Çanta tikmək geyimdən sərfəli imiş - "Armani"nin milyardlıq imperiyası satılacaq
Dünya şöhrətli modelyer Gorgio Armaninin vəfatından sonra təbii ki, dərhal onun biznesinin kimə qismət olacağı, necə idarə olunacağı və mümkün satış variantlarının müzakirəsi başlayıb.
Bu maraqlıdır – Giorgio Armani
FED.az xəbər verir ki, məlum olub ki, adı əfsanəyə çevrilmiş sahibinin nüfuzuna baxmayaraq
"Armani Group" bir biznes kimi, o qədər də təkmil deyilmiş və bazardakı rəqibləri ilə müqayisədə onun biznes modeli daha köhnədir.
Sentyabrın 4-də 92 yaşında vəfat edən modelyer Giorgio Armani köhnəlmiş biznes modeli ilə şirkətini tərk edib,
"Armani Group" brendləri, digərlərindən fərqli olaraq, çox geniş qiymət diapazonuna malikdir və satışlar flaqman mağazalardan deyil, daha çox pərakəndə satıcılardan asılıdır. WSJ yazır ki, şirkət satılsaydı, ona tələb potensial olaraq daha az olardı
Armani illərdir ki, 1970-ci illərdə qurduğu şirkətin kiməsə satılması barədə təkliflərə birbaşa çavab verməyib. Vaxtilə şirkəti almaq istəsələr də, dizayner onu Fransanın "Kering" və "LVMH" konqlomeratlarına satmaq istəməyib.
İndi isə "Armani" brendinin gələcəyi ilə bağlı qərarı Giorgio Armani Fondu verəcək. Armani bu fondu ölümündən sonra şirkəti idarə etmək üçün 2016-cı ildə yaradıb.
Şirkətin nizamnaməsində göstərilir ki, onun səhmləri kütləvi təkliflə satışa çıxarıla bilər amma, ancaq direktorlar şurasının əksəriyyətinin razılığı ilə.
"Armani" markası "Gucci" və ya "Prada" kimi tanınır, buna görə də şirkət nə vaxtsa satışa çıxarılsaydı, o, böyük marağa səbəb olardı. Amma WSJ yazır ki, bu, böyük çanta biznesinə sahib olan "Chanel" və ya "Dior" kimi qiymətləndirilməzdi, çünki çanta biznesində mənfəət marjası geyimdən əhəmiyyətli dərəcədə yüksəkdir.
Nəşr, Armani biznesinin satılacağı təqdirdə onun mümkün dəyərinin nə olacağını təxmin etməyə çalışıb. Nümunə olaraq, WSJ "Kering" konqlomeratı tərəfindən 2023-cü ildə Valentino səhmlərinin 30%-nin əvvəlki ilin faiz, vergi, amortizasiya və amortizasiyadan əvvəlki mənfəətinin 16 qatına bərabər qiymətə alınmasını göstərib.
Təsisçisi tərəfindən idarə olunan başqa bir marka olan Ralph Lauren-in səhmləri də 16x-dən çox satılır, WSJ aydınlaşdırır. Hesablamalara görə, Armani Group-un açıqladığı 2024-cü il üçün faiz, vergilər, amortizasiya və 398 milyon avro (təxminən 467 milyon dollar) məbləğində mənfəətinə əsaslanaraq, biznes təxminən 7,4 milyard dollar dəyərində ola bilər.
Amma "Armani Group" özəldir, ona görə də şirkət daxilində nə baş verdiyini anlamaq çətindir. Bununla belə, qəzet qeyd edir ki, şirkət tərəfindən dərc edilən məlumatlar tələbin azaldığını göstərir: 2024-cü ildə satışlar 5% azalıb ki, bu da lüks sənaye üçün orta göstəricidən daha pisdir. Həmin il üçün əməliyyat rentabelliyi cəmi 3% təşkil edib.
Bununla belə, aşağı rentabellik göstəricisi mağazaların yenidən qurulmasına əhəmiyyətli investisiyalarla izah edilə bilər, çünki əvvəlki illərdə rentabellik 10%-ə yaxın idi.
WSJ yazır ki, Armani brendi nə vaxtsa satılarsa, yeni sahibi çox güman ki, onun biznesini necə apardığını yenidən düşünməli olacaq. Hazırda "Armani Qrup"un gəlirinin təxminən yarısı üçüncü tərəf pərakəndə satışları, məsələn, univermaqlar və lisenziya müqavilələri vasitəsilə həyata keçirilən satışlardan əldə edilir. Qəzet yazır ki, bu struktur 2000-ci illərdə geniş yayılmışdı, lakin indi "dəbdən çıxıb".
Məsələ bundadır ki, dəbdəbəli brendlər son on il ərzində pərakəndə satışçılarla əlaqələrini kəsərək diqqəti daha firma mağazalarına yönəldiblər. Onlar bu üsulla daha çox satış edir, eləcə də qiymət və prosesə daha yaxşı nəzarət edir, bununla da gəlirliliyi artırırlar. Məsələn, "Gucci" brendi topdan satış sahəsindəki payını 2014-cü ildə ümumi satışların 21%-dən keçən il 9%-ə endirib.
"Armani" geyimləri digər brendlərdən fərqli olaraq çox geniş qiymət aralığına malikdir. Məsələn, "Armani Group" şirkəti "Armani Privé" brendlərinin sahibidir - yüksək moda, "Giorgio Armani" - hazır geyimlərin əsas brendi, daha gənc auditoriyaya yönəlmiş "Emporio Armani" və nəhayət, daha sərfəli qiymətə "Armani Exchange" - kütləvi bazar üçün brend. Qəzet qeyd edir ki, bu, model istehlakçıların dairəsini genişləndirsə də, lakin brendin mövqeyini bulandırır.
Ekspertlər təklif edir ki, "Armani Qrup"un biznesini təkmilləşdirmək üçün, şirkət "Armani Privé" brendinə və daha bahalı "Giorgio Armani"yə diqqət yetirməli və satış nöqtələrindən əldə edilən gəlirdən imtina etməlidir.