Çinli avtonom idarəetmə şirkətləri Avropaya yönəlir
ABŞ bazarına girişinə qadağa qoyulan Çinli avtonom idarəetmə texnologiyası şirkətləri Avropaya yönəlmələrini sürətləndirirlər.
Biznes.az xəbər verir ki, şirkətlər burada baş ofislər açır, məlumat (data) razılaşmaları imzalayır və yol sınaqları həyata keçirirlər. Bu vəziyyət yerli rəqiblər arasında rəqabət narahatlığına səbəb olur.
Dünyanın ən böyük avtomobil bazarı olan Çində satılan avtomobillərin yarısından çoxu artıq avtonom idarəetmə texnologiyasına malikdir və bəzən bu xüsusiyyət standart şəkildə təqdim olunur. Bir çox giriş səviyyəli modellər belə bu texnologiyanı özündə birləşdirir.
Pekin, şirkətlərini qlobal avtonom nəqliyyat vasitələrinin inkişafında aparıcı mövqeyə gətirməyə çalışarkən, ölkə daxilində aydın bir yol xəritəsi yaratmaq üçün milli tənzimləmələr hazırlayır.
Bu genişlənmə artıq davam edir. Reuters-ə danışan onlarla şirkət rəhbəri bildirib ki, Çin firmaları Avropanı elektrikli avtomobillərdə olduğu kimi qlobal genişlənmə üçün bir körpü rolunda istifadə edirlər.
Keçən ay Münhen avtomobil sərgisində Almaniyada yeni baş ofis planını elan edən QCraft şirkətinin texnologiya direktoru Donq Li, "Qlobal gələcəyimiz üçün Avropaya diqqət yetiririk," – deyərək, ABŞ-dan daha açıq bir mühitin olduğunu bildirib.
Li, "ABŞ bazarında maneələr var," – sözləri ilə ABŞ-ın avtonom idarəetmə sistemlərinin topladığı məlumatlarla bağlı milli təhlükəsizlik narahatlıqlarına istinad edib.
Şirkətlər, Avropanın daha açıq tənzimləmə mühiti təklif etdiyini bildirirlər. Lakin sürücü dəstək sistemləri hazırda yalnız bir neçə lüks model ilə məhduddur və inkişaf etdiricilər parçalanmış qaydalardan şikayətlənirlər.
Avropa Komissiyasının sədri Ursula fon der Leyen isə cümə günü bildirib ki, avtonom avtomobillər artıq ABŞ və Çində reallığa çevrilib və Avropa miqyasında avtonom idarəetməyə malik avtomobillərin inkişaf etdirilməsi üçün çağırış edib.