ZARA-nın uğur hekayəsi

ZARA-nın uğur hekayəsiQərargahı İspaniyanın şimal-qərbindəki Qalisiyada yerləşən ispan geyim pərakəndə satış şirkəti ZARA geyim, aksessuar, ayaqqabı, gözəllik və parfümeriya daxil olmaqla, sürətli moda sahəsində ixtisaslaşmış tekstil brendidir. O, həmçinin dünyanın ən böyük hazır geyim pərakəndə satışçısı olan Inditex (Industria de Diseno Textil) qrupunun flaqmanıdır. Biznes.az məlumat verir ki, ZARA sürətli moda sənayesindəki digər şirkətlərin uzun illər ərzində əldə edə bilmədiklərini təxminən 50 il ərzində əldə edən nüfuzlu bir şirkətdir.
ZARA-nın hekayəsi 1950-ci illərin sonlarında, 14 yaşlı ispan Amansio Orteqanın məktəbi atıb ailəsini dolandırmaq üçün yerli köynək ustası kimi işləməsi ilə başladı. O, 10 ilə qədər tikiş sənayesində çalışıb, köməkçidən tikişçiyə qədər paltarları birbaşa müştərilərə çatdırıb.
ZARA-nın uğur hekayəsiBu 10 il ərzində Orteqa üç amili müşahidə edib. Bu müşahidələr ZARA-nın təməlinin qoyulmasında mühüm rol oynayıb.
1. "Status Tool": Bütün insanlar status alətlərinə əlavə pul yatırırlar. Biz ehtimal edirik ki, iPhone-ları olan insanlar zəngindirlər. Orteqa geyimin 20-30 yaşarası qadınlar üçün çox vacib olduğunu təsbit etmişdi.
2. Keyfiyyət və faydalılıq: Müəyyən etdiyi ikinci məqam geyimdə keyfiyyət və faydalılığa vurğunun müxtəliflik və dizayn ehtiyacından az olması idi. Qadınlar yalnız bu iki amili nəzərə alırlar və marka etiketinin prestiji keyfiyyətlə müqayisədə çox yüksəkdir.
3. Modaya heyranlıq: Mövcud mağazalar heç vaxt müştərilərin ən son dizayn ehtiyaclarını ödəyə bilməyiblər, çünki onlar adətən hər 2-3 aydan bir yeni dizaynlar təqdim edirlər. Müştərilər gözəl dizaynlı, lakin ucuz paltarlar istəyirdilər. Lakin 1970-ci illərə qədər bu, qarşılanmamış tələb olaraq qalırdı.
Bu amilləri dərk etdikdən sonra Orteqa geyim sənayesində əlamətdar səviyyədə inqilab edən çevik təchizat zənciri yaratdı. Böyük miqdarda orta keyfiyyətli paltarlar aldı və yaxşı endirim üçün danışıqlar apardı. O, cəmiyyətdə trend olan dizaynları və eksklüziv mağazalardakı populyar dizaynları araşdırıb, həmçinin şəhərlərdə populyar mədəniyyəti müşahidə edib. Qazanclı bir dizayn görəndə dərzilərindən buna bənzər bir dizayn tələb edər və ən qısa zamanda onları sərgiyə qoyardı.
Bütün bunlar ZARA-ya üç super güc verdi:
Həyəcanlı müştərilər: Ucuz material müştərilərin marağına səbəb olan və mağazalara gələnlərin sayını sürətlə artıran son dərəcə aşağı qiyməti təmin etdi.
Endirim: Yüksək satışlar zamanı qazanc əldə etdiyi üçün ZARA mağazalarında heç kimin qarşı çıxa bilməyəcəyi bir məhsula çevrilən endirim təklif etməyə başladı.
Tam vaxtında və hər ehtimala qarşı: ZARA inventar saxlamadan tonlarla pul qazandığı, lakin müştərilərin sadəcə olaraq "hər halda" düşüncəsi ilə satın aldığı "vaxtında" konsepsiyası ilə hər 15 gündən bir yeni dizaynlar təqdim etməyə çalışır. Beləliklə, müştərilər lazım olduğundan daha çox almağa meylli olurlar.
Biznes.az məlumat verir ki, ZARA bir gecədə hazırkı marka dəyərinə çatmayıb və ya Ortega bir gecədə bu qədər varlanmayıb. ZARA-nın inkişafı təxminən 10 il sürdü. Mağazası və markasının tələb görməyə, müəyyən bir müddət sonra başlayıb. Görülən hər bir iş zaman alır və tələsik etməyimizə ehtiyac yoxdur. Əks halda, tərəddüdə yol açacaqdır. Çox yavaş olmaq da çətinlik yarada bilər, vaxtı həqiqətən yaxşı idarə etməyimiz lazımdır.
ZARA-nın uğur hekayəsi

Biznes     Tarix: 14 avqust 2025

Oxşar xəbərlər

"Azersun Holding"in zavoduna yeni direktor təyin edildi – FOTO

"Azersun Holding" MMC-nin (Azərsun Holdinq) süd emalı zavodunun rəhbəri dəyişdirilib. "Bakı Gəmiqayırma Zavodu"nun rəhbəri dəyişib. xəbər verir ki, Rüstəm Rüstəmov Qərib oğlu "Kürdəmir Süd Emalı Zavodu"

B2B marketinq forumundan praktik ideyalar əldə edəcəyik

Yükdaşıma sektoru Azərbaycanda iqtisadiyyatın vacib sahələrindən biridir, amma marketinq baxımından ən mürəkkəb istiqamətlərdən sayılır. Məhz bu mövzuları biz "166 Yükdaşıma və Logistika" şirkətinin Satış departamen

Forbes: ABŞ-nin ən varlı milyarderlərinin orta yaşı 70-dir

"Forbes" dünyanın ən varlı amerikalılarının yaş statistikasını açıqlayıb. Tramp: "Maskın biznesini məhv etməyəcəyəm". xəbər verir ki, 400 ən varlı amerikalının siyahısına daxil olan milyarderlərin ort

Azərbaycan məhsulları "WorldFood Istanbul 2025" sərgisində təqdim edilir

Türkiyənin İstanbul şəhərində "TÜYAP Sərgi və Konqres Mərkəzi"ndə "WorldFood Istanbul 2025" - 33-cü Beynəlxalq Qida Məhsulları və Texnologiyaları Sərgisi keçirilir. Bu barədə -a İqtisadiyyat Nazirliyini

Trampın oğlu milyarder oldu

ABŞ Prezidenti Donald Trampın 41 yaşlı oğlu Erik Tramp milyarder olub. Tramp maraqlı səbəb taparaq FED-in üzvlərindən birini – İŞDƏN ÇIXARIB. xəbər verir ki, bu barədə "Forbes" nəşri yazıb. Bildirilir ki, ABŞ liderini

"Bakıxanov Trikotaj" ASC səhmdarlarını - YIĞINCAĞA ÇAĞIRIR

"Bakıxanov Trikotaj" ASC səhmdarlarını 9 oktyabr 2025-ci il tarixdə saat 12:00-da növbəti yığıncağa dəvət edir. Azərbaycanda bu şirkətə baş direktor seçiləcək - TOPLANTI.  xəbər verir ki, yığıncaqda aşağıdakı məsələlər

Bu il Azərbaycanda sahibkarlıq fəaliyyəti üçün 1049 lisenziya verilib

Bu ilin yanvar-iyul aylarında Azərbaycanda sahibkarlıq fəaliyyəti ilə bağlı İqtisadiyyat Nazirliyi ümumilikdə 1049 lisenziya verib, onlardan 769-u elektron qaydada təqdim olunub. Sahibkarlıq fəaliyyətinin müvəqqəti dayandırılmas

"K Group" MMC-dən daha 6,8 milyon manat götürüldü

"K Group" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti (MMC) nizamnamə kapitalını əhəmiyyətli dərəcədə azaltdığını elan edib. Lüksemburq şirkəti Azərbaycan bazarından gedir.  xəbər verir ki, cəmiyyətin nizamnamə kapitalı 19 milyo

"Azərpambığ"ın ixrac gəlirləri 32 %-ə yaxın azalıb

Bu ilin yanvar-iyul aylarında "Azərpambıq Aqrar Sənaye Kompleksi" MMC 23,9 milyon ABŞ dolları dəyərində məhsul ixrac edib. "SOCAR Polymer" ixrac gəlirlərini 14 %-dən çox artırıb. xəbər verir ki, bu barəd


iqtisadi xeberler avtomobil xeberleri bitkoin valyuta kurslari depozit faizleri