Guerilla marketinq nədir?

Guerilla marketinq nədir?Az söz – daha çox kreativlik" – bu ifadə Guerilla (Partizan) marketinqi tam olaraq izah edir.
Bununla bağlı İnnovasiyalar Agentliyinin tövsiyələrini təqdim edirik.
Partizan marketinqin vəzifəsi istehlakçıya maksimum yaxınlaşıb gözləmədiyi anda düz beyninə "atəş açmaqdır". Ən əsası az büdcəli startapların da üz tuta biləcəyi alternativ və qeyri-ənənəvi marketinq üsuludur.
Bu termin Cay Konrad Levinsonun 1984-cü ildə yazdığı "Guerrilla Marketing" kitabı ilə populyarlaşdı. Partizan marketinqi müştərilərlə birbaşa əlaqə yaratmaq üçün bir çox üsuldan istifadə edir və əsas hədəfi məhsulun bazara çıxarılması ilə əlaqədar əvvəlcədən səs-küy yaratmaq, istehlakçı fəallığını artırmaqdır. Gözlənilməzlik onun əsas silahıdır və bununla o, potensial müştərilərdə emosional reaksiya yaradaraq yaddaşlarda qalır.
Guerilla marketinqin üstünlükləri aşağıdakılardır.
Az vəsait tələb edir
Partizan Marketinqin əsas aləti pul deyil, sizin yaradıcılığınız və kreativliyinizdir. O, güclü marketinq strategiyası və plan tələb etmir, sadəcə maraqlı ideya kifayətdir. Sürətli nəticə-startaplar üçün dəyərli şeylərdən biri də zamandır. Çox zaman xərcləmədən, dərhal və ya qısa müddətdə nəticə alına bildiyi üçün partizan marketinq startaplara uyğun bir üsuldur.
Öz effektivliyinə fokuslanmaq
Daha güclü rəqiblərlə birbaşa marketinq rəqabətindən qaçmaq. Güclü rəqiblər daha az effektiv reklama böyük məbləğ xərclədiyi halda siz kiçik məbləğlə lazımı nəticəni əldə edə bilərsiniz. Partizan marketinqin başqa bir üstünlüyü isə sizin yaradıcılığınız və sonsuz ideyalarınızdan yarandığı üçün limitlərinin olmamasıdır.
Partizan marketinqin ən məşhur qəhrəmanları ödənişli "partizan reklamçılar"dır. Onlar hər yerdədirlər – marketlərdə, kosmetika, geyim və digər dükanlarda. Bariz nümunə isə budur ki, əgər bir müştəri dayanmadan mağazanın və ya markanın məhsullarını tərifləyirsə və yaxud daimi müştərisi olduğunu vurğulayırsa onun partizan marketinqin nümayəndəsi olduğundan şübhələnmək olar. Partizan marketinqin hədəfi təkcə alıcılar deyil, marketlər və mağazalar da ola bilər. Məsələn, partizan marketinqin ən məşhur nümunələrindən biri budur ki, "partizan reklamçılar" marketlərə daxil olaraq əslində satmaq istədikləri məhsulun bazarlığını etmək istədiklərini deyirlər. Məhsulun marketdə satılmadığını "aşkarlayanda" isə narazılıq edərək satılmasını tələb edirlər. Beləliklə, marketlər həmin məhsula tələbatın çox olduğunu düşünərək məhsulu rəflərində yerləşdirməyə cəhd göstərirlər.

Maraqlı     Tarix: 18 sentyabr 2022

Oxşar xəbərlər

Qarabağ Universitetinin tələbə yataqxanasının təmirdən sonra açılışı olub

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev sentyabrın 20-də Xankəndi şəhərində Qarabağ Universitetinin tələbə yataqxanasının təmirdən sonra açılışında iştirak edib. Xəbər yenilənəcək. /

Azərbaycanın ali məktəbinin 5 məzunu top onluqda

SOCAR-ın Bakı Ali Neft Məktəbinin (BANM) 23 məzunu "Gənclərin xarici ölkələrin nüfuzlu ali təhsil müəssisələrində təhsil almalarına dair 2022–2026-cı illər üçün Dövlət Proqramı"nın iştirakçısı adını qazanıb. SOCAR-ı

İstanbulda Azərbaycan məktəbi açılacaq

Türkiyənin İstanbul şəhərində Azərbaycan məktəbi açılacaq. Bunu Türkiyənin Kahramanmaraş şəhərində Heydər Əliyev adına ibtidai məktəbin açılışında iştirak edən elm və təhsil naziri Emin Əmrullayev açıqlamasında deyib. Nazi

Rusiyada ilk sürətli qatarın istehsalı 2026-cı ilin birinci rübündə başlayacaq

Rusiya Dəmir Yolları 2026-cı ilin birinci rübündə ilk Rusiya sürətli qatarının layihə sənədlərinin təsdiqini gözləyir və eyni zamanda birinci modelin istehsalına başlanmalıdır. Marja xəbər verir ki, bu barədə Rusiya Dəmi

Təhsil Tələbə Krediti üçün 10 mindən çox müraciətə imtina verilib

Təhsil Tələbə Krediti Fondunun fəaliyyətə başladığı gündən bu günə qədər Təhsil Tələbə Krediti almaq üçün müraciətlərin statistikası açıqlanıb. Təhsil Tələbə Krediti Fondundan  verilən xəbərə görə, tələbə krediti üçün ümumilikd

Bakıda HOT 50 smartfonları təqdim edilib - QİYMƏTLƏR

() Ötən həftə İnfinix-in təşkilatçılığı və Baku Electronics mağazalar şəbəkəsinin, GMT şirkətinin dəstəyi ilə Bakıda PUBG Mobile-ın Azərbaycanda ikinci rəsmi turnirinin finalı keçirilib. Tədbir zamanı beynəlxalq texnologiy

82 min 883 nəfərdən 55 min 656 nəfəri ali təhsil müəssisələrinə qəbul olunub

Dövlət İmtahan Mərkəzi 2024/2025-ci tədris ili üçün Azərbaycan Respublikasının ali təhsil müəssisələrinə qəbul olunmaq üçün keçirilən müsabiqənin nəticələrini elan edib. Mərkəzdən bildirilib ki, ali təhsil müəssisələrini

5 ildə ABB Tech Akademiyasını 722 məzun bitirib

ABB-nin yaratdığı ABB Tech Akademiyasının fəaliyyətə başlamasından 5 il ötür. Akademiya 2019-cu ildə Bankın korporativ sosial məsuliyyət layihəsi çərçivəsində yaradılıb. Təhsil müəssisəsinin məqsədi ölkəmizin əmək bazarındak

Qarabağ Universitetinə 980 nəfər qəbul olub

Qarabağ Universitetinə I-IV ixtisas qrupları üzrə qəbul olan 980 tələbənin orta qəbul balı 467,6 təşkil edib. Bu barədə Qarabağ Universitetindən bildirilib. Qeyd edilib ki, 2024 – 2025-ci tədris ili üzrə Universitetin bakalavria


iqtisadi xeberler bank faizleri biznes qurmaq bitcoin leobank kart