Strateji təhlil üçün SWOT

Strateji təhlil üçün SWOTStrategiya, strateji təhlil anlayışları qədər də olmasa yəqin ki əksəriyyətimiz bu günə qədər ən azı 1 dəfə də olsa SWOT sözü ilə rastlaşmışıq. Ona görə yox ki əvvəlki sözlər çox elmi, dərin erudisiya tələb edir, ona görə ki, SWOT çoxfunksiyalı mahiyyəti etibarı ilə bir çox istiqamətlərdə mütəmadi olaraq tətbiq edilən uğurlu təhlil alətlərindən biridir.
Hər bir halda təkrar biliyin anasıdır və ya bilməyənlər üçün SWOT: hər hansı qurumun mövcud vəziyyətinin təhlili üçün tətbiq edilən təhlil metodlarından biridir. Bu zaman, qurumun fəaliyyətinə təsir edən həm daxili faktorlar, həm xarici faktorlar təhlil edilir. Daxili faktorlar (maliyyə, insan resursları və digər) dedikdə qurumun təsir edə bildiyi faktorlardırsa, xarici faktorlar isə qurumdan asılı olmayan kənar (makroiqtisadi mühit, qanunvericlik bazası, siyasi atmosfer və digər) faktorlar nəzərdə tutulur.
+ Bəs, SWOT təhlilinə nəyə görə ehtiyac var?
–  Ən azı qurumun mövcud vəziyyətini təhlil etmək, ən çoxu isə qurumun daha böyük hədəflərinə varmağa mümkün həllər təqdim etdiyi üçün.
Bəs, SWOT təhlili necə hazırlanır?
Gəlin, əvvəl qısaca "S", "W", "O" və "T" ilə tanış olaq:
S(trengths) – qurumun daxili G(üclü) tərəflərini əhatə edir.
W(eaknesses) – qurumun daxili Z(əif) tərəflərini əhatə edir.
O(pportunities) – qurumun kənar İ(mkanlarını) əhatə edir.
T(hreats) – qurumun kənar T(əhlükələrini) əhatə edir.
Göründüyü kimi Güclü tərəflər və İmkanlar quruma aid müsbət məqamlara toxunursa, Zəif tərəflər və Təhlükələr qurumun mənfi tərəflərini aşkara çıxarır.
Təhlilin hazırlanmasına gəldikdə isə hər bir tərəf, istiqamət üzrə mövcud vəziyyət müəyyən suallara cavab verilməklə formalaşdırılır. Əldə edilmiş nəticələr daha sonra 2×2 matrisində cədvəl formasında vizual olaraq tərtib olunur.
Güclü tərəfləri (Strengths)  müəyyənləşdirmək üçün suallar aşağıdakılar ola bilər:
Qurum hansı işləri, funksiyaları uğurlar icra edir?
Qurum hansı güclü resurslara malikdir?
Qurum mövcud olduğu sektorda kənardan hansı güclü tərəflərinə görə tanınır?
Zəif tərəfləri (Weaknesses) müəyyənləşdirmək üçün suallar aşağıdakılar ola bilər:
Qurum hansı fəaliyyət istiqamətlərində çatışmazlıqlar yaşayır?
Qurumun hansı resurslarında məhrumiyyət mövcuddur?
Qurum daxilində hansı zəif tərəflərin mövcud olunduğu bilinir?
Fürsətləri (Opportunities)  müəyyənləşdirmək üçün suallar aşağıdakılar ola bilər:
Qurum üçün hansı fürsətlər, imkanlar mövcuddur?
Qurum hansı müsbət tendensiyalardan faydalana bilər?
Qurum güclü tərəflərini fürsətlərə hansı formada çevirə bilər?
Təhlükələri (Threats) müəyyənləşdirmək üçün suallar aşağıdakılar ola bilər:
Qurumun fəaliyyətinə hansı faktorlar mənfi təsir göstərə bilər?
Qurumun mövcud olduğu sektorda, ölkədə rəqabətin səviyyəsi nə formadadır?
Qurumun hansı təhlükələri onun fəaliyyətini zəiflədə bilər?
Bütün bu sadə prosedurlar SWOT təhlilinin nə qədər çevik, rahat və bir o qədər də effektiv metod olduğunu göstərir. Buna görədir ki, bu təhlil metodu hər bir sahədə və istiqamətdə ən geniş formada tətbiq olunan təhlil, strateji təhlil alətlərindən birincisidir.

Maraqlı     Tarix: 18 sentyabr 2022

Oxşar xəbərlər

Azərbaycanda potensial qeyri-neft ÜDM-in qiymətləndirilməsi

Azərbaycan Mərkəzi Bankının əməkdaşları Əvəz Yusibov, Tural Yusifzadə və Vüqar Əhmədov tərəfindən hazırlanan bu tədqiqat işi Azərbaycanının qeyri-neft iqtisadiyyatı üzrə potensial artımını və onun istehsal gücü yüklənməsi

Ən çox soruşulan müsahibə sualları hansılardır?

İşə başlamaq prosesi olduqca uzun və axtarışlı prosesdir. Təhsil aldıqdan və çalışmaq istədiyiniz sahəni seçdikdən sonra iş tapmaq üçün xeyli iş müsahibələrinə getməyə məcbur olacaqsınız. İşə qəbul olanacan gedəcəyiniz müsahibələrdə

Cv hazırlayarkən nələrə diqqət yetirməliyik?

Bütün iş sahələrində, xüsusən də korporativ şirkətlərdə, işə götürən menecerlərin gün ərzində nəzərdən keçirməli olduğu yüzlərlə CV qəbul etdiyini yəqin ki, bilirsiniz. Müraciət etdiyiniz iş üçün məlumatlarınızı düzgün şəkild

Dünya iqtisadiyyatı nə ticarət müharibəsinə, nə də süni intellekt qorxularına məhəl qoyur – The Economist

Altı ay əvvəl ABŞ prezidenti Donald Tramp misilsiz dərəcədə aqressiv ticarət müharibəsi elan etdikdə, şirkətlər və investorlar kəskin iqtisadi tənəzzülə hazırlaşırdılar. Maliyyə bazarlarının dinamikası dərin resessiyaya işar

"Coca-Cola" haqqında 5 maraqlı fakt

Müasir dünyanı "Coca-Cola"sız təsəvvür etmək çətindir. məlumat verir ki, bu içki heyrətamiz və çox uzun bir tarixə malikdir. Sizi "Coca-Cola" haqqında maraqlı faktlarla tanış olmağa dəvət edirik ki, b

Milyarder Cef Bezosdan 2045 proqnozu

Amazon və Blue Origin şirkətlərinin qurucusu Jeff Bezos-a  (Cef Bezos)görə, insanlıq qarşıdakı 20 ildə "sivilizasiya bolluğu" dövrünə qədəm qoyacaq. Bezos hesab edir ki, 2045-ci ilə qədər milyonlarla insan kosmosd

2025-ci ildəki 60% artımdan sonra 2026-cı ildə qızılı nə gözləyir?

Ümumdünya Qızıl Şurasının (WGC) məlumatlarına görə, qızıl 2025-ci ildə 60%-dən çox bahalaşaraq tarixi maksimumlara çatdı və möhtəşəm nəticə göstərdi. Bu artım geosiyasi və iqtisadi qeyri-müəyyənlik, ABŞ dollarının zəifləməs

Google dünyanın ən "Nobel"li şirkətinə çevrilir

Cəmi iki il ərzində Google ilə əlaqəli alimlər üç Nobel mükafatına layiq görülüblər. Şirkətin DeepMind, Google Brain və Quantum AI laboratoriyalarında çalışan tədqiqatçılar kimya və fizika sahəsindəki kəşflərinə görə elmi

McDonalds haqqında maraqlı faktlar

McDonalds haqqında maraqlı faktlar bu restoran zəncirinə yeni bir şəkildə baxmaq imkanı verir. məlumat verir ki, siz bunun sayəsində mənfəət, işçilərin sayı, burgerlərin əsl zərərləri və bir çox digər məlumatları öyrənəcəksiniz


iqtisadi xeberler bitkoin almaq bitcoin qiymeti investisiya biznes xeberleri