"Facebook" və "Instagram" yeni funksiyanı işə salır
"Meta" Avropa İttifaqının (Aİ) rəqəmsal xidmətlər haqqında qanununa uyğun dəyişikliklər edib, Banker.az bu barədə VC.ru-ya istinadən xəbər verir. Ona əsasən, böyük sosial platformaların istifadəçiləri tövsiyə alqoritmlərini deaktiv edə bilməlidir.
"Facebook" və "Instagram"dan başqa "AliExpress", "Amazon", "App Store", "Bing", "Booking.com", "Google Play", "Google Maps", "Google Axtarış", "Google Shopping", "LinkedIn", "Pinterest", "Snapchat", "TikTok", "Twitter" (indi "X"), "Wikipedia", "YouTube" və "Zalando" şirkətinə qarşı bu tələblər irəli sürülüb.
"Meta"ya görə, istifadəçilər yalnız izlədikləri insanların "Hekayələr" və "Reels" videolarına baxmaq imkanı əldə edəcəklər. Dəyişikliyin tam olaraq nə vaxt ortaya çıxacağı dəqiqləşdirilməyib. Xatırladaq ki, oxşar funksiyanı 2023-cü ilin iyulunda "TikTok" da işə salıb.

Biznes plan necə yazılır?
İşəgötürənlərin müsahibə zamanı ən çox verdiyi suallar
Bill Qeyts kimdir?
CV hazırlayarkən buraxılan 5 səhv
Hesablama Palatası 2026-cı il dövlət büdcəsinə rəy verib, Milli Məclisə göndərib
"Akserman" ASC səhmdarlarının növbəti illik ümumi yığıncağı keçiriləcək
Rusiyanın ən varlı şəxslərinin sərvəti 22 milyard dollar artıb
Dərman preparatlarının alınması ilə bağlı - TENDER LƏĞV OLUNDU
Green Card nədir və onu necə əldə etmək olar?
İlon Mask kimdir?
İnstaqramda biznes qurmağın yolları
"iPhone 15" modelinin üstünlükləri
ChatGPT nədir və ChatGPT necə istifadə edilir?