ZARA-nın uğur hekayəsi

ZARA-nın uğur hekayəsiQərargahı İspaniyanın şimal-qərbindəki Qalisiyada yerləşən ispan geyim pərakəndə satış şirkəti ZARA geyim, aksessuar, ayaqqabı, gözəllik və parfümeriya daxil olmaqla, sürətli moda sahəsində ixtisaslaşmış tekstil brendidir. O, həmçinin dünyanın ən böyük hazır geyim pərakəndə satışçısı olan Inditex (Industria de Diseno Textil) qrupunun flaqmanıdır. Biznes.az məlumat verir ki, ZARA sürətli moda sənayesindəki digər şirkətlərin uzun illər ərzində əldə edə bilmədiklərini təxminən 50 il ərzində əldə edən nüfuzlu bir şirkətdir.
ZARA-nın hekayəsi 1950-ci illərin sonlarında, 14 yaşlı ispan Amansio Orteqanın məktəbi atıb ailəsini dolandırmaq üçün yerli köynək ustası kimi işləməsi ilə başladı. O, 10 ilə qədər tikiş sənayesində çalışıb, köməkçidən tikişçiyə qədər paltarları birbaşa müştərilərə çatdırıb.
ZARA-nın uğur hekayəsiBu 10 il ərzində Orteqa üç amili müşahidə edib. Bu müşahidələr ZARA-nın təməlinin qoyulmasında mühüm rol oynayıb.
1. "Status Tool": Bütün insanlar status alətlərinə əlavə pul yatırırlar. Biz ehtimal edirik ki, iPhone-ları olan insanlar zəngindirlər. Orteqa geyimin 20-30 yaşarası qadınlar üçün çox vacib olduğunu təsbit etmişdi.
2. Keyfiyyət və faydalılıq: Müəyyən etdiyi ikinci məqam geyimdə keyfiyyət və faydalılığa vurğunun müxtəliflik və dizayn ehtiyacından az olması idi. Qadınlar yalnız bu iki amili nəzərə alırlar və marka etiketinin prestiji keyfiyyətlə müqayisədə çox yüksəkdir.
3. Modaya heyranlıq: Mövcud mağazalar heç vaxt müştərilərin ən son dizayn ehtiyaclarını ödəyə bilməyiblər, çünki onlar adətən hər 2-3 aydan bir yeni dizaynlar təqdim edirlər. Müştərilər gözəl dizaynlı, lakin ucuz paltarlar istəyirdilər. Lakin 1970-ci illərə qədər bu, qarşılanmamış tələb olaraq qalırdı.
Bu amilləri dərk etdikdən sonra Orteqa geyim sənayesində əlamətdar səviyyədə inqilab edən çevik təchizat zənciri yaratdı. Böyük miqdarda orta keyfiyyətli paltarlar aldı və yaxşı endirim üçün danışıqlar apardı. O, cəmiyyətdə trend olan dizaynları və eksklüziv mağazalardakı populyar dizaynları araşdırıb, həmçinin şəhərlərdə populyar mədəniyyəti müşahidə edib. Qazanclı bir dizayn görəndə dərzilərindən buna bənzər bir dizayn tələb edər və ən qısa zamanda onları sərgiyə qoyardı.
Bütün bunlar ZARA-ya üç super güc verdi:
Həyəcanlı müştərilər: Ucuz material müştərilərin marağına səbəb olan və mağazalara gələnlərin sayını sürətlə artıran son dərəcə aşağı qiyməti təmin etdi.
Endirim: Yüksək satışlar zamanı qazanc əldə etdiyi üçün ZARA mağazalarında heç kimin qarşı çıxa bilməyəcəyi bir məhsula çevrilən endirim təklif etməyə başladı.
Tam vaxtında və hər ehtimala qarşı: ZARA inventar saxlamadan tonlarla pul qazandığı, lakin müştərilərin sadəcə olaraq "hər halda" düşüncəsi ilə satın aldığı "vaxtında" konsepsiyası ilə hər 15 gündən bir yeni dizaynlar təqdim etməyə çalışır. Beləliklə, müştərilər lazım olduğundan daha çox almağa meylli olurlar.
Biznes.az məlumat verir ki, ZARA bir gecədə hazırkı marka dəyərinə çatmayıb və ya Ortega bir gecədə bu qədər varlanmayıb. ZARA-nın inkişafı təxminən 10 il sürdü. Mağazası və markasının tələb görməyə, müəyyən bir müddət sonra başlayıb. Görülən hər bir iş zaman alır və tələsik etməyimizə ehtiyac yoxdur. Əks halda, tərəddüdə yol açacaqdır. Çox yavaş olmaq da çətinlik yarada bilər, vaxtı həqiqətən yaxşı idarə etməyimiz lazımdır.
ZARA-nın uğur hekayəsi

Biznes     Tarix: 28 sentyabr 2025

Oxşar xəbərlər

Ərəbistanda "şokolad müharibəsi" - Abu-Dabi də öz şokoladını buraxdı

Ərəb Əmirliklərinin daha bir Əmirliyi - Abu-Dabi də şokolad yarışına qoşulub. . xəbər verir ki, son illər Dubay şokoladının uğurunu təkrarlamaq istəyən Abu-Dabi əmirliyi özünəməxsus "brend şokolad"ını istehsal edib

Çindən maşın gətirmək qaydaları çətinləşəcək

Yeni çin avtomobilini almaq çətinləşəcəl. Çin "sıfır" avtomobillərin istifadə olunmuş kimi göstərilərək ixracına qarşı tədbirləri sərtləşdirir. xəbər verir ki, gələn ilin əvvəlindən qeydiyyata alındıqdan sonra 18

"Baku Electronics" müştəriləri aldadıb

"Baku Electronics" MMC tərəfindən satışa çıxarılan bəzi məhsulların reklam və təqdimatında istehlakçılarda yanlış təsəvvür yaradan məlumatlardan istifadə olunduğu aşkar edilib. xəbər verir ki, Azərbaycan Respublikasını

ARB TV, "Stream-Info" ilə birləşdi

"ARB TV" MMC-nin fəaliyyətinə xitam verilir. xəbər verir ki, "Stream-Info" MMC-yə qoşulduğunu və "Stream-Info" MMC-nin ona qoşulması nəticəsində yenidən təşkil olunduğunu elan edir. Xatırlada

"AzerGold" və "Azərxalça" xalçaçılıq mədəni irsinin təbliğinə həsr olunmuş birgə layihəyə başlayıb

Azərbaycan Respublikasının Birinci vitse-prezidenti Mehriban xanım Əliyevanın bilavasitə təşəbbüsü və dəstəyilə ölkəmizin ənənəvi xalçaçılıq sənətinin UNESCO-nun Qeyri-maddi mədəni irs üzrə Reprezentativ Siyahısına daxi

"Neftçala Nohur Balıqçılıq" ASC-nin səhmdarları toplanır

"Neftçala Nohur Balıqçılıq" ASC-nin səhmdarları toplanır. "Zərif Mahud"un səhmdarları toplanır. xəbər verir ki, növbədənkənar ümumi yığıncaq 26 dekabr 2025-ci il saat 11.00-da Neftçala rayonu, Kürkən

"Zərif Mahud"un səhmdarları toplanır

30 dekabr 2025-ci il tarixində, saat 11:00-da "Zərif Mahud" Açıq Səhmdar Cəmiyyətində (VÖEN: 1600303371, hüquqi ünvan: AZ1031, Bakı Şəhəri Nizami Rayonu, Zəki Məmmədov, Ev.3) səhmdarların növbəti ümumi yığıncağı keçiriləcək

"Camaşırxana Kombinatı" rəhbərliyi seçiləcək - TOPLANTI

30 dekabr 2025-ci il saat 15.00-da "Camaşırxana Kombinatı" ASC səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı  keçiriləcək. "Moskviçtexxidmət"in səhmdarları toplanır. xəbər verir ki, yığıncaq Bakı şəhəri

Dövlət qurumu minlərlə ağac və gül kolları alır - TENDER

Goranboy Mənzil-Kommunal Təsərrüfatı İstehsalat Birliyi (VÖEN – 61003661) açıq müsabiqə elan edir. İcra Hakimiyyəti yarım milyon manatlıq - QIZILGÜL ALIR. xəbər verir ki, müsabiqənin predmeti həmişəyaşıl ağac və gül kollarını


iqtisadi xeberler biznes krediti dollar manat kursu dollarin kursu bu gun valyuta xeberleri