Əvvəl Məhsul Sahibi yox idi, nə baş verirdi?

Əvvəl Məhsul Sahibi yox idi, nə baş verirdi?Məhsulun sahibi yoxdursa, qərar kimindir?
Məhsul sahibi – Product Owner (PO) anlayışı hələ formalaşmamış dövrdə məhsul inkişafında qərarların sahibi bəlli deyildi. Layihə rəhbərləri, texniki menecerlər, satış komandası və bəzən hətta rəhbərlik belə məhsula dair fərqli-fərqli istəklərlə çıxış edirdi. Bu isə prioritetlərin qarışmasına, qeyri-müəyyənliyə və ziddiyyətli tapşırıqlara səbəb olurdu.
Məhsulun yönü tez-tez dəyişirdi
Aydın sahiblik olmadıqda məhsulun istiqaməti hər kəsin fikrinə görə dəyişə bilirdi. Komandalar bu gün bir xüsusiyyət üzərində işləyir, sabah isə onun əksini edən başqa bir xüsusiyyətə yönəlirdi.
Müştəri ehtiyacı deyil, daxili intuisiya rəhbər idi
PO rolu olmadan müştərinin səsi çox zaman boğulurdu. Daxili təxminlər və fərziyyələrlə qərarlar verilirdi. İstifadəçi ilə empatiya qurmaq, ehtiyacları anlamaq və data əsasında qərar vermək nadir hallarda baş verirdi. Nəticədə, yaradılan məhsullar real istifadəçinin problemini həll etmirdi.
Texniki komanda strateji qərarlarla yüklənirdi
PO olmadıqda, komandanın strateji qərarlarla bağlı yükü artırdı. Proqramçılar həm texniki, həm də biznes qərarları verməli olurdu. Bu isə onların əsas diqqətini – texniki keyfiyyəti – zəiflədirdi. Həmçinin, biznes dəyəri barədə səhv qərarlar verilməyə başlanırdı.
Prioritetləşdirmə yox idi – hər şey vacib idi
PO prioritetləri təyin etmədikdə, hər kəs öz funksiyasına görə "ən vacib" məsələni önə çəkirdi. Bu isə komandanı paralel tapşırıqlarla yükləyir, fokusun dağılmasına və məhsulun ləng inkişafına səbəb olurdu.
Dəyərləndirmə və geribildirim mexanizmləri zəif idi
PO yoxdursa, məhsulun performansı, istifadəçi rəyi və bazar reaksiyası kimi göstəricilər kənarda qalır. Ölçmək, təhlil etmək və nəticəyə əsaslanmaq yerinə, sadəcə "işin görülməsi" əsas meyar sayılırdı. Bu da davamlı təkmilləşmənin qarşısını alırdı.
Bazarla uyğunlaşma çətin idi
PO rolu bazarın səsini komandaya çatdırmaq üçün körpü rolunu oynayır. Bu rol olmadıqda, bazar dəyişir, amma məhsul olduğu kimi qalır. Çünki komandaya bunu xəbər verən, uyğunlaşmanı yönəldən bir nəfər yoxdur. Beləliklə, məhsul bazardan geri qalır və rəqabət gücünü itirir.
Niyə PO vacibdir?
Bugünkü çevik metodologiyalarda Product Owner təkcə "prioritet təyin edən" deyil, həm də vizyon yaradan, komandanı istiqamətləndirən, istifadəçi ilə empatiya quran, bazarla əlaqəni quran və dəyəri maksimize edən şəxsdir. PO yoxdursa, məhsulun ruhu da yoxdur.
Toğrul Xəlilov, MPay şirkəti, Məhsul sahibi / banker.az

Maraqlı     Tarix: 24 may 2025

Oxşar xəbərlər

Apple şirkəti AirPods-a canlı tərcümə funksiyası əlavə edir

ABŞ-ın Apple şirkəti, iOS 19 yeniləməsi ilə AirPods-a canlı tərcümə funksiyası əlavə etməyi planlaşdırır. Şirkətin ən böyük rəqibləri arasında yer alan Google və Samsung uzun müddətdir ki, bu xidməti istifadəçilərinə təqdi

"SpaceX" raketi 22 "Starlink" minipeykini orbitə çıxarıb

"Falcon 9" daşıyıcı aparatı 22 "Starlink" minipeykdən ibarət partiyanı uğurla orbitə çıxarıb. Bu barədə "SpaceX" tərtibatçı şirkəti məlumat yayıb. Qeyd olunub ki, raket Kaliforniyadakı Vandenber

Telefon markası PC bazarına daxil olur: Motorola Hindistanda ilk noutbukunu təqdim edir

Qatlana bilən, orta seqment smartfon modelləri ilə tanınan və smartfon bazarında Lenovo-nun tərkibində fəaliyyətini davam etdirən Motorola, Hindistanda ilk noutbuk modelini rəsmi olaraq elan edib. Marja xəbər verir ki, Hindistanı

Azərbaycan və Gürcüstan fitinq platformalarının istifadəsi üçün tarifləri azaltmaqla bağlı Qazaxıstana müraciət edib

"Azərbaycan Dəmir Yolları" QSC (ADY) və "Gürcüstan Dəmir Yolu" ASC Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu (TBNM) ilə Azərbaycan və Gürcüstan ərazilərində inventar parkının fitinq platformalarından istifad

Azad olunmuş ərazilərdə məskunlaşanların peşə məktəblərində təhsil haqqını dövlət ödəyəcək

İşğaldan azad edilmiş ərazilərdə məskunlaşmış və 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028-ci tədris illərində dövlət, bələdiyyə və özəl peşə təhsili müəssisələrinə qəbul olunmuş, habelə həmin təhsil müəssisələrində ödənişli əsaslarl

Apple böyük proqram yeniləməsinə hazırlaşır

iPhone telefonlarının istehsalçısı ABŞ-ın Apple şirkəti bu ilin sonunda təqdim olunacaq son 12 ilin ən böyük və əhatəli proqram təminatı yeniləməsinə hazırlaşır. xəbər verir ki, bu barədə Bloomberg News məsələ ilə bağlı məlumatl

Gələn il iki tədqiqat universiteti yaradılacaq

2026-cı ildə mövcud ali təhsil müəssisələrinin bazalarında 2 tədqiqat universiteti yaradılacaq. Bu, Nazirlər Kabinetinin 2024-cü il üzrə hesabatında əksini tapıb. Qeyd edilib ki, tədqiqat universiteti statusunun verilməs

Peşə təhsili ilə bağlı faydalı layihə başladı - Gənclərin diqqətinə

"Azərbaycan Jurnalistlər Şəbəkəsi" İB "Ölkədə peşə təhsilinə marağın artırılmasına dəstək" adlı layihənin icrasına başlayıb. Layihənin məqsədi peşə təhsili barədə ictimaiyyətdə mövcud olan stereotiplər

Kriptokazino və AI: 2025-ci ildə dünyanın ən gənc milyarderləri

2025-ci ildə dollar milyarderlərinin qlobal reytinqinə yaşı 30-dan aşağı olan 20 nəfər daxil olub, onlardan yalnız ikisi sərvətini müstəqil şəkildə qazanıb – digərləri kapitalı miras şəklində alıb. . Qlobal "Forbes"


iqtisadi xeberler 1000 manatla biznes kripto biznes krediti bitkoin