Mərkəzi Bank narazı vətəndaşları Sumqayıt və Yevlaxda da qəbul etməyə başlayıb

Mərkəzi Bank narazı vətəndaşları Sumqayıt və Yevlaxda da qəbul etməyə başlayıbAzərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı tərəfindən maliyyə xidmətləri istehlakçılarının qəbulunun daha da effektiv həyata keçirilməsi məqsədi ilə müvafiq tədbirlər görülməkdədir.
Mərkəzi Bankın yaydığı məlumatda bildirilir ki, qeyd olunan tədbirlərdən biri də bölgələrdə yaşayan və nəzarət subyektləri ilə narazılıqları yaranan maliyyə xidmətləri istehlakçılarının Mərkəzi Bankın Bakı şəhərində yerləşən inzibati binasına yaxınlaşmadan müraciət etmək, o cümlədən istehlakçı məmnuniyyətinin yüksəldilməsi məqsədi ilə maliyyə xidmətləri istehlakçılarının qəbulunun Mərkəzi Bankın Sumqayıt və Yevlax şəhərlərində yerləşən ehtiyat mərkəzlərində də həyata keçirilməsi imkanının yaradılmasıdır.
Maliyyə xidmətləri istehlakçıları aidiyyəti üzrə Mərkəzi Bankın Sumqayıt Ehtiyat Mərkəzi (Sumqayıt şəhəri, 40-cı məhəllə, C.Cabbarlı küçəsi 1) və Yevlax Ehtiyat Mərkəzinə (Yevlax şəhəri, H.Əliyev prospekti 82) yaxınlaşmaqla müraciətlərini bildirə bilərlər.
Bundan öncə maliyyə xidmətləri istehlakçılarının qəbulunun Mərkəzi Bankın Quba, Biləsuvar və Gəncə şəhərlərində yerləşən regional mərkəzlərində də həyata keçirilməsi təmin olunmuşdur.
Məlumat üçün bildirilib ki, Bakı şəhərində maliyyə xidmətləri istehlakçılarının qəbulu Mərkəzi Bankın Bakı şəh., Bülbül pr. 27 ünvanında yerləşən inzibati binasında həyata keçirilir. Bundan əlavə, vətəndaş məmnunluğunun yüksəldilməsi məqsədilə qəbul zamanı növbəliliyin avtomatlaşdırılması üçün Növbə İdarəetmə Sistemi yaradılmış və maliyyə xidmətləri istehlakçılarının istifadəsinə verilmişdir. Bununla yanaşı, növbənin Mərkəzi Bankın Bakı şəh., Bülbül pr. 27 ünvanında yerləşən inzibati binasına gəlmədən müvafiq internet səhifəsi (cbar.az) vasitəsilə onlayn şəkildə əldə edilməsi imkanı yaradılmışdır. Sözügedən xidmətdən yararlanmaq üçün maliyyə xidmətləri istehlakçıları www.randevu.e-cbar.az səhifəsinə keçid edərək onlayn növbə əldə edə bilərlər.
Qəbulda iştirak edən maliyyə xidmətləri istehlakçılarının Mərkəzi Banka müraciət ünvanlaması üçün ərizə otağında ərizə formasının yerləşdirilməsi ilə yanaşı, onlara "QR-kod" vasitəsilə onlayn qaydada müraciət etmə imkanı yaradılmışdır. Qəbul otaqlarında qəbulda iştirak edən istehlakçıların mövcud sistem və qəbul prosesi barəsində təəssüratlarının öyrənilməsi, onların məmnuniyyət səviyyəsinin ölçülməsi, həmçinin icraçı və qəbulu həyata keçirən əməkdaşların vətəndaş qəbulu ilə bağlı fəaliyyətinin təhlili və dəyərləndirilməsi üçün onların skan edə biləcəyi "QR-kod" yerləşdirilmiş, həmçinin anket forması hazırlanmışdır.
Hər hansı sual yarandığı halda istehlakçılara Mərkəzi Bankın "966" nömrəli Qaynar xətti ilə əlaqə saxlamalarını tövsiyə olunur.
"Maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi Mərkəzi Bankın prioritet məsələlərindən biridir və yaxın gələcəkdə bu sahədə strateji tədbirlər həyata keçiriləcəkdədir. Mərkəzi Bankın istehlakçıların müdafiəsi çərçivəsinin ən yaxşı beynəlxalq təcrübələrə uyğun olaraq gücləndirilməsi məqsədi ilə həyata keçirəcəyi tədbirlər barədə ictimaiyyətə əlavə məlumatlar veriləcəkdir",- Mərkəzi bankın məlumatında bildirilir.
Mərkəzi Bank narazı vətəndaşları Sumqayıt və Yevlaxda da qəbul etməyə başlayıb/ marja.az

Banklar     Tarix: 07 mart 2023

Oxşar xəbərlər

"Bank of Baku" mikrokredit bazarında bir qədər də aktivləşib – 132 milyonluq portfel

"Bank of Baku" ASC 2024-cü ildə mikrokredit portfelini artırmaqla 132.37 milyon manata qədər artırıb. bunu bankın illik audit hesabatına istinadən xəbər verir. Bu artımla  mikrokredit portfelini illik müqayisəd

Pambıq sahələrinin sığortası iyunun 13-dək davam edəcək

Azərbaycanda pambıq əkini sahələrinin dövlət dəstəkli aqrar sığorta mexanizmi vasitəsilə sığortalanması müddəti bir neçə gündən sonra başa çatacaq. VTB-də minimal faiz dərəcəsi ilə nağd kredit 10.49%-dən. Fermer və təsərrüfa

Naxçıvanda banklardakı əmanət hesablarının sayı 39%-ə yaxın artıb

Bu il mayın 1-nə Naxçıvan Muxtar Respublikasında fəaliyyət göstərən banklarında 254 136 hesab olub. Bu barədə Azərbaycan Mərkəzi Bankının (AMB) yerli idarəsinin məlumatında bildirilir. Bu, 2024-cü il mayın 1-nə nisbətən 0,7 

Bank of Baku və "KPMG" audit şirkəti əməkdaşlığa başlayıb

Ölkənin seçilən banklarından olan Bank of Baku beynəlxalq audit şirkəti "KPMG" ilə əməkdaşlığa başlayıb. Belə ki, Bank of Baku kənar audit yoxlamasını dünyanın məşhur auditor şirkətlərindən olan və "Böyük Dördlük"də

VTB (Azərbaycan) "Monopoliya" stolüstü oyununu alır

VTB (Azərbaycan) ASC xüsusi dizaynlı "Monopoliya" stolüstü oyununun alınması üçün TENDER ELAN EDİR. Tender sorğusu qeyri-şəffaf möhürlənmiş zərfdə, qarşı tərəfin möhürü ilə (qarşı tərəf fərdi sahibkardırsa, imzas

AccessBank-da "Qızıl Şans" lotereyası davam edir

Hər zaman müştəriyönümlü məhsul və kampaniyaları ilə seçilən AccessBank "Qızıl Şans" adlı stimullaşdırıcı lombard lotereyasını davam etdirir. Müştərilərə dəyərli hədiyyələr qazanmaq imkanı təqdim edən bu kampaniy

Müflis elan olunmuş Günay Bank" və "Muğan Bank"ın əmanətçilərinə qaytarılan vəsait açıqlanıb

2023-cü ildə müflis elan olunmuş "Günay Bank" ASC və "Muğan Bank" ASC-nin qorunan əmanətçiləri üzrə əmanət sahiblərinə vəsaitlərinin müvafiq olaraq 98% və 97%-i qaytarılıb. Bu barədə Azərbaycan Mərkəz


iqtisadi xeberler valyuta kurslari telefonla pul qazanmaq biznes qurmaq rubl mezenne