Azərbaycanın şərab şirkəti səhmdarlarını - YIĞINCAĞA ÇAĞIRIR
25 iyun 2025-ci il saat 11.00 da "*Gəncə Şərab – 1" ASC səhmdarlarının növbəti illik ümumi yığıncağı keçiriləcək.
İnşaat şirkəti səhmdarları ilə onlayn - YIĞINCAQ KEÇİRƏCƏK
FED.az xəbər verir ki, ümumi yığıncağın gündəliyində aşağıdakı məsələr durur:
1. 2024-cü ilin yekunları üzrə cəmiyyətin malliyə-təsərrüfat fəaliyyəti barədə təftiş komissiyasının hesabatı.
2. Cəmiyyətin illik balansının (hesabatının) müzakirəsi və təsdiqi (baş direktorun hesabatı).
3. Digər məsələlər.
Ünvan – Gəncə şəhəri, Z.Hacıyev küçəsi 56.
Biznes qurmaq istəyənlərə 10 sadə məsləhət
Sıfırdan bir işə necə başlamaq olar? Biznes qurmaq istəyirsinizsə, ilk növbədə bu suala cavab tapmalısınız. Biznes qurmaq arzusunda çox adam ola bilər, amma heç də hər kəs özündə bunu reallaşdıra biləcək güc və inam tapmır
Nəqliyyat şirkətinə yeni sədr seçiləcək - TOPLANTI
15 oktyabr 2025-ci il saat 10.00-da "Xaçmaz-Kəndnəqliyyat" ASC səhmdarlarının növbədənkənar ümumi yığıncağı keçiriləcək. Ləğv prosesində olan nəqliyyat şirkətinin - ƏMLAKI BÖLÜNƏCƏK. xəbər verir ki, yığıncaq Xaçma
Françayzinq nədir və necə olur?
Françayzinq brendin ticarət nişanını və ya ticarət adını alıb fərqli yerdə onu işlədən fəaliyyətdir. Texniki cəhətdən, iki tərəfi bağlayan müqavilə "françayzinq"dir, lakin bu termin daha çox françayzinin fəaliyyə
Dünyanın ən varlı 10 müğənnisi
2022-ci ildə hazırlanan siyahıya görə, dünyanın ən zəngin 10 musiqiçisinin ümumi sərvəti 10 milyard dolları ötür. melumat verir ki, bu sərvətlərin mənbəyi çox vaxt musiqi olsa da, ən zəngin musiqiçilər arasında musiqidə
Azərbaycan və Rusiyanın ortaq şirkəti ləğv edilir
"AzRusTrans" QSC (VÖEN: 2003950691) ləğv edilir. İsveçrənin əczaçılıq şirkəti Azərbaycan bazarından gedir. xəbər verir ki, kreditorlar iki ay ərzində tələblərini AZ1025 Bakı şəhəri, Xətai rayonu, Həsən Salmani küçəsi
Məhəllə marketləri yox olurmu? Kamal Mirzəyevin cavabı
Azərbaycanda pərakəndə bazarı sürətlə dəyişir. Kamal Mirzəyev bizə məhəllə marketlərinin gələcək taleyindən, POS materialların satışa təsirindən və FMCG sektorunda hansı alətlərin daha uğurlu nəticə verdiyindən danışır. 1.Azərbaycand