Azərbaycanda "E-Şikayət" sistemində karqo üzrə şikayətlər qəbul olunacaq
Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi yanında İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi (İKTA) "E-Şikayət" sisteminin imkanlarını genişləndirir.
Banker.az xəbər verir ki, bu barədə İKTA məlumat yayıb.
Bildirilir ki, artıq vətəndaşlar adıçəkilən sistem üzərindən xidmətindən narazı qaldıqları poçt (karqo) rabitəsi operatorlarından tənzimləyici quruma şikayət edə biləcəklər. Bunun üçün istifadəçilər əvvəlki qaydada müvafiq link vasitəsilə "E-Şikayət" sisteminə daxil ola bilərlər. İstifadəçilər "İdentifikasiya nömrəsi ilə" bölməsinə daxil olduqdan sonra avtomatik olaraq "Abunəçi" səhifəsinə yönləndirilirlər. Daha sonra isə vətəndaş üçün avtomatik yaradılmış "Abunəçi kabineti"ndən müraciət və ya şikayəti tənzimləyici qurum olan İKTA-ya ünvanlamaq imkanı əldə edilir.
Hazırda həm də "E-Şikayət" sistemi vasitəsilə internet, telefon rabitəsi, mobil internet və mobil telefon kimi telekommunikasiya xidmətləri üzrə də müraciətlərin qəbulu həyata keçirilir.
Ötən ilin noyabrında yaradılan "E-Şikayət" sistemi üzrə indiyə qədər 600-dən artıq müraciət daxil olub və onların böyük əksəriyyəti müsbət həllini tapıb.

Azərbaycana gətirilən telefonlar üçün 100 manat rüsum alınacaq
"ƏDV geri al" mexanizminin tətbiq sahələri genişləndirilir
Media subyektləri üçün vergi güzəştinin müddəti uzadılır
Almaniyanın avtomobil sektorunda məşğulluq ən aşağı səviyyəyə düşüb
Böyük Britaniyanın sənaye istehsalı ən kəskin şəkildə azalıb
Neft bahalaşdı
G20 iqtisadiyyatı 2030-cu ildə cəmi 2,9% böyüyəcək
Çin mənzil bazarını canlandırmaq üçün yeni tədbirlər görür
Bitcoin nədir?
Kriptovalyuta nədir?
Ən çox gəlir gətirən onlayn bizneslər
Françayzinq nədir və necə olur?
Kriptovalyuta məzənnəsi necə analiz olunur?