Azərbaycanda "E-Şikayət" sistemində karqo üzrə şikayətlər qəbul olunacaq
Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi yanında İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi (İKTA) "E-Şikayət" sisteminin imkanlarını genişləndirir.
Banker.az xəbər verir ki, bu barədə İKTA məlumat yayıb.
Bildirilir ki, artıq vətəndaşlar adıçəkilən sistem üzərindən xidmətindən narazı qaldıqları poçt (karqo) rabitəsi operatorlarından tənzimləyici quruma şikayət edə biləcəklər. Bunun üçün istifadəçilər əvvəlki qaydada müvafiq link vasitəsilə "E-Şikayət" sisteminə daxil ola bilərlər. İstifadəçilər "İdentifikasiya nömrəsi ilə" bölməsinə daxil olduqdan sonra avtomatik olaraq "Abunəçi" səhifəsinə yönləndirilirlər. Daha sonra isə vətəndaş üçün avtomatik yaradılmış "Abunəçi kabineti"ndən müraciət və ya şikayəti tənzimləyici qurum olan İKTA-ya ünvanlamaq imkanı əldə edilir.
Hazırda həm də "E-Şikayət" sistemi vasitəsilə internet, telefon rabitəsi, mobil internet və mobil telefon kimi telekommunikasiya xidmətləri üzrə də müraciətlərin qəbulu həyata keçirilir.
Ötən ilin noyabrında yaradılan "E-Şikayət" sistemi üzrə indiyə qədər 600-dən artıq müraciət daxil olub və onların böyük əksəriyyəti müsbət həllini tapıb.

Kapital Bank-dan Beynəlxalq Bankçılıq Günündə daha bir uğur
Assosiasiya: "Daxili bazarda zərgərlik məmulatlarına tələbat sabitdir"
ADB xarici şoklara qarşı həssaslığı azaltmaqda Azərbaycana kömək edəcək
Mirzə Qədim İrəvani "Xalq Əmanəti" layihəsinin 26-cı nəşrində
"Servis haqqı" ləğv edilməlidir: "Əlavə ödəniş işçiyə çatmır"
Azərbaycanda uçuş cədvəlindəki mümkün dəyişikliklərə qarşı sığorta xidməti istifadəyə verildi
Azərbaycanda şənbə günü işləyən bankların SİYAHISI
Bank Respublika ilə Yeni il daha rahat
ABB sədrinin 1-ci müavini öz xahişi ilə vəzifəsindən ayrılıb
"PAŞA Bank" sahibkarlara illik 12%-dən başlayan biznes krediti təklif edir
Onlayn mağazalarda edilən TOP-5 səhvlər nələrdir?
SEO nədir və Google axtarışda necə 1-ci olaq?
Necə Bitcoin almaq olar?
ChatGPT nədir və ChatGPT necə istifadə edilir?
SMM nədir?