Brend və Ticari Marketinq: Uğura Aparan Yollar

Brend və Ticari Marketinq: Uğura Aparan YollarTicari marketinq və brand marketinqi

Ticari marketinq məhsulları pərakəndə satıcılara və distribyutorlara tanıtmağa, brand marketinq isə ümumi brendi və onun dəyərlərini istehlakçılara tanıtmağa diqqət yetirir.
Ticari və brand marketinqi fərqli marketinq yanaşmaları ola bilər; lakin şirkətlər marketinq və satış məqsədlərinə çatmaq üçün bu ikisindən istifadə edə bilərlər. Şirkət brend imicini inkişaf etdirmək və müştərilərə çatdırmaq üçün brend marketinqindən istifadə edə bilər. Bu, markanı hədəf auditoriyaya tanıtmağa kömək edəcəkdir. Güclü brend şəxsiyyəti qura bildikdən sonra, təchizat zənciri tərəfdaşları arasında məhsullarına tələbat yaratmaq üçün ticari marketinqindən istifadə edə bilər.

Brend marketinqi məhsulun hekayəsini izah etmək və şüur və tələbat yaratmaqdan ibarətdir. Ticari marketinqi, əksinə, alıcılarla "sövdələşmənin bağlanmasına" diqqət yetirir: bu, markaların məhsullarına diqqəti cəlb etmək üçün yerli media və mağazalar vasitəsilə pərakəndə satıcılarla işləməsinin bir çox üsullarından ibarətdir.

Brand marketinq

Fokus: Brand marketinqi ilk növbədə brendin kimliyini, reputasiyasını və istehlakçılarla emosional əlaqəsini qurmaq və gücləndirmək məqsədi daşıyır. Bu, bazarda markanın ümumi qəbulunu vurğulayır.
Hədəf auditoriyası: Hədəf auditoriyası ümumiyyətlə son istehlakçılardır. Brend marketinqi müştəriləri birbaşa cəlb etməyə və marka sadiqliyi və tanınma yolu ilə onların alış qərarlarına təsir göstərməyə çalışır.

Fəaliyyətlər: Fəaliyyətlərə reklam, ictimaiyyətlə əlaqələr, sosial media marketinqi, məzmun marketinqi və sponsorluq daxildir. Bu səylər marka üçün məlumatlılıq və yaxınlıq yaratmaq üçün nəzərdə tutulub.
Məqsədlər: Əsas məqsədlər brend şüurunu artırmaq, marka sadiqliyini inkişaf etdirmək və markanı rəqiblərdən fərqləndirməkdir.

Ticari marketinq

Fokus: Ticari marketinqi məhsulları birbaşa istehlakçılara deyil, pərakəndə satıcılara və distribyutorlara təqdim etməyə yönəlmişdir. Məhsulların yığılmasını və effektiv şəkildə təşviq edilməsini təmin etmək üçün pərakəndə satış səviyyəsində tələbi artırmaq məqsədi daşıyır.
Hədəf auditoriyası: Hədəf auditoriyaya pərakəndə satıcılar, topdansatışçılar və distribyutorlar daxildir. Ticari marketinq strategiyaları bu vasitəçiləri brendin məhsullarını satmağa inandırmaq üçün nəzərdə tutulub.

Fəaliyyətlər: Fəaliyyətlərə ticarət promosyonları, satış nöqtələri nümayişləri, ticarət sərgiləri və kooperativ reklamları daxildir. Bu səylər pərakəndə satış məntəqələrində məhsulun görünməsini və əlçatanlığını yaxşılaşdırmağa yönəlib.
Məqsədlər: Əsas məqsədlər rəf yerini artırmaq, məhsulların yerləşdirilməsini təkmilləşdirmək və pərakəndə satış kanalı vasitəsilə satışı artırmaqdır.

Ticari marketinqi, satış nöqtəsində üstünlüklər əldə etmək üçün bazar araşdırması və satış nöqtəsi ilə əlaqə kimi fəaliyyətlər vasitəsilə markanın dəyərini çatdırmağa diqqət yetirir, brand marketinqi isə müştərilərin şəxsiyyəti və ünsiyyəti vasitəsilə bir markanı xatırlamağa, ona etibar etməyə və sevməyə məcbur edir. Fərqli olmasına baxmayaraq, ticarət və brend marketinqi bir-biri ilə sıx bağlıdır və ümumi biznes strategiyasının bir hissəsi kimi məhsulları daha çox müştəriyə çatdırmaq və gəlir və mənfəəti artırmaq kimi ümumi məqsədlərə doğru çalışır.

Tərlan Mehmanov

    Tarix: 30 avqust 2024

Oxşar xəbərlər

Brend və Ticari Marketinq: Uğura Aparan Yollar

Ticari marketinq və brand marketinqi . Ticari marketinq məhsulları pərakəndə satıcılara və distribyutorlara tanıtmağa, brand marketinq isə ümumi brendi və onun dəyərlərini istehlakçılara tanıtmağa diqqət yetirir. Ticari v

ABB-nin marketinq direktoru təyin edilib

Ölkənin aparıcı banklarından olan Azərbaycan Beynəlxalq Bankına yeni təyinat olub. Bankın Marketinq Departamentinin rəhbərliyinə Vəfa Səfərli-Abdullazadə təyin olunub.Buna qədər Vəfa Səfərli-Abdullazad, "Port of Baku"

0₼ çatdırılma haqqı və 50%-ə qədər endirimlər - 30 iyuna qədər xüsusi olaraq Wolt+ abunəçiləri üçün!

Nahara sevdiyiniz yeməyi sifariş etmək istəyirsiniz? Yoxsa dostlarınızla futbol matçına baxmağı planlayırsınız? Wolt+ ilə indi hər şey daha sərfəli!. Wolt+ abunəliyi 6 km-ə qədər olan sifarişlərdə 0₼ çatdırılma haqqı təkli

BRAVO-dan WOLT-la sürətli çatdırılma! ALIŞ-VERİŞ QAPINIZDA!

Bakı sakinləri üçün əla xəbər: Wolt və Bravo marketlər şəbəkəsi birləşərək gündəlik alış-verişinizi birbaşa qapınıza çatdırır! Bu tərəfdaşlıq sayəsində Wolt-un qabaqcıl çatdırılma xidməti indi Bravo-dan olan bazarlığınızı

Şirkətlərin ən çox etdiyi 8 marketinq səhvləri

İntensiv səylərlə qurduğunuz şirkətin uğursuz olduğunu təsəvvür etmək istəmirsiniz. Bununla birlikdə, bir çox müəssisə peşəkar dəstək almaq əvəzinə instinktiv hərəkət edərək təyin etdikləri marketinq strategiyalarının qurban

On trade və off trade

Mağaza səhnəyə, məhsullar aktyora bənzəyir. satış mərkəzində, eyni teatlarda kimi, hər şey bir-biri ilə əlaqədə olur və unikal emosional istək, təcrübə yaratmaq üçün potensial toxunuş nöqtəsinə çevirə bilər. FMCG dünyasınd

Mobil tətbiqinin istifadəçi sayı 1 000 000 keçdi.

Azərbaycanın marketlər şəbəkəsinin mobil tətbiqinin istifadəçi sayı 1 00 00 keçdi. 2016-cı ildə Azərbaycanda pərakəndə satış bazarına daxil olan "Oba" market şəbəkəsinin mobil tətbiqi "Google Play" platformasınd


iqtisadi xeberler bitcoin qiymeti iqtisadiyyat xeberleri valyuta mezennesi dollar məzənnəsi