Həyat sığortası seçərkən nələrə diqqət edilməlidir?

Həyat sığortası seçərkən nələrə diqqət edilməlidir?(®) İcbari həyat sığortası ilə nəzarətiniz olmadan baş verə biləcək bir çox iş qəzalarından qoruna bilər, şirkət büdcənizin əlavə xərclərlə zədələnməsinin qarşısını ala bilərsiniz. İcbari həyat sığortasının əhəmiyyəti də elə bu neqativ hallarda ortaya çıxır. Bu sığorta növü istehsalatda bədbəxt hadisələr və peşə xəstəlikləri nəticəsində işçinin peşə əmək qabiliyyətini itirməsi hallarını və ya ölümü ilə bağlı sığorta şirkəti tərəfindən sığorta ödənişinin verilməsi qaydalarını tənzimləyir. 
Fərqli sığorta şirkətləri tərəfindən təklif olunan həyat sığortaları eyni adla adlandırılsa da, detallarda ciddi fərqlər ola bilər. Bəs həyat sığortası şirkətini seçərkən nələrə diqqət etməliyik? Gəlin, bu məsələyə daha yaxından nəzər salaq: 
- Həyat sığortası şirkəti ilə əməkdaşlıq əsasən etibara əsaslanır. Bu səbəbdən, hüquqi aspekti ilə yanaşı, xidmət təminatçısının etibarlı, hərtərəfli xidmət təminatçısı və bu sahədə peşəkar olması mütləqdir. Həyat sığortası alarkən və ya seçərkən, bu xidmətə nələrin daxil olub, olmadığı nəzərə alınmalıdır. 
- Təcili və lazımi anlarda sürətli dəstək almaq üçün təcrübəli və peşəkar sığorta şirkətini seçmək çox vacibdir. Müştəri münasibətlərinin uğurlu idarə olunması şirkətlərin öz müştərilərini yaxşı tanıması, onların ehtiyac və tələblərinə uyğun məhsul və xidmətlər inkişaf etdirməsi deməkdir. Bunun üçün də şirkətin əlçatan olması son dərəcə zəruridir.
- Sığorta şirkətləri maliyyə bazarlarında çox mühüm funksiyaya və daim inkişaf edən dinamik struktura malikdir. Sığorta sektorunun bazarlarda payı qlobal və regional inkişafa mütənasib olaraq artır. Hər il ölkəmizdə fəaliyyət göstərən həyat sığorta şirkətləri beynəlxalq və yerli standartlara uyğun hazırlanmış maliyyə hesabatlarını ictimaiyyətə açıqlayırlar. Həyat sığortası seçərkən şirkətin maliyyə vəziyyətinə də önəm verilməsi vacibdir.  
- Loyallıq və bağlılıq yaratmaq üçün müştəri məmnuniyyəti və müştəriyönümlü yanaşma önəmli aspektlərdəndir. Sığorta sektorunda müştəriyönümlü idarəetmə yanaşması belə ifadə olunur: müştərinin tələblərini, gözləntilərini və ehtiyaclarını ən yaxşı şəkildə qarşılamaq, qısa müddətdə və peşəkar şəkildə necə cavab veriləcəyi barədə məlumat əldə etmək və müştəri məmnuniyyətini təmin etmək, müştəri loyallığını qorumaq və əlçatan olmaq. İndiki dövrdə sığorta sektoru inkişafa, rəqabətə ən açıq sektorlardan biridir və sektordakı müxtəlif şirkətlər eyni məqsəd üçün fəaliyyət göstərirlər. 
Ölkəmizdə hər bir sahibkar, işəgötürənin əməkdaşlarının həyatını "istehsalatda bədbəxt hadisələrdən icbari sığorta" üzrə təmin etməsi mütləqdir. Onun icbari qaydada tətbiq olunması isə ictimai zərurətdən irəli gəlib, burada həm işəgötürənin, həm də işçilərin mənafeləri ön planda tutulur. Bu sığorta növündən yayınma işçilərin həyatlarını təhlükəyə atmaqla yanaşı, həm də işəgötürənlərin 5000 AZN-dək cərimələnməsinə zərurət yaradır. 
"İcbari Həyat Sığortası" haqqında ətraflı məlumat əldə etmək üçün  (012) 942 çağrı mərkəzinə və ya veb-saytına müraciət edə bilərsiniz. / marja.az

Banklar     Tarix: 02 oktyabr 2023

Oxşar xəbərlər

Mərkəzi Bank iki bankı cərimələdi

"PAŞA Bank" ASC və "Express Bank" ASC tərəfindən "Banklar və xarici bankların yerli filialları tərəfindən tərtib edilən prudensial hesabatların forması, məzmunu və təqdim edilməsi Qaydası"nı

Rabitəbank Zəfər Günü ərəfəsində şəhid ailələrini ziyarət edib

"Rabitəbank" ASC korporativ sosial məsuliyyət strategiyası çərçivəsində Vətən uğrunda canından keçən qəhrəmanlarımızın ailələrinə dəstəyini davam etdirir. Zəfər Günü ərəfəsində Rabitəbankın təşkilatçılığı, Əmə

Azərbaycanda 5 bankın 9 aylıq faiz xərcləri 73 milyon manatdan çoxdur

Bu ilin yanvar-sentyabr aylarında Azərbaycandakı 22 bankdan 5-nin faiz xərcləri 150 milyon manatdan çox olub. Bunlar, "Azərbaycan Beynəlxalq Bankı" (283 milyon 425 min manat), "Kapital Bank" (277 milyo

Azərbaycanda 5 bankın 9 aylıq faiz gəlirləri 185 milyon manatdan çoxdur

Bu ilin yanvar-sentyabr aylarında Azərbaycandakı 22 bankdan 5-nin faiz gəlirləri 225 milyon manatdan çox olub. Bunlar, "Kapital Bank" (874,7 milyon manat), "Azərbaycan Beynəlxalq Bankı" (805,6 milyon manat)

AFB Bankdan yeni İnternet bankçılıq

AFB Bank müştərilərinə daha müasir, təhlükəsiz və funksional xidmət təqdim etmək məqsədilə İnternet Bankçılıq platformasını yeniləyib. Yenilənmiş sistemin təqdimatı üzrə təşkil olunan tədbirdə AFB Bankın bir qrup korporati

Bir ekosistemindən ticarət sənayesinin inkişafı üçün daha bir addım

Bir ekosisteminin e-ticarət platforması olan Birmarket, ölkədə biznes mühitinin inkişafına töhfə vermək məqsədilə tərəfdaşlarını Ticarətçilər Forumunda bir araya topladı. 3 noyabr 2025-ci il tarixində baş tutan tədbirin əsa

"PAŞA Bank" illik 9%-dək gəlir gətirən yeni rəqəmsal depozitlərini təqdim edir

Ölkənin aparıcı korporativ maliyyə institutu "PAŞA Bank" müştərilər üçün tam rəqəmsal depozit məhsullarını istifadəyə verib. Yeni rəqəmsal depozitlər etibarlılıq, rahatlıq və gəlirliliyi bir araya gətirərək, sabi

Yapı Kredi Bank Azərbaycandan zəfərimizin hərbçilərə özəl zəfər kampaniyası

Kampaniyanın şərtləri:. Kampaniya 07.11.2025 – 14.11.2025 tarixlərində qüvvədə olacaqdır. Kampaniyada maksimal məbləğ 30.00 AZN, maksimal müddət isə 36 ay olacaqdır. Kampaniya yalnız hərbiçilərə şamil olunur. Kampaniya çərçivəsind

Mərkəzi Bankın AniPay-i ilə ödənişlərin həcmi 1.54 mlrd. manata yüksəlib

Azərbaycan Mərkəzi Bankının Ani Ödənişlər Sistemi (AniPay) vasitəsilə aparılan əməliyyatların həcmi 2025-ci ilin ilk iki ayı üzrə tarixi maksimuma yüksəlib. xəbər verir ki, hesabat dövründə sistem üzərindən ümumilikdə 1 milyar


iqtisadi xeberler rubl mezenne online pul qazanmaq internetden pul qazanmaq biznes xeberleri