Azərbaycanda "E-Şikayət" sistemində karqo üzrə şikayətlər qəbul olunacaq
Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi yanında İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi (İKTA) "E-Şikayət" sisteminin imkanlarını genişləndirir.
Banker.az xəbər verir ki, bu barədə İKTA məlumat yayıb.
Bildirilir ki, artıq vətəndaşlar adıçəkilən sistem üzərindən xidmətindən narazı qaldıqları poçt (karqo) rabitəsi operatorlarından tənzimləyici quruma şikayət edə biləcəklər. Bunun üçün istifadəçilər əvvəlki qaydada müvafiq link vasitəsilə "E-Şikayət" sisteminə daxil ola bilərlər. İstifadəçilər "İdentifikasiya nömrəsi ilə" bölməsinə daxil olduqdan sonra avtomatik olaraq "Abunəçi" səhifəsinə yönləndirilirlər. Daha sonra isə vətəndaş üçün avtomatik yaradılmış "Abunəçi kabineti"ndən müraciət və ya şikayəti tənzimləyici qurum olan İKTA-ya ünvanlamaq imkanı əldə edilir.
Hazırda həm də "E-Şikayət" sistemi vasitəsilə internet, telefon rabitəsi, mobil internet və mobil telefon kimi telekommunikasiya xidmətləri üzrə də müraciətlərin qəbulu həyata keçirilir.
Ötən ilin noyabrında yaradılan "E-Şikayət" sistemi üzrə indiyə qədər 600-dən artıq müraciət daxil olub və onların böyük əksəriyyəti müsbət həllini tapıb.

Neokart sahibləri Black Friday-də 5% keşbek qazanacaq
Azər Türk Bank-da yeni təyinat baş tutub
Birbank kartları ilə ödəniş See Breeze-də mənzil qazandırır
"2025-ci ilin ilk yarısında "yaşıl" layihələrin inkişafı üçün artıq 330 milyon manat ayrılıb"
Yelo Bank IX Beynəlxalq Bankçılıq Forumunun rəsmi tərəfdaşı oldu
"Halliburton": Asan neft dövrü başa çatıb, artıq ənənəvi üsullarla çox nef çıxarmaq mümkün deyil
Sarayda 20,3 milyon manata binalar tikəcək şirkət - MƏLUM OLDU
"İcbari Sığorta Bürosu" HŞİ-nin Risk Komitəsinin Əsasnaməsi təsdiq edilib
PMD Group Cityscape Global 2025 sərgisində iştirak etdi
"Tikintidə sənədləşmə dövlətçilik mədəniyyətidir. Çünki sənədlər büdcəni qoruyur, büdcə isə xalqın inamıdır." – Aqil Talıbov
5 liderlik göstəricisi
İKEA şirkətinin tarixi
İnvestisiyanın necə cəlb etmək olar?
IBAN nədir?
Startup nədir və necə olur?