"AFB BANK" tenderlər elan edir
®Tenderin adı: "AFB BANK" ASC tərəfindən kompüter avadanlıqlarının satın alınması.
Tenderin elan tarixi: 30.01.2023
Tenderin son tarixi : 10.02.2023
Avadanlıqlar:
Brend: Hp və Lenovo
30 ədəd PC +monitor (dekstop) – Core i3, 8 GB DDR4 RAM, 256GB SSD
3 ədəd (PC) (monitorsuz) –Core i3, 8 GB DDR4 RAM, 256 GB SSD
4 ədəd Noutbuk – Core i5, 12 GB DDR4 RAM, 256 GB SSD
1 ədəd Noutbuk – Core i5, 16 GB DDR4 RAM, 256 GB SSD
7 ədəd Noutbuk – Core i7, 16 GB DDR4 RAM, 512 GB SSD
10 ədəd Monitor HP 27 F (eyni model olmazsa alternativ təklifə baxılacaq)
Qeyd edilən saylar illik plana uyğun qeyd edilib. Avadanlıqların il sonuna kimi hissə hissə zərurət yarandıqca sifariş edilməsi planlaşdırılır.
Tenderdə iştirak etmək istəyən şirkətlərin xidmət göstərən sahə üzrə ən azı 3 (üç) il iş fəaliyyəti olması tələb olunur.
Tenderdə iştirak üçün təqdim ediləcək sənədlər:
tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət (ərizə)
İddiaçının tam adı, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri;
Tender təklifi 30.12.2023 tarixinə kimi qüvvədə olmalıdır;
Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşağıdakı meyarlara üstünlük veriləcəkdir:
Optimal qiymət təklifi;
Avadanlıqların zəmanət müddəti;
Texniki göstəricilərə uyğunluq;
Sənədləşmənin tələb olunan qaydada təşkili;
Sifarişin vaxtında və düzgün qaydada icrası;
Tender təklifləri Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır. Təklifdə ödəniş şərtləri, məhsulların təhvil müddəti və vergi şərtləri qeyd edilməlidir. Təkliflər 10.02.2023-cü il -tarixinə kimi imzalanmış və möhürlənmiş halda qapalı zərfdə poçt vasitəsilə (Bakı şəh.,Yasamal r-nu, N.Nərimanov pr.206/466 ) ünvanına Vüsal Mehdiyev adına göndərilməlidir. Yaranacaq suallarla bağlı e-mail vasitəsi ilə ( ) müraciət edə və yaxud Vüsal Mehdiyev (050 290 10 66 ) ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.
***
Tenderin adı: "AFB BANK " ASC tərəfindən "NCR" markalı bankomatlar üçün ehtiyyat hissələrinin satın alınması
Tenderin elan tarixi: 30.01.2023
Tenderin son tarixi : 15.02.2023
Tenderdə iştirak üçün təqdim ediləcək sənədlər:
Tenderdə iştirak üçün müraciət ərizəsi;
İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri;
Tender təklifi 10.03.2023 tarixinə kimi qüvvədə olmalıdır;
Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşağıdakı meyarlara üstünlük veriləcəkdir:
Optimal qiymət təklifi;
Zəmanət müddəti;
Məhsulların originallığı;
Sənədləşmənin tələb olunan qaydada təşkili;
Sifarişin vaxtında və düzgün qaydada icrası;
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər yuxarıda qeyd edilən sənədləri 03.02.2023– cü il tarixinə kimi imzalanmış və möhürlənmiş halda qapalı zərfdə poçt vasitəsilə (Bakı şəh.,Yasamal r-nu, N.Nərimanov pr.206/466 ) ünvanına Vüsal Mehdiyev adına göndərilməlidir. Yaranacaq suallarla bağlı e-mail vasitəsi ilə ( ) müraciət edə və yaxud Vüsal Mehdiyev (050 290 10 66 ) ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz. / banker.az

Tərlan Mehmanov yeni vəzifəyə təyin olundu
Azərbaycan Türkiyədən 142,052 milyon dollar dəyərində taxıl və paxlalı idxal edib
Mənzil satış bazarında kəskin bahalaşma var
Çin polad istehsalında rekorda çatır
Azərbaycanın Türkiyədən dəri idxalına çəkdiyi xərclər
Fransa Azərbaycandan neft alışını artırıb
İsveçrə ABŞ ilə ticarət razılaşmasına hazırlaşır
370-dən çox Çin şirkəti Azərbaycanda fəaliyyət göstərir
Qızılın qiyməti rekord həddini keçdi
Ən çox istifadə edilən süni intellekt tətbiqi məlum oldu
Az pulla hansı işi qurmaq olar?
İnvestisiyanın necə cəlb etmək olar?
2023-ci ilin TOP-5 onlayn biznes ideyası
Whatsapp biznesin üstünlükləri nələrdir?
Biznes planı necə yazmaq lazımdır?