Azərbaycanda "E-Şikayət" sistemində karqo üzrə şikayətlər qəbul olunacaq
Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi yanında İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi (İKTA) "E-Şikayət" sisteminin imkanlarını genişləndirir.
Banker.az xəbər verir ki, bu barədə İKTA məlumat yayıb.
Bildirilir ki, artıq vətəndaşlar adıçəkilən sistem üzərindən xidmətindən narazı qaldıqları poçt (karqo) rabitəsi operatorlarından tənzimləyici quruma şikayət edə biləcəklər. Bunun üçün istifadəçilər əvvəlki qaydada müvafiq link vasitəsilə "E-Şikayət" sisteminə daxil ola bilərlər. İstifadəçilər "İdentifikasiya nömrəsi ilə" bölməsinə daxil olduqdan sonra avtomatik olaraq "Abunəçi" səhifəsinə yönləndirilirlər. Daha sonra isə vətəndaş üçün avtomatik yaradılmış "Abunəçi kabineti"ndən müraciət və ya şikayəti tənzimləyici qurum olan İKTA-ya ünvanlamaq imkanı əldə edilir.
Hazırda həm də "E-Şikayət" sistemi vasitəsilə internet, telefon rabitəsi, mobil internet və mobil telefon kimi telekommunikasiya xidmətləri üzrə də müraciətlərin qəbulu həyata keçirilir.
Ötən ilin noyabrında yaradılan "E-Şikayət" sistemi üzrə indiyə qədər 600-dən artıq müraciət daxil olub və onların böyük əksəriyyəti müsbət həllini tapıb.

Trendyol və Azərlotereya əməkdaşlığa başladı – "1001 Sevinc" artıq ""Trendyol""da
Qırğız nümayəndə heyəti "Abşeron Ticarət Mərkəzi"ndə sahibkarlarla görüşüb - FOTOLAR
"Vicdanlı sahibkarlara hərtərəfli dəstək və xüsusi diqqət göstərilməlidir"
"Özəl sektorun iqtisadiyyatda payı 81,4% səviyyəsindədir"
"Yelo Bank"ın səhmdarları yığıncaq keçirəcək, nizamnaməyə dəyişikliklər olacaq
Azərbaycandan kartof ixracı kəskin artıb
"Qala Sığorta" "A-Qrup Sığorta"nın müştərisini əlindən aldı
Yaşıl Kart Sistemi çərçivəsində yüksək məbləğdə sığorta ödənişi həyata keçirilib
Birbank Star – xərcləməyi rahatlaşdıran kredit kartı
Azərbaycanın qeyri-neft sektoru üzrə ixracı 7,3% artaraq 3,3 milyard dollara çatıb
SMM nədir?
Biznes təlimlər və tədris üsulları
Az pulla hansı işi qurmaq olar?
Biznes planı necə yazmaq lazımdır?
"iPhone 15" modelinin üstünlükləri