AMB-nin Sumqayıt və Yevlax şəhərlərindəki ehtiyat mərkəzlərinə də istehlakçılar müraciət edə biləcək

AMB-nin Sumqayıt və Yevlax şəhərlərindəki ehtiyat mərkəzlərinə də istehlakçılar müraciət edə biləcəkAzərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı tərəfindən maliyyə xidmətləri istehlakçılarının qəbulunun daha da effektiv həyata keçirilməsi məqsədi ilə müvafiq tədbirlər görülməkdədir.
Bu barədə banker.az-a AMB-dən bildirilir.
Qeyd olunan tədbirlərdən biri də bölgələrdə yaşayan və nəzarət subyektləri ilə narazılıqları yaranan maliyyə xidmətləri istehlakçılarının Mərkəzi Bankın Bakı şəhərində yerləşən inzibati binasına yaxınlaşmadan müraciət etmək, o cümlədən istehlakçı məmnuniyyətinin yüksəldilməsi məqsədi ilə maliyyə xidmətləri istehlakçılarının qəbulunun Mərkəzi Bankın Sumqayıt və Yevlax şəhərlərində yerləşən ehtiyat mərkəzlərində də həyata keçirilməsi imkanının yaradılmasıdır. Maliyyə xidmətləri istehlakçıları aidiyyəti üzrə Mərkəzi Bankın Sumqayıt Ehtiyat Mərkəzi (Sumqayıt şəhəri, 40-cı məhəllə, C.Cabbarlı küçəsi 1) və Yevlax Ehtiyat Mərkəzinə (Yevlax şəhəri, H.Əliyev prospekti 82) yaxınlaşmaqla müraciətlərini bildirə bilərlər.
Bundan öncə maliyyə xidmətləri istehlakçılarının qəbulunun Mərkəzi Bankın Quba, Biləsuvar və Gəncə şəhərlərində yerləşən regional mərkəzlərində də həyata keçirilməsi təmin olunmuşdur. Məlumat üçün bildirmək istərdik ki, Bakı şəhərində maliyyə xidmətləri istehlakçılarının qəbulu Mərkəzi Bankın Bakı şəh., Bülbül pr. 27 ünvanında yerləşən inzibati binasında həyata keçirilir. Bundan əlavə, vətəndaş məmnunluğunun yüksəldilməsi məqsədilə qəbul zamanı növbəliliyin avtomatlaşdırılması üçün Növbə İdarəetmə Sistemi yaradılmış və maliyyə xidmətləri istehlakçılarının istifadəsinə verilmişdir. Bununla yanaşı, növbənin Mərkəzi Bankın Bakı şəh., Bülbül pr. 27 ünvanında yerləşən inzibati binasına gəlmədən müvafiq internet səhifəsi (cbar.az) vasitəsilə onlayn şəkildə əldə edilməsi imkanı yaradılmışdır. Sözügedən xidmətdən yararlanmaq üçün maliyyə xidmətləri istehlakçıları www.randevu.e-cbar.az səhifəsinə keçid edərək onlayn növbə əldə edə bilərlər.
Qəbulda iştirak edən maliyyə xidmətləri istehlakçılarının Mərkəzi Banka müraciət ünvanlaması üçün ərizə otağında ərizə formasının yerləşdirilməsi ilə yanaşı, onlara "QR-kod" vasitəsilə onlayn qaydada müraciət etmə imkanı yaradılmışdır. Qəbul otaqlarında qəbulda iştirak edən istehlakçıların mövcud sistem və qəbul prosesi barəsində təəssüratlarının öyrənilməsi, onların məmnuniyyət səviyyəsinin ölçülməsi, həmçinin icraçı və qəbulu həyata keçirən əməkdaşların vətəndaş qəbulu ilə bağlı fəaliyyətinin təhlili və dəyərləndirilməsi üçün onların skan edə biləcəyi "QR-kod" yerləşdirilmiş, həmçinin anket forması hazırlanmışdır.
Hər hansı sual yarandığı halda istehlakçılara Mərkəzi Bankın "966" nömrəli Qaynar xətti ilə əlaqə saxlamalarını tövsiyə edirik.
Maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi Mərkəzi Bankın prioritet məsələlərindən biridir və yaxın gələcəkdə bu sahədə strateji tədbirlər həyata keçiriləcəkdədir. Mərkəzi Bankın istehlakçıların müdafiəsi çərçivəsinin ən yaxşı beynəlxalq təcrübələrə uyğun olaraq gücləndirilməsi məqsədi ilə həyata keçirəcəyi tədbirlər barədə ictimaiyyətə əlavə məlumatlar veriləcəkdir.

Banklar     Tarix: 07 mart 2023

Oxşar xəbərlər

Expressbank-ın İdarə Heyətinə təyinat olub

Expressbank ASC-də yeni təyinat baş tutub – Fuad Kamal oğlu Məmmədli bankın İdarə Heyətinin üzvü və Baş Maliyyə İnzibatçısı (CFO) vəzifəsinə təyin edilib. xəbər verir ki, Fuad Məmmədli maliyyə sahəsində 12 illik peşəkar təcrübəy

"Unibank"dan kredit götürün — premium səviyyəli səyahət hədiyyəniz olsun

Səyahətlər sadəcə bilet və çamadan deyil. Bu yay istirahətinizi qeyri-adi edən detallar sizə hədiyyə oluna bilər. Unibank iyunun 30-dək həm sərfəli, həm də imtiyazlarla dolu yay krediti kampaniyası keçirir. Kredit götürürsünü

Müflis elan olunmuş Günay Bank" və "Muğan Bank"ın əmanətçilərinə qaytarılan vəsait açıqlanıb

2023-cü ildə müflis elan olunmuş "Günay Bank" ASC və "Muğan Bank" ASC-nin qorunan əmanətçiləri üzrə əmanət sahiblərinə vəsaitlərinin müvafiq olaraq 98% və 97%-i qaytarılıb. Bu barədə Azərbaycan Mərkəz

2025-2027-ci illərdə Sığorta Sektorunun İnkişaf Strategiyası təsdiq edilib

"İcbari Sığorta Bürosu" Hüquqi Şəxslərin İttifaqının (İSB) 2025-2027-ci illərdə Sığorta Sektorunun İnkişaf Strategiyası təsdiq edilib. İSB-nin yaydığı məlumatda bildirilir ki, Strategiya Azərbaycanda  icbari sığort

"Rabitəbank"ın səhmdarlarından biri payını satıb

"Rabitəbank" ASC-nin səhmdarlarından biri olan Seyran Nuriyev ötən il Bankın nizamnamə kapitalındakı 14.51% payını satıb. xəbər verir ki, onun payını digər səhmdar Validə Abbasova əldə edib və onun nizamnamə kapitalınd

Naxçıvanda banklardakı əmanət hesablarının sayı 39%-ə yaxın artıb

Bu il mayın 1-nə Naxçıvan Muxtar Respublikasında fəaliyyət göstərən banklarında 254 136 hesab olub. Bu barədə Azərbaycan Mərkəzi Bankının (AMB) yerli idarəsinin məlumatında bildirilir. Bu, 2024-cü il mayın 1-nə nisbətən 0,7 

Rusiya Mərkəzi Bankı son üç ildə ilk dəfə uçot dərəcəsini endirib

Rusiya Mərkəzi Bankı uçot dərəcəsini endirib. Rusiya Bankı üç ildə ilk dəfə uçot dərəcəsini 21%-dən 20%-ə endirib. Rubl Mərkəzi Bankın uçot dərəcəsini illik 20%-ə endirmək qərarına ümumiyyətlə reaksiya verməyib. /

"Ötən il bankımızda müştəri köçürmələri 16% artaraq 14 milyard manata yaxınlaşıb

2024-cü ildə "PAŞA Bank"da müştəri köçürmələri (dövriyyə) 15,8% artaraq 113 milyard 944 milyon 625 min manat təşkil edib. Marja xəbər verir ki, bunu 2024-cü ilin yekunlarına həsr olunan mətbuat konfransında "PAŞ


iqtisadi xeberler dollar məzənnəsi investisiya kicik biznes pul qazanmaq