KOB-ların iri ticarət şəbəkələrinə çıxışının daha da asanlaşdırılması müzakirə edilib

KOB-ların iri ticarət şəbəkələrinə çıxışının daha da asanlaşdırılması müzakirə edilibKiçik və Orta biznesin İnkişafı Agentliyi (KOBİA) yanında İctimai Şuranın təşkilatçılığı, Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyinin və Azərbaycan Sahibkarlar (İşəgötürənlər) Təşkilatları Milli Konfederasiyasının (ASK) dəstəyi ilə "Ticarət şəbəkələrinin bazar iqtisadiyyatında rolu: imkanlar və perspektivlər" mövzusunda ictimai müzakirə keçirilib. "Bakı KOB evi"ndə təşkil olunmuş tədbirdə müvafiq dövlət qurumlarının və biznes assosiasiyaların nümayəndələri, həmçinin iri ticarət şəbəkələrinin 40-a yaxın təmsilçisi iştirak edib. 
FED.az KOBİA-ya istinadən xəbər verir ki, KOBİA yanında İctimai Şuranın sədri Samir Abdullayev ictimai müzakirənin dövlət-sahibkar əməkdaşlığı çərçivəsində müvafiq sahədə qanunvericiliyin tələblərinin, ticarət şəbəkələrinin fəaliyyətinin, bu şəbəkələr və sahibkarlar arasında münasibətlərin, eləcə də KOB-ların iri ticarət şəbəkələrinə çıxış imkanlarının genişləndirilməsinin müzakirə olunması məqsədilə keçirildiyini qeyd edib. 
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyinin sədri Elnur Bağırov çıxışında inkişaf edən ticarət şəbəkələrinin sağlam və ədalətli rəqabət mühitinin formalaşmasına, iqtisadiyyatın ümumi dinamikasına, istehsal sektorunun genişlənməsinə və sosial rifahın yüksəlməsinə müsbət təsirlərindən bəhs edib. Bildirilib ki, Agentlik tərəfindən şəffaf ticarət münasibətlərinin dəstəklənməsi və təşviqi məqsədilə mütəmadi maarifləndirmə tədbirləri həyata keçirilir, bazar iştirakçıları ilə birbaşa dialoqlar aparılır. E.Bağırov ticarət şəbəkələrinin fəaliyyətində istehlakçı hüquqları və rəqabət qanunvericiliyinə riayət edilməsinin vacibliyini diqqətə çatdırıb, qabaqlayıcı nəzarət mexanizmlərinin tətbiqi və maraqlı tərəflərlə əməkdaşlığın gücləndirilməsinin əhəmiyyətini vurğulayıb.
Çıxışında KOBİA-nın İdarə Heyətinin sədri Orxan Məmmədov ticarət şəbəkələrinin iqtisadiyyatda, xüsusilə də KOB-ların məhsullarının tanıdılması və satış imkanlarının genişləndirilməsində rolunu diqqətə çatdıraraq, dövlətin bu sahədəki dəstək tədbirlərinin KOB-ların bazarlara çıxış imkanlarını artırdığını bildirib. Qeyd olunub ki, KOB-ların ticarət şəbəkələrinə çıxışına dəstək mexanizmlərindən bir neçəsi KOBİA tərəfindən təmin olunur. Bugünkü ictimai müzakirənin başlıca məqsədlərindən biri də məhz KOB-ların iri ticarət şəbəkələrinə çıxışının daha da asanlaşdırılmasını müzakirə etməkdir. Ticarət şəbəkələri ilə KOB-ların əməkdaşlıq üsullarının təkmilləşdirilməsi, regionlarda logistik imkanların artırılması və təchizat zəncirinin optimallaşdırılması, rəqəmsal ticarət platformalarının dəstəklənməsi və KOB-ların bu platformalara inteqrasiyası, ticarət mədəniyyəti, keyfiyyət standartları və şəffaflıq sahəsində maarifləndirmə tədbirlərinin gücləndirilməsi vacibdir. KOB-lar isə istehsal etdikləri məhsulların ticarət şəbəkələrinə uyğunluğunu qiymətləndirməli, brendləşməyə və qablaşdırmaya, elektron ticarətə və müştəri məmnuniyyətinə önəm verməli, market və iri satış nöqtələri ilə əməkdaşlıqda təşəbbüskar olmalıdırlar. Bu, KOB-ların ticarət şəbəkələri ilə əlaqələrinin daha da genişlənməsinə xidmət edəcəkdir. 
ASK-nın prezidenti Məmməd Musayev ticarət şəbəkələrinin məhsul satışı ilə yanaşı, qiymətlərin formalaşması, məhsul çeşidinin genişlənməsi və istehlakçının tələblərinin öyrənilməsində vacib rolunu, belə tədbirlərin ticarət şəbəkələrinin vəziyyəti, bu sahədə biznesin çətinliklərinin öyrənilməsi baxımından əhəmiyyətli olduğunu vurğulayıb.
Tədbirdə biznes subyektlərinin təklifləri və çətinlikləri öyrənilib, mövzu ətrafında fikir mübadiləsi aparılıb və sahibkarların sualları cavablandırılıb.

Biznes     Tarix: 24 aprel 2025

Oxşar xəbərlər

Nərimanovda yeni "Bravo" mağazası açıldı

"Nərimanov" sakinləri üçün sevindirici xəbər var – "Bravo" öz yeni mağazasını istifadəyə verdi. Şirkət müştərilərinə yüksək keyfiyyətli məhsullar, sərfəli qiymətlər və müasir alış-veriş təcrübəsi təqdi

İnstaqramda biznes qurmağın yolları

Milyonlarla izləyicisi olan "Instagram" ən dinamik sosial media kanallarından biridir. melumat verir ki, həm əyləncəli, həm də pul qazandıran saytlardan biri olan İnstaqram bu gün bir çox insanın yerini aldığı mühitlərdə

Sumqayıt Kimya Sənaye Parkının rezidentləri 10 ildə 15 milyard manatlıq məhsul satıb

2015-ci ildən 2025-ci ilin I yarımilliyi daxil olmaqla Sumqayıt Kimya Sənaye Parkının rezidentləri ümumilikdə təxminən 14,4 milyard manatlıq məhsul satıb. Sumqayıt Kimya Sənaye Parkında fəaliyyət göstərən müəssisələrin say

Françayzinq nədir və necə olur?

Françayzinq brendin ticarət nişanını və ya ticarət adını alıb fərqli yerdə onu işlədən fəaliyyətdir. Texniki cəhətdən, iki tərəfi bağlayan müqavilə "françayzinq"dir, lakin bu termin daha çox françayzinin fəaliyyə

"Azərpambığ"ın ixrac gəlirləri 32 %-ə yaxın azalıb

Bu ilin yanvar-iyul aylarında "Azərpambıq Aqrar Sənaye Kompleksi" MMC 23,9 milyon ABŞ dolları dəyərində məhsul ixrac edib. "SOCAR Polymer" ixrac gəlirlərini 14 %-dən çox artırıb. xəbər verir ki, bu barəd

B2B marketinq forumundan praktik ideyalar əldə edəcəyik

Yükdaşıma sektoru Azərbaycanda iqtisadiyyatın vacib sahələrindən biridir, amma marketinq baxımından ən mürəkkəb istiqamətlərdən sayılır. Məhz bu mövzuları biz "166 Yükdaşıma və Logistika" şirkətinin Satış departamen

Xaricdə freelancer tapmaq üçün TOP-5 sayt

2020-ci ildə yayılan Korona Virus səbəbilə ən böyük işçi bazasına malik ölkələrdən biri olan ABŞ-ın işçi qüvvəsinin 36%-dən artığını sərbəst işçilər təşkil edirdi. Təəccüblü deyil ki, bu faiz hələ də günü gündən artmaqdadır

Azərbaycanda logistika şirkəti bağlanır

Azərbaycanda bir ildən çoxdur təsis edilən logistika şirkəti "Skyline Logistics" MMC ləğv olunduğunu elan edir. İsveçrə şirkətinin Azərbaycandakı filialı bağlanır. xəbər verir ki, kreditorlar iki ay ərzində tələblərin

"Azəralüminium"un ixrac gəlirləri 8 %-dən çox azalıb

Bu ilin yanvar-iyul aylarında "Azəralüminium" MMC 76,7 milyon ABŞ dolları dəyərində məhsul ixrac edib. Azərbaycanlı pomidor satanların gəlirləri 157 milyon dollara çatır - İLLİK 13% ARTIM. , bu barədə İqtisadi İslahatları


iqtisadi xeberler birbank valyuta mezennesi dollar məzənnəsi kripto