ZARA-nın uğur hekayəsi

ZARA-nın uğur hekayəsiQərargahı İspaniyanın şimal-qərbindəki Qalisiyada yerləşən ispan geyim pərakəndə satış şirkəti ZARA geyim, aksessuar, ayaqqabı, gözəllik və parfümeriya daxil olmaqla, sürətli moda sahəsində ixtisaslaşmış tekstil brendidir. O, həmçinin dünyanın ən böyük hazır geyim pərakəndə satışçısı olan Inditex (Industria de Diseno Textil) qrupunun flaqmanıdır. Biznes.az məlumat verir ki, ZARA sürətli moda sənayesindəki digər şirkətlərin uzun illər ərzində əldə edə bilmədiklərini təxminən 50 il ərzində əldə edən nüfuzlu bir şirkətdir.
ZARA-nın hekayəsi 1950-ci illərin sonlarında, 14 yaşlı ispan Amansio Orteqanın məktəbi atıb ailəsini dolandırmaq üçün yerli köynək ustası kimi işləməsi ilə başladı. O, 10 ilə qədər tikiş sənayesində çalışıb, köməkçidən tikişçiyə qədər paltarları birbaşa müştərilərə çatdırıb.
ZARA-nın uğur hekayəsiBu 10 il ərzində Orteqa üç amili müşahidə edib. Bu müşahidələr ZARA-nın təməlinin qoyulmasında mühüm rol oynayıb.
1. "Status Tool": Bütün insanlar status alətlərinə əlavə pul yatırırlar. Biz ehtimal edirik ki, iPhone-ları olan insanlar zəngindirlər. Orteqa geyimin 20-30 yaşarası qadınlar üçün çox vacib olduğunu təsbit etmişdi.
2. Keyfiyyət və faydalılıq: Müəyyən etdiyi ikinci məqam geyimdə keyfiyyət və faydalılığa vurğunun müxtəliflik və dizayn ehtiyacından az olması idi. Qadınlar yalnız bu iki amili nəzərə alırlar və marka etiketinin prestiji keyfiyyətlə müqayisədə çox yüksəkdir.
3. Modaya heyranlıq: Mövcud mağazalar heç vaxt müştərilərin ən son dizayn ehtiyaclarını ödəyə bilməyiblər, çünki onlar adətən hər 2-3 aydan bir yeni dizaynlar təqdim edirlər. Müştərilər gözəl dizaynlı, lakin ucuz paltarlar istəyirdilər. Lakin 1970-ci illərə qədər bu, qarşılanmamış tələb olaraq qalırdı.
Bu amilləri dərk etdikdən sonra Orteqa geyim sənayesində əlamətdar səviyyədə inqilab edən çevik təchizat zənciri yaratdı. Böyük miqdarda orta keyfiyyətli paltarlar aldı və yaxşı endirim üçün danışıqlar apardı. O, cəmiyyətdə trend olan dizaynları və eksklüziv mağazalardakı populyar dizaynları araşdırıb, həmçinin şəhərlərdə populyar mədəniyyəti müşahidə edib. Qazanclı bir dizayn görəndə dərzilərindən buna bənzər bir dizayn tələb edər və ən qısa zamanda onları sərgiyə qoyardı.
Bütün bunlar ZARA-ya üç super güc verdi:
Həyəcanlı müştərilər: Ucuz material müştərilərin marağına səbəb olan və mağazalara gələnlərin sayını sürətlə artıran son dərəcə aşağı qiyməti təmin etdi.
Endirim: Yüksək satışlar zamanı qazanc əldə etdiyi üçün ZARA mağazalarında heç kimin qarşı çıxa bilməyəcəyi bir məhsula çevrilən endirim təklif etməyə başladı.
Tam vaxtında və hər ehtimala qarşı: ZARA inventar saxlamadan tonlarla pul qazandığı, lakin müştərilərin sadəcə olaraq "hər halda" düşüncəsi ilə satın aldığı "vaxtında" konsepsiyası ilə hər 15 gündən bir yeni dizaynlar təqdim etməyə çalışır. Beləliklə, müştərilər lazım olduğundan daha çox almağa meylli olurlar.
Biznes.az məlumat verir ki, ZARA bir gecədə hazırkı marka dəyərinə çatmayıb və ya Ortega bir gecədə bu qədər varlanmayıb. ZARA-nın inkişafı təxminən 10 il sürdü. Mağazası və markasının tələb görməyə, müəyyən bir müddət sonra başlayıb. Görülən hər bir iş zaman alır və tələsik etməyimizə ehtiyac yoxdur. Əks halda, tərəddüdə yol açacaqdır. Çox yavaş olmaq da çətinlik yarada bilər, vaxtı həqiqətən yaxşı idarə etməyimiz lazımdır.
ZARA-nın uğur hekayəsi

Biznes     Tarix: 29 iyun 2025

Oxşar xəbərlər

Biznes planı necə yazmaq lazımdır?

Yeni bizneslərin bazara daxil olması, həmçinin mövcud olan bizneslərin sağlam rəqabətə tab gətirməsi üçün biznes planların qüsursuzluğu vacibdir. Bəs qüsursuz biznes plan necə hazırlanır? . Gəlin biznes plan haqqında yazmazda

Dünyanın ən çox maaş verən şirkətləri

İşə düzəlmək istəyən hər kəs ilk növbədə maaşla maraqlanır. məlumat verir ki, hər kəs yüksək əmək haqqı qarşılığında işləməyi arzulasa da, buna heç də hamı müəssər olmur. Yüksək məvacib almaq üçün təkcə ixtisasa yiyələnmə

İşəgötürənlərin müsahibə zamanı ən çox verdiyi suallar

İşəgötürənlərin bir iş müsahibəsində sizdən nə istədiklərini dəqiq bilsəydiniz, əla olmazdı? Bunun üçün zamanda səyahətə ehtiyac yoxdur. məlumat verir ki, yaxşı hazırlanaraq özünüzdən əmin olduqdan sonra "HR"lar

Yerli şirkətlərin sərgisinə 30 mindən çox ziyarətçi qatılıb

18-21 iyun tarixlərində Bakı Ekspo Mərkəzində keçirilən 6-cı "Yerli şirkətlərin tanıtım sərgisi" başa çatıb. xəbər verir ki, Azərbaycan Respublikasının Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin yaydığı məlumatd

Sahibkarlar həbsxanalarda yeni istehsalat və xidmət sahələri yaradacaq

Peşə təhsilindən yararlanmış məhkumların iş imkanlarının genişləndirilməsi üçün sahibkarlar (işəgötürənlər) tərəfindən cəzaçəkmə müəssisələrinin ərazisində yeni istehsalat və xidmət sahələri yaradılacaq. xəbər verir ki, bu

"Paşa Holdinq" gəlirlərini və şirkətlərini açıqladı - MƏBLƏĞLƏR, ƏTRAFLI

Azərbaycanın ən böyük biznes-maliyyə qrupu olan "PAŞA Holding" 2024-cü ilin yekunları üzrə əsas göstəricilərini açıqlayıb. xəbər verir ki, "PAŞA Holding" öz törəmə şirkətləri vasitəsi ilə ölkə iqtisadiyyatını

Hüseyn Büyükfırata ağır itki

Türkiyə-Azərbaycan İş Adamları və Sənayeçiləri İctimai Birliyinin (TÜİB) sədri, "Büyükfırat" restoranlar şəbəkəsinin sahibi Hüseyn Büyükfıratın ailəsində ağır itki baş verib. xəbər verir ki, onun böyük oğlu Ebra

Hazır bizneslərdə ən çox edilən 5 səhv

Rəngarəng olan iş dünyasında hər zaman yaxşı rənglərlə qarşılaşmaya bilərik. Hazır bizneslər vaxt keçdikcə durğunluq, zəifləmə və yüksəliş dövrlərindən keçə bilərlər. Bunlar nə qədər çalışılsa da, hazır bizneslərdən qaçınılmazdır

"Bakı Neft Mədən Avadanlıqları" ASC-nin vəziyyəti - MƏLUM OLDU - HESABAT

"Bakı Neft Mədən Avadanlıqları" ASC-nin 2024-cü il üzrə maliyyə nəticələri məlum olub. Dənizkənarı Bulvar İdarəsinin əməliyyat gəlirləri - KƏSKİN AZALDI - HESABAT. xəbər verir ki, 2024-cü ildə şirkətin əsas əməliyya


iqtisadi xeberler dollar mezenne biznes qurmaq bitkoin online pul qazanmaq