Philip Kotler: Tənəzzül zamanı marketinq

Philip Kotler: Tənəzzül zamanı marketinqTənəzzül baş verəndə şirkətlərin çoxu öz xərclərini azaltmağa çalışır,ilk növbədə ixtisara düşənsə, şübhəsiz ki, reklam olur. Ali rəhbərlər (əsasən də maliyyə sahəsindəki mütəxəssilər) onsuz da reklama inanmırlar, ona yalnız müdafiə sığortası kimi dözürlər. Gəlirinə inanmırlar. Onlar marketinqə gözlədikləri gəlirdən müəyyən faiz ayırıblar və buna müvafiq olaraq, gözlənilən gəlir aşağı düşəndə, onların marketinq xərclərini azaltmaq üçün bütün əsasları olur.
Tənəzzülün yaxınlaşmasından qaçmaq mümkün olmayanda , şirkət rəhbərləri müxtəlif funksional şöbələrdən komitə yaratmalı və sonuncu  xərclərin azalmasıyla bağlı təklif verməlidir. Bu komitə şirkətin istifadə etdiyi irəliləyiş alətlərinin və bazar seqmentlərinin (coğrafi və müştəri kateqoriyasına görə ) hamısını diqqətlə tədqiq etməli və əldə etdiyi məlumat əsasında heç bir ağrısız filbansız hansı istiqamətlərdən imtinanın mümkünlüyünü müəyyənləşdirməli və yalnız bundan sonra ixtisarlara yol verməlidir. Hər bir şirkətin zərərlə işləyən ,ya da az gəlir gətirən irəliləyiş mexanizmi və yayılma kanalları ,seqmentləri ,müştəriləri və bölgələri var. Tənəzzül zamanı «köklü təmizlənmə» aparılması zəruridir.
Əsas problem ondadır ki, yaxşı zamanlarda şirkətlər çoxlu «təshkilat piyi» yığırlar. Onlar həddindən ziyadə bahalı mebel alıb, bahalı klublarda üzvlük odəyir, lazımlı-lazımsız məsləhətçilər yığır və hətta təyyarə də əldə edirlər.  Tənəzzül  zamanisa, çoxlu sayda işçilər ixtisar edirlər ki, bu da çox ağrı olur.
Öz əməkdaşlarına ucuz (ekonom) yol ve qalma xərclərini təklif etməlidirlər. Bundan başqa tədarukculərlə olan müqavilələrinə yenidən baxmalı ,uzun müddətli bahalı layihələrini arxa plana keçirməli, kapital qoyulushu proqramlarının reallaşdırılmasını təxirə salmali, borcluları tələsdirməli, kreditorlardan mohləti uzatmağı xahiş etmək olar. Bu daha məqsədəuyğun bir tənəzzül strategiyası olardı.
Tənəzzül zamanı bir çox şirkət məsarifləri azaltmaq barədə qərar çıxarır. Hansı qərarı çıxarmamışdan aslı olmayaraq, iki qaydaya əməl etməlisiniz;  birinci- müştəri üçün etdiyiniz təklifin dəyərini azaltmayın , müştərilər sizdən keyfiyyətli xidmət almağa ümid edirlər, ikinci- xərclərlə bağlı qayğını öz tədarukchuləriniz və dillerlərknizlə razılaşmadan etməyin. Əgər siz partnyorlarımız üçün təklifimizi dəyərini azaldirsinizsa ,onlar sizdən uzaqlaşacaq.
Müəllif: Aliyə Nuriyeva

Maraqlı     Tarix: 18 sentyabr 2022

Oxşar xəbərlər

Təhsildən kənarda qalan uşaqlar

Uşaqların təhsildən kənarda qalması problemi Azərbaycanın sosial inkişaf gündəliyində mühüm yer tutur. Cəmiyyətin gələcək intellektual və iqtisadi potensialı birbaşa erkən yaş dövründə uşaqlara göstərilən diqqət və təhsi

Mühəndis təkbaşına İlon Mask və Ceff Bezosa rəqib çıxır

Peter Bekin Rocket Lab-ı kosmik sənayenin ən böyük oyunçularına getdikcə daha ciddi rəqib olur. Rocket Lab-ın Virciniyada Atlantik sahilində tikdiyi yeni buraxılış meydançası 1,5 milyon funt dartma yüklənməsinə dözməlidir

McDonalds haqqında maraqlı faktlar

McDonalds haqqında maraqlı faktlar bu restoran zəncirinə yeni bir şəkildə baxmaq imkanı verir. məlumat verir ki, siz bunun sayəsində mənfəət, işçilərin sayı, burgerlərin əsl zərərləri və bir çox digər məlumatları öyrənəcəksiniz

WhatsApp iPhone üçün mesaj tərcümə funksiyasını istifadəyə verdi

Dünyanın ən populyar mesajlaşma platformalarından biri olan WhatsApp, bir müddətdir Android versiyasında mövcud olan mesaj tərcümə xüsusiyyətini artıq iPhone istifadəçiləri üçün də aktiv edib. Marja xəbər verir ki, yeni funksiy

Dünyanın ən böyük qızıl ehtiyatı: Yerdəki bütün qızılın 99,999%-i oradadır

Alimlər nəhəng təbii qızıl yatağı aşkar ediblər. xəbər verir ki, Almaniyanın Göttingen Universitetində aparılan tədqiqat, planetin mərkəzində mövcud bütün qızıl ehtiyatlarını milyardlarla dəfə üstələyən miqdarda qızıl v

Mənzil qiymət artımının səbəbləri

Mənzil qiymətlərinin artımı davam edir. Alıcılıq qabiliyyəti az olsa da qiymətlərdə enmə müşahidə edilmir. Bununla yanaşı vergilərin son zamanlar artımı da bu qiymətlərə təsir göstərə bilir. xəbər verir ki, iqtisadçılar bun

Elon Musk kimdir?

Cənubi Afrikadan dünyaya açılan Elon Musk necə oldu ki, nəinki bizim dünyamıza hətta digər dünyalara-Marsa belə ayaq açmağı bacarmaqdadır?. Əvvəlcədən qeyd etməsək olmaz ki, özünü "dəli" adlandıran Elon Muskun iş

Dünyada ən yüksək kirayə qiyməti olan ölkələr

Dünya üzrə böyük şəhərlərdə kirayə qiymətləri son illərdə sürətlə artır. Rekord səviyyədə olan yüksək mənzil qiymətləri və uzaqdan iş dalğası, kirayə bazarının dinamikasını yenidən formalaşdırır. Məhdud təklif də bazar şərtlərin

BVF qlobal iqtisadi artım proqnozunu yaxşılaşdırıb

Beynəlxalq Valyuta Fondu (BVF) 2025-ci ilin yekunlarına əsasən, qlobal iqtisadi artım proqnozunu 3,2%-ə (+0,2%) qədər yaxşılaşdırıb. 2026-cı il üçün proqnoz iyul qiymətləndirməsi ilə eynidir və 3,1% təşkil edir. "İnkişa


iqtisadi xeberler biznes xeberleri biznes ideyalari investisiya en son xeberler