ZARA-nın uğur hekayəsi

ZARA-nın uğur hekayəsiQərargahı İspaniyanın şimal-qərbindəki Qalisiyada yerləşən ispan geyim pərakəndə satış şirkəti ZARA geyim, aksessuar, ayaqqabı, gözəllik və parfümeriya daxil olmaqla, sürətli moda sahəsində ixtisaslaşmış tekstil brendidir. O, həmçinin dünyanın ən böyük hazır geyim pərakəndə satışçısı olan Inditex (Industria de Diseno Textil) qrupunun flaqmanıdır. Biznes.az məlumat verir ki, ZARA sürətli moda sənayesindəki digər şirkətlərin uzun illər ərzində əldə edə bilmədiklərini təxminən 50 il ərzində əldə edən nüfuzlu bir şirkətdir.
ZARA-nın hekayəsi 1950-ci illərin sonlarında, 14 yaşlı ispan Amansio Orteqanın məktəbi atıb ailəsini dolandırmaq üçün yerli köynək ustası kimi işləməsi ilə başladı. O, 10 ilə qədər tikiş sənayesində çalışıb, köməkçidən tikişçiyə qədər paltarları birbaşa müştərilərə çatdırıb.
ZARA-nın uğur hekayəsiBu 10 il ərzində Orteqa üç amili müşahidə edib. Bu müşahidələr ZARA-nın təməlinin qoyulmasında mühüm rol oynayıb.
1. "Status Tool": Bütün insanlar status alətlərinə əlavə pul yatırırlar. Biz ehtimal edirik ki, iPhone-ları olan insanlar zəngindirlər. Orteqa geyimin 20-30 yaşarası qadınlar üçün çox vacib olduğunu təsbit etmişdi.
2. Keyfiyyət və faydalılıq: Müəyyən etdiyi ikinci məqam geyimdə keyfiyyət və faydalılığa vurğunun müxtəliflik və dizayn ehtiyacından az olması idi. Qadınlar yalnız bu iki amili nəzərə alırlar və marka etiketinin prestiji keyfiyyətlə müqayisədə çox yüksəkdir.
3. Modaya heyranlıq: Mövcud mağazalar heç vaxt müştərilərin ən son dizayn ehtiyaclarını ödəyə bilməyiblər, çünki onlar adətən hər 2-3 aydan bir yeni dizaynlar təqdim edirlər. Müştərilər gözəl dizaynlı, lakin ucuz paltarlar istəyirdilər. Lakin 1970-ci illərə qədər bu, qarşılanmamış tələb olaraq qalırdı.
Bu amilləri dərk etdikdən sonra Orteqa geyim sənayesində əlamətdar səviyyədə inqilab edən çevik təchizat zənciri yaratdı. Böyük miqdarda orta keyfiyyətli paltarlar aldı və yaxşı endirim üçün danışıqlar apardı. O, cəmiyyətdə trend olan dizaynları və eksklüziv mağazalardakı populyar dizaynları araşdırıb, həmçinin şəhərlərdə populyar mədəniyyəti müşahidə edib. Qazanclı bir dizayn görəndə dərzilərindən buna bənzər bir dizayn tələb edər və ən qısa zamanda onları sərgiyə qoyardı.
Bütün bunlar ZARA-ya üç super güc verdi:
Həyəcanlı müştərilər: Ucuz material müştərilərin marağına səbəb olan və mağazalara gələnlərin sayını sürətlə artıran son dərəcə aşağı qiyməti təmin etdi.
Endirim: Yüksək satışlar zamanı qazanc əldə etdiyi üçün ZARA mağazalarında heç kimin qarşı çıxa bilməyəcəyi bir məhsula çevrilən endirim təklif etməyə başladı.
Tam vaxtında və hər ehtimala qarşı: ZARA inventar saxlamadan tonlarla pul qazandığı, lakin müştərilərin sadəcə olaraq "hər halda" düşüncəsi ilə satın aldığı "vaxtında" konsepsiyası ilə hər 15 gündən bir yeni dizaynlar təqdim etməyə çalışır. Beləliklə, müştərilər lazım olduğundan daha çox almağa meylli olurlar.
Biznes.az məlumat verir ki, ZARA bir gecədə hazırkı marka dəyərinə çatmayıb və ya Ortega bir gecədə bu qədər varlanmayıb. ZARA-nın inkişafı təxminən 10 il sürdü. Mağazası və markasının tələb görməyə, müəyyən bir müddət sonra başlayıb. Görülən hər bir iş zaman alır və tələsik etməyimizə ehtiyac yoxdur. Əks halda, tərəddüdə yol açacaqdır. Çox yavaş olmaq da çətinlik yarada bilər, vaxtı həqiqətən yaxşı idarə etməyimiz lazımdır.
ZARA-nın uğur hekayəsi

Biznes     Tarix: 28 sentyabr 2025

Oxşar xəbərlər

Start-up nədir?

Start-up ingilis dilindən tərcümədə "başlamaq, işə salmaq" mənalarını verir. məlumat verir ki, start-up dedikdə mövcud olmayan hər hansı bir ideyanın reallaşdırılması və ya daha əvvəldən mövcud olan hər hansı bi

"Neftçala Nohur Balıqçılıq" ASC-nin səhmdarları toplanır

"Neftçala Nohur Balıqçılıq" ASC-nin səhmdarları toplanır. "Zərif Mahud"un səhmdarları toplanır. xəbər verir ki, növbədənkənar ümumi yığıncaq 26 dekabr 2025-ci il saat 11.00-da Neftçala rayonu, Kürkən

"Baku Electronics" müştəriləri aldadıb

"Baku Electronics" MMC tərəfindən satışa çıxarılan bəzi məhsulların reklam və təqdimatında istehlakçılarda yanlış təsəvvür yaradan məlumatlardan istifadə olunduğu aşkar edilib. xəbər verir ki, Azərbaycan Respublikasını

Bu şirkət 3,4 milyon manatlıq tenderin qalibi oldu - DETALLAR

Dövlət Gömrük Komitəsi Tibbi Xidmət İdarəsinin Mərkəzi Hospitalı İmmunoseroloji, biokimyəvi və hematoloji reaktivlərin satın alınması üzrə tenderi yekunlaşdırıb. xəbər verir ki, satınalma nəticəsində qurum "İmago CO"

"Zərif Mahud"un səhmdarları toplanır

30 dekabr 2025-ci il tarixində, saat 11:00-da "Zərif Mahud" Açıq Səhmdar Cəmiyyətində (VÖEN: 1600303371, hüquqi ünvan: AZ1031, Bakı Şəhəri Nizami Rayonu, Zəki Məmmədov, Ev.3) səhmdarların növbəti ümumi yığıncağı keçiriləcək

Yük daşınması 2 %-ə yaxın azalıb

2025-ci ilin yanvar-sentyabr aylarında nəqliyyat dəhlizləri ilə 24 milyon 154,1 min ton yük daşınıb. Dövlət Statistika Komitəsinə istinadən xəbər verir ki, bu, ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 1,9 % azdır. Məlumata əsasən

NEQSOL Holding şəhid ailələrinə və qazilərə dəstəyini davam etdirir

NEQSOL Holding şəhid ailələrinə və qazilərə dəstək məqsədilə "YAŞAT" Fondu ilə əməkdaşlığını davam etdirir. Holdinq tərəfindən "YAŞAT" Fonduna ayrılmış vəsait hesabına 2025-ci il ərzində 710 nəfər əlilliy

"Kirayə vergisinin 10% dərəsi yüksək hesab edilə bilər"

"Təklif olunan dəyişikliklərə əsasən, 2026-cı ildən etibarən evlərini rəsmi müqavilə ilə kirayə verənlər 14 faiz deyil 10 faiz vergi ödəyəcəklər". xəbər verir ki, bu barədə millət vəkili Vüqar Bayramov bildirib

Azərbaycanda dövlətə məxsus çörəkbişirmə müəssisəsi adını və təşkilati-hüquqi formasını dəyişir

"Azərtaxıl" Dövlət Şirkətinin "Azərçörək" İstehsalar Birliyinin 18 saylı çörəkbişirmə müəssisəsi adını və təşkilati-hüquqi formasını dəyişir. "Sabunçu Bazarı" ASC-nin rəhbərliyi seçiləcək - TOPLANTI


iqtisadi xeberler bitkoin almaq bank faizleri rubl mezenne pul qazanmaq