ZARA-nın uğur hekayəsi

ZARA-nın uğur hekayəsiQərargahı İspaniyanın şimal-qərbindəki Qalisiyada yerləşən ispan geyim pərakəndə satış şirkəti ZARA geyim, aksessuar, ayaqqabı, gözəllik və parfümeriya daxil olmaqla, sürətli moda sahəsində ixtisaslaşmış tekstil brendidir. O, həmçinin dünyanın ən böyük hazır geyim pərakəndə satışçısı olan Inditex (Industria de Diseno Textil) qrupunun flaqmanıdır. Biznes.az məlumat verir ki, ZARA sürətli moda sənayesindəki digər şirkətlərin uzun illər ərzində əldə edə bilmədiklərini təxminən 50 il ərzində əldə edən nüfuzlu bir şirkətdir.
ZARA-nın hekayəsi 1950-ci illərin sonlarında, 14 yaşlı ispan Amansio Orteqanın məktəbi atıb ailəsini dolandırmaq üçün yerli köynək ustası kimi işləməsi ilə başladı. O, 10 ilə qədər tikiş sənayesində çalışıb, köməkçidən tikişçiyə qədər paltarları birbaşa müştərilərə çatdırıb.
ZARA-nın uğur hekayəsiBu 10 il ərzində Orteqa üç amili müşahidə edib. Bu müşahidələr ZARA-nın təməlinin qoyulmasında mühüm rol oynayıb.
1. "Status Tool": Bütün insanlar status alətlərinə əlavə pul yatırırlar. Biz ehtimal edirik ki, iPhone-ları olan insanlar zəngindirlər. Orteqa geyimin 20-30 yaşarası qadınlar üçün çox vacib olduğunu təsbit etmişdi.
2. Keyfiyyət və faydalılıq: Müəyyən etdiyi ikinci məqam geyimdə keyfiyyət və faydalılığa vurğunun müxtəliflik və dizayn ehtiyacından az olması idi. Qadınlar yalnız bu iki amili nəzərə alırlar və marka etiketinin prestiji keyfiyyətlə müqayisədə çox yüksəkdir.
3. Modaya heyranlıq: Mövcud mağazalar heç vaxt müştərilərin ən son dizayn ehtiyaclarını ödəyə bilməyiblər, çünki onlar adətən hər 2-3 aydan bir yeni dizaynlar təqdim edirlər. Müştərilər gözəl dizaynlı, lakin ucuz paltarlar istəyirdilər. Lakin 1970-ci illərə qədər bu, qarşılanmamış tələb olaraq qalırdı.
Bu amilləri dərk etdikdən sonra Orteqa geyim sənayesində əlamətdar səviyyədə inqilab edən çevik təchizat zənciri yaratdı. Böyük miqdarda orta keyfiyyətli paltarlar aldı və yaxşı endirim üçün danışıqlar apardı. O, cəmiyyətdə trend olan dizaynları və eksklüziv mağazalardakı populyar dizaynları araşdırıb, həmçinin şəhərlərdə populyar mədəniyyəti müşahidə edib. Qazanclı bir dizayn görəndə dərzilərindən buna bənzər bir dizayn tələb edər və ən qısa zamanda onları sərgiyə qoyardı.
Bütün bunlar ZARA-ya üç super güc verdi:
Həyəcanlı müştərilər: Ucuz material müştərilərin marağına səbəb olan və mağazalara gələnlərin sayını sürətlə artıran son dərəcə aşağı qiyməti təmin etdi.
Endirim: Yüksək satışlar zamanı qazanc əldə etdiyi üçün ZARA mağazalarında heç kimin qarşı çıxa bilməyəcəyi bir məhsula çevrilən endirim təklif etməyə başladı.
Tam vaxtında və hər ehtimala qarşı: ZARA inventar saxlamadan tonlarla pul qazandığı, lakin müştərilərin sadəcə olaraq "hər halda" düşüncəsi ilə satın aldığı "vaxtında" konsepsiyası ilə hər 15 gündən bir yeni dizaynlar təqdim etməyə çalışır. Beləliklə, müştərilər lazım olduğundan daha çox almağa meylli olurlar.
Biznes.az məlumat verir ki, ZARA bir gecədə hazırkı marka dəyərinə çatmayıb və ya Ortega bir gecədə bu qədər varlanmayıb. ZARA-nın inkişafı təxminən 10 il sürdü. Mağazası və markasının tələb görməyə, müəyyən bir müddət sonra başlayıb. Görülən hər bir iş zaman alır və tələsik etməyimizə ehtiyac yoxdur. Əks halda, tərəddüdə yol açacaqdır. Çox yavaş olmaq da çətinlik yarada bilər, vaxtı həqiqətən yaxşı idarə etməyimiz lazımdır.
ZARA-nın uğur hekayəsi

Biznes     Tarix: 11 oktyabr 2023

Oxşar xəbərlər

"ESG prinsipləri yerli biznes üçün çox əhəmiyyətlidir"

Ətraf mühit, Sosial və Korporativ İdarəetmə (ESG) prinsipləri ətraf mühitin qorunması, insan sağlamlığı və sosial inkişaf kimi vacib sivil elementləri əhatə etməklə yanaşı, müxtəlif aspektlərdən yerli biznes üçün çox əhəmiyyətlidir

Azərbaycanda tikinti şirkəti - LƏĞV OLUNUR

"Kristal L" Mənzil Tikinti Kooperativi ləğv olunduğunu elan edir. Azərbaycanda 60 min manat sərmayə ilə yeni şirkət yaradılıb. xəbər verir ki, kreditorlar iki ay ərzində tələblərini 1134 Bakı şəhəri, Binəqədi rayonu

"Apple" gəlirlərini artırıb - DETALLAR

Apple, iyul-sentyabr dövrünü əhatə edən dördüncü rüb maliyyə hesabatında illik gəlirini 6 faiz artıraraq 94,9 milyard dollara çatdırıb. "Siemens AG" konserni "Altair Engineering" şirkətini 10 milyard dollar

"Siemens" kütləvi işçi ixtisarı planlaşdırır

Siemens, müsbət fəaliyyət nəticələrinə baxmayaraq, dünya üzrə 5 minə qədər iş yerini ixtisar edəcəyini elan edib. "Audi" şirkəti 4 500 işçisini ixtisar edəcək. xəbər verir ki, bu addım şirkətin baş direktoru Rolan

"Siemens AG" konserni "Altair Engineering" şirkətini 10 milyard dollara alır

Siemens, ABŞ-ın sənaye proqram təminatı şirkəti Altair Engineering şirkətini 10,6 milyard dollara satın alaraq şirkətin tarixində ikinci ən bahalı anlaşmaya imza atıb. Azərbaycanda 60 min manat sərmayə ilə yeni şirkət yaradılıb

Nvidia gəlirlərini kəskin artırıb - DETALLAR

Nvidia, süni intellekt texnologiyalarına tələbatın artması ilə 2023-cü ilin son rübündə də rekord göstəricilər əldə edib. Nvidia Apple-ı geridə qoydu, Dünyanın ən dəyərli şirkəti oldu. xəbər verir ki, şirkətin gəliri ötə

Türk vətəndaşı Azərbaycanda 3 milyon dollarlıq yeni şirkət yardıb

27 avqust 2024-cü il tarixində Dövlət Vergi Xidməti "BCS Group Azərbaycan" MMC-ni (VÖEN: 1703837971) qeydiyyatına alıb. Azərbaycanda yarım milyon manatlıq yeni şirkət - TƏSİS EDİLİB.  xəbər verir ki, şirkətin nizamnam

BƏƏ şirkəti Azərbaycan bazarından gedir

"Notus Middle East Fze" şirkətinin Azərbaycan Respublikasındakı Nümayəndəliyi ləğv edilir. Azərbaycanda 100 manat sərmayə ilə yeni lizinq şirkəti yaradılıb. xəbər verir ki,  Kreditorlar iki ay ərzində tələblərin

"Karton Etiket Məhsulları" ASC-nin səhmdarlarının toplantısı keçiriləcək

28.12.2024-cü il saat 11:00 – da "Karton Etiket Məhsulları" ASC- nin səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcək. "Cəlilabad Məişət" ASC səhmdarlarını - YIĞINCAĞA ÇAĞIRIR. xəbər verir ki


iqtisadi xeberler iqtisadiyyat xeberleri valyuta xeberleri dollar kursu depozit faizleri