ZARA-nın uğur hekayəsi

ZARA-nın uğur hekayəsiQərargahı İspaniyanın şimal-qərbindəki Qalisiyada yerləşən ispan geyim pərakəndə satış şirkəti ZARA geyim, aksessuar, ayaqqabı, gözəllik və parfümeriya daxil olmaqla, sürətli moda sahəsində ixtisaslaşmış tekstil brendidir. O, həmçinin dünyanın ən böyük hazır geyim pərakəndə satışçısı olan Inditex (Industria de Diseno Textil) qrupunun flaqmanıdır. Biznes.az məlumat verir ki, ZARA sürətli moda sənayesindəki digər şirkətlərin uzun illər ərzində əldə edə bilmədiklərini təxminən 50 il ərzində əldə edən nüfuzlu bir şirkətdir.
ZARA-nın hekayəsi 1950-ci illərin sonlarında, 14 yaşlı ispan Amansio Orteqanın məktəbi atıb ailəsini dolandırmaq üçün yerli köynək ustası kimi işləməsi ilə başladı. O, 10 ilə qədər tikiş sənayesində çalışıb, köməkçidən tikişçiyə qədər paltarları birbaşa müştərilərə çatdırıb.
ZARA-nın uğur hekayəsiBu 10 il ərzində Orteqa üç amili müşahidə edib. Bu müşahidələr ZARA-nın təməlinin qoyulmasında mühüm rol oynayıb.
1. "Status Tool": Bütün insanlar status alətlərinə əlavə pul yatırırlar. Biz ehtimal edirik ki, iPhone-ları olan insanlar zəngindirlər. Orteqa geyimin 20-30 yaşarası qadınlar üçün çox vacib olduğunu təsbit etmişdi.
2. Keyfiyyət və faydalılıq: Müəyyən etdiyi ikinci məqam geyimdə keyfiyyət və faydalılığa vurğunun müxtəliflik və dizayn ehtiyacından az olması idi. Qadınlar yalnız bu iki amili nəzərə alırlar və marka etiketinin prestiji keyfiyyətlə müqayisədə çox yüksəkdir.
3. Modaya heyranlıq: Mövcud mağazalar heç vaxt müştərilərin ən son dizayn ehtiyaclarını ödəyə bilməyiblər, çünki onlar adətən hər 2-3 aydan bir yeni dizaynlar təqdim edirlər. Müştərilər gözəl dizaynlı, lakin ucuz paltarlar istəyirdilər. Lakin 1970-ci illərə qədər bu, qarşılanmamış tələb olaraq qalırdı.
Bu amilləri dərk etdikdən sonra Orteqa geyim sənayesində əlamətdar səviyyədə inqilab edən çevik təchizat zənciri yaratdı. Böyük miqdarda orta keyfiyyətli paltarlar aldı və yaxşı endirim üçün danışıqlar apardı. O, cəmiyyətdə trend olan dizaynları və eksklüziv mağazalardakı populyar dizaynları araşdırıb, həmçinin şəhərlərdə populyar mədəniyyəti müşahidə edib. Qazanclı bir dizayn görəndə dərzilərindən buna bənzər bir dizayn tələb edər və ən qısa zamanda onları sərgiyə qoyardı.
Bütün bunlar ZARA-ya üç super güc verdi:
Həyəcanlı müştərilər: Ucuz material müştərilərin marağına səbəb olan və mağazalara gələnlərin sayını sürətlə artıran son dərəcə aşağı qiyməti təmin etdi.
Endirim: Yüksək satışlar zamanı qazanc əldə etdiyi üçün ZARA mağazalarında heç kimin qarşı çıxa bilməyəcəyi bir məhsula çevrilən endirim təklif etməyə başladı.
Tam vaxtında və hər ehtimala qarşı: ZARA inventar saxlamadan tonlarla pul qazandığı, lakin müştərilərin sadəcə olaraq "hər halda" düşüncəsi ilə satın aldığı "vaxtında" konsepsiyası ilə hər 15 gündən bir yeni dizaynlar təqdim etməyə çalışır. Beləliklə, müştərilər lazım olduğundan daha çox almağa meylli olurlar.
Biznes.az məlumat verir ki, ZARA bir gecədə hazırkı marka dəyərinə çatmayıb və ya Ortega bir gecədə bu qədər varlanmayıb. ZARA-nın inkişafı təxminən 10 il sürdü. Mağazası və markasının tələb görməyə, müəyyən bir müddət sonra başlayıb. Görülən hər bir iş zaman alır və tələsik etməyimizə ehtiyac yoxdur. Əks halda, tərəddüdə yol açacaqdır. Çox yavaş olmaq da çətinlik yarada bilər, vaxtı həqiqətən yaxşı idarə etməyimiz lazımdır.
ZARA-nın uğur hekayəsi

Biznes     Tarix: 28 sentyabr 2025

Oxşar xəbərlər

Azərbaycanın xaricə satdığı şəftalı kəskin artdı - 110 MİLYON DOLLAR

Bu ilin yanvar-sentyabr aylarında Azərbaycan xaricə 110,5 milyon ABŞ dolları dəyərində şaftalı ixrac edib. Qızıl 1-ci, pomidor 2-ci, pambıq lifi 3-cü olub - Qeyri-neft sektoru ixracı ilə bağlı yeni rəqəmlər. İxracdan ən ço

"Bakı yoltikintiservis"in səhmdarları toplanır

 26 dekabr 2025-ci il tarixində saat 11.00-da "Bakı yoltikintiservis" ASC-nin səhmdarlarının növbəti illik ümumi yığıncağı  keçiriləcək. "Sabunçu Bazarı"nın rəhbərliyi yenidən seçiləcək - TOPLANTI. xəbə

"Bakı Ticarət Mərkəzi" nizamnamə kapitalını 4,6 milyon manat azaldır

"Bakı Ticarət Mərkəzi" MMC 13.11.2025-ci il tarixdən nizamnamə kapitalının 7 milyon 100 min 110 manatdan 2 milyon 500 min manat azaldıldığını elan edir. xəbər verir ki, bu, təxminən 4 milyon 600 min manatlıq azalm

Biznes plan necə yazılır?

Biznes plan biznesin mahiyyəti və məqsədlərini, bu məqsədə çatmaq üçün seçilən metodları və vaxt aralığını, eyni zamanda biznesin maliyyə və marketinq şöbələri haqqında ətraflı təsviri özündə ehtiva edən rəsmi sənəddir. məluma

İlon Mask kimdir?

İlon Mask milyarder, investor, dünyaca məşhur şirkətlərin - SpaceX, Tesla və X-in (keçmiş Twitter) təsisçisi, sahibi və direktorudur. Dünyanın ən zəngin insanlarından birindən bəhs edirik. məlumat verir ki, Mask tendensiyalar

Dərman preparatlarının alınması ilə bağlı - TENDER LƏĞV OLUNDU

Azərbaycan Tibb Universitetinin Tədris Cərrahiyyə Klinikası psixotrop və güclü təsir edən dərman preparatlarının satın alınması üzrə açıq tenderi ləğv edib. Tibbi qurum 822 min manatlıq tender elan etdi - DETALLAR. xəbə

Trendyolmilla Kids: uşaqlar üçün rahat və etibarlı 

Uşaqlar rahat geyinməyi xoşlayırlar. Paltar onları sıxmamalı, gün boyu sərbəst hərəkət etməyə imkan verməlidir. Valideynlər isə uşaqlarına geyim seçərkən rahatlıqla yanaşı, keyfiyyət və sağlamlıq meyarlarını da əsas götürürlər.  

CV hazırlayarkən buraxılan 5 səhv

Geyimimizə görə qarşılanıb ağlımıza görə yola salındığımız kimi, CV də bizi tanımayanların haqqımızda ilkin rəy vermələrini təmin edəcək oxşar vasitədir. məlumat verir ki, peşəkar və qüsursuz hazırlanmış bir CV qarşı tərəfd

Azərbaycanın xaricə fındıq ixracı 40% artıb

2025-ci ilin yanvar-sentyabr aylarında Azərbaycan xaricə 99,9 milyon ABŞ dolları dəyərində meşə fındığı ixrac edib. Pomidor ixracı Azərbaycana 157 milyon dollardan çox - VALYUTA GƏTİRİB. bu barədə İqtisadi İslahatların Təhlil


iqtisadi xeberler dollar məzənnəsi dollar mezenne en son xeberler bu gunun xeberleri