5 liderlik göstəricisi
Liderlik təşviqedici məqsədin müəyyən edilməsi, məqsədin effektiv təşkildə insanlara bildirilməsi, insanların həmin məqsədi anlaması və ona sadiq qalmasını təmin etməyi nəzərdə tutur. Biznes.az məlumat verir ki, liderlər özlərini və digərlərini uğura təşviq edirlər. Bunun üçün liderlər öz missiyalarına tam şəkildə inanmalı və həmin missiyanı yerinə yetirmək üçün nələrin lazım olduğunu bilməlidirlər. Onlar gələcəkyönümlü və məqsədyönlüdürlər. Liderlər uyğunluq nümayiş etdirirlər. Onlar nəzəriyyəni praktikada tətbiq edirlər. İnsanlar yaxşı liderlərin, adətən, tam məhsuldar olduqlarına inanırlar. Liderlər öz komandalarında olan insanlarla güclü münasibətlər qururlar. Onlar komandaya daxil olan insanları başa düşür, bununla, düzgün insanlara böyük işlər tapşıraraq onları gözləntilərdən artığını qarşıya məqsəd qoymağa və buna nail olmağa ruhlandırırlar. İnsanlar inandıqları, onları işə götürən və onlardan nəyin gözləndiyini açıq şəkildə bildirən liderlərə hesabat verirlər.
Liderlik bacarıqları anadangəlmə olmur, onlar öyrənirlər. Nəticə etibarilə, liderlik bacarıqlarının öyrənilməsi biznes dünyasında şərtdir. Böyük şirkətlər bu ehtiyacı başa düşərək əksər insanların gündəlik vəzifə və öhdəliklərinin bir hissəsi olaraq liderlik etməsinə şərait yaradırlar. Bu, biznes dünyasındakı əksər insanların davamlı olaraq praktik liderlik təcrübəsində malik olmasını təmin etmək üçün atılan addımlardan biridir. Timbildinq və praktik öyrənmə hərtərəfli və davamlı liderlik təlimi proqramında vacib rol oynayır.
Liderlə menecer arasındakı fərq
Menecer:
tabeliyində olan işlərə nəzarət edir;
rasionallığa və nəzarətə diqqət yetirir;
korporativ strukturları saxlamağa və onların daxilində işləməyə çalışır;
idarəetmə iyerarxiyasında müntəzəm əlaqədir;
işçilərin rifahının qayğısına qalır.
Lider:
izləyiciləri ruhlandırır;
yenilik naminə risk almağa alışmış;
məqsəd bunu tələb edirsə, mövcud strukturların qorunub saxlanmasına əhəmiyyət vermir;
müstəqillik nümayiş etdirə bilir;
nəticənin dəyərini komandanın şəxsi problemlərindən və öz problemlərindən üstün tutur.
Liderlik göstəricilərini sizə təqdim edirik:
1. Əlaqə
Bir lider olaraq, təşkilatçının məqsədlərindən xüsusi vəzifələrə qədər işçilərinizə hər şeyi aydın və səmərəli izah etmək lazımdır. Rabitənin böyük bir hissəsi dinləmək deməkdir. Liderlər işçilərlə problem və narahatlıqları müzakirə etmək üçün özlərini müntəzəm olaraq hazırlamalıdırlar.
2. Motivasiya
Liderlər təşkilatlarına motivasiya vermək qabiliyyətinə malik olmalıdırlar. İşçilərinizi motivasiya etmək üçün bir sıra yollar var: mükafatlar vasitəsilə işçiləri ruhlandırmaq və ya işçilərə yeni məsuliyyətlərin verilməsi.
3. Etibarlılıq
İşçilər öz suallarını və narahatlıqlarını nəzərə alaraq, sizə tez-tez müraciət edə bilərlər. Bu zaman sizdə etibarlılıq hiss etməlidirlər. Belə məqamlarda bütövlüyünüzü nümayiş etdirməyiniz vacibdir - işçilər yalnız hörmət edən liderlərə etibar edəcəklər. Açıq və dürüst olsanız, işçilərinizə eyni keyfiyyətləri təşviq edəcəksiniz.
4. Yaradıcılıq
Qeyri-ənənəvi həllər sınamağı öyrənmək və ya qeyri-ənənəvi yollarla problemlərə yaxınlaşmaq bacarığı sizə problemləri həll etməyə kömək edəcək. Əksər işçilər ənənəvi yol seçməyən liderə heyranlıq hissi duyurlar.
5. Məsuliyyət
Lider həm komandanın uğurları, həm də uğursuzluqları üçün məsuliyyət daşıyır. Buna görə də nəsə yolunda getməyəndə günahı qəbul etməyə hazır olmalısınız. Biznes.az məlumat verir ki, lider uğursuzluqlar zamanı başqalarını günahlandırsa, işçiləri qarşısında hörmətini itirəcək. Səhvləri və uğursuzluqları qəbul edin, sonra təkmilləşdirilməsi üçün aydın həllər hazırlayın.