Hindistanlı tekstil ixracatçıları Avropada yeni alıcılar axtarır
Hindistanlı tekstil ixracatçıları, ABŞ-ın 50%-ə çatan yüksək gömrük rüsumlarının təsirini azaltmaq üçün Avropada yeni alıcılar axtarır və mövcud ABŞ müştərilərinə endirimlər təklif edirlər.
Biznes.az xəbər verir ki, Mumbayda yerləşən bir hazır geyim ixracatçısı şirkətinin Avropa İttifaqı bazarlarına şaxələnməyə üstünlük verdiyini və ittifaqla erkən ticarət sazişinin Hindistandan göndərişlərin artmasına kömək edəcəyini bildirib.
Hindistan və Avropa İttifaqı arasındakı ticarət danışıqları, tərəflərin ilin sonuna qədər azad ticarət sazişi imzalamaq məqsədilə intensiv şəkildə işləməsi səbəbindən həlledici mərhələyə daxil olub.
Avropa İttifaqı 2024-cü ilin martında başa çatan maliyyə ilində 137,5 milyard dollarlıq ikitərəfli ticarətlə Hindistanın ən böyük ticarət tərəfdaşı olub və son on ildə bu göstərici təxminən 90% artıb.
Hindistanlı ixracatçılar, Aİ-nin kimyəvi maddələr, məhsul etiketlənməsi və etik mənbələrdən istifadə ilə bağlı daha sərt standartlarına cavab vermək üçün səylərini artırırlar.
ABŞ isə 2025-ci ilin martında başa çatan maliyyə ilində Hindistanın tekstil və hazır geyim məhsulları üçün ən böyük bazarı olub və təxminən 38 milyard dollarlıq ümumi ixracın 29%-ni təşkil edib.
ABŞ-a ixracatı ümumi göndərişlərinin 89%-ni təşkil edən Mumbay mərkəzli Creative Group şirkətinin rəhbəri Viyay Kumar Agarval bildirib ki, bəzi ixracatçılar ABŞ müştərilərini qoruyub saxlamaq üçün endirimlər təklif etməyə başlayıblar. Agarval əlavə edib ki, ABŞ-ın tətbiq etdiyi rüsumlar davamlı təsir göstərərsə, şirkət 15 min işçisindən 6-7 minini itirə bilər və altı ay ərzində istehsalı Oman və ya qonşu Banqladeşə köçürməyi düşünə bilər.