B2B marketinq: Satış və marketinqin birgə fəaliyyəti

B2B marketinq: Satış və marketinqin birgə fəaliyyəti

Strateji planlama kağızın üzərində qalmamalıdır

B2B marketinqində uğur əldə etmək üçün hədəf auditoriyasını düzgün müəyyənləşdirmək, ən əsas strateji planlama etmək və bu planlamanın düzgün icrasını həyata keçirməkdir. Əgər hazırlananlar sadəcə kağız üzərində qalacaqsa və strateji planlamaya əsasən fəaliyyət olmayacaqsa, bu halda biznesin inkişafından, davamlılıqdan və uğur əldə etməkdən söhbət gedə bilməz.

McKinsey araşdırmasına əsasən…

B2C-dən fərqli olaraq B2B-də müştərilərə daha individual yanaşma tətbiq etmək lazımdır. Unutmaq lazım deyil ki, B2B müştərilərinizin əksəriyyəti birbaşa olaraq B2C fəaliyyətlə məşğul olurlar və hər iki istiqamətdə insan faktoru var. İnsan psixoloji varlıqdır, göstərdiyiniz xidmətin və ya məhsulun uğurlu olmasını istəyirsinizsə, alıcıların psixoloji davranışlarını mütləq nəzərə almalısınız və onlara uyğun individual təkliflər hazırlamalısınız. McKinsey araşdırmasına əsasən dünya üzrə istehlakçıların 71%-i onlara individual yanaşmanın tətbiq edilməsini gözləyir, 76% istehlakçı isə bu individual yanaşmanı görmədikdə məyus olur.

Marketinq və satış komandaları bir-birinə rəqib və ya düşmən gözü ilə baxsalar…

B2B marketinqdə əsas strategiyalarından biri lead generasiyasına və emalına önəm verməkdir. B2C-dən fərqli olaraq B2B fəaliyyətində satışın
baş verməsi və prosesin yekunlaşması gec baş verdiyi üçün lead emalı çox önəmlidir. Təəssüf ki, Azərbaycanda əksər sahibkarlar lead və deal emallarına önəm vermir. B2B fəaliyyətdə səbrli olmaq və mütləq itirilmiş leadləri analiz edib, yenidən individual təklif hazırlayaraq, onlarla işləmək lazımdır. Əksər sahibkarlar qısa zaman ərzində böyük nəticələr əldə etmək istədikləri üçün çox zaman mövcud vəziyyəti analiz etmədən qısa müddətli strategiyalar hazırlayırlar və nəticədə biznesdə davamlılıq olmur və bir çox şirkətlər də tez parladığı kimi tez də bazardan çıxır.
Satış və marketinq B2B fəaliyyətinin ən aparıcı qüvvələridir. Marketinq və satış komandaları bir-birinə rəqib və ya düşmən gözü ilə baxsalar, həmin mühitdə uğur olmayacaq və şirkət zərər edə bilər. Günümüzün reallığı odur ki, satış komandası marketinqi lazımsız müştəri axınında günahlandırır, əks olaraq marketinq də satışı onlara yönləndirilmiş müştərilərlə düzgün kommunikasiya qurmamaqda və deal konversiya faizinin aşağı olmasında günahlandırır. Bu kimi halların olmaması üçün satış və marketinq komandaları arasında mütəmadi fikir mübadiləsi olmalıdır. Satış birbaşa olaraq müştərilərlə ünsiyyətdə olduğu üçün müştəri davranışlarının analizində marketinqə dəstək olmalıdır. Marketinq daha çox məhsulun yaradılması, brendin tanıtımı və lead generasiyasına, satış isə deal’lərin uğurlu bağlanması və gəlirliliyə məsuliyyət daşıyır.

Ənənəvi B2B kifayət edir?

B2B marketinq fəaliyyətində ən önəmli məqamlardan biri ABM (Account Based Marketing) yəni hesablara yönəlmiş marketinqdən istifadə etməkdir. ABM sizə imkan yaradır ki, satış və marketinq komandası eyni hədəfə doğru eyni məqsədlə çalışaraq daha effektiv nəticə əldə etsinlər. Burada əsas məqsəd sırf çalışacağınız hesablarda qərar verici şəxslər üçün individual təkliflər hazırlamaqdır. Targetinq etdikdə reklamları sırf qərarverici şəxslərin qarşısına çıxarmaq, hətta onlar üçün xüsusi veb kontent hazırlamaq lazımdır. Belə olduğu təqdirdə, siz büdcənizi də səmərəli istifadə edəcəksiniz və satış prosesinin baş verməsi daha da sürətlənəcək.
Bəzən B2B fəaliyyətilə məşğul olanlar düşünür ki, ənənəvi B2B strategiyalarından istifadə etmək kifayətdir, lakin rəqiblərdən geri qalmamaq üçün rəqəmsal kanalları unutmaq lazım deyil. Xüsusilə, veb sayt kontenti və SEO-ya önəm verilməlidir. B2B məhsullardan yararlanmaq istəyənlər də insanlardır və axtarış sistemlərində ilk sizin məhsulunuzun axtarış edənlərin qarşısına çıxmasını istəyirsinizsə, rəqəmsal marketinq strategiyanız mütləq olmalıdır.
Son olaraq qeyd etmək istərdim ki, istənilən fəaliyyətdə olduğu kimi burada da düzgün zamanlama və vaxtdan səmərəli istifadə çox önəmlidir. Əgər işlərin görülməsi üçün son anı gözləyəcəksinizsə, siz artıq geridə qalacaqsınız. Növbəti ilin büdcə planını hazırlamaq əvəzinə, cari ilin büdcə planlaması ilə məşğul olacaqsınızsa, artıq bir ili səmərəsiz vaxt itkisi hesab edə bilərsiniz.
Hazırladı: Ləman Səfərli

Xəbərlər     Tarix: 13 iyun 2024

Oxşar xəbərlər

Fitch "Cənub Qaz Dəhlizi"nin dollar istiqrazlarının reytinqi yüksəldib

Beynəlxalq reytinq agentliyi Fitch Azərbaycanda təbii qaz operatoru  "Cənub Qaz Dəhlizi" QSC-nin (CQD) yüksək səviyyəli təminatsız istiqrazlarının xarici valyutada uzunmüddətli reytinqini BB+ səviyyəsindən BB- səviyyəsin

"Fitch Solutions" gələn il üçün neftin qiyməti üzrə proqnozunu açıqlayıb

"Fitch Group"a aid olan "Fitch Solutions" (FS) şirkəti 2024-2028-ci illər üzrə "Brent" markalı etalon neftin bir barel üçün orta qiyməti ilə bağlı proqnozunu yeniləyib. Bu barədə "Fitc

Qazaxıstanda xarici neft şirkətləri 30 il ərzində 50 milyard dollardan çox gəlir əldə ediblər

Qazaxıstanda 30 il ərzində 25 xarici neft şirkəti baş podratçı kimi 50 milyard dollardan çox qazanc əldə edib. Bu xarici şirkətlər yerli şirkətləri və mütəxəssisləri öz beynəlxalq layihələrinə cəlb etməlidirlər. Bu barəd

Avropada qazın qiyməti dekabrdan bəri ilk dəfə $460-ı ötüb

Bu gün keçirilən hərraclar zamanı Avropada qazın 1 00 kubmetrinin qiyməti ötən ilin dekabrından bəri ilk dəfə olaraq 460 ABŞ dollarını ötüb. 12 avqust tarixində TTF (Niderlandın "Title Transfer Facility"i Avropanı

"Fitch": SOCAR 2023-2025-ci illərdə hasilatı artıracaq

"Fitch" beynəlxalq reytinq agentliyi Azərbaycan Dövlət Neft Şirkətinin (SOCAR) 2023-2025-ci illərdə hasilatı 0.5% artıracağını proqnozlaşdırır. Bu barədə agentlik məlumat yayıb. Məlumata görə, ötən il SOCAR-ın nef

Azərbaycanda LPG istehsalı azalmaqdadır

Azərbaycanda yanacaq kimi istifadə edilən, təzyiq altında maye halında saxlanılan propan və butanın (LPG) istehsal həcmi azalıb. xəbər verir ki, 2024-cü ilin ilk yarısında 90.9 min tonluq "balon qaz" kimi tanına

7 ayda 29.5 milyard kubmetr qaz hasil edilib

2024-cü ilin yanvar-iyul ayları üzrə operativ məlumatlara əsasən, 7 ay ərzində ölkədə təxminən 16.9 milyon ton neft (kondensatla birlikdə) hasil edilib. Respublika üzrə neft hasilatının 9,7 milyon tonu "Azəri-Çıraq-Günəşli"nin

ABŞ-də mini-OPEC formalaşıb

ABŞ-nin neft kəşfiyyatı və hasilatı sektorunda son illərdə böyük birləşmə və satınalmalar baş verib. Bu hadisələr nəticəsində ölkənin neft emalı bazarında mini-OPEC-i xatırladan potensial kartel formalaşıb, bu barədə xaric

Türkiyədə "Instagram" bərpa olunub

Türkiyədə "Instagram" blokdan çıxarılıb, bu barədə ölkənin Nəqliyyat Nazirliyinin rəhbəri Abdulkadir Uraloğlu bildirib, bu barədə -ya istinadən xəbər verir. Nazirin sözlərinə görə, "Instagram" Türkiy


iqtisadi xeberler biznes ideyalari valyuta kurslari dollarin kursu bu gun biznes xeberleri