SMM nədir?

SMM nədir?Sosial media marketinqi (ing. Social Media Marketing, SMM) - Bu,tam hüquqlu bir marketinqdir və yalnız müxtəlif sosial platformalar vasitəsi ilə təbliğat deyil. Biznes.az məlumat verir ki, Sosial media hesablarının saxlanması marketinq və ünsiyyət strategiyasının bir hissəsidir.
Bu, bir şirkətin və ya markanın tanıdılması və digər iş problemlərinin həlli üçün sosial mediadan istifadə etmək üçün bir sıra fəaliyyətlərdir.Qısaltmada marketinq dəqiq bir söz deyil, çünki marketinq qarışığının bir hissəsi olan tanıtım deməkdir. Yəni, daha doğru bir ad, sosial şəbəkələrdə ingilis dilindən tanıtımdır. Sosial media tanıtımı (SMP). Sadə bir şəkildə, bu gələcək istehlakçı ilə sosial şəbəkələr vasitəsilə ünsiyyətdir.
Əsas vurğu, təşkilatçının iştirakı olmadan insanların sosial şəbəkələr vasitəsilə təkbaşına paylayacaqları bir mesaj (mətn və ya vizual) yaratmaqdır. Sosial şəbəkələr vasitəsilə ötürülən mesajların bir məhsul və ya xidmətin potensial istehlakçıları arasında daha çox güvən yaratdığına inanılır. Bu, qarşılıqlı əlaqənin əsasını təşkil edən sosial əlaqələrə görə sosial mediada tövsiyə olunan paylama sxemindən qaynaqlanır.
Sosial şəbəkələrdə tanıtım, hədəf auditoriyanı hədəfli şəkildə təsir etməyə, bu auditoriyanın ən çox təmsil olunduğu saytları və onunla ən uyğun ünsiyyət üsullarını seçməyə, eyni zamanda bu reklamla maraqlanmayan insanlara təsir etməyə imkan verir. ən az dərəcədə.
Sosial şəbəkələrdə promosyon yalnız mal və xidmətlərə tətbiq edilmir. Bu texnologiya kütləvi informasiya vasitələri tərəfindən fəal şəkildə istifadə olunur. Sosial media hesablarını yaradırlar, məzmunlarını yerləşdirirlər və bununla da abunəçiləri (məhsullarının oxucuları) toplayırlar.
Sosial şəbəkələrdə marketinqin əsas vəzifələri brendinq (marka tanıtımı), tamaşaçı sədaqətinin və populyarlığının artırılması, PR və müxtəlif şirkətlərin saytlarına trafikin artırılmasıdır.
SMM menecerləri brendlərin sosial media hesablarına nəzarət edən və SMM planlarını icra edən peşəkarlardır. smm meneceri hədəf auditoriyanı maarifləndirmək və onların sosial media hesablarının aktual və müvafiq materiallarla doldurulmasını təmin etməklə müvafiq strategiyalar hazırlayır və planlaşdırır. smm menecer Iddialara cavab verir, hər kəsin arqumentlərini dinləyir, təhlil edir və texnikalar inkişaf etdirirlər.

Mütəxəssislər Sosial Medianı necə effektiv şəkildə idarə edirlər?

SMM menecerləri brendlər üçün sosial media hesablarını uğurla idarə edən mütəxəssislərdir. Onun vəzifələrinə nəşrlər üçün yazmaq, auditoriyanı cəlb etmək, təhlil etmək və hesabat vermək daxildir. SMM menecerləri şirkətlərə sosial media tendensiyalarını izləməklə hədəf auditoriya ilə əlaqə qurmağa və brend şüurunu artırmağa kömək edir və hər zaman smm vakansiyası ehtiyac olur.
SMM nədir?

Sosial media mütəxəssisi nə qədər pul qazanır?

Sosial media marketinqi sahəsi sürətlə inkişaf edən bir sahədir. Bu sahədə karyeraya başlamaq yeni başlayanlar üçün maraqlı ola bilər. Bununla belə, illik maaş və təcrübə üçün ağlabatan gözləntilər təyin etmək çox vacibdir. Aşağıda təcrübəsiz sosial media marketoloqunun illik qazancının və təcrübəsinin ətraflı təsviri verilmişdir.
İllik gəliri: Sosial media marketinqinin illik mənfəətinə bir neçə dəyişən təsir edir. Bunlara təcrübə səviyyəsi, təcrübə sahəsi, müştəri bazası və şirkət mühiti kimi amillər daxildir. Bir başlanğıcın illik qazancı çox vaxt çox aşağı olur, çünki o, hələ də kiçik müştəri bazasına və kifayət qədər təcrübəyə malik ola bilməz.ilk olaraq siz smm vakansiyası araşdırması edib hər hansı bir agentliydə işə başlamanız daha yaxşı olar.
Başlanğıc səviyyəli sosial media marketoloqu ildə 30.000 ilə 50.000 dollar arasında qazanc əldə edə bilər. Bununla belə, biliklərinizi inkişaf etdirdikcə və müştəri portfelinizi genişləndirdikcə gəlirləriniz zamanla arta bilər.
Təcrübə: Sosial media marketinqi bilikləri peşəniz üçün vacibdir. İşəgötürənlər və müştərilər arasında təcrübə, etibar və bilik səviyyəsini artırır. Bir illik təcrübəyə malik sosial media marketoloqu əsas sahələrdə ixtisaslaşaraq müxtəlif layihələr üzərində işləmək imkanı tapa bilər. Bu müddət ərzində
Karyera inkişafı: Özünü təkmilləşdirmə və davamlı öyrənmə sosial media marketinqində karyera yüksəlişinin təməl daşlarıdır. Sahibkarlar üçün bazar tendensiyalarını izləmək, yeni platformaları araşdırmaq və sertifikat proqramlarında iştirak etmək çox vacibdir. Biznes.az məlumat verir ki, bu yolla siz daim yeni şeylər öyrənə, daha çox təcrübə qazana və qazancınızı artıra bilərsiniz.

SMM-in əsas elementləri

Məzmun yaradılması: Sosial media platformalarında cəlbedici məzmunun yaradılması və paylaşılması. Bu məzmuna mətn yazıları, şəkillər, videolar, infoqrafika və s. daxil ola bilər.
Auditoriyanın cəlb edilməsi: Şərhlərə, mesajlara cavab vermək və söhbətlərə qoşulmaqla sosial mediada izləyicilər və istifadəçilərlə qarşılıqlı əlaqə.
Ödənişli reklam: Daha geniş auditoriyaya çatmaq və xüsusi məzmunu və ya məhsulları/xidmətləri tanıtmaq üçün sosial media platformalarında ödənişli reklam kampaniyalarının aparılması.
Analitika və İzləmə: Sosial media kampaniyalarının effektivliyini ölçmək və dataya əsaslanan təkmilləşdirmələr etmək üçün onların fəaliyyətinin monitorinqi və təhlili.
Strateji Planlaşdırma: Ümumi marketinq məqsədləri və hədəf auditoriya ilə uyğunlaşan hərtərəfli sosial media strategiyasının hazırlanması.
SMM nədir?


BiZNES.AZ
Biznes     Baxılıb: 76   Tarix: 06 oktyabr 2023
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

 "Bakı KOB evi"ndə sahibkarlara daha çox xidmət göstərən qurumlar - MƏLUM OLDU

2023-cü ilin yanvar-oktyabr aylarında "Bakı KOB evi"ndə sahibkarlara göstərilən xidmətlərin 232 minə yaxını beş dövlət qurumu tərəfindən göstərilib. xəbər verir ki, cari ilin yanvar-oktyabr aylarında sahibkarla

"Qalf Şirkətlər Qrupu" və ona daxil olan 2 şirkət ləğv edilir

Azərbaycanda 3 şirkət ləğv edilir. Azərbaycanda məşhur broyler şirkəti - LƏĞV OLUNUR. xəbər verir ki, "Qalf Şirkətlər Qrupu" MMC və ona daxil olan  "Qalf Konsaltinq" MMC, "Qalf Akses" MMC ləğ

Endirim, yoxsa fırıldaq... - "Black friday" kimin cibini doldurur?

Sabah bütün dünyada "black friday", yəni "qara cümə" adı altında mağazalarda məhsullara xüsusi endirimlər təşkil ediləcək. Son illər bu ənənə ölkəmizdə də formalaşmağa başlayıb. Bəzi restoranlar müştərilərdə

Azərbaycanda biznes layihələr üçün yeni investisiya portalı - YARADILIB

Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi (KOBİA) tərəfindən Azərbaycanda kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinin investisiya imkanlarını genişləndirmək məqsədilə investisiya portalı - ww.invest. yaradılıb. KOBİA-dan -a bildirili

Azərbaycanda kuryerlərin ən qeyri-adi sifaişləri: "Tutuquşu alın və bu ünvana çatdırın"

Azərbaycanda kuryerlərə verilən ən qeyri-adi çatdırma sifarişləri məlum olub. biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Maxim" şirkətinə istinadən xəbər verir ki, Azərbaycan sakinləri kuryerlər vasitəsilə daha çox ə

Azərbaycan banklarının istehlak kredit portfeli 19% - BÖYÜYÜB

2023-cü ilin noyabrın 1-nə Azərbaycan banklarının istehlak kredit portfeli 6 751,3 milyon manat həcmində olub. Azərbaycan banklarının iri sahibkarlıq subyektləri üzrə kredit portfeli 6% böyüyüb.  bu barədə Mərkəzi Bankı

Azərbaycanda işəgötürənin məsuliyyətinin sığortası bazarı 8% artıb

Azərbaycanda işəgötürənin məsuliyyətinin sığortası üzrə yığımlar artıb. Azərbaycanda sürücülərin mülki məsuliyyətinin sığortası bazarı 64% BÖYÜYÜB.  Mərkəzi Bankın hesabatı əsasında apardığı hesbalamalara istinadən xəbə

"Finex Kredit" BOKT ASC-nin - SƏHMDARLARI TOPLANIR

Müşahidə Şurasının 31.10.2023-cü il tarixində keçirilmiş iclasında qəbul edilmiş qərara əsasən 01 dekabr 2023-cü il tarixində, saat 12:00-da Bakı şəhəri, S.Rüstəm küçəsi, 11 ünvanında yerləşən "Finex Kredit" BOK

"Finex Kredit" BOKT ASC-nin - SƏHMDARLARI TOPLANIR

01 dekabr 2023-cü il tarixində, saat 12:00-da Bakı şəhəri, S.Rüstəm küçəsi, 11 ünvanında yerləşən "Finex Kredit" BOKT ASC-nin Baş ofisində səhmdarların Növbədənkənar Ümumi Yığıncağının keçiriləcək. "Bakı Sığorta"nı


iqtisadi xeberler bitcoin qiymeti emlak xeberleri dollar məzənnəsi telefonla pul qazanmaq