Hobbidən 2.5 milyard dollarlıq şirkətə qədər – "Minecraft"ın uğur hekayəsi

Hobbidən 2.5 milyard dollarlıq şirkətə qədər – "Minecraft" oyununu sosial fenomen adlandırırlar. İlk baxışdan sadə görünən bu oyun nəinki bütün dünyada insanları valeh etdi, həm də son dərəcə dərin və təsiredici yaranma hekayəsinə malikdir. Başlanğıcda "Minecraft" onun yaradıcısı Markus Persson üçün sadə bir layihə idi.
Markus 1 iyun 1979-cu ildə Stokholmda dünyaya göz açıb, atası Birger isveçli, anası Ritva isə fin olub. Markusun bir bacısı var. Həyatının ilk illəri Danimarkada keçib. Atası dəmiryolunda işləyirdi, anası isə tibb bacısı idi. Persson dostları ilə birlikdə Edsbində açıq havada çox vaxt keçirdi. Uşağın 7 yaşı olanda valideynləri boşandı, bacısı anası ilə qaldı, ailənin atası isə spirtli içki və narkotik problemi ilə əlaqədar kənddəki daxmaya köçdü.

Markus uşaqlıqdan kompüter oyunları ilə məşğul olmağa başladı, sonra bu, onun evdə baş verənlərdən qaçmağın bir yolu oldu. O, ilk dəfə 8 yaşında evdəki kompüterində proqramlaşdırmaya başlayıb və bir il sonra dostlarına müstəqil olaraq yaratdığı ilk oyununu göstərib.
Perssonun uşaqlıqdan oyunlara olan sevgisi onun həyatını bu istiqamətlə bağlamaq istəyi ilə nəticələnib. O, 4,5 il işlədiyi məşhur şirkətdə oyun tərtibatçısı kimi işə düzəlib, sonra öz şirkətini yaratmaq qərarına gəlib və buna nail olub. 2009-cu ildə Karl Manneh və Jacob Porser ilə birlikdə Stokholmda yerləşən "Mojang AB"ni işə saldı.
Hələ məktəbdə oxuyarkən atasının verdiyi "Commodore 128" kompüteri sayəsində Markus video oyunlarına aludə oldu. Markus ilk oyununu 9 yaşında yaratdı.
Dizayn və kopiraytinqin incəliklərinə yiyələnən Markus kiçik bir veb-studiya açdı, lakin İT bazarının çökməsi səbəbindən bir müddət tamamilə işsiz qaldı. Taleyüklü məqam o oldu ki, Persson oyunların rəqəmsal paylanması sahəsində fəaliyyət göstərən "Game Federation" şirkəti ilə işləməyə başladı. Orada o, başqa ilhamlanmış oyunçu Rolf Janssonla tanış oldu və onunla asudə vaxtlarında "Wurm Online" oyununu yaratmağa başladı.
2004-cü ildə Markus başqa bir şirkətə – "Midasplayer"ə keçdi, sonra şirkətin adı "King" olaraq dəyişdirildi. Məhz orada məşhur "Candy Crush" oyunu yaradılmışdı. Brauzer oyunları üzərində işləmək Perssona proqramlaşdırma biliklərini təkmilləşdirməyə və bacarıqlarına inam yaratmağa kömək etdi, buna görə də 2007-ci ilə qədər "Wurm Online"a bütün marağını itirdi və iki il sonra rəhbərləri ilə fikir ayrılığı səbəbindən "Midasplayer"dən ayrıldı. Persson demək olar ki, dərhal yeni bir iş tapdı, eyni 2009-cu ildə onlayn albomlar yaratmaq üçün proqram olan "jAlbum"un müəllifləri sırasına qoşuldu. Əlbəttə, Markus üçün bu, sadəcə pul qazanmağın bir yolu idi, çünki onun əsas ehtirası oyun olaraq qalırdı.
Fəaliyyət və tikinti azadlığı tərtibatçını narahat edən iki qlobal ideya idi. Sonradan o, "RubyDung" adlı prototip yaratdı. O, yalnız 2009-cu ildə buraxılan "Infiniminer" ilə tanış olduqdan sonra bütün fikirlərini bir araya gətirə və gələcək "Minecraft"ı tam şəkildə inkişaf etdirməyə başlaya bildi.
Markus bu oyundan götürdüyü inkişafları özününki ilə birləşdirdi və eyni 2009-cu ildə "Cave Game" kimi tanınan "Minecraft"ın sınaq versiyasını hind forumlarının birində yerləşdirdi.
Onun işi icma üzvləri tərəfindən müsbət qarşılandı, onların bir çoxu Markusa oyunu yaxşılaşdırmaq üçün məsləhətlər verməyə başladı. Biznesin uğura doğru getdiyini anlayan Persson Karl Manneh və Jacob Porser ilə birlikdə "Mojang" studiyasını qurdu.
"Minecraft"ın ilk versiyaları kifayət qədər sadə idi. Əvvəlcə "Infiniminer"in surəti kimi görünürdü. Lakin zaman keçdikcə layihəyə maraq artdıqca, Markus "Minecraft"a daha çox detallar əlavə etdi.
Oyun azarkeşlərinin sayı sürətlə artırdı. Hələ 2011-ci il noyabrın 18-də yeni versiya çıxmazdan əvvəl 4 milyon pullu nüsxə satılmışdı və ümumi oyunçu sayı 16 milyonu ötmüşdü. Onu da qeyd etmək yerinə düşər ki, "Minecraft"ın populyarlaşmasında "YouTube" istifadəçiləri mühüm rol oynayıb.
"Minecraft" populyarlıq qazandıqdan sonra oyunçular ondan pul qazanmağın bir yolunu tapdılar. 2013-cü ildə "Minecraft Realms" xidməti istifadəyə verildi ki, bu da ayda 13 dollara şəxsi server yaratmağa imkan verirdi.
Ancaq bunun üçün komandanı xəsislikdə günahlandırdılar. Markus buna hazır deyildi, o, diqqət mərkəzində olmaqdansa, tamaşaçıların hücumlarına daim cavab verməkdənsə, tərtibatçı rolunda qalmağa, sakitcə öz işi ilə məşğul olmağa üstünlük verirdi.
O, baş verən hər şeydən bezdiyini etiraf edərək, böyük şirkətlərdən hər hansı birinin onun payını almaq istəyib-istəmədiyini soruşdu. Bir neçə aydan sonra "Mojang" oyun hüquqları ilə birlikdə "Microsoft" tərəfindən 2.5 milyard dollara satın alındı ​​və Markus bir neçə əsas tərtibatçı ilə birlikdə studiyanı tərk etdi.
"Mojang"dan ayrıldıqdan sonra Persson bir neçə layihə üzərində çalışdı, onların əksəriyyəti ya beta-testdən keçə bilmədi, ya da sağ qalmadı. "Minecraft" isə bir fenomen olaraq çox milyard dollarlıq franşizaya çevrildi. / banker.az

Maraqlı     Tarix: 21 may 2024

Oxşar xəbərlər

"Süni intellekt sənaye balonudur, lakin texnologiya gerçəkdir"

Amazonun qurucusu Jeff Bezos bildirib ki, süni intellekt hazırda "sənaye balonu" içində olsa da, texnologiya "gerçəkdir" və cəmiyyət üçün böyük faydalar gətirəcək. xəbər verir ki, "Balon" termin

Ən çox hansı süni intellekt tətbiqlərindən istifadə edilib?

Ötən ay "ChatGPT" ən çox istifadə edilən süni intellekt tətbiqi olub. xəbər verir ki, proqram 81,12% payla qlobal miqyasda öz yerini tutub. Avqust ayı üçün ən çox istifadə edilən tətbiq olan "Chat GPT"ni

Ən çox gəlir gətirən filmlər

Günümüzün insanının ən sevdiyi məşğuliyyətlərdən biri film izləməkdir. Filmlər artıq həyatımızın bir parçası olmuş, bəzən reallıqlardan uzaqlaşmaq üçün, bəzən də reallığı yaşaya bilmək üçün asudə vaxtlarımız da ilk seçimlərdə

Green Card nədir və onu necə əldə etmək olar?

Amerika Birləşmiş Ştatları ölkə əhalisinin mədəni müxtəlifliyini artırmaq üçün 1990-cı ildə rəsmi olaraq Green Kart Lotereyasını (Müxtəliflik İmmiqrant Viza Proqramı) tətbiq etdi. Cəmiyyətdə Yaşıl Kart kimi tanınan "Daim

ChatGPT nədir və ChatGPT necə istifadə edilir?

Çat GPT böyük bir dil modelidir. yəni çat GPT insan dilini başa düşən böyük məlumat toplusu əsasında cavablar yaratmaq üçün proqramlaşdırılmışdır. Çat GPT-in LLM proqramı GPT-3.5 adlanır. Bu, OpenAI-nin GPT-3 dil modelini

McDonalds haqqında maraqlı faktlar

McDonalds haqqında maraqlı faktlar bu restoran zəncirinə yeni bir şəkildə baxmaq imkanı verir. məlumat verir ki, siz bunun sayəsində mənfəət, işçilərin sayı, burgerlərin əsl zərərləri və bir çox digər məlumatları öyrənəcəksiniz

Mənzil qiymət artımının səbəbləri

Mənzil qiymətlərinin artımı davam edir. Alıcılıq qabiliyyəti az olsa da qiymətlərdə enmə müşahidə edilmir. Bununla yanaşı vergilərin son zamanlar artımı da bu qiymətlərə təsir göstərə bilir. xəbər verir ki, iqtisadçılar bun

Kamran Məmmədov ilə müsahibə

Kamran Məmmədov kimdir? Qısaca özünüz haqqında məlumat verin. Mən Kamran Məmmədov - sahibkar, brend strategiyası üzrə təlimçi və rəqəmsal həllər yaradan bir qurucuyam. Son illər əsas fəaliyyətim şəxsi brendləşmə, texnoloj

Sanksiyalar Çinin süni intellekt dahisinə 23 milyard dollarlıq sərvət qazandırdı

Son 24 ayda Cambricon Technologies şirkətinin – Çen Tyanşinin hazırladığı süni intellekt çiplərinin satışları 765%-dən çox artıb. Buna dövlət dəstəyi və qorunan yerli bazar şərait yaradıb. Bloomberg Billionaires Index-i


iqtisadi xeberler bu gunun xeberleri dollar manat kursu birbank rubl mezenne