ZARA-nın uğur hekayəsi

ZARA-nın uğur hekayəsiQərargahı İspaniyanın şimal-qərbindəki Qalisiyada yerləşən ispan geyim pərakəndə satış şirkəti ZARA geyim, aksessuar, ayaqqabı, gözəllik və parfümeriya daxil olmaqla, sürətli moda sahəsində ixtisaslaşmış tekstil brendidir. O, həmçinin dünyanın ən böyük hazır geyim pərakəndə satışçısı olan Inditex (Industria de Diseno Textil) qrupunun flaqmanıdır. Biznes.az məlumat verir ki, ZARA sürətli moda sənayesindəki digər şirkətlərin uzun illər ərzində əldə edə bilmədiklərini təxminən 50 il ərzində əldə edən nüfuzlu bir şirkətdir.
ZARA-nın hekayəsi 1950-ci illərin sonlarında, 14 yaşlı ispan Amansio Orteqanın məktəbi atıb ailəsini dolandırmaq üçün yerli köynək ustası kimi işləməsi ilə başladı. O, 10 ilə qədər tikiş sənayesində çalışıb, köməkçidən tikişçiyə qədər paltarları birbaşa müştərilərə çatdırıb.
ZARA-nın uğur hekayəsiBu 10 il ərzində Orteqa üç amili müşahidə edib. Bu müşahidələr ZARA-nın təməlinin qoyulmasında mühüm rol oynayıb.
1. "Status Tool": Bütün insanlar status alətlərinə əlavə pul yatırırlar. Biz ehtimal edirik ki, iPhone-ları olan insanlar zəngindirlər. Orteqa geyimin 20-30 yaşarası qadınlar üçün çox vacib olduğunu təsbit etmişdi.
2. Keyfiyyət və faydalılıq: Müəyyən etdiyi ikinci məqam geyimdə keyfiyyət və faydalılığa vurğunun müxtəliflik və dizayn ehtiyacından az olması idi. Qadınlar yalnız bu iki amili nəzərə alırlar və marka etiketinin prestiji keyfiyyətlə müqayisədə çox yüksəkdir.
3. Modaya heyranlıq: Mövcud mağazalar heç vaxt müştərilərin ən son dizayn ehtiyaclarını ödəyə bilməyiblər, çünki onlar adətən hər 2-3 aydan bir yeni dizaynlar təqdim edirlər. Müştərilər gözəl dizaynlı, lakin ucuz paltarlar istəyirdilər. Lakin 1970-ci illərə qədər bu, qarşılanmamış tələb olaraq qalırdı.
Bu amilləri dərk etdikdən sonra Orteqa geyim sənayesində əlamətdar səviyyədə inqilab edən çevik təchizat zənciri yaratdı. Böyük miqdarda orta keyfiyyətli paltarlar aldı və yaxşı endirim üçün danışıqlar apardı. O, cəmiyyətdə trend olan dizaynları və eksklüziv mağazalardakı populyar dizaynları araşdırıb, həmçinin şəhərlərdə populyar mədəniyyəti müşahidə edib. Qazanclı bir dizayn görəndə dərzilərindən buna bənzər bir dizayn tələb edər və ən qısa zamanda onları sərgiyə qoyardı.
Bütün bunlar ZARA-ya üç super güc verdi:
Həyəcanlı müştərilər: Ucuz material müştərilərin marağına səbəb olan və mağazalara gələnlərin sayını sürətlə artıran son dərəcə aşağı qiyməti təmin etdi.
Endirim: Yüksək satışlar zamanı qazanc əldə etdiyi üçün ZARA mağazalarında heç kimin qarşı çıxa bilməyəcəyi bir məhsula çevrilən endirim təklif etməyə başladı.
Tam vaxtında və hər ehtimala qarşı: ZARA inventar saxlamadan tonlarla pul qazandığı, lakin müştərilərin sadəcə olaraq "hər halda" düşüncəsi ilə satın aldığı "vaxtında" konsepsiyası ilə hər 15 gündən bir yeni dizaynlar təqdim etməyə çalışır. Beləliklə, müştərilər lazım olduğundan daha çox almağa meylli olurlar.
Biznes.az məlumat verir ki, ZARA bir gecədə hazırkı marka dəyərinə çatmayıb və ya Ortega bir gecədə bu qədər varlanmayıb. ZARA-nın inkişafı təxminən 10 il sürdü. Mağazası və markasının tələb görməyə, müəyyən bir müddət sonra başlayıb. Görülən hər bir iş zaman alır və tələsik etməyimizə ehtiyac yoxdur. Əks halda, tərəddüdə yol açacaqdır. Çox yavaş olmaq da çətinlik yarada bilər, vaxtı həqiqətən yaxşı idarə etməyimiz lazımdır.
ZARA-nın uğur hekayəsi

Biznes     Baxılıb: 225   Tarix: 11 oktyabr 2023
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Azərbaycanda hazır qida duzu ehtiyatı 36% azalıb

2024-cü ilin yanvar-fevral aylarında Azərbaycanda 12?2 ton qida duzu istehsal edilib. Azərbaycanda çay istehsalı 25% artıb.  bu barədə  Dövlət Statistika Komitəsinin hesabatına istinadən xəbər verir. Ötən ilin eyni dövrünü

"Gəncə Mehmanxana" ASC səhmdarlarının iclası keçiriləcək

 22 may 2024-ci il tarixində saat 10:30-da "Gəncə Mehmanxana" ASC səhmdarlarının iclası keçiriləcək. "Sumqayıt – Çörək" ATSC-nin mənfəəti bölüşdürülür - SƏHMDARLARI TOPLANIR. xəbər  verir ki, yığıncaq  Heydə

"Gəncə-Pivə" ATSC-nin mənfəəti bölüşdürüləcək - TOPLANTI

Gəncə şəhəri​ 01 aprel 2024-ci il "Gəncə-Pivə" Açıq Tipli Səhmdar Cəmiyyəti 29 iyun 2024-ci ci il tarixində saat 12-00 də  2023-cü maliyyə ilinin yekunları üzrə səhmdarların növbəti Ümumi Yığıncağını kecirilməs

"Göyəzən" ASC səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağı keçiriləcək

24 may 2024-cü il tarixdə saat 11:00-da "Göyəzən" Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağı keçiriləcək. "Saxsı Qablar" ASC mənfəət və zərərlərin bölüşdürülməsi üçün toplanır. xəbə

"Sumqayıt–Çörək" ASC-nin mənfəəti bölüşdürülür - YENİ SƏDR SEÇƏCƏKLƏR - İCLAS

7 iyun 2024-cü il saat 11.00-da "Sumqayıt – Çörək" ATSC səhmdarlarının cəmiyyətin iclas zalında illik ümumi yığıncağı keçiriləcək. Holcim (Azərbaycan) ASC-nin xalis mənfəəti bölüşdürüləcək - TOPLANTI. xəbər veri

3 şirkət "PMD Group"a qoşuldu

"PMD Group" MMC" "AY-NT" MMC (VÖEN: 1300674131), "Aliot" MMC (VÖEN: 1402401951) və "Capital Hotel Company" MMC -nin (VÖEN: 1404060641) ona qoşulması və bu qoşulma nəticəsində "PM

11 milyonluq şirkət "Grand Logistcs Center"lə birləşir

"Grand Logistcs Center" MMC yenidən təşkil olunur. "Maştağa Aqrotexservis" ASC-nin səhmdarları - TOPLANIR. xəbər verir k, şirkət "Grand Logistcs Center Property" MMC-nin (VÖEN:1406684821) on

"ASK Xidmət" MMC-nin nizamnamə kapitalı 7,4 min manat azaldılır

"ASK Xidmət" MMC-nin nizamnamə kapitalı 7.400 (yeddi min dörd yüz) manat məbləğində azaldılır. "Gəncə-Pivə" ATSC-nin mənfəəti bölüşdürüləcək - TOPLANTI. xəbər verir ki, cəmiyyətin nizamnamə kapitalı ümumilikd

Pambıq mahlıcı ixracından gəlirlər 44% artıb

2024-cü ilin yanvar-fevral ayında 33,5 milyon dollar dəyərində pambıq mahlıcı ixrac edilib. Azərbaycanda qeyri-neft ixracı azalıb - 455 MİLYON DOLLARA ENİB.  bu barədə İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzin


iqtisadi xeberler bitcoin qiymeti investisiya valyuta kurslari dollar manat kursu