Əhalinin yarısından çoxu sığortaya inanmır

Əhalinin yarısından çoxu sığortaya inanmır"Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı, Azərbaycan Sığortaçılar Assosiasiyası və İcbari Sığorta Bürosu arasında imzalanmış "Sığorta savadlılığının artırılması, maarifləndirmə, təbliğat və qarşısıalınma tədbirlərinin sistemli və ardıcıl həyata keçirilməsinə dair qarşılıqlı əməkdaşlıq haqqında" Memorandum çərçivəsində ümumrespublika səviyyəsində həyata keçirilən və 2021-2023-cü illəri əhatə edən sığorta maarifləndirməsi layihəsinə yekun vurulub".
Bu barədə Azərbaycan Sığortaçılar Assosiasiyası və İcbari Sığorta Bürosu birgə məlumat yayıb.
Məlumatda qeyd olunur ki, Memorandum tərəflərinin və sığorta şirkətlərinin iştirakı ilə layihənin yekunlarına həsr olunmuş hesabat konfransı keçirilib. Konfransda 2021-2023-cü illərdə ümumrespublika səviyyəsində sığorta maarifləndirməsi ilə bağlı görülən işlər haqqında təqdimat nümayiş olunub. Bildirilib ki, layihə "Risk fərqindəliyinin formalaşdırılması", "Ayrı-ayrı sığorta növ və məhsullarının tanıdılması" və "Sığortalının hüquq və vəzifələri" mərhələlərindən ibarət olub.
Müvafiq mərhələlər çərçivəsində görülən işlər 360° kommunikasiya yanaşması ilə icra edilib. Belə ki, layihə müddəti ərzində KİV-də, sosial şəbəkələrdə məlumatlandırıcı materiallarla, xidmət və ticarət müəssisələrində, açıq və qapalı məkanlarda, habelə yaşayış və qeyri-yaşayış obyektlərində maarifləndirici vasitələrlə geniş təbliğat tədbirləri təşkil olunub. Layihə çərçivəsində dünyada ilk dəfə Azərbaycanda, paytaxt Bakı da daxil olmaqla 10 ən böyük şəhərdə ümumilikdə 75 min nəfərdən çox vətəndaşın iştirak etdiyi "Sığorta Festivalı" təşkil edilib. Layihə çərçivəsində həmçinin media nümayəndələri üçün silsilə sığorta təlimləri və yazı müsabiqələri də həyata keçirilib.
Hesabat konfransında həmçinin, maarifləndirmə layihəsinin sektora təsirlərinin ölçülməsi məqsədilə 1190 nəfər arasında aparılmış sorğu-tədqiqat nəticələri də nümayiş etdirilib. 2021-ci illə müqayisəli nəticələrə görə, 2023-cü ildə 3 il ərzində aparılmış maarifləndirmə və təbliğat işlərinin nəticəsində sığortaya inam əhalidə 34%-ə yüksəlib, biznes subyektlərində isə bu 39% təşkil edib. Sorğu nəticələrinə görə, əhalinin 46%-i, biznes subyektlərinin isə 50%-i hadisə baş verərsə sığortanın kömək ola biləcəyinə inandığını bildirib. Həmçinin sorğuda o da məlum olub ki, əhalinin 57%-i, biznes subyektlərinin isə 64%-i sığorta xidmətlərindən müntəzəm olaraq istifadə edir. Sorğuda əhalinin 43%-i, biznes subyektlərinin isə 45%-i sığorta xidmətlərini tam əlçatan hesab edib.
Konfransda, görülən işlərin effektivliyinin artırılmasında davamlılığın vacib rol oynadığı əsas gətirilərək maarifləndirmə layihəsinin növbəti 3 il ərzində də davam etdirilməsi ilə bağlı razılığa gəlinib. / marja.az

Banklar     Tarix: 15 dekabr 2023

Oxşar xəbərlər

Ən ucuz nağd kredit təklif edən banklar – (noyabr 2025)

olaraq banklarda 2025-ci ilin noyabr ayı üzrə nağd pul kreditinin şərtlərini araşdırıb. Araşdırmaya əsasən, manatla istehlak krediti verən bankların faiz dərəcələri 9.5%-31.9% aralığında müəyyən edilib. Hansı bankın dah

AFB Bankdan ilk dəfə kredit götürən müştərilər üçün "Xoş Gəldin" kampaniyası

AFB Bank yeni müştəriləri üçün xüsusi "Xoş Gəldin" kampaniyasına start verib. Kampaniya çərçivəsində bankdan ilk dəfə kredit götürən müştərilər üçün 2%-dək endirim və 0% komissiya tətbiq olunur. Bu kampaniya yen

Azərbaycanda 5 bankın 9 aylıq əməliyyat gəlirləri 225 milyon manatdan çoxdur

Bu ilin yanvar-sentyabr aylarında Azərbaycandakı 22 bankdan 5-nin əməliyyat gəlirləri 225 milyon manatdan çox olub. Bunlar, "Kapital Bank" (1 milyard 338,3 milyon manat), "Azərbaycan Beynəlxalq Bankı"

Mərkəzi Bank iki bankı cərimələdi

"PAŞA Bank" ASC və "Express Bank" ASC tərəfindən "Banklar və xarici bankların yerli filialları tərəfindən tərtib edilən prudensial hesabatların forması, məzmunu və təqdim edilməsi Qaydası"nı

Azərbaycanda 5 bankın 9 aylıq qeyri-faiz xərcləri 90 milyon manatdan çoxdur

Bu ilin yanvar-sentyabr aylarında Azərbaycandakı 22 bankdan 5-nin qeyri-faiz xərcləri 90 milyon manatdan çox olub. Bunlar, "Kapital Bank" (686 milyon manat), "Azərbaycan Beynəlxalq Bankı" (439,9 milyo

Bir ekosistemindən ticarət sənayesinin inkişafı üçün daha bir addım

Bir ekosisteminin e-ticarət platforması olan Birmarket, ölkədə biznes mühitinin inkişafına töhfə vermək məqsədilə tərəfdaşlarını Ticarətçilər Forumunda bir araya topladı. 3 noyabr 2025-ci il tarixində baş tutan tədbirin əsa

Xidmət əlçatanlığında ilk sırada olan banklar hansılardır? – Araşdırma

Azərbaycan bank sektorunda rəqabət getdikcə müştəri məmnuniyyəti və insanlara daha əlçatan olmaq üzərində cəmlənir. Banklar rəqəmsallaşmaqla yanaşı, xidmət şəbəkəsini də genişləndirərək maliyyə xidmətlərini ölkənin hər yerinə

Birbank-ın dəstəyi ilə ictimai nəqliyyat sistemində yeni dövr başlayır

Ölkənin ilk rəqəmsal bankı Birbank-ın təşəbbüskarlığı və texnoloji dəstəyi ilə ölkənin ictimai nəqliyyat sistemində yeni dövrün başlanğıcı hesab ediləcək layihə reallaşdırılıb. Belə ki BakıKart-la birgə həyata keçirilən layih

VTB (Azərbaycan) kredit kampaniyasına start verib

VTB (Azərbaycan) iki istiqamət üzrə — istehlak krediti və digər banklardakı kreditlərin birləşdirilməsi üzrə yenilənmiş təkliflərini təqdim edib. Bu təkliflər müştərilərə maliyyə öhdəliklərini effektiv idarə etməyə və vəsai


iqtisadi xeberler bank faizleri leobank kart valyuta mezennesi biznes ideyalari