Philip Kotler: Tənəzzül zamanı marketinq

Philip Kotler: Tənəzzül zamanı marketinqTənəzzül baş verəndə şirkətlərin çoxu öz xərclərini azaltmağa çalışır,ilk növbədə ixtisara düşənsə, şübhəsiz ki, reklam olur. Ali rəhbərlər (əsasən də maliyyə sahəsindəki mütəxəssilər) onsuz da reklama inanmırlar, ona yalnız müdafiə sığortası kimi dözürlər. Gəlirinə inanmırlar. Onlar marketinqə gözlədikləri gəlirdən müəyyən faiz ayırıblar və buna müvafiq olaraq, gözlənilən gəlir aşağı düşəndə, onların marketinq xərclərini azaltmaq üçün bütün əsasları olur.
Tənəzzülün yaxınlaşmasından qaçmaq mümkün olmayanda , şirkət rəhbərləri müxtəlif funksional şöbələrdən komitə yaratmalı və sonuncu  xərclərin azalmasıyla bağlı təklif verməlidir. Bu komitə şirkətin istifadə etdiyi irəliləyiş alətlərinin və bazar seqmentlərinin (coğrafi və müştəri kateqoriyasına görə ) hamısını diqqətlə tədqiq etməli və əldə etdiyi məlumat əsasında heç bir ağrısız filbansız hansı istiqamətlərdən imtinanın mümkünlüyünü müəyyənləşdirməli və yalnız bundan sonra ixtisarlara yol verməlidir. Hər bir şirkətin zərərlə işləyən ,ya da az gəlir gətirən irəliləyiş mexanizmi və yayılma kanalları ,seqmentləri ,müştəriləri və bölgələri var. Tənəzzül zamanı «köklü təmizlənmə» aparılması zəruridir.
Əsas problem ondadır ki, yaxşı zamanlarda şirkətlər çoxlu «təshkilat piyi» yığırlar. Onlar həddindən ziyadə bahalı mebel alıb, bahalı klublarda üzvlük odəyir, lazımlı-lazımsız məsləhətçilər yığır və hətta təyyarə də əldə edirlər.  Tənəzzül  zamanisa, çoxlu sayda işçilər ixtisar edirlər ki, bu da çox ağrı olur.
Öz əməkdaşlarına ucuz (ekonom) yol ve qalma xərclərini təklif etməlidirlər. Bundan başqa tədarukculərlə olan müqavilələrinə yenidən baxmalı ,uzun müddətli bahalı layihələrini arxa plana keçirməli, kapital qoyulushu proqramlarının reallaşdırılmasını təxirə salmali, borcluları tələsdirməli, kreditorlardan mohləti uzatmağı xahiş etmək olar. Bu daha məqsədəuyğun bir tənəzzül strategiyası olardı.
Tənəzzül zamanı bir çox şirkət məsarifləri azaltmaq barədə qərar çıxarır. Hansı qərarı çıxarmamışdan aslı olmayaraq, iki qaydaya əməl etməlisiniz;  birinci- müştəri üçün etdiyiniz təklifin dəyərini azaltmayın , müştərilər sizdən keyfiyyətli xidmət almağa ümid edirlər, ikinci- xərclərlə bağlı qayğını öz tədarukchuləriniz və dillerlərknizlə razılaşmadan etməyin. Əgər siz partnyorlarımız üçün təklifimizi dəyərini azaldirsinizsa ,onlar sizdən uzaqlaşacaq.
Müəllif: Aliyə Nuriyeva

Maraqlı     Baxılıb: 190   Tarix: 18 sentyabr 2022
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Türkiyənin milli hərbi təyyarəsi KAAN ilk uçuşunu uğurla həyata keçirib

Türkiyənin milli hərbi təyyarəsi "KAAN" bu gün ilk uçuşunu uğurla həyata keçirib. . KAAN səhər saatlarında Mürted Hava Limanında yenidən uçuş zolağına çıxarılıb, mühərriki işə salınıb və ilk dəfə havaya qalxı. VTB-d

1800-dən çox şəxs İKT üzrə təqaüdlü təhsilə cəlb olunub

İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyinin (İRİA) həyata keçirdiyi "Technest" Təqaüd Proqramının yeni tədris dalğası üzrə dərslərə start verilib. . Agentliyin yaydığı məlumatda bildirilir ki, proqram çərçivəsind

Bakının ətrafında yeni universitet şəhərciyi yaradılacaq

Bakıda "Universitet şəhərciyi 3.0" layihəsi icra olunacaq. xəbər verir ki, bu, Bakı şəhərinin 2040-cı ilədək inkişafına dair Baş planında əksini tapıb. Qeyd edilib ki, Bakı ölkənin ali təhsil mərkəzidir. Burad

Çin ÜDM-i dördüncü rübdə 5.2% artıb

Çin iqtisadiyyatı dördüncü rübdə illik müqayisədə 5.2% artıb. Ölkənin ÜDM artımı bütün 2023-cü il boyu dəyişməyib və hökumətin hədəfini bir qədər üstələyib. Dördüncü rübdə ÜDM-in illik artım tempi üçüncü ilə müqayisədə bi

Qarabağ Universitetinin Nizamnaməsi təsdiq edilib

"Qarabağ Universitetinin Nizamnaməsi" təsdiq edilib. Bu barədə Baş nazir Əli Əsədov qərar imzalayıb. Elm və Təhsil Nazirliyi bu Qərar qüvvəyə mindiyi tarixdən 3 (üç) gün müddətində Qarabağ Universitetinin "Hüquq

"Süni intellekt şirkətlərə bazar dəyişikliklərinə daha sürətli və dəqiq reaksiya vermək imkanı yaradır" - EY şirkətinin mütəxəssisi

Süni intellekt (AI) haqqında bir neçə onilliklər ərzində danışılır, lakin son bir neçə il ərzində bu texnologiyanın inkişafı kəskin şəkildə artmışdır. Məsələ ondan ibarətdir ki, mətnlərin, təsvirlərin, audio və digər məluma

Moldova süni intellektin yaratdığı şərabı təqdim edib

Moldova Almaniyanın Düsseldorf şəhərində keçirilmiş beynəlxalq "ProWein2024" sərgisində ölkə tarixində ilk dəfə olaraq süni intellektdən istifadə etməklə yaradılmış şərab təqdim edib. Bu barədə ölkənin Kənd Təsərrüfat

ABŞ-ın texnologiya nəhəngi "Nvidia" yeni süni intellekt çipini təqdim edib

ABŞ-ın texnologiya nəhəngi "Nvidia" bəzi əməliyyatları əvvəlki çiplərdən 30 dəfə daha sürətli yerinə yetirən yeni süni intellekt çipini təqdim edib. "BBC" xəbər verir ki, "B200 Blackwell" çip

Elon Musk kimdir?

Elon Musk 28 İyun 1971-ci ildə dünyaya gələn Şimali Afrika əsilli Amerikalı mühəndis, ixtiraçı, investor və sahibkardır. Hələ 10 yaşı olanda uğurla keçdiyi İBM imtahınında o özünü artıq sübut etmişdi. Musk özü-özünə proqra


iqtisadi xeberler iqtisadiyyat xeberleri investisiya bitkoin biznes krediti