B2B marketinq: Satış və marketinqin birgə fəaliyyəti

B2B marketinq: Satış və marketinqin birgə fəaliyyəti

Strateji planlama kağızın üzərində qalmamalıdır

B2B marketinqində uğur əldə etmək üçün hədəf auditoriyasını düzgün müəyyənləşdirmək, ən əsas strateji planlama etmək və bu planlamanın düzgün icrasını həyata keçirməkdir. Əgər hazırlananlar sadəcə kağız üzərində qalacaqsa və strateji planlamaya əsasən fəaliyyət olmayacaqsa, bu halda biznesin inkişafından, davamlılıqdan və uğur əldə etməkdən söhbət gedə bilməz.

McKinsey araşdırmasına əsasən…

B2C-dən fərqli olaraq B2B-də müştərilərə daha individual yanaşma tətbiq etmək lazımdır. Unutmaq lazım deyil ki, B2B müştərilərinizin əksəriyyəti birbaşa olaraq B2C fəaliyyətlə məşğul olurlar və hər iki istiqamətdə insan faktoru var. İnsan psixoloji varlıqdır, göstərdiyiniz xidmətin və ya məhsulun uğurlu olmasını istəyirsinizsə, alıcıların psixoloji davranışlarını mütləq nəzərə almalısınız və onlara uyğun individual təkliflər hazırlamalısınız. McKinsey araşdırmasına əsasən dünya üzrə istehlakçıların 71%-i onlara individual yanaşmanın tətbiq edilməsini gözləyir, 76% istehlakçı isə bu individual yanaşmanı görmədikdə məyus olur.

Marketinq və satış komandaları bir-birinə rəqib və ya düşmən gözü ilə baxsalar…

B2B marketinqdə əsas strategiyalarından biri lead generasiyasına və emalına önəm verməkdir. B2C-dən fərqli olaraq B2B fəaliyyətində satışın
baş verməsi və prosesin yekunlaşması gec baş verdiyi üçün lead emalı çox önəmlidir. Təəssüf ki, Azərbaycanda əksər sahibkarlar lead və deal emallarına önəm vermir. B2B fəaliyyətdə səbrli olmaq və mütləq itirilmiş leadləri analiz edib, yenidən individual təklif hazırlayaraq, onlarla işləmək lazımdır. Əksər sahibkarlar qısa zaman ərzində böyük nəticələr əldə etmək istədikləri üçün çox zaman mövcud vəziyyəti analiz etmədən qısa müddətli strategiyalar hazırlayırlar və nəticədə biznesdə davamlılıq olmur və bir çox şirkətlər də tez parladığı kimi tez də bazardan çıxır.
Satış və marketinq B2B fəaliyyətinin ən aparıcı qüvvələridir. Marketinq və satış komandaları bir-birinə rəqib və ya düşmən gözü ilə baxsalar, həmin mühitdə uğur olmayacaq və şirkət zərər edə bilər. Günümüzün reallığı odur ki, satış komandası marketinqi lazımsız müştəri axınında günahlandırır, əks olaraq marketinq də satışı onlara yönləndirilmiş müştərilərlə düzgün kommunikasiya qurmamaqda və deal konversiya faizinin aşağı olmasında günahlandırır. Bu kimi halların olmaması üçün satış və marketinq komandaları arasında mütəmadi fikir mübadiləsi olmalıdır. Satış birbaşa olaraq müştərilərlə ünsiyyətdə olduğu üçün müştəri davranışlarının analizində marketinqə dəstək olmalıdır. Marketinq daha çox məhsulun yaradılması, brendin tanıtımı və lead generasiyasına, satış isə deal’lərin uğurlu bağlanması və gəlirliliyə məsuliyyət daşıyır.

Ənənəvi B2B kifayət edir?

B2B marketinq fəaliyyətində ən önəmli məqamlardan biri ABM (Account Based Marketing) yəni hesablara yönəlmiş marketinqdən istifadə etməkdir. ABM sizə imkan yaradır ki, satış və marketinq komandası eyni hədəfə doğru eyni məqsədlə çalışaraq daha effektiv nəticə əldə etsinlər. Burada əsas məqsəd sırf çalışacağınız hesablarda qərar verici şəxslər üçün individual təkliflər hazırlamaqdır. Targetinq etdikdə reklamları sırf qərarverici şəxslərin qarşısına çıxarmaq, hətta onlar üçün xüsusi veb kontent hazırlamaq lazımdır. Belə olduğu təqdirdə, siz büdcənizi də səmərəli istifadə edəcəksiniz və satış prosesinin baş verməsi daha da sürətlənəcək.
Bəzən B2B fəaliyyətilə məşğul olanlar düşünür ki, ənənəvi B2B strategiyalarından istifadə etmək kifayətdir, lakin rəqiblərdən geri qalmamaq üçün rəqəmsal kanalları unutmaq lazım deyil. Xüsusilə, veb sayt kontenti və SEO-ya önəm verilməlidir. B2B məhsullardan yararlanmaq istəyənlər də insanlardır və axtarış sistemlərində ilk sizin məhsulunuzun axtarış edənlərin qarşısına çıxmasını istəyirsinizsə, rəqəmsal marketinq strategiyanız mütləq olmalıdır.
Son olaraq qeyd etmək istərdim ki, istənilən fəaliyyətdə olduğu kimi burada da düzgün zamanlama və vaxtdan səmərəli istifadə çox önəmlidir. Əgər işlərin görülməsi üçün son anı gözləyəcəksinizsə, siz artıq geridə qalacaqsınız. Növbəti ilin büdcə planını hazırlamaq əvəzinə, cari ilin büdcə planlaması ilə məşğul olacaqsınızsa, artıq bir ili səmərəsiz vaxt itkisi hesab edə bilərsiniz.
Hazırladı: Ləman Səfərli

Xəbərlər     Tarix: 13 iyun 2024

Oxşar xəbərlər

Azərbaycanın xam neft hasilatı illik müqayisədə 4.4% düşüb

Azərbaycanda xam neft hasilatı 2024-cü ilin ilk yeddi ayında 16 milyon 950.1 min ton olmaqla öncəki illə müqayisədə azalıb. bunu Dövlət Statistika Komitəsinə istinadla xəbər verir. 2023-cü ilin müvafiq dövründə neft hasilat

ABŞ-də mini-OPEC formalaşıb

ABŞ-nin neft kəşfiyyatı və hasilatı sektorunda son illərdə böyük birləşmə və satınalmalar baş verib. Bu hadisələr nəticəsində ölkənin neft emalı bazarında mini-OPEC-i xatırladan potensial kartel formalaşıb, bu barədə xaric

Azərbaycan avqustda "OPEC+" kvotasından 8,5 min tondan artıq geri qalıb

Bu ilin avqust ayında Azərbaycanda gündəlik neft (kondensatla birlikdə) hasilatı 80 589 ton olub. Energetika Nazirliyindən verilən məlumata görə, bunun 65 681 tonunu xam neft, 14 908 tonunu kondensat təşkil edib. Qeyd edə

"Apple" uşaqlar üçün sərfəli qiymətə ağıllı saat buraxır

Amerikanın "Apple" korporasiyası uşaqlar üçün sərfəli qiymətə "Watch SE" saatını hazırlayır. Cihazın plastik korpusu olacaq, bu, yeni məhsulun maya dəyərini azaldacaq və rəng çeşidini genişləndirməyə imka

"Bloomberg": iPhone 16 süni intellektlə işləmək üçün A18 çipi və 8 GB RAM alacaq

"Apple" payızda dörd yeni smartfon buraxacaq – iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro və iPhone 16 Pro Max, "Bloomberg" yazır. Onların hamısı süni intellekt (AI) platforması "Apple Intelligence"

Rusiyanın Kursk vilayətində gedən döyüşlər təbii qazın qiymətini artırıb

Rusiyanın Kursk vilayətinin Sudja rayonunda Ukrayna qoşunları ilə Rusiya qüvvələri arasında baş verən döyüşlər həm təbii, həm də sıxılmış qazın qiymətini illik pik həddə çatdırıb. Bu barədə "Qazprom"un rəsmi nümayəndəs

Qlobal neft hasilatının artım tempi yavaşlayacaq – PROQNOZ

ABŞ-ın Energetika Nazirliyi yanında Energetika İnformasiyası Administrasiyası (EIA) 2024-2025-ci illər üçün maye karbohidrogenlərin gündəlik qlobal hasilatı üzrə proqnozunu açıqlayıb. Bu il maye karbohidrogenlərin gündəli

Hedc fondlar əmtəə qiymətləri üzrə son 13 ilin ən iri "ayı bazarı" mövqeyinə keçiblər

Hedc fondları neft, metal və taxıl kimi malların gələcək qiymətləri ilə bağlı son 13 ildə olduğundan daha çox bədbindir. Belə ki, investisiya idarəediciləri bu bazarla bağlı "ayı bazarı" mövqeyinə çəkiliblər. Onla

"Google" və "Microsoft"un sərf etdiyi elektrik enerjisi bir neçə ölkələrin istehlakını ötür

"Google", "Apple" və "Microsoft" kimi şirkətlər də daxil olmaqla, 10 ən dəyərli texnologiya şirkətləri bazar dəyərlərilə 2023-cü ildə ÜDM-i 17,6 trilyon dollar olan Çini geridə qoyublar. Bununl


iqtisadi xeberler pul qazanmaq valyuta kurslari biznes krediti dollar kursu