ZARA-nın uğur hekayəsi

ZARA-nın uğur hekayəsiQərargahı İspaniyanın şimal-qərbindəki Qalisiyada yerləşən ispan geyim pərakəndə satış şirkəti ZARA geyim, aksessuar, ayaqqabı, gözəllik və parfümeriya daxil olmaqla, sürətli moda sahəsində ixtisaslaşmış tekstil brendidir. O, həmçinin dünyanın ən böyük hazır geyim pərakəndə satışçısı olan Inditex (Industria de Diseno Textil) qrupunun flaqmanıdır. Biznes.az məlumat verir ki, ZARA sürətli moda sənayesindəki digər şirkətlərin uzun illər ərzində əldə edə bilmədiklərini təxminən 50 il ərzində əldə edən nüfuzlu bir şirkətdir.
ZARA-nın hekayəsi 1950-ci illərin sonlarında, 14 yaşlı ispan Amansio Orteqanın məktəbi atıb ailəsini dolandırmaq üçün yerli köynək ustası kimi işləməsi ilə başladı. O, 10 ilə qədər tikiş sənayesində çalışıb, köməkçidən tikişçiyə qədər paltarları birbaşa müştərilərə çatdırıb.
ZARA-nın uğur hekayəsiBu 10 il ərzində Orteqa üç amili müşahidə edib. Bu müşahidələr ZARA-nın təməlinin qoyulmasında mühüm rol oynayıb.
1. "Status Tool": Bütün insanlar status alətlərinə əlavə pul yatırırlar. Biz ehtimal edirik ki, iPhone-ları olan insanlar zəngindirlər. Orteqa geyimin 20-30 yaşarası qadınlar üçün çox vacib olduğunu təsbit etmişdi.
2. Keyfiyyət və faydalılıq: Müəyyən etdiyi ikinci məqam geyimdə keyfiyyət və faydalılığa vurğunun müxtəliflik və dizayn ehtiyacından az olması idi. Qadınlar yalnız bu iki amili nəzərə alırlar və marka etiketinin prestiji keyfiyyətlə müqayisədə çox yüksəkdir.
3. Modaya heyranlıq: Mövcud mağazalar heç vaxt müştərilərin ən son dizayn ehtiyaclarını ödəyə bilməyiblər, çünki onlar adətən hər 2-3 aydan bir yeni dizaynlar təqdim edirlər. Müştərilər gözəl dizaynlı, lakin ucuz paltarlar istəyirdilər. Lakin 1970-ci illərə qədər bu, qarşılanmamış tələb olaraq qalırdı.
Bu amilləri dərk etdikdən sonra Orteqa geyim sənayesində əlamətdar səviyyədə inqilab edən çevik təchizat zənciri yaratdı. Böyük miqdarda orta keyfiyyətli paltarlar aldı və yaxşı endirim üçün danışıqlar apardı. O, cəmiyyətdə trend olan dizaynları və eksklüziv mağazalardakı populyar dizaynları araşdırıb, həmçinin şəhərlərdə populyar mədəniyyəti müşahidə edib. Qazanclı bir dizayn görəndə dərzilərindən buna bənzər bir dizayn tələb edər və ən qısa zamanda onları sərgiyə qoyardı.
Bütün bunlar ZARA-ya üç super güc verdi:
Həyəcanlı müştərilər: Ucuz material müştərilərin marağına səbəb olan və mağazalara gələnlərin sayını sürətlə artıran son dərəcə aşağı qiyməti təmin etdi.
Endirim: Yüksək satışlar zamanı qazanc əldə etdiyi üçün ZARA mağazalarında heç kimin qarşı çıxa bilməyəcəyi bir məhsula çevrilən endirim təklif etməyə başladı.
Tam vaxtında və hər ehtimala qarşı: ZARA inventar saxlamadan tonlarla pul qazandığı, lakin müştərilərin sadəcə olaraq "hər halda" düşüncəsi ilə satın aldığı "vaxtında" konsepsiyası ilə hər 15 gündən bir yeni dizaynlar təqdim etməyə çalışır. Beləliklə, müştərilər lazım olduğundan daha çox almağa meylli olurlar.
Biznes.az məlumat verir ki, ZARA bir gecədə hazırkı marka dəyərinə çatmayıb və ya Ortega bir gecədə bu qədər varlanmayıb. ZARA-nın inkişafı təxminən 10 il sürdü. Mağazası və markasının tələb görməyə, müəyyən bir müddət sonra başlayıb. Görülən hər bir iş zaman alır və tələsik etməyimizə ehtiyac yoxdur. Əks halda, tərəddüdə yol açacaqdır. Çox yavaş olmaq da çətinlik yarada bilər, vaxtı həqiqətən yaxşı idarə etməyimiz lazımdır.
ZARA-nın uğur hekayəsi

Biznes     Tarix: 11 oktyabr 2023

Oxşar xəbərlər

Bakıda Azərbaycan Halal Biznes və Turizm Forumu keçirilir

Bu gün Bakıda Azərbaycan Halal Biznes və Turizm Forumu işə başlayıb. xəbər verir ki, ilk dəfə keçirilən və sabah başa çatacaq tədbirin təşkilatçıları İqtisadiyyat Nazirliyi, nazirlik yanında Kiçik və Orta Biznesin İnkişaf

Ruslan Atakişiyev: "Azərbaycanda sahibkarların 21%-i bank xidmətlərindən istifadə etmirlər"

Azərbaycanda sahibkarların 21 %-i bank xidmətlərindən istifadə etmirlər. Biznes üçün krediti hansı faizlə götürmək olar? - BANKLAR, ŞƏRTLƏR, SİYAHI (Oktyabr, 2024). xəbər verir ki, bunu "İqtisadi Resursların Öyrənilməs

Azərbaycanda mebel şirkəti səhmdarlarını yığıncağa çağırır

12 noyabr 2024-cü il saat 10.30-da "Səbail Mebel" ASC səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcəkdir. Azərbaycanda çay şirkəti ləğv olunur - SƏHMLƏRİ DÖVRİYYƏDƏN ÇIXARILIR. xəbər verir ki, iclasın gündəliyindək

Rusiya erməni iş adamını ölkəyə buraxmayıb

Ermənistan parlamentinin keçmiş deputatı, biznesmen Samvel Aleksanyan Rusiyaya buraxılmayıb. Putin: "2024-cü ildə Rusiya ilə Ermənistan arasında ticarət dövriyyəsi rekord həddə çata bilər". xəbər verir ki, bu barəd

Dünyanın ən böyük investisiya şirkətinin aktivlərinin dəyəri 11 trilyon dolları ötdü

Dünyanın ən böyük investisiya holdinqi  olan "BlackRock"un idarə etdiyi aktivlər ardıcıl üçüncü rübdə rekord səviyyəyə çatdı. "Dow Jones" və "S&P 500" indeksləri tarixi maksimumu yeniləyib

Prezidentdən sahibkarlarla bağlı - FƏRMAN

"İnvestisiya təşviqi sənədinin verilməsi Qaydası"nda dəyişiklik edilib. xəbər verir ki, Prezident İlham Əliyev bununla bağlı Fərman imzalayıb. Fərmana əsasən, bundan sonra sahibkar investisiya təşviqi sənədind

Azərbaycanın turizm şirkəti adını dəyişir

"Baku Vork and Travel" MMC adını dəyişir. xəbər verir ki, adını dəyişərək "Alishams Travel" MMC-yə çevrildiyini elan edir. Qeyd edək ki, bu şirkət Azərbaycanda aprel ayında yaradılıb, nizamnamə kapital

"Trendyol" Azərbaycan ilə bağlı hədəflərini açıqladı - 1 milyard dollarlıq dövriyyə, 3 milyon müştəri, 60 milyon məhsul

"Azərbaycanın dinamikasına, gələcəyinə və potensialına inandığımız üçün bu bazara addım atmışıq. Azərbaycanda elektron ticarət bazarının böyüməsi ilə birlikdə biz də rəqəmsal ekosistemə öz dəstəyimizi göstərəcəyik"

"Azərbaycanda yeni bizneslərin yaradılmasına dəstək göstəriləcək"

Azərbaycanda rəqəmsal iqtisadiyyata dair yeni bizneslərin yaradılmasına dəstək göstərmək planlaşdırılır. 4SIM "Binance"la Anlaşma Memorandumu imzalayıb. xəbər verir ki, bunu İqtisadiyyat Nazirliyinin tabeliyindək


iqtisadi xeberler pul qazanmaq birbank bitcoin qiymeti investisiya