ZARA-nın uğur hekayəsi

ZARA-nın uğur hekayəsiQərargahı İspaniyanın şimal-qərbindəki Qalisiyada yerləşən ispan geyim pərakəndə satış şirkəti ZARA geyim, aksessuar, ayaqqabı, gözəllik və parfümeriya daxil olmaqla, sürətli moda sahəsində ixtisaslaşmış tekstil brendidir. O, həmçinin dünyanın ən böyük hazır geyim pərakəndə satışçısı olan Inditex (Industria de Diseno Textil) qrupunun flaqmanıdır. Biznes.az məlumat verir ki, ZARA sürətli moda sənayesindəki digər şirkətlərin uzun illər ərzində əldə edə bilmədiklərini təxminən 50 il ərzində əldə edən nüfuzlu bir şirkətdir.
ZARA-nın hekayəsi 1950-ci illərin sonlarında, 14 yaşlı ispan Amansio Orteqanın məktəbi atıb ailəsini dolandırmaq üçün yerli köynək ustası kimi işləməsi ilə başladı. O, 10 ilə qədər tikiş sənayesində çalışıb, köməkçidən tikişçiyə qədər paltarları birbaşa müştərilərə çatdırıb.
ZARA-nın uğur hekayəsiBu 10 il ərzində Orteqa üç amili müşahidə edib. Bu müşahidələr ZARA-nın təməlinin qoyulmasında mühüm rol oynayıb.
1. "Status Tool": Bütün insanlar status alətlərinə əlavə pul yatırırlar. Biz ehtimal edirik ki, iPhone-ları olan insanlar zəngindirlər. Orteqa geyimin 20-30 yaşarası qadınlar üçün çox vacib olduğunu təsbit etmişdi.
2. Keyfiyyət və faydalılıq: Müəyyən etdiyi ikinci məqam geyimdə keyfiyyət və faydalılığa vurğunun müxtəliflik və dizayn ehtiyacından az olması idi. Qadınlar yalnız bu iki amili nəzərə alırlar və marka etiketinin prestiji keyfiyyətlə müqayisədə çox yüksəkdir.
3. Modaya heyranlıq: Mövcud mağazalar heç vaxt müştərilərin ən son dizayn ehtiyaclarını ödəyə bilməyiblər, çünki onlar adətən hər 2-3 aydan bir yeni dizaynlar təqdim edirlər. Müştərilər gözəl dizaynlı, lakin ucuz paltarlar istəyirdilər. Lakin 1970-ci illərə qədər bu, qarşılanmamış tələb olaraq qalırdı.
Bu amilləri dərk etdikdən sonra Orteqa geyim sənayesində əlamətdar səviyyədə inqilab edən çevik təchizat zənciri yaratdı. Böyük miqdarda orta keyfiyyətli paltarlar aldı və yaxşı endirim üçün danışıqlar apardı. O, cəmiyyətdə trend olan dizaynları və eksklüziv mağazalardakı populyar dizaynları araşdırıb, həmçinin şəhərlərdə populyar mədəniyyəti müşahidə edib. Qazanclı bir dizayn görəndə dərzilərindən buna bənzər bir dizayn tələb edər və ən qısa zamanda onları sərgiyə qoyardı.
Bütün bunlar ZARA-ya üç super güc verdi:
Həyəcanlı müştərilər: Ucuz material müştərilərin marağına səbəb olan və mağazalara gələnlərin sayını sürətlə artıran son dərəcə aşağı qiyməti təmin etdi.
Endirim: Yüksək satışlar zamanı qazanc əldə etdiyi üçün ZARA mağazalarında heç kimin qarşı çıxa bilməyəcəyi bir məhsula çevrilən endirim təklif etməyə başladı.
Tam vaxtında və hər ehtimala qarşı: ZARA inventar saxlamadan tonlarla pul qazandığı, lakin müştərilərin sadəcə olaraq "hər halda" düşüncəsi ilə satın aldığı "vaxtında" konsepsiyası ilə hər 15 gündən bir yeni dizaynlar təqdim etməyə çalışır. Beləliklə, müştərilər lazım olduğundan daha çox almağa meylli olurlar.
Biznes.az məlumat verir ki, ZARA bir gecədə hazırkı marka dəyərinə çatmayıb və ya Ortega bir gecədə bu qədər varlanmayıb. ZARA-nın inkişafı təxminən 10 il sürdü. Mağazası və markasının tələb görməyə, müəyyən bir müddət sonra başlayıb. Görülən hər bir iş zaman alır və tələsik etməyimizə ehtiyac yoxdur. Əks halda, tərəddüdə yol açacaqdır. Çox yavaş olmaq da çətinlik yarada bilər, vaxtı həqiqətən yaxşı idarə etməyimiz lazımdır.
ZARA-nın uğur hekayəsi

Biznes     Tarix: 28 sentyabr 2025

Oxşar xəbərlər

Azərbaycan Benin və Qanadan keşyu idxal edib

Azərbaycan 2,3 milyon ABŞ dolları dəyərində 282 ton keşyu fındığı idxal edib. xəbər verir ki, göstərici 2025-ci ilin yanvar-avqust aylarına məxsusdur. Hesabat dövründə Azərbaycana Vyetnamdan 1,9 milyon ABŞ dolları dəyərind

"Zərif Mahud"un səhmdarları toplanır

30 dekabr 2025-ci il tarixində, saat 11:00-da "Zərif Mahud" Açıq Səhmdar Cəmiyyətində (VÖEN: 1600303371, hüquqi ünvan: AZ1031, Bakı Şəhəri Nizami Rayonu, Zəki Məmmədov, Ev.3) səhmdarların növbəti ümumi yığıncağı keçiriləcək

"AzerGold" və "Azərxalça" xalçaçılıq mədəni irsinin təbliğinə həsr olunmuş birgə layihəyə başlayıb

Azərbaycan Respublikasının Birinci vitse-prezidenti Mehriban xanım Əliyevanın bilavasitə təşəbbüsü və dəstəyilə ölkəmizin ənənəvi xalçaçılıq sənətinin UNESCO-nun Qeyri-maddi mədəni irs üzrə Reprezentativ Siyahısına daxi

Azərbaycanda kafe və restoranların gəlirləri 2,2 milyard manatı keçdi

2025-ci ilin yanvar-oktyabr aylarında ictimai iaşə dövriyyəsi 2024-cü ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə real ifadədə 13,2 faiz artaraq 2 milyard 239,3 milyon manat olub. Bu il Azərbaycanda əhali geyimə 7,5 milyard manat xərcləyib

Lizinq şirkətinin nizamnamə kapitalından 9 min manat götürülür

"Ekolizinq" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti (VÖEN 1303596351) nizamnamə kapitalının 10 min manat məbləğdən 100 manat məbləğə azaldığının elan edir. Lizinq şirkəti 250 min dollarlıq istiqraz buraxır. xəbər verir ki

"Bakı Avtomobil Sənaye" ləğv oluna bilər

29 dekabr 2025-ci il tarixdə, saat 15:00-da. "Bakı Avtomobil Sənaye" ASC-nin səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağının keçiriləcək. Azərbaycanda investisiya şirkəti hüquqi ünvanını dəyişir - YIĞINCAQ. xəbər veri

Naxçıvan Duz Muzeyi ləğv edildi

Naxçıvan Duz Muzeyi fəaliyyətini dayandırıb. xəbər verir ki, ləğvedilmə səbəbi məlum deyil. Ləğv barədə qərarın iki ay ərzində icra ediləcəyi bildirilir. Xatırladaq ki, Naxçıvan Mədəniyyət Nazirliyinin tabeliyində fəaliyyə

Siqaret istehsalı artıb

Azərbaycanda 14 090.4 milyon ədəd siqaret və siqarlar istehsal edilib. xəbər verir ki, bu, 2025-ci ilin yanvar-oktyabr aylarının göstəricisidir. Dövlət Statistika Komitəsinə istinadən verilən məlumata görə, göstəricinin həcm

"Trust Lux" MMC "Y.A.Ş" əmtəə nişanlı santexnik məhsullarını Türkiyə istehsalı adı ilə satırmış

"Trust Lux" MMC tərəfindən isə "Y.A.Ş" əmtəə nişanlı bir sıra sanitar-texniki məhsulların faktiki istehsal ölkəsinin Çin olmasına baxmayaraq, qablaşdırmada Türkiyəyə aid məlumatlar, xəritə təsviri, ştrixko


iqtisadi xeberler rubl mezenne kripto online pul qazanmaq bitcoin qiymeti