Guerilla marketinq nədir?

Guerilla marketinq nədir?Az söz – daha çox kreativlik" – bu ifadə Guerilla (Partizan) marketinqi tam olaraq izah edir.
Bununla bağlı İnnovasiyalar Agentliyinin tövsiyələrini təqdim edirik.
Partizan marketinqin vəzifəsi istehlakçıya maksimum yaxınlaşıb gözləmədiyi anda düz beyninə "atəş açmaqdır". Ən əsası az büdcəli startapların da üz tuta biləcəyi alternativ və qeyri-ənənəvi marketinq üsuludur.
Bu termin Cay Konrad Levinsonun 1984-cü ildə yazdığı "Guerrilla Marketing" kitabı ilə populyarlaşdı. Partizan marketinqi müştərilərlə birbaşa əlaqə yaratmaq üçün bir çox üsuldan istifadə edir və əsas hədəfi məhsulun bazara çıxarılması ilə əlaqədar əvvəlcədən səs-küy yaratmaq, istehlakçı fəallığını artırmaqdır. Gözlənilməzlik onun əsas silahıdır və bununla o, potensial müştərilərdə emosional reaksiya yaradaraq yaddaşlarda qalır.
Guerilla marketinqin üstünlükləri aşağıdakılardır.
Az vəsait tələb edir
Partizan Marketinqin əsas aləti pul deyil, sizin yaradıcılığınız və kreativliyinizdir. O, güclü marketinq strategiyası və plan tələb etmir, sadəcə maraqlı ideya kifayətdir. Sürətli nəticə-startaplar üçün dəyərli şeylərdən biri də zamandır. Çox zaman xərcləmədən, dərhal və ya qısa müddətdə nəticə alına bildiyi üçün partizan marketinq startaplara uyğun bir üsuldur.
Öz effektivliyinə fokuslanmaq
Daha güclü rəqiblərlə birbaşa marketinq rəqabətindən qaçmaq. Güclü rəqiblər daha az effektiv reklama böyük məbləğ xərclədiyi halda siz kiçik məbləğlə lazımı nəticəni əldə edə bilərsiniz. Partizan marketinqin başqa bir üstünlüyü isə sizin yaradıcılığınız və sonsuz ideyalarınızdan yarandığı üçün limitlərinin olmamasıdır.
Partizan marketinqin ən məşhur qəhrəmanları ödənişli "partizan reklamçılar"dır. Onlar hər yerdədirlər – marketlərdə, kosmetika, geyim və digər dükanlarda. Bariz nümunə isə budur ki, əgər bir müştəri dayanmadan mağazanın və ya markanın məhsullarını tərifləyirsə və yaxud daimi müştərisi olduğunu vurğulayırsa onun partizan marketinqin nümayəndəsi olduğundan şübhələnmək olar. Partizan marketinqin hədəfi təkcə alıcılar deyil, marketlər və mağazalar da ola bilər. Məsələn, partizan marketinqin ən məşhur nümunələrindən biri budur ki, "partizan reklamçılar" marketlərə daxil olaraq əslində satmaq istədikləri məhsulun bazarlığını etmək istədiklərini deyirlər. Məhsulun marketdə satılmadığını "aşkarlayanda" isə narazılıq edərək satılmasını tələb edirlər. Beləliklə, marketlər həmin məhsula tələbatın çox olduğunu düşünərək məhsulu rəflərində yerləşdirməyə cəhd göstərirlər.

Maraqlı     Tarix: 18 sentyabr 2022

Oxşar xəbərlər

Təhsildən kənarda qalan uşaqlar

Uşaqların təhsildən kənarda qalması problemi Azərbaycanın sosial inkişaf gündəliyində mühüm yer tutur. Cəmiyyətin gələcək intellektual və iqtisadi potensialı birbaşa erkən yaş dövründə uşaqlara göstərilən diqqət və təhsi

Mühəndis təkbaşına İlon Mask və Ceff Bezosa rəqib çıxır

Peter Bekin Rocket Lab-ı kosmik sənayenin ən böyük oyunçularına getdikcə daha ciddi rəqib olur. Rocket Lab-ın Virciniyada Atlantik sahilində tikdiyi yeni buraxılış meydançası 1,5 milyon funt dartma yüklənməsinə dözməlidir

McDonalds haqqında maraqlı faktlar

McDonalds haqqında maraqlı faktlar bu restoran zəncirinə yeni bir şəkildə baxmaq imkanı verir. məlumat verir ki, siz bunun sayəsində mənfəət, işçilərin sayı, burgerlərin əsl zərərləri və bir çox digər məlumatları öyrənəcəksiniz

WhatsApp iPhone üçün mesaj tərcümə funksiyasını istifadəyə verdi

Dünyanın ən populyar mesajlaşma platformalarından biri olan WhatsApp, bir müddətdir Android versiyasında mövcud olan mesaj tərcümə xüsusiyyətini artıq iPhone istifadəçiləri üçün də aktiv edib. Marja xəbər verir ki, yeni funksiy

Dünyanın ən böyük qızıl ehtiyatı: Yerdəki bütün qızılın 99,999%-i oradadır

Alimlər nəhəng təbii qızıl yatağı aşkar ediblər. xəbər verir ki, Almaniyanın Göttingen Universitetində aparılan tədqiqat, planetin mərkəzində mövcud bütün qızıl ehtiyatlarını milyardlarla dəfə üstələyən miqdarda qızıl v

Mənzil qiymət artımının səbəbləri

Mənzil qiymətlərinin artımı davam edir. Alıcılıq qabiliyyəti az olsa da qiymətlərdə enmə müşahidə edilmir. Bununla yanaşı vergilərin son zamanlar artımı da bu qiymətlərə təsir göstərə bilir. xəbər verir ki, iqtisadçılar bun

Elon Musk kimdir?

Cənubi Afrikadan dünyaya açılan Elon Musk necə oldu ki, nəinki bizim dünyamıza hətta digər dünyalara-Marsa belə ayaq açmağı bacarmaqdadır?. Əvvəlcədən qeyd etməsək olmaz ki, özünü "dəli" adlandıran Elon Muskun iş

Dünyada ən yüksək kirayə qiyməti olan ölkələr

Dünya üzrə böyük şəhərlərdə kirayə qiymətləri son illərdə sürətlə artır. Rekord səviyyədə olan yüksək mənzil qiymətləri və uzaqdan iş dalğası, kirayə bazarının dinamikasını yenidən formalaşdırır. Məhdud təklif də bazar şərtlərin

BVF qlobal iqtisadi artım proqnozunu yaxşılaşdırıb

Beynəlxalq Valyuta Fondu (BVF) 2025-ci ilin yekunlarına əsasən, qlobal iqtisadi artım proqnozunu 3,2%-ə (+0,2%) qədər yaxşılaşdırıb. 2026-cı il üçün proqnoz iyul qiymətləndirməsi ilə eynidir və 3,1% təşkil edir. "İnkişa


iqtisadi xeberler biznes xeberleri biznes ideyalari investisiya en son xeberler