"Bankımız müraciətlərin cavablandırılması və şikayətlərin həlli üzrə İSO sertifikatı əldə edib"
"2020-2023 strateji dövründə müştəri xidməti keyfiyyətinin artırılması da diqqət mərkəzində olan istiqamətlərdəndir".
Marja.az xəbər verir ki, bunu Kapital Bank-ın Pərakəndə Satış İdarəsinin Baş direktoru Ramil İmamov bildirib.
İllik 12.99%-dən 40 000 AZN-dək zaminsiz komissiyasız kredit!
O qeyd edib ki, ölkə üzrə ən geniş filial şəbəkəsinə malik olan Kapital Bank-da filial şəbəkəsinin optimallaşdırılmasına və yeni xidmət nöqtələrinin açılmasına xüsusi diqqət ayrılır:
"Təkcə bu il ərzində Bakı şəhəri üzrə 9, regionlar üzrə 2 yeni xidmət nöqtəmiz istifadəyə verilib. Telefon mərkəzi və onlayn müştəri xidməti sahələrinin resursları da artırılıb. Bankımız müştəri məmnuniyyətinin artırılması, daxil olan müştəri müraciətlərinin cavablandırılması və müştəri şikayətlərinin həll edilməsi proseslərinin aparılması üzrə beynəlxalq sertifikatlaşmadan keçərək ISO 10002:2018 sertifikatı əldə edib. Əlbəttə ki, görülən bu tədbirlər fasiləsiz davam etməlidir. Bankın həm rəqəmsal, həm də filiallar vasitəsilə xidmət etdiyi müştəri sayı böyük olduğundan daxil olan müraciətlərin daha effektiv emal olunması istiqamətində işlər daimi əsaslarda görülməli və hər zaman yüksək prioritet təşkil etməlidir".

Tərlan Mehmanov yeni vəzifəyə təyin olundu
Ən çox istifadə edilən süni intellekt tətbiqi məlum oldu
Minimum əmək haqqının gəlir vergisindən azad edilməsi təklif edilib
Azərbaycan nefti ucuzlaşdı
Çin dövlət şirkətlərinin xaricdən borclanması qaydalarını çətinləşdirir
ABŞ-də hökumət böhranı sona çatır-Müvəqqəti büdcə təsdiqləndi
İrlandiya ölkəmizdən neft alışını kəskin artırdı
Azərbaycandan Qazaxıstana qeyri-neft məhsullarının ixracı azalıb
Texnologiya şirkətləri süni intellekt xərcləri ilə bağlı narahatdırlar
Türkiyədə ticarət satış həcmi illik 10,3%, pərakəndə satış həcmi isə 14,3% artıb
SWIFT nədir?
CV-nin tərtib edilməsi prinsipləri
Xaricdə freelancer tapmaq üçün TOP-5 sayt
Dünyanın ən bahalı restoranları
ƏDV geri al və onun üstünlükləri