Guerilla marketinq nədir?

Guerilla marketinq nədir?Az söz – daha çox kreativlik" – bu ifadə Guerilla (Partizan) marketinqi tam olaraq izah edir.
Bununla bağlı İnnovasiyalar Agentliyinin tövsiyələrini təqdim edirik.
Partizan marketinqin vəzifəsi istehlakçıya maksimum yaxınlaşıb gözləmədiyi anda düz beyninə "atəş açmaqdır". Ən əsası az büdcəli startapların da üz tuta biləcəyi alternativ və qeyri-ənənəvi marketinq üsuludur.
Bu termin Cay Konrad Levinsonun 1984-cü ildə yazdığı "Guerrilla Marketing" kitabı ilə populyarlaşdı. Partizan marketinqi müştərilərlə birbaşa əlaqə yaratmaq üçün bir çox üsuldan istifadə edir və əsas hədəfi məhsulun bazara çıxarılması ilə əlaqədar əvvəlcədən səs-küy yaratmaq, istehlakçı fəallığını artırmaqdır. Gözlənilməzlik onun əsas silahıdır və bununla o, potensial müştərilərdə emosional reaksiya yaradaraq yaddaşlarda qalır.
Guerilla marketinqin üstünlükləri aşağıdakılardır.
Az vəsait tələb edir
Partizan Marketinqin əsas aləti pul deyil, sizin yaradıcılığınız və kreativliyinizdir. O, güclü marketinq strategiyası və plan tələb etmir, sadəcə maraqlı ideya kifayətdir. Sürətli nəticə-startaplar üçün dəyərli şeylərdən biri də zamandır. Çox zaman xərcləmədən, dərhal və ya qısa müddətdə nəticə alına bildiyi üçün partizan marketinq startaplara uyğun bir üsuldur.
Öz effektivliyinə fokuslanmaq
Daha güclü rəqiblərlə birbaşa marketinq rəqabətindən qaçmaq. Güclü rəqiblər daha az effektiv reklama böyük məbləğ xərclədiyi halda siz kiçik məbləğlə lazımı nəticəni əldə edə bilərsiniz. Partizan marketinqin başqa bir üstünlüyü isə sizin yaradıcılığınız və sonsuz ideyalarınızdan yarandığı üçün limitlərinin olmamasıdır.
Partizan marketinqin ən məşhur qəhrəmanları ödənişli "partizan reklamçılar"dır. Onlar hər yerdədirlər – marketlərdə, kosmetika, geyim və digər dükanlarda. Bariz nümunə isə budur ki, əgər bir müştəri dayanmadan mağazanın və ya markanın məhsullarını tərifləyirsə və yaxud daimi müştərisi olduğunu vurğulayırsa onun partizan marketinqin nümayəndəsi olduğundan şübhələnmək olar. Partizan marketinqin hədəfi təkcə alıcılar deyil, marketlər və mağazalar da ola bilər. Məsələn, partizan marketinqin ən məşhur nümunələrindən biri budur ki, "partizan reklamçılar" marketlərə daxil olaraq əslində satmaq istədikləri məhsulun bazarlığını etmək istədiklərini deyirlər. Məhsulun marketdə satılmadığını "aşkarlayanda" isə narazılıq edərək satılmasını tələb edirlər. Beləliklə, marketlər həmin məhsula tələbatın çox olduğunu düşünərək məhsulu rəflərində yerləşdirməyə cəhd göstərirlər.


BiZNES.AZ
Maraqlı     Baxılıb: 10   Tarix: 18 sentyabr 2022
f Paylaş

DİGƏR XƏBƏRLƏR

İnternet marketinqi harada öyrənmək olar: Avropa universitetlərində 5 proqram

Xarici universitetlərdəki təhsillə bağlı bir sıra stereotiplər var: xarici universitetə qəbul olmaq çətindir, xaricdə pulsuz təhsil almaq mümkün deyil, otuzdan çox yaşı olanlar xarici universitetlərə sənəd göndərə bilmə

Havaya uçmuş milyardlar: investorları xoşagəlməz şəkildə təəccübləndirən 6 startap

İnvestorların milyonlarla dollar sərmayə edəcəkləri biznesin təməli nə ola bilər? Gözləntilər, qan və… təcrübə. Sizə möhtəşəm planlar qurmuş, böyük məbləğ cəlb etmiş, lakin uğurlu ola bilməyib müflis olmuş startapları təqdi

Polşa Türkiyədən "Bayraktar" alıb

Polşa Türkiyədən 24 ədəd "Bayraktar TB2" pilotsuz uçuş aparatı alıb. Bu barədə Türkiyə mətbuatı məlumat yayıb. Qeyd edək ki, "Bayraktar TB2"ləri uzaqdan idarə edəcək Polşa pilotlarından ibarət ilk qru

Cəlilabadın icra başçısının müavini işdən çıxıb – FOTO

Cəlilabad Rayon İcra Hakimiyyətinin başçısının müavini, İctimai-siyasi və humanitar məsələlər şöbəsinin müdiri Elnarə Həsənova vəzifəsindən azad edilib. O, öz ərizəsi ilə işdən azad edilib. Hələlik onun yerinə təyinat olmayıb

Büdcə Təhlili – Neftin qiyməti azalır, bəs əməkhaqqı və pensiya nə qədər ARTIR?

"Onu doğru hesab edirəm. Çünki qarşıdakı müddətdə Rusiya-Ukrayna müharibəsinin bitəcəyi təqdirdə, müəyyən sanksiyalarda yumşalmalar olarsa və ya dünya iqtisadiyyatında geriləmələr baş verərsə, kəskin şəkildə neftin qiymət

Bayden II Elizabetin dəfn mərasimi üçün Londona gedib

ABŞ Prezidenti Cozef Bayden Kraliça II Elizabetin dəfn mərasimində iştirak etmək üçün Böyük Britaniyanın paytaxtına gəlib. Telekanalın məlumatına görə, siyasətçini Londonun hava limanında ABŞ səfiri Ceyn Hartli qarşılayıb

Dünyanın 10 ən kiçik və ən zəngin ölkəsi

Bir çox cırtdan dövlətin qlobal iqtisadiyyata heç bir təsiri yoxdur. Onlar çoxlu gəlir mənbələrinə sahib olmaq üçün çox kiçikdirlər və bazarlardakı dalğalanmalardan asılıdırlar. Bütün zəifliklərə baxmayaraq, bəzi cırtda

Kriptovalyutanın qanuniləşdirildiyi 15 ölkə

Bəzi ölkələr kriptovalyutanı qəti şəkildə rədd edirlər və onu gündəlik həyata daxil etməyə çəkinirlər. Onlardan fərqli olaraq, digərləri rəqəmsal aktivləri qanuniləşdirirlər. . Almaniya. Almaniyada kriptovalyuta aktivlər

Fransa bankı Haitini necə ələ keçirdi?

Fransa bankı Haitini necə ələ keçirdi? Bank bu haqda açıqlama verməsə də, "The Times" investorların bundan nə qədər qazandığını, Haitinin isə nə itirdiyini öyrəndi. . Yarım əsrdən çox idi ki, borc ölkəni boğurdu

Azərbaycan banklarından reklama ən çox kim pul qoyur? – (TAM SİYAHI)

2020-ci ildə marketinq və reklama ən çox xərc çəkən kommersiya banklarının renkinqini açıqlayıb. Renkinqə "Premium Bank" ASC başçılıq edir. Digər banklardan daha az göz önündə çıxmasına rəğmən bu bank siyahıda 9.6

Uğurlu strateji plan üçün 4 sual

Uzunmüddətli məqsədlərinə vaxtında nail olmaq istəyən hər bir qurum strateji planını formalaşdırmalı, baş verən dəyişikliklər fonunda isə bu planı mütəmadi olaraq yeniləməlidir. Təbii ki, onun icrası, dövri olaraq monitorinq

Rusiyada xarici brendlərin idxalın əvəzlənməsi (milliləşdirilməsi) üçün ideyalar

Rusiyada fəaliyyətdə olan "Logotipper.Agency" brendinq agentliyinin komandası VC-də xarici brendlərin idxalın əvəzlənməsi (milliləşdirilməsi*xırdalanmış*) ideyalarını təqdim edib


iqtisadi xeberler bitcoin qiymeti dollar kursu dollar manat kursu rubl mezenne