Startap nədir?
Startap miqyaslana biləcək bir biznes modelini əvvəlcə axtarmaq, daha sonra inkişaf etdirmək və təsdiqləmək üçün yaranan şirkət və ya lahiyədir.
Startapın tarixi
Adətən startapların əməliyyat tarixi qısa olur. Onlar qısa müddətdə ya böyük bir şirkətə çevrilir yada uğursuz olaraq müflis olur. Startap və sahibkarlıq anlayışı oxşardır. Lakin sahibkarlıq anlayışı bütün yeni müəssisələrə əhatə edir. Startap isə yalnlz təsisçidən ibarət yox, kənar ərazilərdə inkişaf etmək istəyən, işçiləri olan və sürətlə böyümək məqsədi daşıyan yeni müəssisə növüdür.
Startapın ümumi mənası
Termin ilk dəfə Forbes və Business Week jurnallarında istifadə edilmişdir. Sonrakı illərdə termin inkişaf etdi və iqtisadi cəmiyyətdə də istifadə olunmağa başladı. Bəzi startap qurucuları startapl mədəni bir hadisə kimi görürlər. Belə ki bütün komanda üzvülərinin ortaq dəyərləri və hər bir işçinin ümumi hədəfə verdiyi töhfəsi kimidir. Onlar bildirir ki ölçülərdən aslı olmayaraq bu mədəniyyəti qorumaq komandanı startapa çevirməyə imkan verir. Startaplar bəzən qeyri-müəyyənliklə qarşılaşırıar və buna görə də uğursuz olma ehtimalları yüksəkdir. Buna baxmayaraq az sayda şirkətlərin böyük və nüfuzlj olmaq potensialı var. Bəzən stattapların dəyəri 1milyard dolları keçir və bə zaman yunikorn adlanır.
Startapların başlanması
Startaplar bir qayda olaraq hər hansı bir problemi həll etmək üçün bir yol tapan bir və ya bir neçə təsisçi tərəfundən başlanılır. Təsisçilər bazar şəraitində bir problem tapıb, onu araşdırıb daha sonra problemin həllin tapıb və nəhayət minimum işlək məhsulu yaradırlar. Startap prosesi uzin bir müddət ala bilər, ona görə də davamlı səy tələb edir.
Startap dəyəri
Bir şirkətin dəyəri texnologiyaya söykənirsə şirkət qurucuları üçün mülkiyuət qorumasl əldə etmək vacibdir. Buna görə də bu mülkiyyəti qorumaq üçün sağlam bir strategiya hazırlanması vacibdir. Xüsusən də yeni texnologiua ilə əlaqəli olan startaplar bəzən yatırımçılarına böyük gəlir gətirirlər. Bunun ən yaxşı nümunəsi isə Google-dur.
Daxili startap
Daxili startao korporativ sahibkarlığın bir formasıdır. Nəhəng şirkətlər korporativ mühitdə yeniliyi təşviq etmək üçün daxili startap qururlar. Daxili startapları öz şirkətlərində yaratmaq üçün Google kimi şirkətlər satın alınan stattapları və komandaları ofislərində yüksək komfortla təmin edirlər və hətta itləri ilə işə gəlməyinəicazı verir.