ZARA-nın uğur hekayəsi

ZARA-nın uğur hekayəsiQərargahı İspaniyanın şimal-qərbindəki Qalisiyada yerləşən ispan geyim pərakəndə satış şirkəti ZARA geyim, aksessuar, ayaqqabı, gözəllik və parfümeriya daxil olmaqla, sürətli moda sahəsində ixtisaslaşmış tekstil brendidir. O, həmçinin dünyanın ən böyük hazır geyim pərakəndə satışçısı olan Inditex (Industria de Diseno Textil) qrupunun flaqmanıdır. Biznes.az məlumat verir ki, ZARA sürətli moda sənayesindəki digər şirkətlərin uzun illər ərzində əldə edə bilmədiklərini təxminən 50 il ərzində əldə edən nüfuzlu bir şirkətdir.
ZARA-nın hekayəsi 1950-ci illərin sonlarında, 14 yaşlı ispan Amansio Orteqanın məktəbi atıb ailəsini dolandırmaq üçün yerli köynək ustası kimi işləməsi ilə başladı. O, 10 ilə qədər tikiş sənayesində çalışıb, köməkçidən tikişçiyə qədər paltarları birbaşa müştərilərə çatdırıb.
ZARA-nın uğur hekayəsiBu 10 il ərzində Orteqa üç amili müşahidə edib. Bu müşahidələr ZARA-nın təməlinin qoyulmasında mühüm rol oynayıb.
1. "Status Tool": Bütün insanlar status alətlərinə əlavə pul yatırırlar. Biz ehtimal edirik ki, iPhone-ları olan insanlar zəngindirlər. Orteqa geyimin 20-30 yaşarası qadınlar üçün çox vacib olduğunu təsbit etmişdi.
2. Keyfiyyət və faydalılıq: Müəyyən etdiyi ikinci məqam geyimdə keyfiyyət və faydalılığa vurğunun müxtəliflik və dizayn ehtiyacından az olması idi. Qadınlar yalnız bu iki amili nəzərə alırlar və marka etiketinin prestiji keyfiyyətlə müqayisədə çox yüksəkdir.
3. Modaya heyranlıq: Mövcud mağazalar heç vaxt müştərilərin ən son dizayn ehtiyaclarını ödəyə bilməyiblər, çünki onlar adətən hər 2-3 aydan bir yeni dizaynlar təqdim edirlər. Müştərilər gözəl dizaynlı, lakin ucuz paltarlar istəyirdilər. Lakin 1970-ci illərə qədər bu, qarşılanmamış tələb olaraq qalırdı.
Bu amilləri dərk etdikdən sonra Orteqa geyim sənayesində əlamətdar səviyyədə inqilab edən çevik təchizat zənciri yaratdı. Böyük miqdarda orta keyfiyyətli paltarlar aldı və yaxşı endirim üçün danışıqlar apardı. O, cəmiyyətdə trend olan dizaynları və eksklüziv mağazalardakı populyar dizaynları araşdırıb, həmçinin şəhərlərdə populyar mədəniyyəti müşahidə edib. Qazanclı bir dizayn görəndə dərzilərindən buna bənzər bir dizayn tələb edər və ən qısa zamanda onları sərgiyə qoyardı.
Bütün bunlar ZARA-ya üç super güc verdi:
Həyəcanlı müştərilər: Ucuz material müştərilərin marağına səbəb olan və mağazalara gələnlərin sayını sürətlə artıran son dərəcə aşağı qiyməti təmin etdi.
Endirim: Yüksək satışlar zamanı qazanc əldə etdiyi üçün ZARA mağazalarında heç kimin qarşı çıxa bilməyəcəyi bir məhsula çevrilən endirim təklif etməyə başladı.
Tam vaxtında və hər ehtimala qarşı: ZARA inventar saxlamadan tonlarla pul qazandığı, lakin müştərilərin sadəcə olaraq "hər halda" düşüncəsi ilə satın aldığı "vaxtında" konsepsiyası ilə hər 15 gündən bir yeni dizaynlar təqdim etməyə çalışır. Beləliklə, müştərilər lazım olduğundan daha çox almağa meylli olurlar.
Biznes.az məlumat verir ki, ZARA bir gecədə hazırkı marka dəyərinə çatmayıb və ya Ortega bir gecədə bu qədər varlanmayıb. ZARA-nın inkişafı təxminən 10 il sürdü. Mağazası və markasının tələb görməyə, müəyyən bir müddət sonra başlayıb. Görülən hər bir iş zaman alır və tələsik etməyimizə ehtiyac yoxdur. Əks halda, tərəddüdə yol açacaqdır. Çox yavaş olmaq da çətinlik yarada bilər, vaxtı həqiqətən yaxşı idarə etməyimiz lazımdır.
ZARA-nın uğur hekayəsi

Biznes     Tarix: 28 sentyabr 2025

Oxşar xəbərlər

"Özəl sektorun iqtisadiyyatda payı 81,4% səviyyəsindədir"

Azərbaycan iqtisadiyyatının qarşısında ən mühüm çağırışlardan biri iqtisadi şaxələnmədir. xəbər verir ki, bunu Azərbaycan Prezidentinin köməkçisi, Azərbaycan  Prezidentinin Administrasiyasının İqtisadi məsələlər və innovati

"Halliburton": Asan neft dövrü başa çatıb, artıq ənənəvi üsullarla çox nef çıxarmaq mümkün deyil

Artıq ənənəvi üsullarla yüksək nəticələr əldə etmək mümkün deyil. xəbər verir ki, bunu "Halliburton" şirkətinin Şərqi Yarımkürə üzrə Prezidenti Şannon Slokum Bakıda keçirilən "SPE Xəzər Texniki Konfransı"nd

"Azərşin" ləğv olunur - SƏHMDARLARI TOPLANIR

21 yanvar 2026-cı il tarixdə, saat 11:00-da "Azərşin" ASC-nin (VÖEN: 1500490311) səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağının keçiriləcək. Azərbaycanın kollektor agentliyi - YIĞINCAQ KEÇİRƏCƏK. xəbər verir ki, yığıncaq Bak

"Abşeron" Ticarət Mərkəzi yeni şəhərsalma təşəbbüslərində sahibkarların yanındadır

Bakı şəhərinin sosial-iqtisadi inkişafı istiqamətində strateji əhəmiyyətli şəhərsalma təşəbbüslərinin dəstəklənməsi üzrə dövlət-özəl tərəfdaşlığına qoşulan Abşeron Ticarət Mərkəzi KOBİA (Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin

Sarayda 20,3 milyon manata binalar tikəcək şirkət - MƏLUM OLDU

MİDA Abşeronun Saray qəsəbəsində çoxmənzilli yaşayış binalarının tikintisi ilə bağlı tenderin nəticələrini açıqlayıb. Sarayda 31,5 milyon manata binalar tikəcək şirkət - MƏLUM OLDU. xəbər verir ki, satınalma üzrə qalib "Ya

Azərbaycanda dövlətə məxsus çörəkbişirmə müəssisəsi adını və təşkilati-hüquqi formasını dəyişir

"Azərtaxıl" Dövlət Şirkətinin "Azərçörək" İstehsalar Birliyinin 18 saylı çörəkbişirmə müəssisəsi adını və təşkilati-hüquqi formasını dəyişir. "Sabunçu Bazarı" ASC-nin rəhbərliyi seçiləcək - TOPLANTI

"Cənubtikintiservis"in səhmdarları toplaşır

9 yanvar 2026-cı il saat 10.00-da "Cənubtikintiservis" ASC səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcək. Maliyyə sıxıntısı yaşayan şirkət əmlakını satır - YIĞINCAQ. xəbər verir ki, yığıncaq Bakı şəhəri

61 min manat borcu olan şirkət ləğv edilir

"Qafqazenerqoservis" şirkəti ləğv olunduğunu elan edib. "Azerbaijan Rigs" nizamnamə kapitalını - 70 MİLYON MANAT AZALDIR. xəbər verir ki, kreditorlar iki ay ərzində tələblərini AZ1102 Bakı şəhəri, Nəsim

Azərbaycanda şirkətlər qrupu nizamnamə kapitalını 5 milyon manatdan çox azaldıb

"A+A Şirkətlər Qrupu" MMC nizamnamə kapitalının 200 00 manata endirildiyini elan edib. 10 milyon manatlıq dövlət qurumu - NİZAMNAMƏ KAPİTALINI AZALDIR. xəbər verir ki, şirkətin hazırkı nizamnamə kapitalı 5 283 29


iqtisadi xeberler rubl mezenne online pul qazanmaq biznes ideyalari birbank