Philip Kotler: Tənəzzül zamanı marketinq

Philip Kotler: Tənəzzül zamanı marketinqTənəzzül baş verəndə şirkətlərin çoxu öz xərclərini azaltmağa çalışır,ilk növbədə ixtisara düşənsə, şübhəsiz ki, reklam olur. Ali rəhbərlər (əsasən də maliyyə sahəsindəki mütəxəssilər) onsuz da reklama inanmırlar, ona yalnız müdafiə sığortası kimi dözürlər. Gəlirinə inanmırlar. Onlar marketinqə gözlədikləri gəlirdən müəyyən faiz ayırıblar və buna müvafiq olaraq, gözlənilən gəlir aşağı düşəndə, onların marketinq xərclərini azaltmaq üçün bütün əsasları olur.
Tənəzzülün yaxınlaşmasından qaçmaq mümkün olmayanda , şirkət rəhbərləri müxtəlif funksional şöbələrdən komitə yaratmalı və sonuncu  xərclərin azalmasıyla bağlı təklif verməlidir. Bu komitə şirkətin istifadə etdiyi irəliləyiş alətlərinin və bazar seqmentlərinin (coğrafi və müştəri kateqoriyasına görə ) hamısını diqqətlə tədqiq etməli və əldə etdiyi məlumat əsasında heç bir ağrısız filbansız hansı istiqamətlərdən imtinanın mümkünlüyünü müəyyənləşdirməli və yalnız bundan sonra ixtisarlara yol verməlidir. Hər bir şirkətin zərərlə işləyən ,ya da az gəlir gətirən irəliləyiş mexanizmi və yayılma kanalları ,seqmentləri ,müştəriləri və bölgələri var. Tənəzzül zamanı «köklü təmizlənmə» aparılması zəruridir.
Əsas problem ondadır ki, yaxşı zamanlarda şirkətlər çoxlu «təshkilat piyi» yığırlar. Onlar həddindən ziyadə bahalı mebel alıb, bahalı klublarda üzvlük odəyir, lazımlı-lazımsız məsləhətçilər yığır və hətta təyyarə də əldə edirlər.  Tənəzzül  zamanisa, çoxlu sayda işçilər ixtisar edirlər ki, bu da çox ağrı olur.
Öz əməkdaşlarına ucuz (ekonom) yol ve qalma xərclərini təklif etməlidirlər. Bundan başqa tədarukculərlə olan müqavilələrinə yenidən baxmalı ,uzun müddətli bahalı layihələrini arxa plana keçirməli, kapital qoyulushu proqramlarının reallaşdırılmasını təxirə salmali, borcluları tələsdirməli, kreditorlardan mohləti uzatmağı xahiş etmək olar. Bu daha məqsədəuyğun bir tənəzzül strategiyası olardı.
Tənəzzül zamanı bir çox şirkət məsarifləri azaltmaq barədə qərar çıxarır. Hansı qərarı çıxarmamışdan aslı olmayaraq, iki qaydaya əməl etməlisiniz;  birinci- müştəri üçün etdiyiniz təklifin dəyərini azaltmayın , müştərilər sizdən keyfiyyətli xidmət almağa ümid edirlər, ikinci- xərclərlə bağlı qayğını öz tədarukchuləriniz və dillerlərknizlə razılaşmadan etməyin. Əgər siz partnyorlarımız üçün təklifimizi dəyərini azaldirsinizsa ,onlar sizdən uzaqlaşacaq.
Müəllif: Aliyə Nuriyeva

Maraqlı     Tarix: 18 sentyabr 2022

Oxşar xəbərlər

CV hazırlayarkən etməməli olduğunuz 6 səhv hansılardı?

Əksər işəgötürənlər üçün ilk təəssürat məhz təqdim etdiyiniz CV vasitəsilə formalaşır. Uğurlu CV işə qəbul prosesində sizi bir addım irəli apara, səhvlərlə dolu və natamam CV isə şansınızı azalda bilər. Bir çox namizəd sad

Cv hazırlayarkən nələrə diqqət yetirməliyik?

Bütün iş sahələrində, xüsusən də korporativ şirkətlərdə, işə götürən menecerlərin gün ərzində nəzərdən keçirməli olduğu yüzlərlə CV qəbul etdiyini yəqin ki, bilirsiniz. Müraciət etdiyiniz iş üçün məlumatlarınızı düzgün şəkild

"Bakcell"in brend strategiyası nüfuzlu Filip Kotlerin nəşrində

İnnovasiya və sürət lideri "Bakcell"in rebrendinq hekayəsi dünya şöhrətli marketinq nəzəriyyəçisi Filip Kotlerin "Müasir Marketinqin Əsasları" (Essentials of Modern Marketing) kitabında yer alacaq. Düny

"Coca-Cola" haqqında 5 maraqlı fakt

Müasir dünyanı "Coca-Cola"sız təsəvvür etmək çətindir. məlumat verir ki, bu içki heyrətamiz və çox uzun bir tarixə malikdir. Sizi "Coca-Cola" haqqında maraqlı faktlarla tanış olmağa dəvət edirik ki, b

30 minə yaxın abituriyent ödənişli əsaslarla təhsil almaq hüququ əldə edib

Dövlət İmtahan Mərkəzi (DİM) ali təhsil müəssisələrinə qəbulun nəticələrinə dair bəzi statistik məlumatlar (I mərhələdən sonra) açıqlayıb. Qeyd edilib ki, Məlum olduğu kimi, Dövlət İmtahan Mərkəzi avqustun 22-də 2025/2026-c

Azərbaycanda Süni İntellekt Akademiyası fəaliyyətə başlayıb

Sentyabrın 8-də Bakıda Süni İntellekt Akademiyasının (AI Academy) açılış mərasimi keçirilib. Tədbirdə rəqəmsal inkişaf və nəqliyyat naziri Rəşad Nəbiyev, elm və təhsil naziri Emin Əmrullayev iştirak ediblər. Açılış mərasimind

Dünyada ən çox oxunan 5 kitab

1. Charles Dickens "İki şəhərin hekayəsi" kitabı. Charles Dickensin "İki şəhərin hekayəsi" kitabı 1859-cu ildə ədəbiyyata qatılması ilə klassik ədəbiyyatda öz yerini edib və bütün dövrlərin ən çox oxuna

"Yüksək nəticə göstərən müəllimlərin maaşı 1320 manatdır"

Müəllimlərin orta aylıq əməkhaqqısı 965 manatdır. Bunu elm və təhsil naziri Emin Əmrullayev "Sertifikatlaşdırma 2025: peşəkar müəllim - keyfiyyətli təhsil" mövzusunda ADA Universitetində keçirilən tədbirdə deyib

Qlobal və milli iqtisadiyyat haqqında fundamental toplu: "Böyük İqtisadi Ensiklopediya

25 İyun 2025-ci il tarixində görkəmli iqtisadçı alimlərdən biri - iqtisad elmləri doktoru, professor,  Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasınln (AMEA)  həqiqi üzvü, Milli Məclisin deputatı, ictimai-siyasi xadim Ziyad Əliabba


iqtisadi xeberler depozit faizleri telefonla pul qazanmaq valyuta mezennesi bank faizleri