"Labubu" fenomeni: Çinin ən gənc milyarderi Van Ninin uğur hekayəsi
38 yaşlı Van Nin Çinin ən gənc milyarderi olub. Bu, "Labubu" adlı qəribə tüklü oyuncaq sayəsində baş verib. Van Nin 1987-ci ildə Henan əyalətində anadan olub və uşaq ikən ticarətin sirlərini öyrənməyə başlayıb, belə ki, onun valideynləri də ticarətlə məşğul olub.
"Pop Mart"ın qurucusu və CEO-su Van Nin şirkətinin "Labubu" oyuncağı beynəlxalq sensasiya olduqdan sonra ölkənin ən zəngin 10 adamından birinə çevrilib. Belə ki, Ninin sərvəti 21 milyard dolları ötüb, "Pop Mart"ın satışları isə son bir ildə 188% artıb. Xüsusilə, "Labubu"nun "Monsters" kolleksiyasına tələb yüksəkdir — bu sektorun gəlirləri 726% yüksəlib.
Qeyd edək ki, "Labubu" personajının yaradıcısı Honq-Konqlu rəssam Kasinq Lunqdur. O, 2019-cu ildə "Pop Mart"a onların istehsalı üçün lisenziya verib. O vaxtdan bəri bu seriyadan olan oyuncaqlar əsl ov obyektinə çevrilib: məhsullar bir neçə saniyə ərzində satılır, təkrar bazarda isə qiymətlər bir neçə min dollara çatır.
Əvvəlcə "Labubu" yalnız Çində məşhur olub. Anti-Covid məhdudiyyətləri tədricən yüngülləşməyə başladıqca, oyuncaqların satışı artmağa davam edib. Personaj ətrafında qalmaqal 2024-cü ildə "Blackpink" qrupundan olan Tailand əsilli "K-pop" ulduzu Lisa öz instaqram profilində oyuncaq haqqında hekayə dərc etdikdən sonra başlayıb.
Böyüklər tərəfindən "uşaq" oyuncaqlarının alışını normallaşdırmaqdan əlavə, uğurun əsas səbəbi onların əlçatanlığıdır ("Pop Mart"da qiymət təxminən 20-30 dollardır), sürpriz elementi və qeyri-müəyyənlik hissi isə alıcılarda əlavə maraq oyadır.
Vyentnam: həm istehsal, həm də fanatlar bazası
"Pop Mart" oyuncaqlarının bir qismi, o cümlədən məşhur "Labubu" Vyetnamdakı fabriklərdə, ilk növbədə ölkənin cənub əyalətlərində, oyuncaqların və heykəlciklərin geniş miqyaslı istehsalının cəmləşdiyi fabriklərdə istehsal olunur. Hər yeni kolleksiyanın yaradılması prosesi ən azı səkkiz ay çəkir.
Ümumilikdə, Vyetnam "Pop Mart"ın tədarük zəncirində mühüm yer tutur. Lakin Vyetnam təkcə istehsal sahəsi deyil. Son iki ildə ölkə ən aktiv bazarlardan biridir. Vyetnam gəncləri arasında "Labubu" və digər "Pop Mart" personajlarının populyarlığı "K-pop" sənayesinə qarşı fanatizmlə müqayisə edilə bilər.
Şirkətin veb-saytı alıcı axını səbəbindən tez-tez sıradan çıxır və oyuncaqlar dərhal satılır. "Shopee" və "Lazada" kimi Vyetnam marketpeyslərində heykəlciklərə tələbat davamlı olaraq yüksək qalır, xüsusən nadir və kolleksiya seriyaları üçün. Van Nin deyir: "Bütün dünya sizi böyüməyə tələsdirərkən, "Pop Mart" sizdən bir az yavaşlamağınızı istəyir".
"Pop Mart"ın "TikTok" və "Facebook"dakı Vyetnam fan səhifələrində qutuların açılması, rəylər və məsləhətlər haqqında videolar paylaşılır. Oyuncaqların toplanması gənclər mədəniyyətinin bir hissəsinə və Z nəsli üçün özünü ifadə etməyin yeni üsuluna çevrilib.
Dünya "Nvidia" səhmlərini alarkən, gənc vyetnamlılar qəribə tüklü oyuncaqlar alır, kolleksiyalar toplayır və onların yaradıcılarını isə milyarderə çevirir. / banker.az