ZARA-nın uğur hekayəsi

ZARA-nın uğur hekayəsiQərargahı İspaniyanın şimal-qərbindəki Qalisiyada yerləşən ispan geyim pərakəndə satış şirkəti ZARA geyim, aksessuar, ayaqqabı, gözəllik və parfümeriya daxil olmaqla, sürətli moda sahəsində ixtisaslaşmış tekstil brendidir. O, həmçinin dünyanın ən böyük hazır geyim pərakəndə satışçısı olan Inditex (Industria de Diseno Textil) qrupunun flaqmanıdır. Biznes.az məlumat verir ki, ZARA sürətli moda sənayesindəki digər şirkətlərin uzun illər ərzində əldə edə bilmədiklərini təxminən 50 il ərzində əldə edən nüfuzlu bir şirkətdir.
ZARA-nın hekayəsi 1950-ci illərin sonlarında, 14 yaşlı ispan Amansio Orteqanın məktəbi atıb ailəsini dolandırmaq üçün yerli köynək ustası kimi işləməsi ilə başladı. O, 10 ilə qədər tikiş sənayesində çalışıb, köməkçidən tikişçiyə qədər paltarları birbaşa müştərilərə çatdırıb.
ZARA-nın uğur hekayəsiBu 10 il ərzində Orteqa üç amili müşahidə edib. Bu müşahidələr ZARA-nın təməlinin qoyulmasında mühüm rol oynayıb.
1. "Status Tool": Bütün insanlar status alətlərinə əlavə pul yatırırlar. Biz ehtimal edirik ki, iPhone-ları olan insanlar zəngindirlər. Orteqa geyimin 20-30 yaşarası qadınlar üçün çox vacib olduğunu təsbit etmişdi.
2. Keyfiyyət və faydalılıq: Müəyyən etdiyi ikinci məqam geyimdə keyfiyyət və faydalılığa vurğunun müxtəliflik və dizayn ehtiyacından az olması idi. Qadınlar yalnız bu iki amili nəzərə alırlar və marka etiketinin prestiji keyfiyyətlə müqayisədə çox yüksəkdir.
3. Modaya heyranlıq: Mövcud mağazalar heç vaxt müştərilərin ən son dizayn ehtiyaclarını ödəyə bilməyiblər, çünki onlar adətən hər 2-3 aydan bir yeni dizaynlar təqdim edirlər. Müştərilər gözəl dizaynlı, lakin ucuz paltarlar istəyirdilər. Lakin 1970-ci illərə qədər bu, qarşılanmamış tələb olaraq qalırdı.
Bu amilləri dərk etdikdən sonra Orteqa geyim sənayesində əlamətdar səviyyədə inqilab edən çevik təchizat zənciri yaratdı. Böyük miqdarda orta keyfiyyətli paltarlar aldı və yaxşı endirim üçün danışıqlar apardı. O, cəmiyyətdə trend olan dizaynları və eksklüziv mağazalardakı populyar dizaynları araşdırıb, həmçinin şəhərlərdə populyar mədəniyyəti müşahidə edib. Qazanclı bir dizayn görəndə dərzilərindən buna bənzər bir dizayn tələb edər və ən qısa zamanda onları sərgiyə qoyardı.
Bütün bunlar ZARA-ya üç super güc verdi:
Həyəcanlı müştərilər: Ucuz material müştərilərin marağına səbəb olan və mağazalara gələnlərin sayını sürətlə artıran son dərəcə aşağı qiyməti təmin etdi.
Endirim: Yüksək satışlar zamanı qazanc əldə etdiyi üçün ZARA mağazalarında heç kimin qarşı çıxa bilməyəcəyi bir məhsula çevrilən endirim təklif etməyə başladı.
Tam vaxtında və hər ehtimala qarşı: ZARA inventar saxlamadan tonlarla pul qazandığı, lakin müştərilərin sadəcə olaraq "hər halda" düşüncəsi ilə satın aldığı "vaxtında" konsepsiyası ilə hər 15 gündən bir yeni dizaynlar təqdim etməyə çalışır. Beləliklə, müştərilər lazım olduğundan daha çox almağa meylli olurlar.
Biznes.az məlumat verir ki, ZARA bir gecədə hazırkı marka dəyərinə çatmayıb və ya Ortega bir gecədə bu qədər varlanmayıb. ZARA-nın inkişafı təxminən 10 il sürdü. Mağazası və markasının tələb görməyə, müəyyən bir müddət sonra başlayıb. Görülən hər bir iş zaman alır və tələsik etməyimizə ehtiyac yoxdur. Əks halda, tərəddüdə yol açacaqdır. Çox yavaş olmaq da çətinlik yarada bilər, vaxtı həqiqətən yaxşı idarə etməyimiz lazımdır.
ZARA-nın uğur hekayəsi

Biznes     Tarix: 14 avqust 2025

Oxşar xəbərlər

Xarici ölkədə verilmiş akkreditasiya sənədinin təqdim edilmə müddəti artırılıb

Nazirlər Kabineti 30 may 2014-cü il tarixli qərarı ilə təsdiq edilmiş "Xarici ölkənin uyğunluğu qiymətləndirən qurumunun Azərbaycan Respublikasının ərazisində uyğunluğu qiymətləndirmə fəaliyyətini razılaşdırma Qaydası"nd

Azərbaycanın şirniyyat bazarına 300 minlik yeni şirkət daxil oldu

19 may 2025-ci il tarixində İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidməti "Shine Qənnadı" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətini (MMC) dövlət qeydiyyatına alıb. Yevlaxda toxuculuq şirkət səhmdarlarını - YIĞINCAĞ

Milyonluq reklam gəlirləri, 90 minlik cərimə: Blogerlər vergiyə necə cəlb olunur? - ARAŞDIRMA

Son günlər blogerlər yenidən yüksək reklam qiymətləri ilə gündəmə gəliblər. Azərbaycanda reklama görə 4 blogerdən şikayət edildi. xəbər verir ki, məşhur blogerlərin sosial media hesabında reklam qiymətləri paylaşım yerində

"Bərdə-Aqrotexservis"-ə direktor seçiləcək

04.09.2025-cü il tarixdə "Bərdə-Aqrotexservis" ASC-nin səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcək. İsveçrənin əczaçılıq şirkəti Azərbaycan bazarından gedir. xəbər verir ki, yığıncağın yerləşdiyi Bərd

Biznes qurmaq istəyənlərə 10 məsləhət

Hər şəxsi biznesini yaratmaq və yaratdığı biznesdə uğur qazanmaq istəyir. Lakin hər şey dediyimiz anda gerçəkləşmədiyi kimi bizneslər də istədiyimiz an yaranmır. Bunun üçün müəyyən vaxt və əmək tələb olunur. Biznesdə siz

Azərbaycanda heç bir şirkət əsl sahibini gizlədə bilməyəcək - YENI QANUN

Bu ilin may ayında qəbul edilən yeni qanuna görə, Azərbaycanda şirkətlər "gerçək sahibləri" barədə daha şəffaf məlumatları təqdim etməlidir. xəbər verir ki, bu Vergi Məcəlləsində, "Valyuta tənzimi haqqında"

SMM nədir?

Sosial media marketinqi (ing. Social Media Marketing, SMM) - Bu,tam hüquqlu bir marketinqdir və yalnız müxtəlif sosial platformalar vasitəsi ilə təbliğat deyil. məlumat verir ki, Sosial media hesablarının saxlanması marketin

Norveç şirkəti Azərbaycan bazarından gedir

Norveç Krallığının "DNV AS" şirkətinin Azərbaycan Respublikasındakı nümayəndəliyi (VÖEN-i 990015951) ləğv olunduğunu elan edib. xəbər verir ki, kreditorlar iki ay ərzində tələblərini AZ1009 Bakı şəhəri, Yasama

"Azərmetalinvest"in rəhbərliyi yenidən formalaşacaq

 02 oktyabr 2025-ci il, saat 11.00-da "Azərmetalinvest" ASC-nin səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağı keçiriləcək. "Səba" şirkətinin növbədənkənar ümumi yığıncağı baş tutmadı -VAXTI DƏYİŞDİRİLDİ. xəbə


iqtisadi xeberler bu gunun xeberleri dollarin kursu bu gun depozit faizleri telefonla pul qazanmaq