ZARA-nın uğur hekayəsi

ZARA-nın uğur hekayəsiQərargahı İspaniyanın şimal-qərbindəki Qalisiyada yerləşən ispan geyim pərakəndə satış şirkəti ZARA geyim, aksessuar, ayaqqabı, gözəllik və parfümeriya daxil olmaqla, sürətli moda sahəsində ixtisaslaşmış tekstil brendidir. O, həmçinin dünyanın ən böyük hazır geyim pərakəndə satışçısı olan Inditex (Industria de Diseno Textil) qrupunun flaqmanıdır. Biznes.az məlumat verir ki, ZARA sürətli moda sənayesindəki digər şirkətlərin uzun illər ərzində əldə edə bilmədiklərini təxminən 50 il ərzində əldə edən nüfuzlu bir şirkətdir.
ZARA-nın hekayəsi 1950-ci illərin sonlarında, 14 yaşlı ispan Amansio Orteqanın məktəbi atıb ailəsini dolandırmaq üçün yerli köynək ustası kimi işləməsi ilə başladı. O, 10 ilə qədər tikiş sənayesində çalışıb, köməkçidən tikişçiyə qədər paltarları birbaşa müştərilərə çatdırıb.
ZARA-nın uğur hekayəsiBu 10 il ərzində Orteqa üç amili müşahidə edib. Bu müşahidələr ZARA-nın təməlinin qoyulmasında mühüm rol oynayıb.
1. "Status Tool": Bütün insanlar status alətlərinə əlavə pul yatırırlar. Biz ehtimal edirik ki, iPhone-ları olan insanlar zəngindirlər. Orteqa geyimin 20-30 yaşarası qadınlar üçün çox vacib olduğunu təsbit etmişdi.
2. Keyfiyyət və faydalılıq: Müəyyən etdiyi ikinci məqam geyimdə keyfiyyət və faydalılığa vurğunun müxtəliflik və dizayn ehtiyacından az olması idi. Qadınlar yalnız bu iki amili nəzərə alırlar və marka etiketinin prestiji keyfiyyətlə müqayisədə çox yüksəkdir.
3. Modaya heyranlıq: Mövcud mağazalar heç vaxt müştərilərin ən son dizayn ehtiyaclarını ödəyə bilməyiblər, çünki onlar adətən hər 2-3 aydan bir yeni dizaynlar təqdim edirlər. Müştərilər gözəl dizaynlı, lakin ucuz paltarlar istəyirdilər. Lakin 1970-ci illərə qədər bu, qarşılanmamış tələb olaraq qalırdı.
Bu amilləri dərk etdikdən sonra Orteqa geyim sənayesində əlamətdar səviyyədə inqilab edən çevik təchizat zənciri yaratdı. Böyük miqdarda orta keyfiyyətli paltarlar aldı və yaxşı endirim üçün danışıqlar apardı. O, cəmiyyətdə trend olan dizaynları və eksklüziv mağazalardakı populyar dizaynları araşdırıb, həmçinin şəhərlərdə populyar mədəniyyəti müşahidə edib. Qazanclı bir dizayn görəndə dərzilərindən buna bənzər bir dizayn tələb edər və ən qısa zamanda onları sərgiyə qoyardı.
Bütün bunlar ZARA-ya üç super güc verdi:
Həyəcanlı müştərilər: Ucuz material müştərilərin marağına səbəb olan və mağazalara gələnlərin sayını sürətlə artıran son dərəcə aşağı qiyməti təmin etdi.
Endirim: Yüksək satışlar zamanı qazanc əldə etdiyi üçün ZARA mağazalarında heç kimin qarşı çıxa bilməyəcəyi bir məhsula çevrilən endirim təklif etməyə başladı.
Tam vaxtında və hər ehtimala qarşı: ZARA inventar saxlamadan tonlarla pul qazandığı, lakin müştərilərin sadəcə olaraq "hər halda" düşüncəsi ilə satın aldığı "vaxtında" konsepsiyası ilə hər 15 gündən bir yeni dizaynlar təqdim etməyə çalışır. Beləliklə, müştərilər lazım olduğundan daha çox almağa meylli olurlar.
Biznes.az məlumat verir ki, ZARA bir gecədə hazırkı marka dəyərinə çatmayıb və ya Ortega bir gecədə bu qədər varlanmayıb. ZARA-nın inkişafı təxminən 10 il sürdü. Mağazası və markasının tələb görməyə, müəyyən bir müddət sonra başlayıb. Görülən hər bir iş zaman alır və tələsik etməyimizə ehtiyac yoxdur. Əks halda, tərəddüdə yol açacaqdır. Çox yavaş olmaq da çətinlik yarada bilər, vaxtı həqiqətən yaxşı idarə etməyimiz lazımdır.
ZARA-nın uğur hekayəsi

Biznes     Tarix: 11 oktyabr 2023

Oxşar xəbərlər

"Qəçrəş" ASC-nin səhmdarları bir araraya toplaşır

5 iyul 2025-ci il saat 13.00-da cəmiyyətin yerləşdiyi ünvanda "Qəçrəş" ASC səhmdarlarının növbəti illik ümumi yığıncağı keçiriləcək. Azərbaycanın şərab şirkəti səhmdarlarını - YIĞINCAĞA DƏVƏT EDİR. xəbər verir ki

Azərbaycanın işləməyən şərab şirkəti səhmdarlarını - YIĞINCAĞA ÇAĞIRIR

28 iyun 2025-ci il saat 11. 00-da "Şəmkir Şərab-2" ASC səhmdarlarının növbəti illik ümumi yığıncağı keçiriləcək. Azərbaycanın beton şirkətinə - YENİ SƏDR SEÇİLİR - TOPLANTI. xəbər verir ki, Şəmkir rayonu, dinarl

FMCG və Retail Foruma az qaldı

Azərbaycanın ən aktual satış və marketinq tədbirinə az qaldı!. 07 İYUN tarixində baş tutacaq FMCG & Retail 2025 Forum – sürətlə dəyişən istehlak bazarında rəqabətə davamlı qalmaq, markanı inkişaf etdirmək və satışlar

"Səba" ASC şirkətlərinin nizamanamə kapitalındakı paylarını və əmlaklarını satır

30 iyun 2025-ci il saat 16.00-da  "Səba" ASC səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağı keçiriləcək. "Yardımlı-Məişət" ASC-nin səhmdarları növbədənkənar toplanır. xəbər verir ki, Bakı şəhəri, Yasamal rayonu

Daha bir xarici şirkət Azərbaycan bazarından gedir

"Alcon Pharmaceuticals Ltd" Şirkətinin Azərbaycan Respublikasındakı Nümayəndəliyi (VÖEN: 1501230911) ləğv olunduğunu elan edir. Azərbaycanda 137,6 min avroluq şirkət - LƏĞV OLUNUR . xəbər verir ki, kreditorlar ik

Şirvan Sənaye ASC-nin səhmdarları - TOPLANIR

Şirvan Sənaye ASC-nin 30.06.2025-ci il tarixdə saat 10:00-da yığıncağı keçiriləcək. "Qazax Konserv Zavodu" əmlakını, mənfəət və zərəini bölüşdürür. xəbər verir ki, iclasın gündəliyinə aşağıdakı məsələlər daxildir:

"Binəqədi Ağac Emalı" ASC-nin ümumi yığıncağı keçiriləcək

28 iyun 2025-ci il tarixində "Binəqədi Ağac Emalı" ASC-nin ümumi yığıncağı keçiriləcək. Şirvan Sənaye ASC-nin səhmdarları - TOPLANIR. xəbər verir ki, gündəliyə daxildir:. 1. Səhmdar cəmiyyətin 2024-cü ildəki fəaliyyət

Bu il əhali dərman və tibbi mallara gündəlik 3,9 milyon manat xərcləyib

2025-ci ilin yanvar-aprel aylarında pərakəndə ticarət şəbəkəsində 465 milyon manatlıq əczaçılıq məhsulları və tibbi ləvazimatları satılıb. Azərbaycanda iki ayda əhali 44 milyon manatlıq - İÇKİ VƏ SİQARET ALIB.  Dövlət Statistik

Biznes planı necə yazmaq lazımdır?

Yeni bizneslərin bazara daxil olması, həmçinin mövcud olan bizneslərin sağlam rəqabətə tab gətirməsi üçün biznes planların qüsursuzluğu vacibdir. Bəs qüsursuz biznes plan necə hazırlanır? . Gəlin biznes plan haqqında yazmazda


iqtisadi xeberler iqtisadiyyat xeberleri biznes krediti dollar məzənnəsi dollarin kursu bu gun