Azərbaycanda "E-Şikayət" sistemində karqo üzrə şikayətlər qəbul olunacaq
Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi yanında İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi (İKTA) "E-Şikayət" sisteminin imkanlarını genişləndirir.
Banker.az xəbər verir ki, bu barədə İKTA məlumat yayıb.
Bildirilir ki, artıq vətəndaşlar adıçəkilən sistem üzərindən xidmətindən narazı qaldıqları poçt (karqo) rabitəsi operatorlarından tənzimləyici quruma şikayət edə biləcəklər. Bunun üçün istifadəçilər əvvəlki qaydada müvafiq link vasitəsilə "E-Şikayət" sisteminə daxil ola bilərlər. İstifadəçilər "İdentifikasiya nömrəsi ilə" bölməsinə daxil olduqdan sonra avtomatik olaraq "Abunəçi" səhifəsinə yönləndirilirlər. Daha sonra isə vətəndaş üçün avtomatik yaradılmış "Abunəçi kabineti"ndən müraciət və ya şikayəti tənzimləyici qurum olan İKTA-ya ünvanlamaq imkanı əldə edilir.
Hazırda həm də "E-Şikayət" sistemi vasitəsilə internet, telefon rabitəsi, mobil internet və mobil telefon kimi telekommunikasiya xidmətləri üzrə də müraciətlərin qəbulu həyata keçirilir.
Ötən ilin noyabrında yaradılan "E-Şikayət" sistemi üzrə indiyə qədər 600-dən artıq müraciət daxil olub və onların böyük əksəriyyəti müsbət həllini tapıb.

"Moody"s": Azərbaycan bank sektoru 2026-cı ilə stabil və müsbət göstəricilərlə daxil olur
Bank İmişlidə filial açdı
Mərkəzi Banka yeni səlahiyyət verilib
Qarabağdakı Dəmirli mədənindən ilk mis satışına başlanılıb
"S&P" Azərbaycan Mərkəzi Bankının valyuta ehtiyatlarının bu il 3,5% artacağını proqnozlaşdırıb
Vergi ödəyicisi kimi qeydiyyatda olmayanlar üçün təhrif olunmuş məlumatlara görə cərimə artırılır
S&P: Azərbaycanın fiskal şəffaflıq səviyyəsi bir çox regional ölkələrlə müqayisədə daha yüksəkdir
Az pulla hansı işi qurmaq olar?
Dünyanın ən dəyərli avtomobil şirkətləri
2023-ci ilin TOP-5 onlayn biznes ideyası
Onlayn biznes ideyaları
ChatGPT nədir və ChatGPT necə istifadə edilir?