"Bakcell"in brend strategiyası nüfuzlu Filip Kotlerin nəşrində

İnnovasiya və sürət lideri "Bakcell"in rebrendinq hekayəsi dünya şöhrətli marketinq nəzəriyyəçisi Filip Kotlerin "Müasir Marketinqin Əsasları" (Essentials of Modern Marketing) kitabında yer alacaq. Dünya və Azərbaycan oxucularına təqdim olunacaq tanınmış  nəşrdə "Bakcell"in həyata keçirdiyi ölkəmiqyaslı rebrendinq və onun şirkətin inkişaf dinamikasına təsiri ətraflı şəkildə təqdim olunacaq. 
Qeyd edək ki, "Bakcell" rebrendinqdən sonra innovasiya və süni intellekt yanaşmasına əsaslanan yeni brend mövqelənməsi ilə bazarda fərqlənməyə nail olub. Şirkət bu strategiya çərçivəsində süni intellekt həllərini məhsul inkişafı, strateji tərəfdaşlıqlar, kommunikasiya, müştəri əlaqələri sahələrinə inteqrasiya edərək, bir sıra məhsul və xidmətlər təqdim edib və bu istiqamətdə fəaliyyətini davam etdirir. Bu innovativ məhsul və xidmətlər arasında "Bakcell Fiber", "VoWiFi", "Tarif məsləhətçisi", "Star tarifləri", "Birinci tariff" və UBER ilə tərəfdaşlıq yer alır.   
Xatırladaq ki, strateji yanaşması ilə vizual təqdimat arasında güclü əlaqə qurmaq bacarığına görə "Bakcell", "Baku Flames Festivalı" çərçivəsində "Ən uğurlu rebrendinq layihəsi" nominasiyası üzrə mükafata layiq görülüb. Beləliklə, ölkəmiqyaslı rebrendinq şirkətin biznes nəticələrinə, brend dəyərinin artmasına və bazar mövqeyinin güclənməsinə olduqca müsbət təsir edib.  
"Bakcell"in bu nəşrdə yer alması, Azərbaycanın telekommunikasiya sahəsində innovasiya və rəqəmsal transformasiya istiqamətində nailiyyətlərinin beynəlxalq səviyyədə tanıdılmasına töhfə verəcək. 
Filip Kotler haqqında
Müasir marketinqin atası və 80-dən çox kitabın müəllifi olan Filip Kotler, marketinq sahəsində inqilabi nəzəriyyələr yaradaraq, dünya miqyasında biznesin inkişafına təsir göstərib. O, marketinqi psixologiya və iqtisadiyyatla birləşdirərək, müasir marketinqin elmi əsaslarını formalaşdırıb.
Ən məşhur əsərlərindən biri olan "Marketing Management" kitabı dünya universitetlərində marketinq dərsliklərinin əsas qaynağı kimi istifadə olunur. Onun nəzəriyyələri şirkətlərin müştəriyönümlü strategiyalar qurmasına və qlobal bazarlarda rəqabət üstünlüyü əldə etməsinə imkan yaradır.
"Bakcell" haqqında
"Bakcell" Azərbaycanın ilk və ən böyük özəl telekommunikasiya şirkətidir. Hazırda şirkət üç milyondan çox müştərini yüksəkkeyfiyyətli və sürətli telekommunikasiya xidmətləri ilə təmin edir. Ölkə iqtisadiyyatının qeyri-neft sektorunun ən böyük investorlarından biri olan "Bakcell" süni intellekt əsaslı innovativ həllərlə Azərbaycanın dayanıqlı inkişafına töhfə verir.
"Bakcell" müxtəlif ölkələrdə telekommunikasiya, enerji, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən "NEQSOL Holding" beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.
® Reklam / marja.az

Maraqlı     Tarix: 22 iyun 2025

Oxşar xəbərlər

Cv hazırlayarkən nələrə diqqət yetirməliyik?

Bütün iş sahələrində, xüsusən də korporativ şirkətlərdə, işə götürən menecerlərin gün ərzində nəzərdən keçirməli olduğu yüzlərlə CV qəbul etdiyini yəqin ki, bilirsiniz. Müraciət etdiyiniz iş üçün məlumatlarınızı düzgün şəkild

Azərbaycanda Kanada təhsilinə açılan yeni yol - Bakıda KAI Global School-dan OSSD proqramı

() "KAI Global School" (Kanada) ilə CELT tədris və inkişaf mərkəzinin eksklüziv tərəfdaşlığı sayəsində Bakıdakı şagirdlər artıq xaricə getmədən beynəlxalq səviyyədə tanınan Ontario Orta Məktəb Diplomu (OSSD) proqramın

Whatsapp biznesin üstünlükləri nələrdir?

Müəssisələr WhatsApp biznes sayəsində öz vebsaytlarında, e-ticarət mağazalarında və mobil tətbiqlərində istənilən yerdə "WhatsApp başlatma" simvolu yerləşdirməklə müştəriləri WhatsApp-da mesaj göndərməyə yönləndir

"Bakcell"in brend strategiyası nüfuzlu Filip Kotlerin nəşrində

İnnovasiya və sürət lideri "Bakcell"in rebrendinq hekayəsi dünya şöhrətli marketinq nəzəriyyəçisi Filip Kotlerin "Müasir Marketinqin Əsasları" (Essentials of Modern Marketing) kitabında yer alacaq. Düny

Google CEO-su: Bu sadə qayda mənə iş stresi ilə mübarizədə kömək edir – onu tələbə vaxtı öyrənmişəm

1.92 trilyon dollar dəyərində bir şirkəti idarə etmək zəif ürəklilər üçün deyil, deyə Alphabet və Google-un baş direktoru Sundar Pichai deyir. Pichai-nin sözlərinə görə, onun işinin əsas hissəsi çətin qərarlar vermək və başqalarını

Gələn il "Məktəbli avtobusu" layihəsi həyata keçiriləcək

"Məktəbli avtobusu" layihəsinin qarşıdan gələn tədris ilində həyata keçirilməsi planlaşdırılır. Bunu elm və təhsil naziri Emin Əmrullayev jurnalistlərə açıqlamasında deyib. VTB-də minimal faiz dərəcəsi ilə nağ

Dünyanın TOP-5 bahalı geyim şirkətləri

Moda təkcə özünü ifadə etmə üsulu deyil, o, həmişə statusu göstərmək üçün bir yol olmuşdur. məlumat verir ki, paltar sahibinin gəlir səviyyəsi, üslubu və zövqü haqqında çox şey deyir. Dünyanın ən bahalı geyim şirkətləri il

Sentyabrdan məktəblərdə kağız jurnallardan istifadə dayandırılacaq

Sentyabr ayından etibarən kağız jurnalların istifadəsi dayandırılacaq. Bunu MÜTDA-nın Keyfiyyətə nəzarət və monitorinq sektorunun müdiri Fidan Nəcəfova deyib. VTB-də minimal faiz dərəcəsi ilə nağd kredit 10.49%-dən. O qey

Gələn il iki tədqiqat universiteti yaradılacaq

2026-cı ildə mövcud ali təhsil müəssisələrinin bazalarında 2 tədqiqat universiteti yaradılacaq. Bu, Nazirlər Kabinetinin 2024-cü il üzrə hesabatında əksini tapıb. Qeyd edilib ki, tədqiqat universiteti statusunun verilməs


iqtisadi xeberler avtomobil xeberleri bitkoin qiymeti online pul qazanmaq en son xeberler