərdir.Qısaltmada marketinq dəqiq bir söz deyil, çünki marketinq qarışığının bir hissəsi olan tanıtım deməkdir. Yəni, daha doğru bir ad, sosial şəbəkələrdə ingilis dilindən tanıtımdır. Sosial media tanıtımı (SMP). Sadə bir şəkildə, bu gələcək istehlakçı ilə sosial şəbəkələr vasitəsilə ünsiyyətdir.
Əsas vurğu, təşkilatçının iştirakı olmadan insanların sosial şəbəkələr vasitəsilə təkbaşına paylayacaqları bir mesaj (mətn və ya vizual) yaratmaqdır. Sosial şəbəkələr vasitəsilə ötürülən mesajların bir məhsul və ya xidmətin potensial istehlakçıları arasında daha çox güvən yaratdığına inanılır. Bu, qarşılıqlı əlaqənin əsasını təşkil edən sosial əlaqələrə görə sosial mediada tövsiyə olunan paylama sxemindən qaynaqlanır.
Sosial şəbəkələrdə tanıtım, hədəf auditoriyanı hədəfli şəkildə təsir etməyə, bu auditoriyanın ən çox təmsil olunduğu saytları və onunla ən uyğun ünsiyyət üsullarını seçməyə, eyni zamanda bu reklamla maraqlanmayan insanlara təsir etməyə imkan verir. ən az dərəcədə.
Sosial şəbəkələrdə promosyon yalnız mal və xidmətlərə tətbiq edilmir. Bu texnologiya kütləvi informasiya vasitələri tərəfindən fəal şəkildə istifadə olunur. Sosial media hesablarını yaradırlar, məzmunlarını yerləşdirirlər və bununla da abunəçiləri (məhsullarının oxucuları) toplayırlar.
Sosial şəbəkələrdə marketinqin əsas vəzifələri brendinq (marka tanıtımı), tamaşaçı sədaqətinin və populyarlığının artırılması, PR və müxtəlif şirkətlərin saytlarına trafikin artırılmasıdır.
SMM menecerləri brendlərin sosial media hesablarına nəzarət edən və SMM planlarını icra edən peşəkarlardır. smm meneceri hədəf auditoriyanı maarifləndirmək və onların sosial media hesablarının aktual və müvafiq materiallarla doldurulmasını təmin etməklə müvafiq strategiyalar hazırlayır və planlaşdırır. smm menecer Iddialara cavab verir, hər kəsin arqumentlərini dinləyir, təhlil edir və texnikalar inkişaf etdirirlər.

Mütəxəssislər Sosial Medianı necə effektiv şəkildə idarə edirlər?

SMM menecerləri brendlər üçün sosial media hesablarını uğurla idarə edən mütəxəssislərdir. Onun vəzifələrinə nəşrlər üçün yazmaq, auditoriyanı cəlb etmək, təhlil etmək və hesabat vermək daxildir. SMM menecerləri şirkətlərə sosial media tendensiyalarını izləməklə hədəf auditoriya ilə əlaqə qurmağa və brend şüurunu artırmağa kömək edir və hər zaman smm vakansiyası ehtiyac olur.
SMM nədir?

Sosial media mütəxəssisi nə qədər pul qazanır?

Sosial media marketinqi sahəsi sürətlə inkişaf edən bir sahədir. Bu sahədə karyeraya başlamaq yeni başlayanlar üçün maraqlı ola bilər. Bununla belə, illik maaş və təcrübə üçün ağlabatan gözləntilər təyin etmək çox vacibdir. Aşağıda təcrübəsiz sosial media marketoloqunun illik qazancının və təcrübəsinin ətraflı təsviri verilmişdir.
İllik gəliri: Sosial media marketinqinin illik mənfəətinə bir neçə dəyişən təsir edir. Bunlara təcrübə səviyyəsi, təcrübə sahəsi, müştəri bazası və şirkət mühiti kimi amillər daxildir. Bir başlanğıcın illik qazancı çox vaxt çox aşağı olur, çünki o, hələ də kiçik müştəri bazasına və kifayət qədər təcrübəyə malik ola bilməz.ilk olaraq siz smm vakansiyası araşdırması edib hər hansı bir agentliydə işə başlamanız daha yaxşı olar.
Başlanğıc səviyyəli sosial media marketoloqu ildə 30.000 ilə 50.000 dollar arasında qazanc əldə edə bilər. Bununla belə, biliklərinizi inkişaf etdirdikcə və müştəri portfelinizi genişləndirdikcə gəlirləriniz zamanla arta bilər.
Təcrübə: Sosial media marketinqi bilikləri peşəniz üçün vacibdir. İşəgötürənlər və müştərilər arasında təcrübə, etibar və bilik səviyyəsini artırır. Bir illik təcrübəyə malik sosial media marketoloqu əsas sahələrdə ixtisaslaşaraq müxtəlif layihələr üzərində işləmək imkanı tapa bilər. Bu müddət ərzində
Karyera inkişafı: Özünü təkmilləşdirmə və davamlı öyrənmə sosial media marketinqində karyera yüksəlişinin təməl daşlarıdır. Sahibkarlar üçün bazar tendensiyalarını izləmək, yeni platformaları araşdırmaq və sertifikat proqramlarında iştirak etmək çox vacibdir. Biznes.az məlumat verir ki, bu yolla siz daim yeni şeylər öyrənə, daha çox təcrübə qazana və qazancınızı artıra bilərsiniz.

SMM-in əsas elementləri

Məzmun yaradılması: Sosial media platformalarında cəlbedici məzmunun yaradılması və paylaşılması. Bu məzmuna mətn yazıları, şəkillər, videolar, infoqrafika və s. daxil ola bilər.
Auditoriyanın cəlb edilməsi: Şərhlərə, mesajlara cavab vermək və söhbətlərə qoşulmaqla sosial mediada izləyicilər və istifadəçilərlə qarşılıqlı əlaqə.
Ödənişli reklam: Daha geniş auditoriyaya çatmaq və xüsusi məzmunu və ya məhsulları/xidmətləri tanıtmaq üçün sosial media platformalarında ödənişli reklam kampaniyalarının aparılması.
Analitika və İzləmə: Sosial media kampaniyalarının effektivliyini ölçmək və dataya əsaslanan təkmilləşdirmələr etmək üçün onların fəaliyyətinin monitorinqi və təhlili.
Strateji Planlaşdırma: Ümumi marketinq məqsədləri və hədəf auditoriya ilə uyğunlaşan hərtərəfli sosial media strategiyasının hazırlanması.
SMM nədir?

Biznes     Tarix: 21 sentyabr 2025

Oxşar xəbərlər

Konserv şirkətinin 40 min manat vergi borcu var

"Xaçmaz Eksperimental Konserv" MMC-nin (VÖEN: 770082711) külli miqarda vergi borcu var. "Çınqıl İnşaat"ın vergi borcu 1,46 milyon manatı ötüb.  xəbər verir ki, şirkətin ödənilməmiş borcu hazırda 39 mi

"Biznes mühitinin inkişafı üçün qanunvericilikdə dəyişikliklər vacibdir"

Azərbaycanda biznes mühitinin inkişafı üçün qanunvericilikdə dəyişikliklər vacibdir. Sahibkarlar üçün güzəştin müddəti – 2030-CÜ İLƏDƏK UZADILACAQ. xəbər verir ki, bunu iqtisadiyyat naziri Mikayıl Cabbarov Bakıda "PAŞ

Xarici investorlar Yaponiya səhmlərini satırlar

Xarici investorlar 27 sentyabrda başa çatan həftədə də Yaponiyanın səhmlərini boşaltmağa davam ediblər. Xalis satışlar 963,3 milyard yen təşkil edib və əvvəlki həftədə qeydə alınan 1,75 trilyon yen xalis satışdan sonra ardıcı

Elmi sübutlar tüstüsüz məhsullara keçidi daha da sürətləndirə bilər – "ASTANA TECHNOVATION"

Dünyaca tanınmış istehlakçı məhsulları şirkətlərindən olan "Philip Morris International"ın (PMI) təşkilatçılığı ilə Qazaxıstanın paytaxtı Astana şəhərində növbəti ənənəvi "Technovation" konfransı keçirilib. 

ZARA-nın uğur hekayəsi

Qərargahı İspaniyanın şimal-qərbindəki Qalisiyada yerləşən ispan geyim pərakəndə satış şirkəti ZARA geyim, aksessuar, ayaqqabı, gözəllik və parfümeriya daxil olmaqla, sürətli moda sahəsində ixtisaslaşmış tekstil brendidir

Özəl sektor məşğulluğu: "32.000 nəfər azaldı"

Sentyabr ayında ABŞ-da özəl sektor məşğulluğu 32.00 nəfər azalıb, əmək haqqı artımı isə illik baza üzrə %4,5-ə enib. xəbər verir ki, bu azalma, ADP-nin (Automatic Data Processing) illik yenidən qiymətləndirməsindən sonr

Yaponiya şirkəti Azərbaycan bazarından gedir

"Cokey Systems Co., Ltd." şirkətinin Azərbaycandakı filialı ləğv olunduğunu elan edir. "Yevlax-Yun" şirkətin ödənilməmiş 238 min manatdan çox vergi borcu var. xəbər verir ki, kreditorlar iki ay ərzind

Gəncədə ötən il fəaliyyətə başlamış 100 minlik marketlər şəbəkəsi bağlanır

"Yeni Bazar" MMC (VÖEN: 1806879321) ləğv olunduğunu elan edir. Tikinti şirkəti ərazisinin bir hissəsini və əmlaklarını satır. xəbər verir ki, kreditorlar iki ay ərzində tələblərini 1132 Bakı şəhəri, Sabunçu rayonu

Mənzil bazarında gözlənilən canlanma yoxdur

Çinin mənzil bazarı, ənənəvi olaraq alışların çoxaldığı sentyabr ayında belə gözlənilən canlanmanı göstərə bilməyib. Özəl bir tədqiqat şirkətinin çərşənbə günü dərc etdiyi məlumatlara görə, yeni mənzil qiymətlərinin artım


iqtisadi xeberler telefonla pul qazanmaq bitcoin dollar kursu depozit faizleri