Azərbaycanda "E-Şikayət" sistemində karqo üzrə şikayətlər qəbul olunacaq
Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi yanında İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi (İKTA) "E-Şikayət" sisteminin imkanlarını genişləndirir.
Banker.az xəbər verir ki, bu barədə İKTA məlumat yayıb.
Bildirilir ki, artıq vətəndaşlar adıçəkilən sistem üzərindən xidmətindən narazı qaldıqları poçt (karqo) rabitəsi operatorlarından tənzimləyici quruma şikayət edə biləcəklər. Bunun üçün istifadəçilər əvvəlki qaydada müvafiq link vasitəsilə "E-Şikayət" sisteminə daxil ola bilərlər. İstifadəçilər "İdentifikasiya nömrəsi ilə" bölməsinə daxil olduqdan sonra avtomatik olaraq "Abunəçi" səhifəsinə yönləndirilirlər. Daha sonra isə vətəndaş üçün avtomatik yaradılmış "Abunəçi kabineti"ndən müraciət və ya şikayəti tənzimləyici qurum olan İKTA-ya ünvanlamaq imkanı əldə edilir.
Hazırda həm də "E-Şikayət" sistemi vasitəsilə internet, telefon rabitəsi, mobil internet və mobil telefon kimi telekommunikasiya xidmətləri üzrə də müraciətlərin qəbulu həyata keçirilir.
Ötən ilin noyabrında yaradılan "E-Şikayət" sistemi üzrə indiyə qədər 600-dən artıq müraciət daxil olub və onların böyük əksəriyyəti müsbət həllini tapıb.

"Azərşin" ləğv olunur - SƏHMDARLARI TOPLANIR
"Nəzərdə tutulan güzəştlər Naxçıvanı Türkiyənin iş adamları üçün daha da cəlbedici edəcək"
Kreditinizi Birbank-a gətirin, 3% Yeni il endirimi qazanın
VTB Qrupu bankları arasında biznes köçürmələr komissiyasız oldu
"Müasir Mühəndis Texnologiyaları"nın təsisçisi dəyişir
Azərbaycanda 3 telekomunikasiya şirkəti birləşir
"Avtomobil ehtiyat hissələri və təmir xərclərinin bahalaşması icbari sığorta ödənişlərinə təsir edir"
Kapital Bank-dan Beynəlxalq Bankçılıq Günündə daha bir uğur
Assosiasiya: "Daxili bazarda zərgərlik məmulatlarına tələbat sabitdir"
ADB xarici şoklara qarşı həssaslığı azaltmaqda Azərbaycana kömək edəcək
Ən çox soruşulan müsahibə sualları hansılardır?
Swift nədir?
SEO nədir və Google axtarışda necə 1-ci olaq?
ZARA-nın uğur hekayəsi
Birbank xidmətinə necə qoşulmaq olar?