Toysuz qalan şadlıq sarayları - PROBLEM

Toysuz qalan şadlıq sarayları - PROBLEMŞadlıq saraylarında artıq əvvəlki qədər toy keçirilmir. Toylarda isə qonaq sayı azdır. Ekspertlər belə dövrdə rəqabətə davam gətirənlərin bazarda qala biləcəklərini deyirlər.
"Toyların sayı xeyli azalıb. Əvvəllər orucluqdan sonra hər gün toy yazırdıq, indi heç o da olmadı. Ramazandan sonra aprelin 28-30-u normal toy oldu. Qalanları 50-70 nəfərlik idi. Qonaq sayı da azalıb. 80-100 nəfərlik toy edənlər artıb. Qonaq sayı az olan toylar da şadlıq sarayı üçün elə də gəlirli deyil. 500 nəfərlik toylar indi maksimum 250 nəfərlə keçirilir. Heç vaxt Azərbaycanda olmayan haldır".
FED.az xəbər verir ki, bu sözləri "Xudafərin" şadlıq sarayının administratoru Səyavuş Əsgərov söylədi.
"Neolit"in administratoru Rafət Şahmarov da əvvəlki kimi sifariş götürmədiklərini deyir: "Əvvəllər mart-aprel aylarında hər ay 15-18 toy tuturduqsa, bu il 4-5 toy oldu. 600-700 nəfərlik toylar yoxdur. 200-250, maksimum 400 nəfərlə edirlər. Ayda 500-600 nəfərlik maksimum bir toy olur".
"Qazanc yoxdur"
Başqa bir neçə administratorla da söhbətləşdik. Deyirlər ki, indi çox ailə qız-oğlan toyunu bir edir. Bu da ümumi toy sayına təsir göstərir. Qiymətlərlə bağlı da insanların narazılıqları var. Bəziləri mümkün qədər imici qorumaq şərtilə uyğun qiymət təqdim etməyə çalışdıqlarını bildirdilər, "qazanc yoxdur" dedilər.
Birinin isə qeydi belə oldu: "Əvvəllər 5 müraciətdən 3-4-ü ilə razılaşırdıqsa, indi 5-indən biri ilə razılaşanda papağımızı göyə atırıq".
Nə etmək haqqında düşünürlər? Sualımıza cavabları təxminən eynidir: "Yayı gözləyirik".
Əslində, durum məlumdur. Mərasim evinə çevrilən, yerində market açılan və s. şadlıq sarayları var. Bəs bu sektoru nə gözləyir?
"İnvestorlar bu günü görməli idilər"
İqtisadçı Xalid Kərimlinin sözlərinə görə, toyların azalmasının bir neçə səbəbi var: "Ərzaq qiymətləri bahalaşır, şadlıq sarayları da müvafiq olaraq menyu qiymətlərini artıra-artıra gedirlər. Əhali də bunu qarşılaya bilmir. Ona görə oğlan-qız toyunu birləşdirirlər, yaxud daha az qonaqla ayrı-ayrı edirlər. Üstəlik, 300-500 nəfəri toyuna çağıran adam sonra onların toyuna getməli idi. İnflyasiya fonunda artıq adamlar görürlər ki, sonra o xərcləri qarşılamaq ciddi problemdir. Bunu görənlər az adam çağırır ki, özü də az toya getsin. Toy davranışında bu cür dəyişiklik varsa, cəmiyyət olaraq sevinməliyik. "Qonşudan geri qalma" prinsipi ilə ənənələr formalaşmışdı. Lazımsız ciddi istehlak israfı müşahidə olunurdu".
X.Kərimli deyir ki, məlum sahəyə investisiya yatıran biznes adamları əslində, bunun olacağını görməli idilər: "Eyni ərazidə nə qədər şadlıq sarayı tikilib. O vaxt toylar çox idi, işləri də yaxşı gedirdi. Biznes qurularkən tələb-təklifin dəyişə biləcəyi proqnozlaşdırılmalıdır. Ən böyük günahları odur ki, sektorun potensialını, gücünü, perspektivini düzgün hesablaya bilməyiblər. Təbii ki, bazara gələnlər bu riskləri - bu günü də görməli idilər".
"Rəqabətdə kim udacaqsa..."
İqtisadçı bu gün rəqabət yarandığını, qaliblərin bazarda qalacağını deyir: "Şadlıq sarayı çox, əhalinin alıcılıq qabiliyyəti isə aşağıdır. Artıq bu sahədə rəqabətlilik dövrü yaranıb. Müştərilər üçün üstünlükdür. Özlərinə uyğun və yaxşı olanı seçirlər. Rəqabətdə kim udacaqsa, sektorda qalacaq".
Şadlıq sarayları həm də bir çoxları üçün iş yeri idi. X.Kərimli bildirdi ki, toy azdırsa, onsuz da orada çalışanların gəliri normal olmur: "Hansısa aktiv olmayan biznesin bağlanması iqtisadiyyat üçün yaxşıdır. Səmərəsiz məşğulluq iqtisadiyyata fayda gətirmir. Həmin insanlar özlərinə yeni iş tapacaqlar. İqtisadiyyat daha səmərəli şəkildə fəaliyyətini davam etdirəcək".
İnvestorlara gəlincə isə, X.Kərimli onların fərqli sahələrə yönəlib yenə də biznes fəaliyyətlərini davam etdirə biləcəklərini qeyd edir: "Adamlar səhv hesablayıb investisiya qoyublar. İndi bazardakı durumdan dolayı səhvlərini bu və ya digər dərəcədə düzəltməyə çalışırlar. Onlar böyük investorlardır. Maliyyələri var. Perspektiv olmadığını görsələr, fərqli biznesə keçəcəklər. Bu da normal haldır".
Qiymət cibimizə uyğun olmasa...
Marketoloq Seymur Quliyev bildirdi ki, düzgün marketinq strategiyası olan, uyğun qiymətlər təklif edənlər bazarda qala biləcəklər: "Ola bilər ki, əvvəlki qədər toy yoxdur, yaxud daha az qonaqla toylar edirlər. Bəs toy edənlər hansı şadlıq saraylarını seçirlər? Qiyməti daha münasib olanları. Bazarda qalmaq istəyənlər ilk olaraq keyfiyyəti salmadan, mümkün olduğu qədər qiymətləri aşağı edə bilərlər. Bu, insanları birinci cəlb edən məsələdir.
Eyni zamanda, düzgün marketinq strategiyası qurmalıdırlar. Oturub gözləmək yox, maraqlı, fərqli təkliflərlə çıxış etmək zamanıdır. Məsələn, qonaq sayı nə qədərdən çox olsa, ev sahibinə hədiyyə verə bilərlər - bal ayı, üzük... Həmin restoranda toyundan bir il keçən cütlükləri hansısa kampaniyaya dəvət edə bilərlər. Bütün hallarda qiymət məsələsini insanların cibinə uyğunlaşdırmalıdırlar". (Kaspi.az)

Biznes     Tarix: 16 may 2023

Oxşar xəbərlər

Xarici şirkət Azərbaycan bazarını tərk edir

"Stahls İthalat İhracat Limited" şirkətinin Azərbaycan Respublikasındakı filialı ləğv olunduğunu elan edir. "Pirsaatçay - Quşçuluq" ASC səhmdarlarını - YIĞINCAĞA ÇAĞIRIR. xəbər verir ki, kreditorlar ik

Xarici şirkət Azərbaycan bazarını tərk edir

Taydvater Ofşore Servisez (Pte) Limited ləğv olunduğunu elan edir. Azərbaycanda şirkət nizamnamə kapitalını - 3,7 MİLYON MANAT AZALTDI. xəbər verir ki, kreditorlar iki ay ərzində tələblərini AZ1095 Bakı şəhəri, Səbail rayonu

Klasterləşmə təşəbbüsü olan sahibkarların nəzərinə! - 7 il vergilərdən tam azad ediləcəklər

Klasterləşmə təşəbbüsü olan sahibkarlar bir sıra vergi güzəştlərindən, eləcə də Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi (KOBİA) tərəfindən göstərilən müxtəlif dəstək və xidmətlərdən faydalana bilərlər. KOBİA-dan -a bildirili

Üç ayda vətəndaşlara 46 milyon manat ƏDV ödənilib

"ƏDV geri al" layihəsi çərçivəsində fiziki şəxs olan istehlakçılara pərakəndə ticarət və ya ictimai iaşə fəaliyyəti göstərən şəxslərdən alınmış mallara (neft və qaz məhsulları, avtomobillər, alkoqollu içkilər v

Azərbaycanda 170 manat sərmayə ilə yeni sığorta brokeri yaradıldı

Azərbaycanda yeni sığorta brokeri yaradılıb. Azərbaycanda 100 manat sərmayə ilə yeni lizinq şirkəti - TƏSİS EDİLİB.  xəbər verir ki, yeni sığorta brokerinin adı  "Ulduz Sığorta Brokeri" MMC-dir (VÖEN: 1407054751)

Türkiyənin internet şirkəti Azərbaycanda filial yaradıb

İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidməti  "Metanet İnternet Hizmetleri Anonim Şirketi"nin Azərbaycandakı filialını dövlət qeydiyyatına alıb. xəbər verir ki, filialın qanuni təmsilçisi Əliyeva Nəzrin İldırı

"ERA" ASC-nin - SƏHMDARLARI TOPLANIR

"ERA" Açıq  Səhmdar Cəmiyyəti 29 may 2025-ci il tarixdə saat 15:00-da səhmdarlarını növbədənkənar ümumi yığıncağa  dəvət edir. "Xan Bazarı" MMC - LƏĞV OLUNUR.  xəbər verir ki, iclasın  gündəliyinə aşağıdak

Azərbaycan I rübdə təhsil xərclərini 9 % artırıb

Bu ilin I rübündə Azərbaycanın dövlət büdcəsində təhsil xərcləri 104,2 % və yaxud 1 milyard 029,2 milyon manat səviyyəsində icra olunub. Azərbaycanda əhaliyə göstərilən ödənişli xidmətlərin ümumi dəyəri 9 %-dən çox artıb

Türkiyə vətəndaşı Azərbaycanda 100 min manatlıq şirkət yaradıb

13 fevral 2025-ci İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidməti "Bitazn" MMC-ni (VÖEN 1309279741) dövlət qeydiyyatına alıb. Türkiyə vətəndaşı Azərbaycanda 300 min dollarlıq - ŞİRKƏT YARADIB.  xəbər verir ki


iqtisadi xeberler leobank kart biznes qurmaq telefonla pul qazanmaq biznes ideyalari