Uğurlu strateji plan üçün 4 sual

Uğurlu strateji plan üçün 4 sualUzunmüddətli məqsədlərinə vaxtında nail olmaq istəyən hər bir qurum strateji planını formalaşdırmalı, baş verən dəyişikliklər fonunda isə bu planı mütəmadi olaraq yeniləməlidir. Təbii ki, onun icrası, dövri olaraq monitorinqi və qiymətləndirilməsi müzakirəolunmazdır, axı bu prosesin tərkib hissəsidir.
Lakin formalaşdırılan hər bir strateji plan uğurlu olurmu? Təəssüf ki, xeyr. Çünki bir çox araşdırmalar üzrə rəqəmlər onu deməyə əsas verir ki, strateji planların yalnız 30%-i uğurla nəticələnir.
+ Bəs, uğuru təmin edən ən mühüm faktor nədir?
–  Doğru suallar.
+ Bəs, bu suallar hansılardır?
–  Gəlin aşağıdakı paraqrafla davam edək.
Bu kontekstdə bir sıra versiyalar olsa da, ən böyük konslatinq şirkətlərindən elmi araşdırma, məqalə və bir çox sahələrdəki empirik təcrübələrə qədər hər kəsin 4 sualda razılaşdığını əminliklə demək olar. Əslində digər mümkün suallar da ya bu 4 suala zəmin yaradır, ya da onları daha da dəstəkləyir. Nəhayət ki həmin suallar:
Sual 1: Biz indi haradayıq?
Bu sual qurumun fəaliyyət göstəridiyi ölkənin iqtisadi, sosial və biznes mühitinin təhlilindən qurumun daxili resurslarının təhlilinə qədər bütün məsələlərə cavab axtarır. Çünki, növbəti mərhələdə qurum üçün müəyyən ediləcək strateji məqsədlər, həmin məqsədlərin sayı və həcmi məhz mövcud vəziyyətin, mövcud resursların müəyyənləşdirilməsindən asılı olacaq. Resurslar nə qədər zəngin və əlverişli olarsa qurum bir o qədər "iddialı" məqsədlər müəyyənləşdirə biləcək.
Bonus: Bu təhlili aparmaq üçün SWOT, PESTLE, Porter"s five forces, Four corner"s analysis və Value chain analysis kimi strateji təhlil alətləri sizə faydalı olacaqdır.
Sual 2: Gələcəkdə özümüzü harada görürük?
Növbə qurumu əhatə edən (xarici) və sahib olduğu (daxili) resurslar əsasında strateji məqsədlərinin müəyyənləşdirilməsindədir. Bu zaman müəyyən ediləcək məqsədlər xarici və daxili resurslarla uyğunluq təşkil etməklə yanaşı, həmin məqsədlər Spesifik, Ölçülə bilən, Əlçatan, Uyğun və Zamanla məhdudlaşdırılmış olmalıdır. Bəli, bu SMART yanaşmadır.
Bonus: SMART yanaşma bu mövzuda tətbiq edilən ən geniş alətdir.
Sual 3: Müəyyənləşdirilmiş məqsədlərə necə nail olacağıq?
Məqsədlər müəyyənləşdi. Növbə həmin məqsədlərə nail olma vasitələrindədir. Bunun üçün həmin qurum müəyyən etdiyi məqsədlərin reallaşması üçün konkret olaraq ölçüb-biçdiyi tədbirlərdən, fəaliyyətlərdən ibarət bildiyimiz "tədbirlər planı"nı, "fəaliyyət planı"nı formalaşdırılır. Bu zaman bu planlar məqsədlərin reallaşdırılmasına nə qədər uyğun, nə qədər aidiyyəti olarsa müəyyənləşdirilmiş məqsədlərə bir o qədər uğurla nail olmaq olar. Xüsusilə ölçüləbilən icra indikatorlarının olması həm tədbirlərin, həm də dolayısı ilə strateji məqsədlərin icra olunmasını qaçınılmaz edəcəkdir (ölçə bilmədiyiniz nəyi isə idarə etmək və ondan nəticə almaq asan olmayacaqdır).
Sual 4: Müəyyənləşdirilmiş məqsədə nail ola bilmişikmi?
Tədbirləri də icra etdik. Lakin bu tədbirlərə, dolayısı ilə strateji məqsədlərə hansı həcmdə nail olunub-olunmaması isə mütəmadi olaraq bu tədbirlərin monitorinq edilməsi və müəyyən periodlar (rüblük, yarımillik) üzrə  qiymətləndirilməsindən asılıdır. Qiymətləndirilmələr həmin tədbirlər üzrə həm kəmiyyət, həm də keyfiyyət göstəriciləri üzrə aparılmalıdır. Siz bu qiymətləndirmənin nəticəsində strateji məqsədlərinizə hansı ölçüdə nail olduğunuzu müəyyən edə biləcəksiniz.
Sonda qeyd etməliyəm ki, strateji planının icrasının davamlı olaraq uğurla aparmaq və plan üzrə müəyyən edilmiş strateji məqsədlərə nail olmaq üçün hər zaman nəzərdə tutulmalı və riayət edilməli faktor –  kommunikasiyadır.
Müəllif: Orxan Məmmədli


BiZNES.AZ
Maraqlı     Baxılıb: 8   Tarix: 18 sentyabr 2022
f Paylaş

DİGƏR XƏBƏRLƏR

Rusiyada xarici brendlərin idxalın əvəzlənməsi (milliləşdirilməsi) üçün ideyalar

Rusiyada fəaliyyətdə olan "Logotipper.Agency" brendinq agentliyinin komandası VC-də xarici brendlərin idxalın əvəzlənməsi (milliləşdirilməsi*xırdalanmış*) ideyalarını təqdim edib

Strateji təhlil üçün SWOT

Strategiya, strateji təhlil anlayışları qədər də olmasa yəqin ki əksəriyyətimiz bu günə qədər ən azı 1 dəfə də olsa SWOT sözü ilə rastlaşmışıq. Ona görə yox ki əvvəlki sözlər çox elmi, dərin erudisiya tələb edir, ona gör

İmtahanlar güzəştli tariflərlə keçiriləcək - MƏBLƏĞLƏR

Dövlət İmtahan Mərkəzi (DİM) Nazirlər Kabinetinin "Dövlət İmtahan Mərkəzi tərəfindən göstərilən bir sıra ödənişli xidmətlərin istifadəçilərinə güzəştlərin edilməsi barədə" qərarı ilə bağlı açıqlama yayıb. Mərkəzdə

Ölkədə İLK dəfə: Code Academy-dən "Game Design and Development" üzrə TAM TƏQAÜDLÜ BOOTCAMP

() IT tədrisi sahəsində ölkəmizdə inqilab yaradan Code Academy, qlobalda böyük imkanlar qazandıran "Game Design and Development" sahəsi üzrə tam təqaüdlü, yəni ödənişsiz bootcamp layihəsinə start verir. Oyun dünyasını

Azərbaycan Turizm və Menecment Universiteti publik hüquqi şəxsə çevrilib

Nazirlər Kabineti Azərbaycan Turizm və Menecment Universitetinin yenidən təşkili və Nizamnaməsinin təsdiq edilməsi haqqında qərar verib. Bununla bağlı qərarı Baş nazir Əli Əsədov imzalayıb. Qərara əsaəsn, Universitet Dövlə

Qadın futbolçular nə qədər qazanır?

Qadın futbolunda maaşlar, transfer haqları, bonuslar artır, lakin bu məbləğlər hələ də kişi futbolunda edilən ödənişlərə yaxın gəlmir. xəbər verir ki, FİFA-nın bu mövzuda hazırladığı hesabatda ödənişlərdə təəccübləndirə

Sinqapurun qurucusundan sitatlar: "Yüz il sonra Sinqapurun mövcud olacağına inanmıram"

Sinqapurun qurucusu Li Kuan Yudan məşhur sitatlar:. Əgər ölkəni düzgün idarə etməsən, bütün ağıllı insanlar ölkədən gedəcəklər. Mənim iki yolum var idi: birincisi, oğurlayıb, qohum və dostlarımı "Forbes"in siyahısın

Səudiyyə Ərəbistanında trilyon dollarlıq güzgülü göydələnlər tikiləcək

Səudiyyə Ərəbistanı divarları güzgülü şüşə ilə üzlənmiş 170 km uzunluğunda "Mirror Line" göydələn tikmək planlarını açıqlayıb. Neom şəhərinin bir hissəsi sayılacaq 500 m hündürlükdəki binalar kompleksinin tikintisini

McDonald’s və ZARA əslində necə qazanır – Biznes nəhənglərinin əsl gəlir mənbələri

İntuisiya bizə deyir ki, əksər biznes modelləri "əla məhsul yarat və digər istehsalçılarla rəqabət apararkən onu sat" prinsipi əsasında qurulub. Bu modeldə istehsalçı məhsulun satışından pul alır. Əslində, həmiş

Mingəçevir Dövlət Universiteti publik hüquqi şəxsə çevrilib

Nazirlər Kabineti "Mingəçevir Dövlət Universitetinin yenidən təşkili və Nizamnaməsinin təsdiq edilməsi haqqında" qərar verib. Qərara əsasən, Mingəçevir Dövlət Universiteti Elm və Təhsil Nazirliyinin tabeliyind

Azərbaycanda daha 2 universitet publik hüquqi şəxsə çevrilib

Azərbaycanda iki universitet publik hüquqi şəxsə çevrilib. Bununla bağlı Nazirlər Kabineti tərəfindən müvafiq qərar qəbul edilib. İllik 13.99%-dən 40 00 AZN-dək zaminsiz komissiyasız kredit!. Azərbaycan Dövlət Mədəniyyə

II qrupda 150-dən çox bal toplayanların hamısı ali məktəbə qəbul olunacaq

"II ixtisas qrupu son illərdə maraq mərkəzindən kənara çəkilib. Maliyyə sektorunda bankların bağlanması ilə bu sahədə əmək bazarında iş yerləri azalıb. Nəticədə abituriyentlərin də buna marağı azalıb". Bunu Dövlə


iqtisadi xeberler internetden pul qazanmaq avtomobil xeberleri leobank kart depozit faizleri