ZARA-nın uğur hekayəsi

ZARA-nın uğur hekayəsiQərargahı İspaniyanın şimal-qərbindəki Qalisiyada yerləşən ispan geyim pərakəndə satış şirkəti ZARA geyim, aksessuar, ayaqqabı, gözəllik və parfümeriya daxil olmaqla, sürətli moda sahəsində ixtisaslaşmış tekstil brendidir. O, həmçinin dünyanın ən böyük hazır geyim pərakəndə satışçısı olan Inditex (Industria de Diseno Textil) qrupunun flaqmanıdır. Biznes.az məlumat verir ki, ZARA sürətli moda sənayesindəki digər şirkətlərin uzun illər ərzində əldə edə bilmədiklərini təxminən 50 il ərzində əldə edən nüfuzlu bir şirkətdir.
ZARA-nın hekayəsi 1950-ci illərin sonlarında, 14 yaşlı ispan Amansio Orteqanın məktəbi atıb ailəsini dolandırmaq üçün yerli köynək ustası kimi işləməsi ilə başladı. O, 10 ilə qədər tikiş sənayesində çalışıb, köməkçidən tikişçiyə qədər paltarları birbaşa müştərilərə çatdırıb.
ZARA-nın uğur hekayəsiBu 10 il ərzində Orteqa üç amili müşahidə edib. Bu müşahidələr ZARA-nın təməlinin qoyulmasında mühüm rol oynayıb.
1. "Status Tool": Bütün insanlar status alətlərinə əlavə pul yatırırlar. Biz ehtimal edirik ki, iPhone-ları olan insanlar zəngindirlər. Orteqa geyimin 20-30 yaşarası qadınlar üçün çox vacib olduğunu təsbit etmişdi.
2. Keyfiyyət və faydalılıq: Müəyyən etdiyi ikinci məqam geyimdə keyfiyyət və faydalılığa vurğunun müxtəliflik və dizayn ehtiyacından az olması idi. Qadınlar yalnız bu iki amili nəzərə alırlar və marka etiketinin prestiji keyfiyyətlə müqayisədə çox yüksəkdir.
3. Modaya heyranlıq: Mövcud mağazalar heç vaxt müştərilərin ən son dizayn ehtiyaclarını ödəyə bilməyiblər, çünki onlar adətən hər 2-3 aydan bir yeni dizaynlar təqdim edirlər. Müştərilər gözəl dizaynlı, lakin ucuz paltarlar istəyirdilər. Lakin 1970-ci illərə qədər bu, qarşılanmamış tələb olaraq qalırdı.
Bu amilləri dərk etdikdən sonra Orteqa geyim sənayesində əlamətdar səviyyədə inqilab edən çevik təchizat zənciri yaratdı. Böyük miqdarda orta keyfiyyətli paltarlar aldı və yaxşı endirim üçün danışıqlar apardı. O, cəmiyyətdə trend olan dizaynları və eksklüziv mağazalardakı populyar dizaynları araşdırıb, həmçinin şəhərlərdə populyar mədəniyyəti müşahidə edib. Qazanclı bir dizayn görəndə dərzilərindən buna bənzər bir dizayn tələb edər və ən qısa zamanda onları sərgiyə qoyardı.
Bütün bunlar ZARA-ya üç super güc verdi:
Həyəcanlı müştərilər: Ucuz material müştərilərin marağına səbəb olan və mağazalara gələnlərin sayını sürətlə artıran son dərəcə aşağı qiyməti təmin etdi.
Endirim: Yüksək satışlar zamanı qazanc əldə etdiyi üçün ZARA mağazalarında heç kimin qarşı çıxa bilməyəcəyi bir məhsula çevrilən endirim təklif etməyə başladı.
Tam vaxtında və hər ehtimala qarşı: ZARA inventar saxlamadan tonlarla pul qazandığı, lakin müştərilərin sadəcə olaraq "hər halda" düşüncəsi ilə satın aldığı "vaxtında" konsepsiyası ilə hər 15 gündən bir yeni dizaynlar təqdim etməyə çalışır. Beləliklə, müştərilər lazım olduğundan daha çox almağa meylli olurlar.
Biznes.az məlumat verir ki, ZARA bir gecədə hazırkı marka dəyərinə çatmayıb və ya Ortega bir gecədə bu qədər varlanmayıb. ZARA-nın inkişafı təxminən 10 il sürdü. Mağazası və markasının tələb görməyə, müəyyən bir müddət sonra başlayıb. Görülən hər bir iş zaman alır və tələsik etməyimizə ehtiyac yoxdur. Əks halda, tərəddüdə yol açacaqdır. Çox yavaş olmaq da çətinlik yarada bilər, vaxtı həqiqətən yaxşı idarə etməyimiz lazımdır.
ZARA-nın uğur hekayəsi

Biznes     Tarix: 28 sentyabr 2025

Oxşar xəbərlər

Azərbaycanda kafe və restoranların gəlirləri 2,2 milyard manatı keçdi

2025-ci ilin yanvar-oktyabr aylarında ictimai iaşə dövriyyəsi 2024-cü ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə real ifadədə 13,2 faiz artaraq 2 milyard 239,3 milyon manat olub. Bu il Azərbaycanda əhali geyimə 7,5 milyard manat xərcləyib

Dövlət qurumu minlərlə ağac və gül kolları alır - TENDER

Goranboy Mənzil-Kommunal Təsərrüfatı İstehsalat Birliyi (VÖEN – 61003661) açıq müsabiqə elan edir. İcra Hakimiyyəti yarım milyon manatlıq - QIZILGÜL ALIR. xəbər verir ki, müsabiqənin predmeti həmişəyaşıl ağac və gül kollarını

"Azərbaycan Sənaye Sığorta"nın səhmdarlarının yığıncağı keçiriləcək

26 dekabr 2025-ci il saat 16:00-da "Azərbaycan Sənaye Sığorta" ASC səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcək. "Azərbaycan Sənaye Sığorta" ASC-nin Direktorlar Şurasına yeni üvzlər seçiləcək

Azərbaycanda müflis olmuş şirkətin hazırlq iclası keçirirəcək

"Hun Trading" MMC-nin müflis elan olunması ilə bağlı müvafiq qaydada Bakı Kommersiya Məhkəməsinə müraciət edilib. Azərbaycanda müflisləşən şirkətin məhkəmə iclası keçiriləcək. xəbər verir ki, E-2-2(113)-8247/202

Ərəbistanda "şokolad müharibəsi" - Abu-Dabi də öz şokoladını buraxdı

Ərəb Əmirliklərinin daha bir Əmirliyi - Abu-Dabi də şokolad yarışına qoşulub. . xəbər verir ki, son illər Dubay şokoladının uğurunu təkrarlamaq istəyən Abu-Dabi əmirliyi özünəməxsus "brend şokolad"ını istehsal edib

"Tikintidə sənədləşmə dövlətçilik mədəniyyətidir. Çünki sənədlər büdcəni qoruyur, büdcə isə xalqın inamıdır." – Aqil Talıbov

15 noyabr tarixində "Gülüstan" Sarayında keçirilən Təchizat Zənciri Liderləri Zirvəsinin sponsorlarından biri Karabakh Group şirkəti olub. Şirkət tədbirdə xüsusi stendlə iştirak edərək Qarabağda və bir çox regiond

Şəmkirli tanınmış sahibkar vəfat edib

Şəmkirli tanınmış iş adamı Hafiz İbrahimov vəfat edib. xəbər verir ki, Hafiz İbrahimov "Şəmkir Şampan Şərabları" ASC-nin Müşahidə Şurasının iri səhmdarı və sədri olub. Qeyd edək ki, H.İbrahimov bir neçə il əvvə

Apple-ın performansı Çin smartfon bazarını 8% böyütdü

Apple-ın iPhone 17 seriyası oktyabr ayında Çində smartfon satışlarını %37 artırıb. Counterpoint Research məlumatlarına görə, iPhone-lar ölkədə satılan hər dörd telefondan birini təşkil edib. Bu göstərici 2022-ci ildən bər

"Halliburton": Asan neft dövrü başa çatıb, artıq ənənəvi üsullarla çox nef çıxarmaq mümkün deyil

Artıq ənənəvi üsullarla yüksək nəticələr əldə etmək mümkün deyil. xəbər verir ki, bunu "Halliburton" şirkətinin Şərqi Yarımkürə üzrə Prezidenti Şannon Slokum Bakıda keçirilən "SPE Xəzər Texniki Konfransı"nd


iqtisadi xeberler bitcoin bitcoin qiymeti bu gunun xeberleri dollarin kursu bu gun