Çanta tikmək geyimdən sərfəli imiş - "Armani"nin milyardlıq imperiyası satılacaq

Çanta tikmək geyimdən sərfəli imiş - Dünya şöhrətli modelyer Gorgio Armaninin vəfatından sonra təbii ki, dərhal onun biznesinin kimə qismət olacağı, necə idarə olunacağı və mümkün satış variantlarının müzakirəsi başlayıb.
Bu maraqlıdır – Giorgio Armani
FED.az xəbər verir ki, məlum olub ki, adı əfsanəyə çevrilmiş sahibinin nüfuzuna baxmayaraq
"Armani Group" bir biznes kimi, o qədər də təkmil deyilmiş və bazardakı rəqibləri ilə müqayisədə onun biznes modeli daha köhnədir.
Sentyabrın 4-də 92 yaşında vəfat edən modelyer Giorgio Armani köhnəlmiş biznes modeli ilə şirkətini tərk edib,
"Armani Group" brendləri, digərlərindən fərqli olaraq, çox geniş qiymət diapazonuna malikdir və satışlar flaqman mağazalardan deyil, daha çox pərakəndə satıcılardan asılıdır. WSJ yazır ki, şirkət satılsaydı, ona tələb potensial olaraq daha az olardı
Armani illərdir ki, 1970-ci illərdə qurduğu şirkətin kiməsə satılması barədə təkliflərə birbaşa çavab verməyib. Vaxtilə şirkəti almaq istəsələr də, dizayner onu Fransanın "Kering" və "LVMH" konqlomeratlarına satmaq istəməyib.
İndi isə "Armani" brendinin gələcəyi ilə bağlı qərarı Giorgio Armani Fondu verəcək. Armani bu fondu ölümündən sonra şirkəti idarə etmək üçün 2016-cı ildə yaradıb.
Şirkətin nizamnaməsində göstərilir ki, onun səhmləri kütləvi təkliflə satışa çıxarıla bilər amma, ancaq direktorlar şurasının əksəriyyətinin razılığı ilə.
"Armani" markası "Gucci" və ya "Prada" kimi tanınır, buna görə də şirkət nə vaxtsa satışa çıxarılsaydı, o, böyük marağa səbəb olardı. Amma WSJ yazır ki, bu, böyük çanta biznesinə sahib olan "Chanel" və ya "Dior" kimi qiymətləndirilməzdi, çünki çanta biznesində mənfəət marjası geyimdən əhəmiyyətli dərəcədə yüksəkdir.
Nəşr, Armani biznesinin satılacağı təqdirdə onun mümkün dəyərinin nə olacağını təxmin etməyə çalışıb. Nümunə olaraq, WSJ "Kering" konqlomeratı tərəfindən 2023-cü ildə Valentino səhmlərinin 30%-nin əvvəlki ilin faiz, vergi, amortizasiya və amortizasiyadan əvvəlki mənfəətinin 16 qatına bərabər qiymətə alınmasını göstərib.
Təsisçisi tərəfindən idarə olunan başqa bir marka olan Ralph Lauren-in səhmləri də 16x-dən çox satılır, WSJ aydınlaşdırır. Hesablamalara görə, Armani Group-un açıqladığı 2024-cü il üçün faiz, vergilər, amortizasiya və 398 milyon avro (təxminən 467 milyon dollar) məbləğində mənfəətinə əsaslanaraq, biznes təxminən 7,4 milyard dollar dəyərində ola bilər.
Amma "Armani Group" özəldir, ona görə də şirkət daxilində nə baş verdiyini anlamaq çətindir. Bununla belə, qəzet qeyd edir ki, şirkət tərəfindən dərc edilən məlumatlar tələbin azaldığını göstərir: 2024-cü ildə satışlar 5% azalıb ki, bu da lüks sənaye üçün orta göstəricidən daha pisdir. Həmin il üçün əməliyyat rentabelliyi cəmi 3% təşkil edib.
Bununla belə, aşağı rentabellik göstəricisi mağazaların yenidən qurulmasına əhəmiyyətli investisiyalarla izah edilə bilər, çünki əvvəlki illərdə rentabellik 10%-ə yaxın idi.
WSJ yazır ki, Armani brendi nə vaxtsa satılarsa, yeni sahibi çox güman ki, onun biznesini necə apardığını yenidən düşünməli olacaq. Hazırda "Armani Qrup"un gəlirinin təxminən yarısı üçüncü tərəf pərakəndə satışları, məsələn, univermaqlar və lisenziya müqavilələri vasitəsilə həyata keçirilən satışlardan əldə edilir. Qəzet yazır ki, bu struktur 2000-ci illərdə geniş yayılmışdı, lakin indi "dəbdən çıxıb".
Məsələ bundadır ki, dəbdəbəli brendlər son on il ərzində pərakəndə satışçılarla əlaqələrini kəsərək diqqəti daha firma mağazalarına yönəldiblər. Onlar bu üsulla daha çox satış edir, eləcə də qiymət və prosesə daha yaxşı nəzarət edir, bununla da gəlirliliyi artırırlar. Məsələn, "Gucci" brendi topdan satış sahəsindəki payını 2014-cü ildə ümumi satışların 21%-dən keçən il 9%-ə endirib.
"Armani" geyimləri digər brendlərdən fərqli olaraq çox geniş qiymət aralığına malikdir. Məsələn, "Armani Group" şirkəti "Armani Privé" brendlərinin sahibidir - yüksək moda, "Giorgio Armani" - hazır geyimlərin əsas brendi, daha gənc auditoriyaya yönəlmiş "Emporio Armani" və nəhayət, daha sərfəli qiymətə "Armani Exchange" - kütləvi bazar üçün brend. Qəzet qeyd edir ki, bu, model istehlakçıların dairəsini genişləndirsə də, lakin brendin mövqeyini bulandırır.
Ekspertlər təklif edir ki, "Armani Qrup"un biznesini təkmilləşdirmək üçün, şirkət "Armani Privé" brendinə və daha bahalı "Giorgio Armani"yə diqqət yetirməli və satış nöqtələrindən əldə edilən gəlirdən imtina etməlidir.

Biznes     Tarix: 08 sentyabr 2025

Oxşar xəbərlər

Azərbaycan məhsulları ilk dəfə "Alibaba"da ilk üçlükdə yer alıb

İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzinin operatoru olduğu "Azexport" portalının dəstəyi ilə Azərbaycanın tikinti materialları ilk dəfə dünyanın ən iri elektron ticarət platformalarından biri ola

Shopify-da necə satışa başlamaq olar?

Shopify-da öz mağazanızı açmaq üçün sadəcə 8 etaplı qeydiyyatı tamamlasanız, bəs edir. Shopify sizə təqdim etdiyi xidmət infrastrukturu ilə tanış olmaq üçün 14 günlük ödənişsiz sınaq müddəti verir. İstəyirsinizsə, mağazanız

Fəaliyyəti olmayan şirkət - LƏĞV OLUNUR - TOPLANTI

22.10.2025-ci il tarixdə, saat 11:00-da "Azərşin"ASC-nin səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağı keçiriləcək. xəbər verir ki, yığıncaq Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Araz küçəsi, 8 ünvanında ("Azərşin"ASC-ni

Aqrar Xidmətlər Agentliyinə direktor təyin edildi

Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi yanında Aqrar Xidmətlər Agentliyində yeni təyinat olub. İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyində - YENİ TƏYİNAT. xəbər verir ki, bununla bağlı kənd təsərrüfatı naziri Məcnun Məmmədov müvafi

AQC Elmi-Metodiki Şurasının ilk toplantısı keçirilib

Azərbaycan Qiymətləndiricilər Cəmiyyətinin (AQC) tərkibində Elmi-Metodiki Şuranın ilk toplantısı keçirilib. AQC-nin İctimaiyyətlə əlaqələr və kommunikasiya departamentindən verilən məlumata görə, iclası giriş sözü ilə aça

ƏDV geri al və onun üstünlükləri

ƏDV-in geri qaytarılması İlham Əliyevin 21 mart 2020-ci il tarixli fərmanı ilə təsdiqini tapan və həmin gündən qüvvəyə minən "Fiziki şəxs olan istehlakçılar tərəfindən Azərbaycan Respublikasının ərazisində pərakənd

Layihə menecmenti nədir?

Layihə yeni kompüter sisteminin tətbiqi kimi müəyyən bir nəticə əldə etmək üçün nəzərdə tutulmuş xüsusi başlanğıc və son parametrləri olan bir müəssisədir. Həmin prosesi idarə edənsə layihə meneceridir. Layihə menecment

"Azərbaycan Dəmir Yolları" törəmə şirkətinə yeni direktor təyin edilib

"Azərbaycan Dəmir Yolları" QSC-yə məxsus "Cənub Yük Terminalı" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətinin direktoru dəyişib. "Azərbaycan Dəmir Yolları"nın Müşahidə Şurası yenidən formalaşdırılıb. xəbə

Azərbaycanda milyarder Fərhad Əhmədovun şirkətlərinin rəhbərlərinə - "STOP" QOYULDU

Azərbaycan əsilli iş adamı Fərhad Əhmədova məxsus, atası Teymur Əhmədovun adını daşıyan "Aznar" Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin (QSC) külli miqdarda vergi borcu yaranıb. . biznes və maliyyə xəbərləri portalı "Qaynarinfo"y


iqtisadi xeberler biznes krediti valyuta kurslari dollar mezenne telefonla pul qazanmaq