"HI Marketing Agency" ilə dünyanın getdiyi yerdə olun!
"HI Marketing Agency" reklam agentliyi olaraq, rəqəmsal dünyada güclü mövqe əldə etmişdir. Agentlik yaradıcı strategiyalar və təsirli reklam kampaniyaları, diqqət çəkici çəkilişlər ilə markaların rəqəmsal və ənənəvi formada önə çıxmasına vəsilə olur.
Xidmətlər :
SMM – SMM Xidmeti, Instagram, Facebook, və Tiktok kimi platformalarda diqqət çəkici kontentlər yaradaraq aktivliyi gücləndirib, müştəriləri cəlb edirik.
Rəqəmsal Marketinq : Google ads, Youtube reklamları və Banner reklamlarla hədəf kütləyə çatıb, geri dönüşləri artırırıq.
Ənənəvi Marketinq : Tv reklamları və radio reklamları Tv\Radio platformalarında reklam və ya sponsorluq xidmətləri veririk.
Nəyə görə "HI Marketing Agentliyi"?
"HI Marketing Agency" ilə güclü strategiyalar və yaradıcılığı birləşdirərək markaların rəqəmsal dünyada uğurlu olmalarında dəstək olur. Pozitiv, enerjik və dinamik çalışan komandamız hər layihəyə yenilik gətirir. Rəqəmsal marketinqin dinamikasını və ənənəvi medianın nəbzini bizimlə tutun. 360 dərəcə marketinq xidmətləri fəaliyyəmiz ilə markaların ən yüksək hədəflərə çatması üçün çalışırıq!
Əlaqə üçün:
Ünvan – Royal plaza, Əhməd Rəcəbli 222
Telefon – (070) 924-66-36
E-mail – office@himarketing.az
Sayt: himarketing.az
ABB-nin marketinq direktoru təyin edilib
Ölkənin aparıcı banklarından olan Azərbaycan Beynəlxalq Bankına yeni təyinat olub. Bankın Marketinq Departamentinin rəhbərliyinə Vəfa Səfərli-Abdullazadə təyin olunub.Buna qədər Vəfa Səfərli-Abdullazad, "Port of Baku"
Amazona Yatırım etmək
100 dollar yatırım etdiyiniz zaman sizə ödənişsiz kurs təklif edilir. Ödədiyiniz 100$-ı isə hər ay +25% artım ilə 6 ay sonunda geri götürə bilərsiniz. Ödənilmiş olan 100$ Amazondaki mağaza hesablarına vurulur və beləcə Amazon
Brend və Ticari Marketinq: Uğura Aparan Yollar
Ticari marketinq və brand marketinqi . Ticari marketinq məhsulları pərakəndə satıcılara və distribyutorlara tanıtmağa, brand marketinq isə ümumi brendi və onun dəyərlərini istehlakçılara tanıtmağa diqqət yetirir. Ticari v
On trade və off trade
Mağaza səhnəyə, məhsullar aktyora bənzəyir. satış mərkəzində, eyni teatlarda kimi, hər şey bir-biri ilə əlaqədə olur və unikal emosional istək, təcrübə yaratmaq üçün potensial toxunuş nöqtəsinə çevirə bilər. FMCG dünyasınd
Mobil tətbiqinin istifadəçi sayı 1 000 000 keçdi.
Azərbaycanın marketlər şəbəkəsinin mobil tətbiqinin istifadəçi sayı 1 00 00 keçdi. 2016-cı ildə Azərbaycanda pərakəndə satış bazarına daxil olan "Oba" market şəbəkəsinin mobil tətbiqi "Google Play" platformasınd
Şirkətlərin ən çox etdiyi 8 marketinq səhvləri
İntensiv səylərlə qurduğunuz şirkətin uğursuz olduğunu təsəvvür etmək istəmirsiniz. Bununla birlikdə, bir çox müəssisə peşəkar dəstək almaq əvəzinə instinktiv hərəkət edərək təyin etdikləri marketinq strategiyalarının qurban