Azercell-in "akart"nın biznes prosesi banklar üçün niyə nümunə olmalıdır?

Azercell-in Son zamanlar fintex sahəsinə olan maraq dünyada olduğu kimi Azərbaycandada durmadan artır. Artıq bu sahədə yenilik edərək birincilərdən olmaq müəyyən bir şərtə çevrilib. Azərbaycanın ən iri mobil operatorlarından olan Azercell-də bu bazara maraq göstərərək plastik kart (virtual kart) buraxmaq haqqında bir qədər öncə məlumat vermişdi. Artıq bu kart işıq üzü görüb və adı "akart" olaraq qeyd olunub. Məlumat üçün bildirək ki, Azercell-in bank lisenziyası olmadığı üçün, bank əməliyyatlarını aparmaq üçün partyor olaraq PaşaBank-la birgə müştərək işləyir. İki təşkilat arasında biznes anlaşmasının necə olması haqqında bizdə məlumat olmasada, aydındırki bu kartın marketinq tərəfi (ola bilər hətta biznes tərəfidə) Azercell-in payına düşüb.
Banklar "akart" keysindən nələri öyrənə bilərlər?
İlk olaraq qeydiyyat prosesinin çox rahat təşkil olunmasından. Siz Azercell-in mobil tətbiqindən müraciəti göndərirsiniz, identifikasiyadan keçirsiniz – məlumat üçün bildirək ki sistemə Azercell-in ana şirkəti olan Azİntelecom-un işləyib hazırladığı SİMA sistemidə inteqrasiya edilib, siz bu sistem vasitəsi ilə biometrik məlumatları sistemə ötürdükdən sonra imzalama hüququ əldə etmiş olursunuz. Yəni, bütün bu proses tam olaraq online şəkildə gedir və bir neçə dəqiqə ərzində siz artıq karta sahib olmuş olursunuz və onu istifadə edə bilərsiniz. Banklarda bu proses necə gedir? Siz kartı online sifariş etsənizdə bir çox bankda sizi yenədə sənəd imzalamağa ya filiala dəvət edəcəklər, ya kuryer əlində bir qalaq sənədlə salamlayıb onları sizə imzalatdıracaq. "akart"-ın qeydiyyatı və istifadəsi ilə bağlı biznes prosesi biz əslində bankdan gözləyirdik, lakin Azərbaycanda olan heç bir bank bu prosesi bu qədər rahat edə bilmədi.
İkinci məsələ, müştəriləri maraqlandırma mexanizmi. Məlumat üçün bildirək ki, "akart"-ın əsas özəlliyi onun Supermarket, Aptek və Yanacaqdoldurma məntəqələrində ödəniş zamanı 5% kəşbək verməsidir (digər bütün ödənişlərə 1%). Bu qədər kəşbək əslində artıq YeloBank, Kapital Bankın və s. banklarda olmuşdur – lakin orada hər ay bir və ya bir neçə kateqoriya seçməklə bu mümkün idi. "akart" isə bunu standart olaraq 3 kateqoriya üzrə daimi aktivləşdirib. Bu əslində böyük büdcə tələb edən layihədir. Görək hansı məqama qədər bu büdcə onlarda tab gətirəcək.
Azərbaycanın iri bankları hələdə bu bazarda xırda kəşbək faizləri təklif etməklə öz xüsusi müştəri kontingentini saxlamağa çalışır. Lakin görünən odurki hələki bu onlarda çoxda yaxşı alınmır. Əslinə qaldıqda, banklar təkcə kəşbək paylamaqla bir şey əldə edə bilməyəcəyi hər kəsə aydındır– bunu artıq bir bankın timsalındada görümüşük, bankın əsas məqsədi cəlb etdiyi kütləyə cross-selling metodu ilə  əlavə məhsulların satışını həyata keçirib layihənin gəlirlə işləməsinə nail olmalıdır. Əks halda bu kampaniya banka ciddi maliyyə yükü ola bilər və əvəzində sadəcə imic reklamı əldə etmiş olar.
Ümid edirik ki, Azercell və PaşaBank komandası bu nöqdətə dayanan deyil, öz fintex layihəsini dahada inkişaf etdirəcək, bank bazarında yeniliklərə imza atacaqlar. / banker.az

Banklar     Tarix: 07 dekabr 2022

Oxşar xəbərlər

Azərbaycanda əmlak girovu əsasında biznes kreditləri veriləcək

Beynəlxalq Maliyyə Korporasiyası (IFC) "Azərbaycan Banklar Assosiasiyası" İctimai Birliyi ilə birlikdə ölkədə əmlak girovu əsasında biznes kreditlərinin təmin edilməsi üçün milli mexanizm hazırlayır. Bunu IFC-ni

Audit hesabatına görə 2024-cü ildə xalis mənfəət əldə edən bankların RENKİNQİ

Azərbaycanda müstəqil audit tərəfindən verilmiş rəylərə görə bank sektoru keçən il ümumilikdə 1 mlrd. 183.6 mln. manat xalis mənfəət əldə ediblər. bu barədə bankların audit (IFRS) hesabatlarına istinadən xəbər verir. Hesabat

Azərbaycan Mərkəzi Bankı faiz qərarı verdi

Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankının İdarə Heyətinin qərarı ilə uçot dərəcəsi 7.25%, faiz dəhlizinin aşağı həddi 6.25%, faiz dəhlizinin yuxarı həddi isə 8.25% səviyyəsində dəyişməz saxlanılıb. xəbər verir ki, bu barəd

AFB Bank-dan sərfəli nağd kredit fürsəti: "Faiz minimum, 0% komissiya!"

Müştəri yönümlü xidmət fəlsəfəsini əsas tutan AFB Bank, "Faiz minimum, 0% komissiya" adlı yeni təklifi ilə maliyyə dəstəyinə ehtiyac duyan hər kəs üçün daha əlverişli şərtlərlə nağd kredit imkanları yaradır. Müştərilə

Birbank-da "Birinci" tarifinə qoşul, bonuslar qazan

Ölkənin ilk rəqəmsal bankı Birbank, innovasiya və sürət lideri "Bakcell"-lə əməkdaşlıq çərçivəsində ölkədə bir ilkə imza atır.  . Belə ki, müştərilər "Bakcell"-in yalnız "Birinci" tarifinə ai

"PAŞA Həyat" vəfat etmiş şəxsin ailəsinə 213 min manata yaxın sığorta ödənişi edib

"PAŞA Həyat Sığorta" ASC "istehsalatda bədbəxt hadisələr və peşə xəstəlikləri nəticəsində peşə əmək qabiliyyətinin itirilməsi hallarından icbari sığorta" növü üzrə növbəti irihəcmli sığorta ödənişi həyat

"Unibank"dan kredit götürün — premium səviyyəli səyahət hədiyyəniz olsun

Səyahətlər sadəcə bilet və çamadan deyil. Bu yay istirahətinizi qeyri-adi edən detallar sizə hədiyyə oluna bilər. Unibank iyunun 30-dək həm sərfəli, həm də imtiyazlarla dolu yay krediti kampaniyası keçirir. Kredit götürürsünü

Bankların may üzrə şikayət indeksi açıqlandı – SİYAHI

Azərbaycan Mərkəzi Bankı 2025-ci ilin may ayı üzrə müştərilərin bank xidmətlərindən istifadəsi üzrə şikayət indeksini açıqlayıb:. /


iqtisadi xeberler dollar kursu biznes ideyalari telefonla pul qazanmaq avtomobil xeberleri