B2B marketinq: Satış və marketinqin birgə fəaliyyəti

B2B marketinq: Satış və marketinqin birgə fəaliyyəti

Strateji planlama kağızın üzərində qalmamalıdır

B2B marketinqində uğur əldə etmək üçün hədəf auditoriyasını düzgün müəyyənləşdirmək, ən əsas strateji planlama etmək və bu planlamanın düzgün icrasını həyata keçirməkdir. Əgər hazırlananlar sadəcə kağız üzərində qalacaqsa və strateji planlamaya əsasən fəaliyyət olmayacaqsa, bu halda biznesin inkişafından, davamlılıqdan və uğur əldə etməkdən söhbət gedə bilməz.

McKinsey araşdırmasına əsasən…

B2C-dən fərqli olaraq B2B-də müştərilərə daha individual yanaşma tətbiq etmək lazımdır. Unutmaq lazım deyil ki, B2B müştərilərinizin əksəriyyəti birbaşa olaraq B2C fəaliyyətlə məşğul olurlar və hər iki istiqamətdə insan faktoru var. İnsan psixoloji varlıqdır, göstərdiyiniz xidmətin və ya məhsulun uğurlu olmasını istəyirsinizsə, alıcıların psixoloji davranışlarını mütləq nəzərə almalısınız və onlara uyğun individual təkliflər hazırlamalısınız. McKinsey araşdırmasına əsasən dünya üzrə istehlakçıların 71%-i onlara individual yanaşmanın tətbiq edilməsini gözləyir, 76% istehlakçı isə bu individual yanaşmanı görmədikdə məyus olur.

Marketinq və satış komandaları bir-birinə rəqib və ya düşmən gözü ilə baxsalar…

B2B marketinqdə əsas strategiyalarından biri lead generasiyasına və emalına önəm verməkdir. B2C-dən fərqli olaraq B2B fəaliyyətində satışın
baş verməsi və prosesin yekunlaşması gec baş verdiyi üçün lead emalı çox önəmlidir. Təəssüf ki, Azərbaycanda əksər sahibkarlar lead və deal emallarına önəm vermir. B2B fəaliyyətdə səbrli olmaq və mütləq itirilmiş leadləri analiz edib, yenidən individual təklif hazırlayaraq, onlarla işləmək lazımdır. Əksər sahibkarlar qısa zaman ərzində böyük nəticələr əldə etmək istədikləri üçün çox zaman mövcud vəziyyəti analiz etmədən qısa müddətli strategiyalar hazırlayırlar və nəticədə biznesdə davamlılıq olmur və bir çox şirkətlər də tez parladığı kimi tez də bazardan çıxır.
Satış və marketinq B2B fəaliyyətinin ən aparıcı qüvvələridir. Marketinq və satış komandaları bir-birinə rəqib və ya düşmən gözü ilə baxsalar, həmin mühitdə uğur olmayacaq və şirkət zərər edə bilər. Günümüzün reallığı odur ki, satış komandası marketinqi lazımsız müştəri axınında günahlandırır, əks olaraq marketinq də satışı onlara yönləndirilmiş müştərilərlə düzgün kommunikasiya qurmamaqda və deal konversiya faizinin aşağı olmasında günahlandırır. Bu kimi halların olmaması üçün satış və marketinq komandaları arasında mütəmadi fikir mübadiləsi olmalıdır. Satış birbaşa olaraq müştərilərlə ünsiyyətdə olduğu üçün müştəri davranışlarının analizində marketinqə dəstək olmalıdır. Marketinq daha çox məhsulun yaradılması, brendin tanıtımı və lead generasiyasına, satış isə deal’lərin uğurlu bağlanması və gəlirliliyə məsuliyyət daşıyır.

Ənənəvi B2B kifayət edir?

B2B marketinq fəaliyyətində ən önəmli məqamlardan biri ABM (Account Based Marketing) yəni hesablara yönəlmiş marketinqdən istifadə etməkdir. ABM sizə imkan yaradır ki, satış və marketinq komandası eyni hədəfə doğru eyni məqsədlə çalışaraq daha effektiv nəticə əldə etsinlər. Burada əsas məqsəd sırf çalışacağınız hesablarda qərar verici şəxslər üçün individual təkliflər hazırlamaqdır. Targetinq etdikdə reklamları sırf qərarverici şəxslərin qarşısına çıxarmaq, hətta onlar üçün xüsusi veb kontent hazırlamaq lazımdır. Belə olduğu təqdirdə, siz büdcənizi də səmərəli istifadə edəcəksiniz və satış prosesinin baş verməsi daha da sürətlənəcək.
Bəzən B2B fəaliyyətilə məşğul olanlar düşünür ki, ənənəvi B2B strategiyalarından istifadə etmək kifayətdir, lakin rəqiblərdən geri qalmamaq üçün rəqəmsal kanalları unutmaq lazım deyil. Xüsusilə, veb sayt kontenti və SEO-ya önəm verilməlidir. B2B məhsullardan yararlanmaq istəyənlər də insanlardır və axtarış sistemlərində ilk sizin məhsulunuzun axtarış edənlərin qarşısına çıxmasını istəyirsinizsə, rəqəmsal marketinq strategiyanız mütləq olmalıdır.
Son olaraq qeyd etmək istərdim ki, istənilən fəaliyyətdə olduğu kimi burada da düzgün zamanlama və vaxtdan səmərəli istifadə çox önəmlidir. Əgər işlərin görülməsi üçün son anı gözləyəcəksinizsə, siz artıq geridə qalacaqsınız. Növbəti ilin büdcə planını hazırlamaq əvəzinə, cari ilin büdcə planlaması ilə məşğul olacaqsınızsa, artıq bir ili səmərəsiz vaxt itkisi hesab edə bilərsiniz.
Hazırladı: Ləman Səfərli

Xəbərlər     Tarix: 13 iyun 2024

Oxşar xəbərlər

Gazpromdan Avropaya "soyuq qış" xəbərdarlığı

Aİ ölkələri 2028-ci ildə Rusiyadan qaz idxalını dayandırmağa hazırlaşarkən, "Qazprom" sərt qışda problemlər yarana biləcəyi barədə xəbərdarlıq edib. xəbər verir ki, "Qazprom"un rəhbəri Aleksey Miller Rusiyanı

Tramp administrasiyası Çinə qarşı genişmiqyaslı ixrac məhdudiyyətlərini nəzərdən keçirir

Ağ Ev, Tramp administrasiyasının Çinə qarşı genişmiqyaslı kritik proqram təminatı ixrac məhdudiyyətlərini nəzərdən keçirir. xəbər verir ki, Ağ Ev rəsmisi açıqlayıb ki, Tramp administrasiyası Çinə qarşı geniş spektrli kriti

Tramp Demokratlara şərt qoydu:"Büdcə layihəsini təsdiqləyin"

ABŞ Prezidenti Donald Tramp hökumətin bağlanmasına görə məsul tutduğu Demokrat Partiya üzvlərinin yalnız keçici büdcə layihəsini təsdiqləyərək hökumətin açılmasını təmin etdikləri halda onlarla görüşəcəklərini bildirib. xəbə

İnflyasiya üç aydır dəyişməz qalır, faiz endirimi ehtimalı azalıb

Böyük Britaniyada illik inflyasiya sentyabr ayında da 3,8% səviyyəsində sabit qalıb. xəbər verir ki, bu göstərici, iqtisadçıların və İngiltərə Mərkəzi Bankının (BoE) inflyasiyanın zirvəyə çatacağını gözlədiyi ay üçün gözlənilmə

Tramp Çin hökumətini xarici şirkətlərə qarşı cavab addımları atmamağa çağırıb

"Çinin son vaxtlar dünya üzrə özəl şirkətlərə qarşı həyata keçirdiyi addımları, Amerika siyasətinə təsir göstərmək və qlobal təchizat zəncirlərinə nəzarəti ələ almağa yönəlmiş daha geniş iqtisadi təzyiq modelinin bi

Türkiyə ilə Küveyt arasında 4 mühüm saziş bağlanıb

Türkiyə ilə Küveyt arasında 4 saziş imzalanıb. xəbər verir ki, Əhməd əl-Cabir əs-Sabahın da iştirak etdiyi mərasimdə investisiya, nəqliyyat və enerji sahələrində 4 müqavilə imzalanıb. Türkiyə Prezidenti Rəcəb Tayyib Ərdoğa

Müəllimlərin maaşı artacaq?

"Müəllimlərin orta əmək haqqı 100 manatdır və sertifikatlaşdırma yekunlaşdıqdan sonra bu məbləğ artacaq". xəbər verir ki, bunu Elm və təhsil nazirinin müavini İdris İsayev Milli Məclisin bu gün keçirilən iclasınd

Dərman qiymətləriylə bağlı yeni tariflər tətbiq edilə bilər

Tramp administrasiyası ABŞ-ın ticarət tərəfdaşlarına qarşı dərman qiymətləri ilə bağlı yeni araşdırma hazırlayır. xəbər verir ki, Financial Times nəşrinin verdiyi məlumata görə, bu addım yeni tariflər üçün zəmin yaratma

Məşhur avtomobil şirkətinin mənfəəti iki dəfə azaldı

"General Motors" bu ilin üçüncü rübündə xalis mənfəətini iki dəfədən çox azaldıb. xəbər verir ki, bu barədə Amerikanın avtomobil istehsalçısı olan şirkətin press-relizində qeyd edilib. İyul-sentyabr aylarında xali


iqtisadi xeberler biznes ideyalari dollarin kursu bu gun avtomobil xeberleri bitkoin qiymeti