Azərbaycanda "E-Şikayət" sistemində karqo üzrə şikayətlər qəbul olunacaq
Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi yanında İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi (İKTA) "E-Şikayət" sisteminin imkanlarını genişləndirir.
Banker.az xəbər verir ki, bu barədə İKTA məlumat yayıb.
Bildirilir ki, artıq vətəndaşlar adıçəkilən sistem üzərindən xidmətindən narazı qaldıqları poçt (karqo) rabitəsi operatorlarından tənzimləyici quruma şikayət edə biləcəklər. Bunun üçün istifadəçilər əvvəlki qaydada müvafiq link vasitəsilə "E-Şikayət" sisteminə daxil ola bilərlər. İstifadəçilər "İdentifikasiya nömrəsi ilə" bölməsinə daxil olduqdan sonra avtomatik olaraq "Abunəçi" səhifəsinə yönləndirilirlər. Daha sonra isə vətəndaş üçün avtomatik yaradılmış "Abunəçi kabineti"ndən müraciət və ya şikayəti tənzimləyici qurum olan İKTA-ya ünvanlamaq imkanı əldə edilir.
Hazırda həm də "E-Şikayət" sistemi vasitəsilə internet, telefon rabitəsi, mobil internet və mobil telefon kimi telekommunikasiya xidmətləri üzrə də müraciətlərin qəbulu həyata keçirilir.
Ötən ilin noyabrında yaradılan "E-Şikayət" sistemi üzrə indiyə qədər 600-dən artıq müraciət daxil olub və onların böyük əksəriyyəti müsbət həllini tapıb.

Əczaçılıq məhsullarının idxalına çəkilən xərc azalıb
Mənzil qiymət artımının səbəbləri
Azərbaycanda ölkədaxili elektron ticarətin həcmi - 80% ARTIB
Expressbankda kredit faizləri endi! – KAMPANİYA
"Kaspian Biznes Servisez" MMC-nin vergi borcu 148 min manata yaxınlaşıb
ABB-nin balansındakı avtomobillər satışa çıxarılır – Qiymətlər
Yolun başlanğıcı: "PAŞA Həyat Sığorta" 15 yaşında
Azərbaycanda 5 BOKT-un balans kapitalı 25 milyon manatdan çoxdur
Kapital Bank və Təhsil Tələbə Kredit Fondu arasında əməkdaşlıq memorandumu imzalanıb
ƏDV geri al və onun üstünlükləri
İnvestisiyanın necə cəlb etmək olar?
Onlayn biznes növləri
Dünyanın TOP-3 biznes universiteti hansılardı?
Françayzinq nədir və necə olur?