ZARA-nın uğur hekayəsi

ZARA-nın uğur hekayəsiQərargahı İspaniyanın şimal-qərbindəki Qalisiyada yerləşən ispan geyim pərakəndə satış şirkəti ZARA geyim, aksessuar, ayaqqabı, gözəllik və parfümeriya daxil olmaqla, sürətli moda sahəsində ixtisaslaşmış tekstil brendidir. O, həmçinin dünyanın ən böyük hazır geyim pərakəndə satışçısı olan Inditex (Industria de Diseno Textil) qrupunun flaqmanıdır. Biznes.az məlumat verir ki, ZARA sürətli moda sənayesindəki digər şirkətlərin uzun illər ərzində əldə edə bilmədiklərini təxminən 50 il ərzində əldə edən nüfuzlu bir şirkətdir.
ZARA-nın hekayəsi 1950-ci illərin sonlarında, 14 yaşlı ispan Amansio Orteqanın məktəbi atıb ailəsini dolandırmaq üçün yerli köynək ustası kimi işləməsi ilə başladı. O, 10 ilə qədər tikiş sənayesində çalışıb, köməkçidən tikişçiyə qədər paltarları birbaşa müştərilərə çatdırıb.
ZARA-nın uğur hekayəsiBu 10 il ərzində Orteqa üç amili müşahidə edib. Bu müşahidələr ZARA-nın təməlinin qoyulmasında mühüm rol oynayıb.
1. "Status Tool": Bütün insanlar status alətlərinə əlavə pul yatırırlar. Biz ehtimal edirik ki, iPhone-ları olan insanlar zəngindirlər. Orteqa geyimin 20-30 yaşarası qadınlar üçün çox vacib olduğunu təsbit etmişdi.
2. Keyfiyyət və faydalılıq: Müəyyən etdiyi ikinci məqam geyimdə keyfiyyət və faydalılığa vurğunun müxtəliflik və dizayn ehtiyacından az olması idi. Qadınlar yalnız bu iki amili nəzərə alırlar və marka etiketinin prestiji keyfiyyətlə müqayisədə çox yüksəkdir.
3. Modaya heyranlıq: Mövcud mağazalar heç vaxt müştərilərin ən son dizayn ehtiyaclarını ödəyə bilməyiblər, çünki onlar adətən hər 2-3 aydan bir yeni dizaynlar təqdim edirlər. Müştərilər gözəl dizaynlı, lakin ucuz paltarlar istəyirdilər. Lakin 1970-ci illərə qədər bu, qarşılanmamış tələb olaraq qalırdı.
Bu amilləri dərk etdikdən sonra Orteqa geyim sənayesində əlamətdar səviyyədə inqilab edən çevik təchizat zənciri yaratdı. Böyük miqdarda orta keyfiyyətli paltarlar aldı və yaxşı endirim üçün danışıqlar apardı. O, cəmiyyətdə trend olan dizaynları və eksklüziv mağazalardakı populyar dizaynları araşdırıb, həmçinin şəhərlərdə populyar mədəniyyəti müşahidə edib. Qazanclı bir dizayn görəndə dərzilərindən buna bənzər bir dizayn tələb edər və ən qısa zamanda onları sərgiyə qoyardı.
Bütün bunlar ZARA-ya üç super güc verdi:
Həyəcanlı müştərilər: Ucuz material müştərilərin marağına səbəb olan və mağazalara gələnlərin sayını sürətlə artıran son dərəcə aşağı qiyməti təmin etdi.
Endirim: Yüksək satışlar zamanı qazanc əldə etdiyi üçün ZARA mağazalarında heç kimin qarşı çıxa bilməyəcəyi bir məhsula çevrilən endirim təklif etməyə başladı.
Tam vaxtında və hər ehtimala qarşı: ZARA inventar saxlamadan tonlarla pul qazandığı, lakin müştərilərin sadəcə olaraq "hər halda" düşüncəsi ilə satın aldığı "vaxtında" konsepsiyası ilə hər 15 gündən bir yeni dizaynlar təqdim etməyə çalışır. Beləliklə, müştərilər lazım olduğundan daha çox almağa meylli olurlar.
Biznes.az məlumat verir ki, ZARA bir gecədə hazırkı marka dəyərinə çatmayıb və ya Ortega bir gecədə bu qədər varlanmayıb. ZARA-nın inkişafı təxminən 10 il sürdü. Mağazası və markasının tələb görməyə, müəyyən bir müddət sonra başlayıb. Görülən hər bir iş zaman alır və tələsik etməyimizə ehtiyac yoxdur. Əks halda, tərəddüdə yol açacaqdır. Çox yavaş olmaq da çətinlik yarada bilər, vaxtı həqiqətən yaxşı idarə etməyimiz lazımdır.
ZARA-nın uğur hekayəsi

Biznes     Tarix: 28 sentyabr 2025

Oxşar xəbərlər

Start-up nədir?

Start-up ingilis dilindən tərcümədə "başlamaq, işə salmaq" mənalarını verir. məlumat verir ki, start-up dedikdə mövcud olmayan hər hansı bir ideyanın reallaşdırılması və ya daha əvvəldən mövcud olan hər hansı bi

Azərbaycanda investisiya şirkəti hüquqi ünvanını dəyişir - YIĞINCAQ

15 dekabr 2025-ci il tarixində saat 11:00-da "CPM-İnvest İnvestisiya Şirkəti" Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcək. Azərbaycanın investisiya şirkəti səhmdarlarına - DİVİDEND ÖDƏYƏCƏK

"Kirayə vergisinin 10% dərəsi yüksək hesab edilə bilər"

"Təklif olunan dəyişikliklərə əsasən, 2026-cı ildən etibarən evlərini rəsmi müqavilə ilə kirayə verənlər 14 faiz deyil 10 faiz vergi ödəyəcəklər". xəbər verir ki, bu barədə millət vəkili Vüqar Bayramov bildirib

Sentyabr ayında inşaat maliyyəti 23% artıb

Türkiyənin inşaat maliyyətləri illik 23,18%, aylıq 0,87% artıb. xəbər verir ki, TÜİK-in açıqladığı məlumata görə, 2025-ci ilin sentyabr ayında inşaat maliyyət indeksi əvvəlki aya nisbətən 0,87%, əvvəlki ilin eyni ayına nisbətə

Ev quşlarının qiyməti kəskin bahalaşdı

Ölkə ərazisində heyvanlar arasında yayılan dabaq xəstəliyi bazarda qiymət dəyişikliklərinə yol açıb. xəbər verir ki, paytaxt və region bazarlarında ev quşlarının qiymətində son günlər kəskin artım müşahidə olunur. Xüsusə

SMM nədir?

Sosial media marketinqi (ing. Social Media Marketing, SMM) - Bu,tam hüquqlu bir marketinqdir və yalnız müxtəlif sosial platformalar vasitəsi ilə təbliğat deyil. məlumat verir ki, Sosial media hesablarının saxlanması marketin

Şirkətlər qrupu səhmdarına 889 min manat dividend ödəyib

"Retems Group" MMC 2024-cü ildə səhmdarlarına 889 min manat məbləğində dividend ödəyib. "Retems Group"un gəlirləri kəskin düşüb, mənfəət 4 dəfə azalıb - HESABAT. bu barədə şirkətin maliyyə hesabatına istinadə

Uorren Baffet xeyriyyə fondlarına 1,3 milyard dollar ianə edəcək

Dünyanın ən zəngin insanlarından sayılan Uorren Baffet ictimai fəaliyyətini dayandırmaq və xeyriyyə fondlarına inanılmaz məbləğdə vəsait - 1,3 milyard dollar ianə etmək niyyətindədir. İş adamları birliyi vergi güzəştlər

Azərbaycanda bu avtomobillərə güzəştlər tətbiq olunacaq

"Vergi Məcəlləsinə təklif edilən dəyişikliklərə əsasən, elektrik mühərrikli və hibrid avtomobillərinə güzəşt yerli istehsala tətbiq olunacaq". xəbər verir ki, bu sözləri Milli Məclisin İqtisadi siyasət, sənaye v


iqtisadi xeberler bitkoin almaq avtomobil xeberleri valyuta xeberleri biznes xeberleri