"Sumqayıt Santexnik Hissə" ATSC-nin - SƏHMDARLARI TOPLANIR
"Sumqayıt Santexnik Hissə" ATSC səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağı 14 aprel 2024-cü il saat 10.00-da keçiriləcək.
"Simurq Kompani"nin rəhbərliyi yenidən formalaşdırılır - TOPLANTI
FED.az xəbər verir ki, yığıncaq Sumqayıt şəhəri, Metallurqlar küçəsi 25 nömrəli ünvanda baş tutacaq.
Gündəlikdəki məsələlərə daxildir:
1. Cəmiyyətin 2023-cü il ərzində gördüyü işlər və qarşıda duran məsələlər barədə idarə heyətinin illik hesabatı.
2. Cəmiyyətin 2023--cü il üçün maliyyə-təsərrüfat fəaliyyəti haqqında hesabatı və 2023- cü ilin balansının təsdiq edilməsi.
3. Digər məsələlər. Ünvan - Sumqayıt şəhəri, Metallurqlar küçəsi 25
Azərbaycanın qeyri-neft ixracı 10% artıb
İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzi (İİTKM) "İxrac icmalı"nın iyul sayını təqdim edib. Pomidor birinci, qızıl ikinci, albalı və gilas üçüncü olub - İXRAC İCMALI AÇIQLANDI. xəbər verir ki, İcmal
SMM nədir?
Sosial media marketinqi (ing. Social Media Marketing, SMM) - Bu,tam hüquqlu bir marketinqdir və yalnız müxtəlif sosial platformalar vasitəsi ilə təbliğat deyil. məlumat verir ki, Sosial media hesablarının saxlanması marketin
"Bakı ofset kombinatı" АSC-də yığıncaq keçiriləcək
22 avqust 2025-ci il saat 10.00-da "Bakı ofset kombinatı" АSC səhmdаrlаrının növbədənkənar ümumi yığıncağı cəmiyyətin yerləşdiyi ünvanda kеçiriləcək. . xəbər verir ki. ümumi yığıncağın gündəliyində aşağıdakı məsələlə
CV hazırlayarkən buraxılan 5 səhv
Geyimimizə görə qarşılanıb ağlımıza görə yola salındığımız kimi, CV də bizi tanımayanların haqqımızda ilkin rəy vermələrini təmin edəcək oxşar vasitədir. məlumat verir ki, peşəkar və qüsursuz hazırlanmış bir CV qarşı tərəfd
Biznes plan necə yazılır?
Biznes plan biznesin mahiyyəti və məqsədlərini, bu məqsədə çatmaq üçün seçilən metodları və vaxt aralığını, eyni zamanda biznesin maliyyə və marketinq şöbələri haqqında ətraflı təsviri özündə ehtiva edən rəsmi sənəddir. məluma
Dünyanın əh bahalı brendləri - TOP-10
Dünyanın ən məşhur brendləri haqqında hər kəs eşidib. melumat verir ki, brend anlayışı şirkət anlayışından bir qədər məhduddur. Bir şirkət bir neçə markaya sahib ola bilər. Məsələn, "Google" brenddir, "Alphabet"