Şirkətlərin ən çox etdiyi 8 marketinq səhvləri

Şirkətlərin ən çox etdiyi 8 marketinq səhvləriİntensiv səylərlə qurduğunuz şirkətin uğursuz olduğunu təsəvvür etmək istəmirsiniz. Bununla birlikdə, bir çox müəssisə peşəkar dəstək almaq əvəzinə instinktiv hərəkət edərək təyin etdikləri marketinq strategiyalarının qurbanı olur. Yeni qurulan şirkətinizin eyni həyatı yaşamaması marketinq səylərindəki səhvləri aradan qaldırırıq.

1. Hədəf auditoriyasını bilmədən strategiya hazırlamaq

Düzgün marketinq strategiyası üçün dəqiq cavablandırılmalı olan suallardan biri hədəf auditoriyadır. Məhsul və ya xidmətlərin kimlər tərərfindən alınabiləcəyi və onların demoqrafik vəziyyəti marketinq strategiyasına birbaşa təsir göstərir. Bununla birlikdə, yeni qurulan şirkətlərin əksəriyyəti bu mərhələni keçərək məhsullarını və ya xidmətlərini şərti marketinq kanalları vasitəsilə qeyri-müəyyən bir auditoriyaya təqdim edirlər.

2. Hədəf auditoriyası müəyyən edildikdən sonra, auditoriyanın tanınması ikinci mərhələdir.

Hansı sosial media kanallarından istifadə etdikləri, markalardan gözləntiləri, alış-veriş vərdişləri müəyyən edilməlidir. Bu yolla daha dəqiq marketinq səyləri göstərilə bilər və reklam xərcləri üçün ayrılan maliyyədən ixtisaslı şəkildə istifadə edilə bilər.

3. Hər marketinq kanalından xeyir gözləmək

Yeni firmaların hər yerə xərcləmək üçün böyük büdcələri yoxdur. Buna görə marketinq büdcəsini düzgün idarə etməyi planlaşdırırlar. Ancaq bu hər marketinq kanalına büdcə ayırmağın yolu deyil. Hədəf auditoriyası düzgün tanınıbsa, potensial müştərilərə hansı kanallar vasitəsilə çatacağını müəyyənləşdirmək olar.

4. Başqalarını təqlid etməklə marketinq

Uğurlu insanların yolu ilə getmək ağıllı bir yoldur. Ancaq tezliklə bunun belə olmadığı aydın olur. Şəxsiyyətinizi əks etdirmək əvəzinə, digər şəxsiyyətləri təqlid etmək markanızın itirilməsinə səbəb olacaqdır. Bununla birlikdə, hər bir məhsul və ya xidmətin hədəf auditoriyası fərqlidir. Brendlər müştərilərin gözləntilərinə uyğun olaraq marketinq strategiyası yaradırlar. Buna görə başqa bir markanı təqlid etmək, hədəf auditoriyanızın gözləntilərinə və ehtiyaclarına cavab verməyəcək marketinq strategiyalarını həyata keçirmək deməkdir.

5. Markanın hədəfini və şəxsiyyətini təyin etmək

Qeyri-müəyyənlik uğursuzluğa bərabərdir. Brendinizdə yerləşdirmə işləri görməsəniz, tezliklə enerjiniz tükənə bilər. Brendinizin üstünlüklərini ortaya qoymalı və sektorda gələcəyiniz üçün bir yol xəritəsi təyin etməlisiniz. Sonra marka şəxsiyyətinizi yaratmalısınız. Korporativ şəxsiyyət, rəqiblərinizdən kənarda qalmağınıza və hədəf auditoriyanızın məlumatlılığının artmasına səbəb olur.

6. Test etməmək

Marketinq strategiyalarının səmərəli olması üçün müşahidələr aparılmalıdır. Birdən çox kampaniyanı planlaşdırmaqla hədəfləyənlərə daha təsirli olanı müşahidə etmək lazımdır. Bu digər kampaniyaları daha təsirli edəcəkdir. A / B testi adlanan metod sayəsində; hansı mesaj, hansı mətn və ya hansı marketinq kanalı daha səmərəli olması aydınlaşdırılır.

7. Büdcəni düzgün idarə etməmək

Reklam xərcləməsi bir plana uyğun olmalıdır. Büdcənin icrası üçün qoyulan investisiyalar nəticəsində hər hansı bir səmərəliliyin əldə edilib-edilməməsi vacibdir. Büdcədəki pul təsadüfi xərclənərsə, ziyana düşə bilər.

8. Dərhal yeni marketinq kanallarına daxil olmaq

Yeni marketinq kanalları, yeni müştərilər demək deyil. Daha çox xərclədiyiniz deməkdir. Buna görə yeni kanallar sınamazdan əvvəl mütləq soruşmalısınız. Yeni marketinq kanalını hədəf auditoriyanızın bu kanalda olması və ya bu kanalın marka kimliyinizə uyğun olub-olmaması baxımından təhlil etməlisiniz.

Tarlan Mehmanov

    Tarix: 14 iyun 2024

Oxşar xəbərlər

Şirkətlərin ən çox etdiyi 8 marketinq səhvləri

İntensiv səylərlə qurduğunuz şirkətin uğursuz olduğunu təsəvvür etmək istəmirsiniz. Bununla birlikdə, bir çox müəssisə peşəkar dəstək almaq əvəzinə instinktiv hərəkət edərək təyin etdikləri marketinq strategiyalarının qurban

On trade və off trade

Mağaza səhnəyə, məhsullar aktyora bənzəyir. satış mərkəzində, eyni teatlarda kimi, hər şey bir-biri ilə əlaqədə olur və unikal emosional istək, təcrübə yaratmaq üçün potensial toxunuş nöqtəsinə çevirə bilər. FMCG dünyasınd

Mobil tətbiqinin istifadəçi sayı 1 000 000 keçdi.

Azərbaycanın marketlər şəbəkəsinin mobil tətbiqinin istifadəçi sayı 1 00 00 keçdi. 2016-cı ildə Azərbaycanda pərakəndə satış bazarına daxil olan "Oba" market şəbəkəsinin mobil tətbiqi "Google Play" platformasınd

Amazona Yatırım etmək

100 dollar yatırım etdiyiniz zaman sizə ödənişsiz kurs təklif edilir. Ödədiyiniz 100$-ı isə hər ay +25% artım ilə 6 ay sonunda geri götürə bilərsiniz. Ödənilmiş olan 100$ Amazondaki mağaza hesablarına vurulur və beləcə Amazon

0₼ çatdırılma haqqı və 50%-ə qədər endirimlər - 30 iyuna qədər xüsusi olaraq Wolt+ abunəçiləri üçün!

Nahara sevdiyiniz yeməyi sifariş etmək istəyirsiniz? Yoxsa dostlarınızla futbol matçına baxmağı planlayırsınız? Wolt+ ilə indi hər şey daha sərfəli!. Wolt+ abunəliyi 6 km-ə qədər olan sifarişlərdə 0₼ çatdırılma haqqı təkli

Brend və Ticari Marketinq: Uğura Aparan Yollar

Ticari marketinq və brand marketinqi . Ticari marketinq məhsulları pərakəndə satıcılara və distribyutorlara tanıtmağa, brand marketinq isə ümumi brendi və onun dəyərlərini istehlakçılara tanıtmağa diqqət yetirir. Ticari v

ABB-nin marketinq direktoru təyin edilib

Ölkənin aparıcı banklarından olan Azərbaycan Beynəlxalq Bankına yeni təyinat olub. Bankın Marketinq Departamentinin rəhbərliyinə Vəfa Səfərli-Abdullazadə təyin olunub.Buna qədər Vəfa Səfərli-Abdullazad, "Port of Baku"


iqtisadi xeberler valyuta kurslari biznes krediti bitkoin almaq bitcoin qiymeti