ZARA-nın uğur hekayəsi

ZARA-nın uğur hekayəsiQərargahı İspaniyanın şimal-qərbindəki Qalisiyada yerləşən ispan geyim pərakəndə satış şirkəti ZARA geyim, aksessuar, ayaqqabı, gözəllik və parfümeriya daxil olmaqla, sürətli moda sahəsində ixtisaslaşmış tekstil brendidir. O, həmçinin dünyanın ən böyük hazır geyim pərakəndə satışçısı olan Inditex (Industria de Diseno Textil) qrupunun flaqmanıdır. Biznes.az məlumat verir ki, ZARA sürətli moda sənayesindəki digər şirkətlərin uzun illər ərzində əldə edə bilmədiklərini təxminən 50 il ərzində əldə edən nüfuzlu bir şirkətdir.
ZARA-nın hekayəsi 1950-ci illərin sonlarında, 14 yaşlı ispan Amansio Orteqanın məktəbi atıb ailəsini dolandırmaq üçün yerli köynək ustası kimi işləməsi ilə başladı. O, 10 ilə qədər tikiş sənayesində çalışıb, köməkçidən tikişçiyə qədər paltarları birbaşa müştərilərə çatdırıb.
ZARA-nın uğur hekayəsiBu 10 il ərzində Orteqa üç amili müşahidə edib. Bu müşahidələr ZARA-nın təməlinin qoyulmasında mühüm rol oynayıb.
1. "Status Tool": Bütün insanlar status alətlərinə əlavə pul yatırırlar. Biz ehtimal edirik ki, iPhone-ları olan insanlar zəngindirlər. Orteqa geyimin 20-30 yaşarası qadınlar üçün çox vacib olduğunu təsbit etmişdi.
2. Keyfiyyət və faydalılıq: Müəyyən etdiyi ikinci məqam geyimdə keyfiyyət və faydalılığa vurğunun müxtəliflik və dizayn ehtiyacından az olması idi. Qadınlar yalnız bu iki amili nəzərə alırlar və marka etiketinin prestiji keyfiyyətlə müqayisədə çox yüksəkdir.
3. Modaya heyranlıq: Mövcud mağazalar heç vaxt müştərilərin ən son dizayn ehtiyaclarını ödəyə bilməyiblər, çünki onlar adətən hər 2-3 aydan bir yeni dizaynlar təqdim edirlər. Müştərilər gözəl dizaynlı, lakin ucuz paltarlar istəyirdilər. Lakin 1970-ci illərə qədər bu, qarşılanmamış tələb olaraq qalırdı.
Bu amilləri dərk etdikdən sonra Orteqa geyim sənayesində əlamətdar səviyyədə inqilab edən çevik təchizat zənciri yaratdı. Böyük miqdarda orta keyfiyyətli paltarlar aldı və yaxşı endirim üçün danışıqlar apardı. O, cəmiyyətdə trend olan dizaynları və eksklüziv mağazalardakı populyar dizaynları araşdırıb, həmçinin şəhərlərdə populyar mədəniyyəti müşahidə edib. Qazanclı bir dizayn görəndə dərzilərindən buna bənzər bir dizayn tələb edər və ən qısa zamanda onları sərgiyə qoyardı.
Bütün bunlar ZARA-ya üç super güc verdi:
Həyəcanlı müştərilər: Ucuz material müştərilərin marağına səbəb olan və mağazalara gələnlərin sayını sürətlə artıran son dərəcə aşağı qiyməti təmin etdi.
Endirim: Yüksək satışlar zamanı qazanc əldə etdiyi üçün ZARA mağazalarında heç kimin qarşı çıxa bilməyəcəyi bir məhsula çevrilən endirim təklif etməyə başladı.
Tam vaxtında və hər ehtimala qarşı: ZARA inventar saxlamadan tonlarla pul qazandığı, lakin müştərilərin sadəcə olaraq "hər halda" düşüncəsi ilə satın aldığı "vaxtında" konsepsiyası ilə hər 15 gündən bir yeni dizaynlar təqdim etməyə çalışır. Beləliklə, müştərilər lazım olduğundan daha çox almağa meylli olurlar.
Biznes.az məlumat verir ki, ZARA bir gecədə hazırkı marka dəyərinə çatmayıb və ya Ortega bir gecədə bu qədər varlanmayıb. ZARA-nın inkişafı təxminən 10 il sürdü. Mağazası və markasının tələb görməyə, müəyyən bir müddət sonra başlayıb. Görülən hər bir iş zaman alır və tələsik etməyimizə ehtiyac yoxdur. Əks halda, tərəddüdə yol açacaqdır. Çox yavaş olmaq da çətinlik yarada bilər, vaxtı həqiqətən yaxşı idarə etməyimiz lazımdır.
ZARA-nın uğur hekayəsi

Biznes     Tarix: 28 sentyabr 2025

Oxşar xəbərlər

Startup nədir və necə olur?

Startap Amerikada Silikon Vadisində başlayan və sonra bütün dünyaya yayılan biznes modeli trendidir. Startap sözünün hərfi mənası "sıfırdan, başlanğıcdan hərəkətə keçən bir şirkət üçün istifadə olunan termin"dir

Azərbaycanda Beynəlxalq Simpozium Keçiriləcək - FOTOLAR

MÜSİAD Azərbaycan İdarə Heyətinin sədri Rəşad Cabirli, İdarə Heyətinin üzvləri və İqtisadi Araşdırmalar və Tədris Mərkəzinin (İATM) rəhbəri Radil Fətullayev Sumqayıt Dövlət Universitetinin (SDU) rektoru vəzifəsini icra edə

Azərbaycanda ilk və ən böyük özəl Biznes Park kompleksi fəaliyyətə başlayır - FOTOLAR

Azərbaycanın biznes mühitində innovativ yanaşmaları ilə seçilən kompleks - "Biznes Park Abşeron" istifadəyə verilir. Qeyd edək ki, layihə Abşeron Logistika Mərkəzi tərəfindən həyata keçirilir və burada sahibkarla

İctimai iaşə sektorunda dövriyyə 2 milyarda yaxınlaşdı

İctimai iaşə sektorunda dövriyyə göstəricilərində artım var. xəbər verir ki, bunu deməyə 2025-ci ilin yanvar-sentyabr aylarına aid göstəricilər əsas verir. Dövlət Statistika Komitəsinə istinadən verilən xəbərə görə, hesaba

Françayzinq nədir və necə olur?

Françayzinq brendin ticarət nişanını və ya ticarət adını alıb fərqli yerdə onu işlədən fəaliyyətdir. Texniki cəhətdən, iki tərəfi bağlayan müqavilə "françayzinq"dir, lakin bu termin daha çox françayzinin fəaliyyə

Gələn ay "Səba" ASC-nin səhmdarlarının dividendləri elan ediləcək - YIĞINCAQ

"Səba" ASC-nin səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcək.  xəbər verir ki, yığıncaq 18 noyabr tarixində, saat 15:00-d Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Cəfər Cabbarlı küçəsi, 60 ünvanında olacaq. Yığıncağı

"Cəlilabad Avtonəqliyyat" ASC səhmdarlarının toplantısı keçiriləcək

27 noyabr 2025-ci il tarixdə saat 10:00 -da "Cəlilabad Avtonəqliyyat" ASC səhmdarlarının 2024-cü ilin yekunlarına dair növbəti ümumi yığıncağı keçiriləcək. "Bərdə İnşaat Sənaye" mənfəət və zərərini bölüşdürəcə

Amazonda satış etmək üçün bilməli olduqlarınız

Amazonda satış etmək kiçik bizneslərin qlobal bazara çıxması üçün əla şansdır. Amazon şirkəti e-ticarətini elə sistemdə hazırlayıb ki, rahatlıqla hər kəs qeydiyyatdan keçib istifadə edə bilər. Ona görə də Amazondakı mağazaları

Şabranda 6,4 milyon manata taxıl şirkəti yaradılıb

10 iyul 2025-ci ildə "Qarabağ Taxıl Aqro" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti dövlət qeydiyyatına alınıb. Pakistan vətəndaşı Azərbaycanda 100 min manatlıq şirkət yaradıb. xəbər verir ki, yeni şirkət 6 milyon 371 min 96


iqtisadi xeberler emlak xeberleri biznes ideyalari valyuta xeberleri bank faizleri