ZARA-nın uğur hekayəsi

ZARA-nın uğur hekayəsiQərargahı İspaniyanın şimal-qərbindəki Qalisiyada yerləşən ispan geyim pərakəndə satış şirkəti ZARA geyim, aksessuar, ayaqqabı, gözəllik və parfümeriya daxil olmaqla, sürətli moda sahəsində ixtisaslaşmış tekstil brendidir. O, həmçinin dünyanın ən böyük hazır geyim pərakəndə satışçısı olan Inditex (Industria de Diseno Textil) qrupunun flaqmanıdır. Biznes.az məlumat verir ki, ZARA sürətli moda sənayesindəki digər şirkətlərin uzun illər ərzində əldə edə bilmədiklərini təxminən 50 il ərzində əldə edən nüfuzlu bir şirkətdir.
ZARA-nın hekayəsi 1950-ci illərin sonlarında, 14 yaşlı ispan Amansio Orteqanın məktəbi atıb ailəsini dolandırmaq üçün yerli köynək ustası kimi işləməsi ilə başladı. O, 10 ilə qədər tikiş sənayesində çalışıb, köməkçidən tikişçiyə qədər paltarları birbaşa müştərilərə çatdırıb.
ZARA-nın uğur hekayəsiBu 10 il ərzində Orteqa üç amili müşahidə edib. Bu müşahidələr ZARA-nın təməlinin qoyulmasında mühüm rol oynayıb.
1. "Status Tool": Bütün insanlar status alətlərinə əlavə pul yatırırlar. Biz ehtimal edirik ki, iPhone-ları olan insanlar zəngindirlər. Orteqa geyimin 20-30 yaşarası qadınlar üçün çox vacib olduğunu təsbit etmişdi.
2. Keyfiyyət və faydalılıq: Müəyyən etdiyi ikinci məqam geyimdə keyfiyyət və faydalılığa vurğunun müxtəliflik və dizayn ehtiyacından az olması idi. Qadınlar yalnız bu iki amili nəzərə alırlar və marka etiketinin prestiji keyfiyyətlə müqayisədə çox yüksəkdir.
3. Modaya heyranlıq: Mövcud mağazalar heç vaxt müştərilərin ən son dizayn ehtiyaclarını ödəyə bilməyiblər, çünki onlar adətən hər 2-3 aydan bir yeni dizaynlar təqdim edirlər. Müştərilər gözəl dizaynlı, lakin ucuz paltarlar istəyirdilər. Lakin 1970-ci illərə qədər bu, qarşılanmamış tələb olaraq qalırdı.
Bu amilləri dərk etdikdən sonra Orteqa geyim sənayesində əlamətdar səviyyədə inqilab edən çevik təchizat zənciri yaratdı. Böyük miqdarda orta keyfiyyətli paltarlar aldı və yaxşı endirim üçün danışıqlar apardı. O, cəmiyyətdə trend olan dizaynları və eksklüziv mağazalardakı populyar dizaynları araşdırıb, həmçinin şəhərlərdə populyar mədəniyyəti müşahidə edib. Qazanclı bir dizayn görəndə dərzilərindən buna bənzər bir dizayn tələb edər və ən qısa zamanda onları sərgiyə qoyardı.
Bütün bunlar ZARA-ya üç super güc verdi:
Həyəcanlı müştərilər: Ucuz material müştərilərin marağına səbəb olan və mağazalara gələnlərin sayını sürətlə artıran son dərəcə aşağı qiyməti təmin etdi.
Endirim: Yüksək satışlar zamanı qazanc əldə etdiyi üçün ZARA mağazalarında heç kimin qarşı çıxa bilməyəcəyi bir məhsula çevrilən endirim təklif etməyə başladı.
Tam vaxtında və hər ehtimala qarşı: ZARA inventar saxlamadan tonlarla pul qazandığı, lakin müştərilərin sadəcə olaraq "hər halda" düşüncəsi ilə satın aldığı "vaxtında" konsepsiyası ilə hər 15 gündən bir yeni dizaynlar təqdim etməyə çalışır. Beləliklə, müştərilər lazım olduğundan daha çox almağa meylli olurlar.
Biznes.az məlumat verir ki, ZARA bir gecədə hazırkı marka dəyərinə çatmayıb və ya Ortega bir gecədə bu qədər varlanmayıb. ZARA-nın inkişafı təxminən 10 il sürdü. Mağazası və markasının tələb görməyə, müəyyən bir müddət sonra başlayıb. Görülən hər bir iş zaman alır və tələsik etməyimizə ehtiyac yoxdur. Əks halda, tərəddüdə yol açacaqdır. Çox yavaş olmaq da çətinlik yarada bilər, vaxtı həqiqətən yaxşı idarə etməyimiz lazımdır.
ZARA-nın uğur hekayəsi

Biznes     Tarix: 11 oktyabr 2023

Oxşar xəbərlər

Azərbaycanda daha bir MTK ləğv olunur

Pərvin İnşaat MTK (VÖEN: 1300463881) ləğv olunduğunu elan edir. Azərbaycanda ələk toru və rulon istehsalçısı olan şirkət parçalanır - YENİ ŞİRKƏT YARANIR. xəbər verir ki, kreditorlar iki ay ərzində tələblərini 1070 Bakı şəhəri

"Azərenerji"nin ixrac gəlirləri 4 dəfədən çox azalıb

2024-cü il ərzində "Azərenerji" ASC tərəfindən 93.1 milyon ABŞ dolları dəyərində məhsul ixrac edilib. Xaricə mal və xidmət satışından ən çox gəlir götürən dövlət şirkətləri - SİYAHI, MƏBLƏĞLƏR. xəbər verir ki, b

Azərbaycanda sahibkarlara dəstək üçün yeni üsullardan istifadə olunacaq – TOPLANTI

Azərbaycanda kiçik və orta biznesə dəstək üçün yeni üsullardan və alətlərdən istifadə ediləcək. Azərbaycanda biznes fəaliyyətinin stimullaşdırılması müzakirə edilib. xəbər verir ki, bu barədə Kiçik və Orta Biznesin İnkişaf

"Azərbaycanda müflisləşmə ilə bağlı təkliflər paketi hazırlanır"

Azərbaycanda müflisləşmə ilə bağlı qanunvericilik sahəsində sistemli tədbirlərin həyata keçirilməsi üçün təkliflər paketi hazırlanır. Azərbaycanda müflis olmaq daha asan olacaq – YENİLİKLƏR GÖZLƏNİLİR. xəbər verir ki, bun

"Biznesin müflisləşməsi" işçi qrupunun rəhbəri dəyişib

"Biznesin müflisləşməsi" işçi qrupuna yeni rəhbər təyin edilib. xəbər verir ki, bunu Biznes mühiti və beynəlxalq reytinqlər üzrə Komissiyanın Katibliyinin rəhbəri Vüsal Şıxəliyev işçi qrupunun iclasında açıqlayıb

"Mingəçevir Bazar" QSC-nin - SƏHMDARLRI TOPLANIR

1 aprel 2025-ci il saat 12.00-da səhmdarların növbəti illik ümumi yığıncağı keçiriləcəkdir. Azərbaycanda 21 illik şirkət - LƏĞV OLUNUR. xəbər veir ki, gündəlikdəki məsələlər a.ağıdakılardır: . 1. "Mingəçevir Bazar"

Nikitin adına Kolxoz adını və təşkilati-hüquqi formasını dəyişir

Nikitin adına Kolxoz (VÖEN: 540029191) adını və təşkilati-hüquqi formasını dəyişir. xəbər verir ki, kolxoz"İvanovka Aqropark" Açıq Səhmdar Cəmiyyətinə çevrildiyini elan edir. Qeyd edək ki, bu kolxoz təsərrüfat

"Mirka Trade" nizamnamə kapitalını 20 min manat azaldır

"Mirka Trade" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti nizamnamə kapitalının 50 00 AZN məbləğindən 30 00 AZN məbləğinə azaldığını elan edir. Azərbaycanda 29 illik şirkət - YENİDƏN TƏŞKİL EDİLİR. xəbər verir ki, bu dəyişiklikl

"Trendyol" istifadəçiləri üçün yenilik etdi - DETALLAR

Trendyol onlayn alış-veriş təcrübəsini daha da təkmilləşdirmək üçün yeni bir xüsusiyyət təqdim edib – şəkil ilə axtarış. "Trendyol"un dəstəyi ilə Azərbaycan rəssamlarının əsərləri Türkiyədə sərgiləndi - FOTOLAR


iqtisadi xeberler bitcoin investisiya biznes qurmaq birbank