Mərkəzi Bankın Naxçıvan Muxtar Respublikası İdarəsində yeni bölmə yaradılıb
Mərkəzi Bankın Naxçıvan Muxtar Respublikası İdarəsində yeni bölmə yaradılıb.
Mərkəzi Bankın Naxçıvan Muxtar Respublikası İdarəsindən yerli bürosuna verilən məlumata görə, vətəndaşların müraciətlərinə baxılması, onları maraqlandıran məsələlər, üzləşdikləri problemlər barədə birbaşa ünsiyyət formatında məlumatlanmaq, həll yollarının tapılması eyni zamanda vətəndaşların maliyyə xidmətləri mövzusunda maarifləndirilməsi məqsədilə Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankının Naxçıvan Muxtar Respublikası İdarəsində Maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi bölməsi yaradılıb.
Qeyd olunub ki, fiziki və hüquqi şəxslər kredit və sığorta təşkilatları tərəfindən qanunvericiliyin tələblərinin pozulduğu hallarda, həmçinin Mərkəzi Bankın Naxçıvan Muxtar Respublikası İdarəsinin səlahiyyətlərinə aid məsələlər barədə bölməyə müraciət edə bilərlər.
Bundan əlavə idarənin +994 60 400 22 44 whatsapp qaynar xətti vasitəsilə yuxarıda qeyd olunan məsələlərə aid məlumat və sorğu xarakterli müraciətlərlə bağlı qaynar xəttə yazmaq mümkündür. / marja.az

"Qala Sığorta" "A-Qrup Sığorta"nın müştərisini əlindən aldı
Yaşıl Kart Sistemi çərçivəsində yüksək məbləğdə sığorta ödənişi həyata keçirilib
Birbank Star – xərcləməyi rahatlaşdıran kredit kartı
Azərbaycanın qeyri-neft sektoru üzrə ixracı 7,3% artaraq 3,3 milyard dollara çatıb
Bakıda kosmetoloji vasitələrin satışı anbarı bağlandı
Yelo Invest-də komissiyasız alış günləri yenidən başladı
Taleh Kazımov: "2026-cı ildə Azərbaycanda 2-3 IPO keçirilə bilər"
TuranBank Asiya İnkişaf Bankı ilə 8 mln USD Revolver kredit sazişi imzalayıb
ABB bu dəfə səhiyyə sektorunu araşdırdı
Mərkəzi Bank sabah faiz qərarı verir: gözlənti nədir?
"Freelance" nədir?
Biznes qurmaq istəyənlərə 10 məsləhət
Dünyanın ən çox maaş verən şirkətləri
İşəgötürənlərin müsahibə zamanı ən çox verdiyi suallar
Kriptovalyuta nədir?