Əvvəl Məhsul Sahibi yox idi, nə baş verirdi?

Əvvəl Məhsul Sahibi yox idi, nə baş verirdi?Məhsulun sahibi yoxdursa, qərar kimindir?
Məhsul sahibi – Product Owner (PO) anlayışı hələ formalaşmamış dövrdə məhsul inkişafında qərarların sahibi bəlli deyildi. Layihə rəhbərləri, texniki menecerlər, satış komandası və bəzən hətta rəhbərlik belə məhsula dair fərqli-fərqli istəklərlə çıxış edirdi. Bu isə prioritetlərin qarışmasına, qeyri-müəyyənliyə və ziddiyyətli tapşırıqlara səbəb olurdu.
Məhsulun yönü tez-tez dəyişirdi
Aydın sahiblik olmadıqda məhsulun istiqaməti hər kəsin fikrinə görə dəyişə bilirdi. Komandalar bu gün bir xüsusiyyət üzərində işləyir, sabah isə onun əksini edən başqa bir xüsusiyyətə yönəlirdi.
Müştəri ehtiyacı deyil, daxili intuisiya rəhbər idi
PO rolu olmadan müştərinin səsi çox zaman boğulurdu. Daxili təxminlər və fərziyyələrlə qərarlar verilirdi. İstifadəçi ilə empatiya qurmaq, ehtiyacları anlamaq və data əsasında qərar vermək nadir hallarda baş verirdi. Nəticədə, yaradılan məhsullar real istifadəçinin problemini həll etmirdi.
Texniki komanda strateji qərarlarla yüklənirdi
PO olmadıqda, komandanın strateji qərarlarla bağlı yükü artırdı. Proqramçılar həm texniki, həm də biznes qərarları verməli olurdu. Bu isə onların əsas diqqətini – texniki keyfiyyəti – zəiflədirdi. Həmçinin, biznes dəyəri barədə səhv qərarlar verilməyə başlanırdı.
Prioritetləşdirmə yox idi – hər şey vacib idi
PO prioritetləri təyin etmədikdə, hər kəs öz funksiyasına görə "ən vacib" məsələni önə çəkirdi. Bu isə komandanı paralel tapşırıqlarla yükləyir, fokusun dağılmasına və məhsulun ləng inkişafına səbəb olurdu.
Dəyərləndirmə və geribildirim mexanizmləri zəif idi
PO yoxdursa, məhsulun performansı, istifadəçi rəyi və bazar reaksiyası kimi göstəricilər kənarda qalır. Ölçmək, təhlil etmək və nəticəyə əsaslanmaq yerinə, sadəcə "işin görülməsi" əsas meyar sayılırdı. Bu da davamlı təkmilləşmənin qarşısını alırdı.
Bazarla uyğunlaşma çətin idi
PO rolu bazarın səsini komandaya çatdırmaq üçün körpü rolunu oynayır. Bu rol olmadıqda, bazar dəyişir, amma məhsul olduğu kimi qalır. Çünki komandaya bunu xəbər verən, uyğunlaşmanı yönəldən bir nəfər yoxdur. Beləliklə, məhsul bazardan geri qalır və rəqabət gücünü itirir.
Niyə PO vacibdir?
Bugünkü çevik metodologiyalarda Product Owner təkcə "prioritet təyin edən" deyil, həm də vizyon yaradan, komandanı istiqamətləndirən, istifadəçi ilə empatiya quran, bazarla əlaqəni quran və dəyəri maksimize edən şəxsdir. PO yoxdursa, məhsulun ruhu da yoxdur.
Toğrul Xəlilov, MPay şirkəti, Məhsul sahibi / banker.az

Maraqlı     Tarix: 24 may 2025

Oxşar xəbərlər

"Bakcell"in brend strategiyası nüfuzlu Filip Kotlerin nəşrində

İnnovasiya və sürət lideri "Bakcell"in rebrendinq hekayəsi dünya şöhrətli marketinq nəzəriyyəçisi Filip Kotlerin "Müasir Marketinqin Əsasları" (Essentials of Modern Marketing) kitabında yer alacaq. Düny

iPhone 17: Təqdimat tarixi, qiymət və əsas xüsusiyyətlər

ABŞ-ın Apple şirkəti növbəti böyük tədbirinin tarixini rəsmən açıqlayıb. Marja xəbər verir ki, Şirkət 9 sentyabr 2025-ci il tarixində, Bakı vaxtı ilə saat 21:00-da Apple Parkdakı Steve Jobs Teatrında "Awe dropping"

HİV məğlub edildi - İlk dəfə 100% qorunma təmin edən dərman təsdiqləndi

ABŞ-ın Qida və Dərman İdarəsi (FDA) "Yeztugo" brendi altında satılan və ildə iki dəfə vurulan iynələr ilə 100% qorunma təklif edən ilk HİV dərmanını təsdiqləyib. Gilead şirkətinin məlumatına istinadən xəbər veri

Cv hazırlayarkən nələrə diqqət yetirməliyik?

Bütün iş sahələrində, xüsusən də korporativ şirkətlərdə, işə götürən menecerlərin gün ərzində nəzərdən keçirməli olduğu yüzlərlə CV qəbul etdiyini yəqin ki, bilirsiniz. Müraciət etdiyiniz iş üçün məlumatlarınızı düzgün şəkild

CV hazırlayarkən etməməli olduğunuz 6 səhv hansılardı?

Əksər işəgötürənlər üçün ilk təəssürat məhz təqdim etdiyiniz CV vasitəsilə formalaşır. Uğurlu CV işə qəbul prosesində sizi bir addım irəli apara, səhvlərlə dolu və natamam CV isə şansınızı azalda bilər. Bir çox namizəd sad

Dünya gömrük rüsumları ilə bağlı nədə yanılır?

Heç bir iqtisadiyyat yalnız bir səbəbdən böyüyüb və ya kiçilməz – hətta bu səbəb Trampın gömrük siyasəti kimi ciddi bir hadisə olsa belə. -ın məlumatına görə, ilin əvvəlində iqtisadçılar və investorlar razı idilər ki, əgə

Çaydanın başında dayanmayın: Daimi yoxlama irəliləyiş hissini zəiflədir

Sosial psixoloq Andre Vaz maraqlı bir fenomen haqqında yazır — onun fikrincə, bu, dəyişikliklərin sürətini qəbul etməyimizi təhrif edir. Təsəvvür edin ki, siz marafona hazırlaşmağa yeni başlamısınız. Heç vaxt belə bir şe

Çin iqtisadiyyatını araşdıran azərbaycanlı alim

Çin haqqında ən çox elmi araşdırmalar aparan azərbaycanlı alim Ziyad Səmədzadədir. Alimin sözlərinə görə, ilk dəfə 1993-cü ildə Çin Xalq Respublikasına səfər etdikdən sonra bu ölkə haqqında təsəvvürləri demək olar ki, kökündə

Zənginlərlə dostluq edin və pul haqqında tez-tez danışın: 40 yaşa qədər necə milyarder olmaq olar?

Nyu-York Universitetinin professoru və uğurlu sahibkar Skott Hellouey hesab edir ki, varlı insanları tapmaq və onlarla əlaqələr qurmaq zəngin həyat sürmək bacarıqlarını öyrənməyə kömək edə bilər. Uşaqlığınız yoxsulluq içind


iqtisadi xeberler investisiya biznes krediti bitcoin valyuta xeberleri