"Bakcell"in brend strategiyası nüfuzlu Filip Kotlerin nəşrində

İnnovasiya və sürət lideri "Bakcell"in rebrendinq hekayəsi dünya şöhrətli marketinq nəzəriyyəçisi Filip Kotlerin "Müasir Marketinqin Əsasları" (Essentials of Modern Marketing) kitabında yer alacaq. Dünya və Azərbaycan oxucularına təqdim olunacaq tanınmış  nəşrdə "Bakcell"in həyata keçirdiyi ölkəmiqyaslı rebrendinq və onun şirkətin inkişaf dinamikasına təsiri ətraflı şəkildə təqdim olunacaq. 
Qeyd edək ki, "Bakcell" rebrendinqdən sonra innovasiya və süni intellekt yanaşmasına əsaslanan yeni brend mövqelənməsi ilə bazarda fərqlənməyə nail olub. Şirkət bu strategiya çərçivəsində süni intellekt həllərini məhsul inkişafı, strateji tərəfdaşlıqlar, kommunikasiya, müştəri əlaqələri sahələrinə inteqrasiya edərək, bir sıra məhsul və xidmətlər təqdim edib və bu istiqamətdə fəaliyyətini davam etdirir. Bu innovativ məhsul və xidmətlər arasında "Bakcell Fiber", "VoWiFi", "Tarif məsləhətçisi", "Star tarifləri", "Birinci tariff" və UBER ilə tərəfdaşlıq yer alır.   
Xatırladaq ki, strateji yanaşması ilə vizual təqdimat arasında güclü əlaqə qurmaq bacarığına görə "Bakcell", "Baku Flames Festivalı" çərçivəsində "Ən uğurlu rebrendinq layihəsi" nominasiyası üzrə mükafata layiq görülüb. Beləliklə, ölkəmiqyaslı rebrendinq şirkətin biznes nəticələrinə, brend dəyərinin artmasına və bazar mövqeyinin güclənməsinə olduqca müsbət təsir edib.  
"Bakcell"in bu nəşrdə yer alması, Azərbaycanın telekommunikasiya sahəsində innovasiya və rəqəmsal transformasiya istiqamətində nailiyyətlərinin beynəlxalq səviyyədə tanıdılmasına töhfə verəcək. 
Filip Kotler haqqında
Müasir marketinqin atası və 80-dən çox kitabın müəllifi olan Filip Kotler, marketinq sahəsində inqilabi nəzəriyyələr yaradaraq, dünya miqyasında biznesin inkişafına təsir göstərib. O, marketinqi psixologiya və iqtisadiyyatla birləşdirərək, müasir marketinqin elmi əsaslarını formalaşdırıb.
Ən məşhur əsərlərindən biri olan "Marketing Management" kitabı dünya universitetlərində marketinq dərsliklərinin əsas qaynağı kimi istifadə olunur. Onun nəzəriyyələri şirkətlərin müştəriyönümlü strategiyalar qurmasına və qlobal bazarlarda rəqabət üstünlüyü əldə etməsinə imkan yaradır.
"Bakcell" haqqında
"Bakcell" Azərbaycanın ilk və ən böyük özəl telekommunikasiya şirkətidir. Hazırda şirkət üç milyondan çox müştərini yüksəkkeyfiyyətli və sürətli telekommunikasiya xidmətləri ilə təmin edir. Ölkə iqtisadiyyatının qeyri-neft sektorunun ən böyük investorlarından biri olan "Bakcell" süni intellekt əsaslı innovativ həllərlə Azərbaycanın dayanıqlı inkişafına töhfə verir.
"Bakcell" müxtəlif ölkələrdə telekommunikasiya, enerji, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən "NEQSOL Holding" beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.
® Reklam / marja.az

Maraqlı     Tarix: 22 iyun 2025

Oxşar xəbərlər

Azercell-in "DataMinds" bootcamp proqramına qeydiyyat davam edir

21 iyul – 5 sentyabr 2025-ci il tarixlərində Amazon Web Services (AWS)-in texnoloji dəstəyi ilə keçiriləcək "DataMinds Azercell" bootcamp proqramı tələbələrin data və süni intellekt sahəsində bilik və bacarıqlarını

Azərbaycanın ali məktəbi dünya reytinqində yer alıb

"Times Higher Education (THE) Impact Rankings 2025" nəticələrinə əsasən, SOCAR-ın Bakı Ali Neft Məktəbi (BANM) bu nüfuzlu reytinqdə ilk dəfə iştirak etməsinə baxmayaraq, yüksək nəticə əldə edib. . VTB-də minima

Uğurlu karyera üçün motivasiya amili nə qədər vacibdir ?

Motivasiya insanın məqsədlərinə çatmaq üçün daxildən gələn istək və hərəkətə keçirici qüvvədir. Hər bir insanın həyatında motivasiya fərqli amillərdən qaynaqlana bilər və bu amillər karyera inkişafında böyük rol oynayır

CV hazırlayarkən etməməli olduğunuz 6 səhv hansılardı?

Əksər işəgötürənlər üçün ilk təəssürat məhz təqdim etdiyiniz CV vasitəsilə formalaşır. Uğurlu CV işə qəbul prosesində sizi bir addım irəli apara, səhvlərlə dolu və natamam CV isə şansınızı azalda bilər. Bir çox namizəd sad

Beş dəqiqə deyil: Zaman tələsindən necə çıxmaq olar?

Beynimiz bizi zamanla bağlı sistemli şəkildə aldadır – niyə "bir neçə dəqiqə" dediyimiz vaxt həmişə olduğundan daha uzun olur?. Bu vəziyyətlər sənə tanış gələr: məsələn, sən cümə axşamına qədər hesabatı bitirəcəyin

Əvvəl Məhsul Sahibi yox idi, nə baş verirdi?

Məhsulun sahibi yoxdursa, qərar kimindir?. Məhsul sahibi – Product Owner (PO) anlayışı hələ formalaşmamış dövrdə məhsul inkişafında qərarların sahibi bəlli deyildi. Layihə rəhbərləri, texniki menecerlər, satış komandası v

"Labubu" fenomeni: Çinin ən gənc milyarderi Van Ninin uğur hekayəsi

38 yaşlı Van Nin Çinin ən gənc milyarderi olub. Bu, "Labubu" adlı qəribə tüklü oyuncaq sayəsində baş verib. Van Nin 1987-ci ildə Henan əyalətində anadan olub və uşaq ikən ticarətin sirlərini öyrənməyə başlayıb

"Sertifikatlaşdırmada iştirak edən xarici dil müəllimlərinin 12 faizi uğur qazanıb, 1657 nəfərin əmək müqaviləsinə xitam verilib"

Sertifikatlaşdırma prosesində iştirak edən xarici dil müəllimlərinin 12 faizi uğur qazana bilib və 1657 nəfərin əmək müqaviləsinə xitam verilib. Bunu elm və təhsil naziri Emin Əmrullayev ADA Universitetində "Sertifikatlaşdırm

Putin: "Rusiya və Azərbaycan birgə layihələr hazırlayır"

Rusiya və Azərbaycan logistika və istehsal sahəsi, xüsusən gəmiqayırma sahəsində birgə layihələr hazırlayır. Bunu Rusiya Prezidenti Vladimir Putin bu barədə Sankt-Peterburq Beynəlxalq İqtisadi Forumu çərçivəsində beynəlxal


iqtisadi xeberler 1000 manatla biznes bitkoin birbank dollar məzənnəsi