B2B marketinq: Satış və marketinqin birgə fəaliyyəti

B2B marketinq: Satış və marketinqin birgə fəaliyyəti

Strateji planlama kağızın üzərində qalmamalıdır

B2B marketinqində uğur əldə etmək üçün hədəf auditoriyasını düzgün müəyyənləşdirmək, ən əsas strateji planlama etmək və bu planlamanın düzgün icrasını həyata keçirməkdir. Əgər hazırlananlar sadəcə kağız üzərində qalacaqsa və strateji planlamaya əsasən fəaliyyət olmayacaqsa, bu halda biznesin inkişafından, davamlılıqdan və uğur əldə etməkdən söhbət gedə bilməz.

McKinsey araşdırmasına əsasən…

B2C-dən fərqli olaraq B2B-də müştərilərə daha individual yanaşma tətbiq etmək lazımdır. Unutmaq lazım deyil ki, B2B müştərilərinizin əksəriyyəti birbaşa olaraq B2C fəaliyyətlə məşğul olurlar və hər iki istiqamətdə insan faktoru var. İnsan psixoloji varlıqdır, göstərdiyiniz xidmətin və ya məhsulun uğurlu olmasını istəyirsinizsə, alıcıların psixoloji davranışlarını mütləq nəzərə almalısınız və onlara uyğun individual təkliflər hazırlamalısınız. McKinsey araşdırmasına əsasən dünya üzrə istehlakçıların 71%-i onlara individual yanaşmanın tətbiq edilməsini gözləyir, 76% istehlakçı isə bu individual yanaşmanı görmədikdə məyus olur.

Marketinq və satış komandaları bir-birinə rəqib və ya düşmən gözü ilə baxsalar…

B2B marketinqdə əsas strategiyalarından biri lead generasiyasına və emalına önəm verməkdir. B2C-dən fərqli olaraq B2B fəaliyyətində satışın
baş verməsi və prosesin yekunlaşması gec baş verdiyi üçün lead emalı çox önəmlidir. Təəssüf ki, Azərbaycanda əksər sahibkarlar lead və deal emallarına önəm vermir. B2B fəaliyyətdə səbrli olmaq və mütləq itirilmiş leadləri analiz edib, yenidən individual təklif hazırlayaraq, onlarla işləmək lazımdır. Əksər sahibkarlar qısa zaman ərzində böyük nəticələr əldə etmək istədikləri üçün çox zaman mövcud vəziyyəti analiz etmədən qısa müddətli strategiyalar hazırlayırlar və nəticədə biznesdə davamlılıq olmur və bir çox şirkətlər də tez parladığı kimi tez də bazardan çıxır.
Satış və marketinq B2B fəaliyyətinin ən aparıcı qüvvələridir. Marketinq və satış komandaları bir-birinə rəqib və ya düşmən gözü ilə baxsalar, həmin mühitdə uğur olmayacaq və şirkət zərər edə bilər. Günümüzün reallığı odur ki, satış komandası marketinqi lazımsız müştəri axınında günahlandırır, əks olaraq marketinq də satışı onlara yönləndirilmiş müştərilərlə düzgün kommunikasiya qurmamaqda və deal konversiya faizinin aşağı olmasında günahlandırır. Bu kimi halların olmaması üçün satış və marketinq komandaları arasında mütəmadi fikir mübadiləsi olmalıdır. Satış birbaşa olaraq müştərilərlə ünsiyyətdə olduğu üçün müştəri davranışlarının analizində marketinqə dəstək olmalıdır. Marketinq daha çox məhsulun yaradılması, brendin tanıtımı və lead generasiyasına, satış isə deal’lərin uğurlu bağlanması və gəlirliliyə məsuliyyət daşıyır.

Ənənəvi B2B kifayət edir?

B2B marketinq fəaliyyətində ən önəmli məqamlardan biri ABM (Account Based Marketing) yəni hesablara yönəlmiş marketinqdən istifadə etməkdir. ABM sizə imkan yaradır ki, satış və marketinq komandası eyni hədəfə doğru eyni məqsədlə çalışaraq daha effektiv nəticə əldə etsinlər. Burada əsas məqsəd sırf çalışacağınız hesablarda qərar verici şəxslər üçün individual təkliflər hazırlamaqdır. Targetinq etdikdə reklamları sırf qərarverici şəxslərin qarşısına çıxarmaq, hətta onlar üçün xüsusi veb kontent hazırlamaq lazımdır. Belə olduğu təqdirdə, siz büdcənizi də səmərəli istifadə edəcəksiniz və satış prosesinin baş verməsi daha da sürətlənəcək.
Bəzən B2B fəaliyyətilə məşğul olanlar düşünür ki, ənənəvi B2B strategiyalarından istifadə etmək kifayətdir, lakin rəqiblərdən geri qalmamaq üçün rəqəmsal kanalları unutmaq lazım deyil. Xüsusilə, veb sayt kontenti və SEO-ya önəm verilməlidir. B2B məhsullardan yararlanmaq istəyənlər də insanlardır və axtarış sistemlərində ilk sizin məhsulunuzun axtarış edənlərin qarşısına çıxmasını istəyirsinizsə, rəqəmsal marketinq strategiyanız mütləq olmalıdır.
Son olaraq qeyd etmək istərdim ki, istənilən fəaliyyətdə olduğu kimi burada da düzgün zamanlama və vaxtdan səmərəli istifadə çox önəmlidir. Əgər işlərin görülməsi üçün son anı gözləyəcəksinizsə, siz artıq geridə qalacaqsınız. Növbəti ilin büdcə planını hazırlamaq əvəzinə, cari ilin büdcə planlaması ilə məşğul olacaqsınızsa, artıq bir ili səmərəsiz vaxt itkisi hesab edə bilərsiniz.
Hazırladı: Ləman Səfərli

Xəbərlər     Tarix: 13 iyun 2024

Oxşar xəbərlər

OPEC 2024-cü il üçün qlobal neft tələbinin artım proqnozunu aşağı salıb

OPEC Çində gözləntilərin zəif olduğunu əsas gətirərək, bazar ertəsi 2024-cü ildə qlobal neft tələbinin artımı ilə bağlı proqnozunu aşağı salıb, bu barədə xarici mediaya istinadən xəbər verir. Təşkilat aylıq hesabatında qloba

Qlobal neft hasilatının artım tempinin yavaşlayacağı proqnozlaşdırılır

ABŞ-nin Energetika Nazirliyi yanında Energetika İnformasiyası Administrasiyası (EIA) 2024-2025-ci illər üçün maye karbohidrogenlərin gündəlik qlobal hasilatı üzrə proqnozunu açıqlayıb. EIA-nın aylıq hesabatına əsasən, b

"SİMA İmza" ilə "Azpulmat"da kreditini anında rəsmiləşdir

Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyinin tabeliyində olan "AzInTelecom" MMC tərəfindən yaradılmış SİMA yeni nəsil rəqəmsal imza tərəfdaş çevrəsini genişləndirməyə davam edir. "SİMA İmza" vasitəsilə xidmətlərin

"Pashapay"in təsisçisi açıqlanıb

"Pasha Pay" MMC-nin təsisçisi açıqlanıb. xəbər verir ki, MMC-nin təsisçisi 100% "Kapital Bank" ASC-dir. 21.05.2024-cü il tarixində"Kapital Bank" ASC "Pasha Pay" MMC şirkətinə 48 milyo

EIA Azərbaycanda gələn il üçün neft hasilatı üzrə proqnozunu açıqlayıb

ABŞ-nin Energetika Nazirliyi yanında Energetika İnformasiyası Administrasiyası (EIA) Azərbaycanda 2024-2025-ci illər üçün orta hesabla gündəlik neft və digər maye karbohidrogenlərin hasilatı üzrə proqnozu açıqlayıb. EIA-nı

Hedc fondlar əmtəə qiymətləri üzrə son 13 ilin ən iri "ayı bazarı" mövqeyinə keçiblər

Hedc fondları neft, metal və taxıl kimi malların gələcək qiymətləri ilə bağlı son 13 ildə olduğundan daha çox bədbindir. Belə ki, investisiya idarəediciləri bu bazarla bağlı "ayı bazarı" mövqeyinə çəkiliblər. Onla

Azərbaycan avqustda "OPEC+" kvotasından 8,5 min tondan artıq geri qalıb

Bu ilin avqust ayında Azərbaycanda gündəlik neft (kondensatla birlikdə) hasilatı 80 589 ton olub. Energetika Nazirliyindən verilən məlumata görə, bunun 65 681 tonunu xam neft, 14 908 tonunu kondensat təşkil edib. Qeyd edə

Aİ-də qaz anbarlarının ehtiyatları 95 mlrd. kubmetri ötüb

Avropa İttifaqında yeraltı qaz anbarlarının dolumluluq səviyyəsi 86%-i ötüb. Bu barədə Avropa Qaz İnfrastruktur Operatorları Assosiasiyasının (Gas Infrastructure Europe, GIE) məlumatında bildirilir. Məlumata görə, Aİ ölkələrind

"Instagram" bir posta 20-yə qədər foto yerləşdirməyə icazə verib

"Instagram" bir posta 20-yə qədər foto və ya video yerləşdirməyə icazə verib. Xatırladaq ki, daha əvvəl bir posta yalnız 10 foto və ya video yerləşdirmək olub, bu barədə -ya istinadən xəbər verir. Yeni funksiy


iqtisadi xeberler telefonla pul qazanmaq biznes qurmaq avtomobil xeberleri valyuta xeberleri