Dünyanın ən beş varlı adamı bir gündə 23,9 milyard dollar itirib
Dünyanın ən varlı adamları son ticarət günündə 24 milyard dollara yaxın vəsait itiriblər.
Çinin "DeepSeek" tətbiqi "AppStore" reytinqlərinə liderlik edir
FED.az xəbər verir ki, bu barədə "Forbes" jurnalı məlumat yayıb.
Belə ki, bazarlar texnologiya və lüks sektorlardakı indekslərin azalmasına reaksiya verib.
Nəticədə LVMH şirkətlər qrupunun sahibi Bernard Arno 9,3 milyard, "Nvidia"nın baş direktoru Censen Huan 6,3 milyard, "Tesla" və "SpaceX" sahibi İlon Mask 3,8 milyard, Larri Ellison (Oracle) 2,3 milyard və Fransuaza Betancour-Meyer (LOréal) 2,2 milyard dollar itiriblər.
Enişin əsas səbəbi süni intellekt və premium brendlərlə əlaqəli şirkətlərin səhmlərinin kəskin azalması olub. "Forbes" qeyd edir ki, dövlət aktivləri üzrə hesablamalar hər beş dəqiqədən bir, özəl şirkətlər üçün isə gündə bir dəfə yenilənir.(Report)
Fəaliyyəti olmayan şirkət - LƏĞV OLUNUR - TOPLANTI
22.10.2025-ci il tarixdə, saat 11:00-da "Azərşin"ASC-nin səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağı keçiriləcək. xəbər verir ki, yığıncaq Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Araz küçəsi, 8 ünvanında ("Azərşin"ASC-ni
Dünyanın ən zəngin idmançıları
2023-cü ildə dünyanın ən yüksək maaş alan 10 idmançısına futbolçular, basketbolçular, boksçular və qolfçular daxildir. 1. Lionel Messi. 36 yaşlı argentinalı futbolçunun illik gəliri 130 milyon dollardır. melumat verir ki
Jaguar Land Rover istehsalı dayandırdı
Britaniyanın ən böyük avtomobil istehsalçısı Jaguar Land Rover (JLR) kiberhücumdan sonra fabriklərini üç həftədən çox bağlı saxlayacaq. xəbər verir ki, istehsalın dayandırılmasının sentyabrın 24-dək uzadılacağı açıqlandı
Dizaynerlər üçün TOP-5 Freelance sayt
Hər bir freelance dizayneri düşündürən bir sual var: "Müştəriləri haradan tapa bilərəm?" . Bu yazıda freelance dizaynerlərin yeni işə ehtiyacı olduqda müraciət edə biləcəyi ən yaxşı freelance veb-saytlarını nəzərdə
Dünyanın əh bahalı brendləri - TOP-10
Dünyanın ən məşhur brendləri haqqında hər kəs eşidib. melumat verir ki, brend anlayışı şirkət anlayışından bir qədər məhduddur. Bir şirkət bir neçə markaya sahib ola bilər. Məsələn, "Google" brenddir, "Alphabet"