ZARA-nın uğur hekayəsi

ZARA-nın uğur hekayəsiQərargahı İspaniyanın şimal-qərbindəki Qalisiyada yerləşən ispan geyim pərakəndə satış şirkəti ZARA geyim, aksessuar, ayaqqabı, gözəllik və parfümeriya daxil olmaqla, sürətli moda sahəsində ixtisaslaşmış tekstil brendidir. O, həmçinin dünyanın ən böyük hazır geyim pərakəndə satışçısı olan Inditex (Industria de Diseno Textil) qrupunun flaqmanıdır. Biznes.az məlumat verir ki, ZARA sürətli moda sənayesindəki digər şirkətlərin uzun illər ərzində əldə edə bilmədiklərini təxminən 50 il ərzində əldə edən nüfuzlu bir şirkətdir.
ZARA-nın hekayəsi 1950-ci illərin sonlarında, 14 yaşlı ispan Amansio Orteqanın məktəbi atıb ailəsini dolandırmaq üçün yerli köynək ustası kimi işləməsi ilə başladı. O, 10 ilə qədər tikiş sənayesində çalışıb, köməkçidən tikişçiyə qədər paltarları birbaşa müştərilərə çatdırıb.
ZARA-nın uğur hekayəsiBu 10 il ərzində Orteqa üç amili müşahidə edib. Bu müşahidələr ZARA-nın təməlinin qoyulmasında mühüm rol oynayıb.
1. "Status Tool": Bütün insanlar status alətlərinə əlavə pul yatırırlar. Biz ehtimal edirik ki, iPhone-ları olan insanlar zəngindirlər. Orteqa geyimin 20-30 yaşarası qadınlar üçün çox vacib olduğunu təsbit etmişdi.
2. Keyfiyyət və faydalılıq: Müəyyən etdiyi ikinci məqam geyimdə keyfiyyət və faydalılığa vurğunun müxtəliflik və dizayn ehtiyacından az olması idi. Qadınlar yalnız bu iki amili nəzərə alırlar və marka etiketinin prestiji keyfiyyətlə müqayisədə çox yüksəkdir.
3. Modaya heyranlıq: Mövcud mağazalar heç vaxt müştərilərin ən son dizayn ehtiyaclarını ödəyə bilməyiblər, çünki onlar adətən hər 2-3 aydan bir yeni dizaynlar təqdim edirlər. Müştərilər gözəl dizaynlı, lakin ucuz paltarlar istəyirdilər. Lakin 1970-ci illərə qədər bu, qarşılanmamış tələb olaraq qalırdı.
Bu amilləri dərk etdikdən sonra Orteqa geyim sənayesində əlamətdar səviyyədə inqilab edən çevik təchizat zənciri yaratdı. Böyük miqdarda orta keyfiyyətli paltarlar aldı və yaxşı endirim üçün danışıqlar apardı. O, cəmiyyətdə trend olan dizaynları və eksklüziv mağazalardakı populyar dizaynları araşdırıb, həmçinin şəhərlərdə populyar mədəniyyəti müşahidə edib. Qazanclı bir dizayn görəndə dərzilərindən buna bənzər bir dizayn tələb edər və ən qısa zamanda onları sərgiyə qoyardı.
Bütün bunlar ZARA-ya üç super güc verdi:
Həyəcanlı müştərilər: Ucuz material müştərilərin marağına səbəb olan və mağazalara gələnlərin sayını sürətlə artıran son dərəcə aşağı qiyməti təmin etdi.
Endirim: Yüksək satışlar zamanı qazanc əldə etdiyi üçün ZARA mağazalarında heç kimin qarşı çıxa bilməyəcəyi bir məhsula çevrilən endirim təklif etməyə başladı.
Tam vaxtında və hər ehtimala qarşı: ZARA inventar saxlamadan tonlarla pul qazandığı, lakin müştərilərin sadəcə olaraq "hər halda" düşüncəsi ilə satın aldığı "vaxtında" konsepsiyası ilə hər 15 gündən bir yeni dizaynlar təqdim etməyə çalışır. Beləliklə, müştərilər lazım olduğundan daha çox almağa meylli olurlar.
Biznes.az məlumat verir ki, ZARA bir gecədə hazırkı marka dəyərinə çatmayıb və ya Ortega bir gecədə bu qədər varlanmayıb. ZARA-nın inkişafı təxminən 10 il sürdü. Mağazası və markasının tələb görməyə, müəyyən bir müddət sonra başlayıb. Görülən hər bir iş zaman alır və tələsik etməyimizə ehtiyac yoxdur. Əks halda, tərəddüdə yol açacaqdır. Çox yavaş olmaq da çətinlik yarada bilər, vaxtı həqiqətən yaxşı idarə etməyimiz lazımdır.
ZARA-nın uğur hekayəsi

Biznes     Baxılıb: 248   Tarix: 11 oktyabr 2023
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Hüququ şəxslərə dair yeni tələb müəyyənləşir

Hüququ şəxslərin nizamnamələrində dövlət və yerli özünüidarə orqanlarının səlahiyyətlərinin mənimsənilməsinə, habelə dövlət nəzarəti və yoxlama funksiyalarının nəzərdə tutulmasına yol verilməyəcək. xəbər verir ki, bu, Mill

"Adore Kompani"nin rəhbəri dəyişib

Azərbaycanda parfumeriya və kosmetika mağazalar şəbəkəsinə sahib "Adore Kompani" MMC-nin (əvvəlki Ideal Kompani) baş direktoru dəyişib. "Adore" mağazalar şəbəkəsi nizamnamə kapitalını - 99 FAİZ AZALDIB

"Ucar Tikinti Quraşdırma" QSC səhmdarlarını - YIĞINCAĞA ÇAĞIRIR

15 iyun 2024-cü il saat 11.00-da "Ucar Tikinti Quraşdırma" QSC səhmdarlarının növbəti illik ümumi yığıncağı  keçiriləcək. "Qusar Aqrotexservis" ASC-nin səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağı keçiriləcək

"Bakqazmaş" səhmdarlarına hesabat verəcək - TOPLANTI

25 iyun 2024-cü il saat 11.00-da "Bakqazmaş" ASC səhmdarlarının növbəti illik ümumi yığıncağı keçiriləcək. "LC Waikiki" və "Penti"nin Azərbaycandakı nümayəndəliyinin sərmayəsi - KƏSKİN AZALDILIR

"Maştağa Aqrotexservis" ASC-nin səhmdarları - TOPLANIR

25 may 2024-cü il saat 14.00-da "Maştağa Aqrotexservis" ASC-nin inzibati binasında səhmdarların növbəti illik ümumi yığıncağı keçiriləcək. Azərbaycanda eyni şəxsə məxsu iki şirkət ləğv edilir. xəbər verir ki, yığıncaq Bak

Azərbaycan şirkəti nizamnamə kapitalını yarım milyon manat azaldır

"Ground Technical Support" MMC nizamnamə kapitalını azaldır. "Bakı-Əhəng" ASC-nin səhmdarları toplanır. xəbər verir ki, nizamnamə kapitalının 940 00  manatdan 400 00 manata azaldıldığını elan edir. Kreditorla

"Biznesin yaşıl transformasiyası mühüm əhəmiyyət kəsb edir"

Azərbaycanda keçiriləcək COP29 və "Yaşıl Dünya Naminə Həmrəylik ili" tədbirləri fonunda biznesin yaşıl transformasiyası mühüm əhəmiyyət kəsb edir. xəbər verir ki, bunu İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Kiçik və Ort

"Continental Construction and Industrial Co" ASC səhmdarları toplanır

08 iyun 2024-cü il saat 15:00–da   "Continental Construction and Industrial Co" ASC səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağı  keçiriləcək. "CPM-İnvest İnvestisiya Şirkəti"nin növbədənkənar yığıncağı keçiriləcək

Azərbaycan xaricdən kivi idxalını 22% azaldıb- RƏQƏMLƏR

Bu ilin yanvar ayında Azərbaycan xaricdən 335 min 760 dollar dəyərində 473 ton kivi idxal edib. Azərbaycanın xaricdən aldığı smartfonlar 22% bahalaşıb- İDXAL 70% ARTIB.  bu barədə Dövlət Statistika Komitəsinin hesabatın


iqtisadi xeberler en son xeberler dollar kursu dollar mezenne dollar manat kursu